PerhosiaPallossaPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Dumari kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Siis mikä vitun TPK?
Vastahan sitä on muutama vuosi käytetty, jatka nukkumistasi vaan.
Jatkan. Mitenhän noin ammattimaiseksi kitinäkirjoittelijaksi pystyisi ruveta? Aluksi pitäisi varmaan suorittaa lobotomia kotioloissa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

MGandhi kirjoitti:Jatkan. Mitenhän noin ammattimaiseksi kitinäkirjoittelijaksi pystyisi ruveta? Aluksi pitäisi varmaan suorittaa lobotomia kotioloissa.
Miksi ihmeessä kuluttaisit kallista kotiaikaa tähän palstaan??? Töissä kaikki paskajutut kantsii tehdä, ei mene elämä hukkaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli iso reikä niin nirhasivat pois. Kahta muuta poistettiin vuosia sitten kun kasvoivat ihan keturalleen ja estivät suuta menemästä kiinni. Yksi olisi vielä jäljellä, toivottavasti ei ihan heti tarvitse sitä poistaa kun edellisessä operaatiossa meinasi mennä henki. Tai ainakaan en mene samaan paikkaan sitä poistattamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nonni, tän siitä sitten saa kun tulee tosi aikaisin töihin. Mun ihan kaikki työt tehty eikä vielä ole edes puolipäivä. Taitaa olla pakko kitistä loppupäivä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sutenööri kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Taidan viettää erittäin rauhallisen, selväpäisen ja liikunnallisen ja kodinhoidollisen viikonlopun vaan nyt.
Mäkin tuumaan aina jokaikinen sunnuntai noin, mutta torstain tullessa mä olen sen jo unohtanut. Eikun jetset-elämää vaan.
Puhut vähän mutta paskaa kuomaseni. Ei vaaaa, saapa tosiaan nähdä mihin tää tästä lähtee.. puhelua tuli jo tossa hemmetti soikoon vähän siihen suuntaan.
Dumari

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

[quote="MGandhi"][quote="Dumari"][quote="MGandhi"]Siis mikä vitun TPK?[/quote]
Vastahan sitä on muutama vuosi käytetty, jatka nukkumistasi vaan.

[/quote]

Jatkan. Mitenhän noin ammattimaiseksi kitinäkirjoittelijaksi pystyisi ruveta? Aluksi pitäisi varmaan suorittaa lobotomia kotioloissa.[/quote]
Suorita lobotomia töissä, kotoa kirjoittelen harvemmin palstalle.
AarneAnkka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Riemumieli kirjoitti:Miksi ihmisiltä poistetaan viisaudenhampaita?
Multa poistettiin taannoin. Viikko, pari oli leukalihakset turvoksissa ja pureskelu hankalaa.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 01.09.2006 11:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bedlam

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Minä juon tänään olutta. Ja jotta ilta ei menisi kaipaillessa ihmistä, lähden käymään baarissa. Tosin, olen niin väsynyt että akku ei pitkään kestä. Syksy tulee! Mutta ei haittaa!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

AarneAnkka kirjoitti:Johtuu elovuutospykolookisista syistä. Ihmisleuka on epämiehekköitynyt eli pienentynyt vuosikymmentuhansien saatossa mutta hammakset eivät ole surkastuneet pois samaan tahtiin. Nyt ne eivät tahdo enää mahtua paikalleen vaan takimmaisilla hammaksilla on ikävä tapa kasvaessaan työntää muut vinoon tai mennä muuten vaan vituralleen.
Olenko minä tosimies (TM) miehisine leukoineni, kun hampaat aiheuttivat vain uutuuden tunteen tullessaan???
Paras päivä ikinä.
AarneAnkka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Riemumieli kirjoitti:Olenko minä tosimies (TM) miehisine leukoineni, kun hampaat aiheuttivat vain uutuuden tunteen tullessaan???
Olet. Ilmankos oletkin mieleltäsi niin riemukas.
Tiikeriankka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Vittu älkää editoiko niitä juttujanne :x

Multa oli ainakin alhaalta tarpeen poistaa, kun olivat myös vitunrallaa sekaisin. Molemat olivat tehneet jonkinlaisen märkäpesäkkeen pehmytkudoksiin. Helvetillisiä kokemuksia ne operaatiot.
Kid

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Riemumieli kirjoitti:lusmu
Mun rakas mirrini :h:
Sannnu

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Riemumieli kirjoitti:Miksi ihmisiltä poistetaan viisaudenhampaita? Poistetaanko ne niiltä, jotka eivät ole viisaita eli onko riittävän iso suu osoitus viisaudesta. Minulla ei tietenkään ole ollut vaikeuksia viisaudenhampaiden kanssa, mutta miten muilla.
Kyselin hammaslääkäriltä ihan samaa ja sanoivat, että koska ne reikiintyvät niin helposti ja sitten tietysti kaikilla ne eivät mahdu suukkiin. Nykyhammaslääketieteessä kait kuitenkin ollaan sitä mieltä, ettei niiden poistaminen ole ihan välttämätöntä. Mulle on puhjennut vain yksi ylös, ja se poistettiin melkein heti, koska kasvoi vinoon. Se viisaudenhammas lähti oikein nätisti, ja hampilääkärikin sanoi, ettei ole koskaan nähnyt näin helppoa tapausta. Kaikenkaikkiiaan yläviisurit lähtee helpommin, sillä ne ovat sellaisia suippurakenteisia toisin kuin alahampaat, joilla on vittumaisen kiemuraiset juuret.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kid kirjoitti:Mun rakas mirrini :h:
Kissasi nimi on Lusmu? Vai oletko nimennyt kaikkein pyhimpäsi Lusmuksi ja kerrotko vielä mistä syystä?
Paras päivä ikinä.
Kid

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Riemumieli kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mun rakas mirrini :h:
Kissasi nimi on Lusmu? Vai oletko nimennyt kaikkein pyhimpäsi Lusmuksi ja kerrotko vielä mistä syystä?
Kissani, se ihana karvapallero joka rakastaa istua sylissä ja nukkua vierssä.
Mun pyhimmälläni ei ole nimeä. Pitäskö :shock:
isohaara

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

CandyMan

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Riemumieli kirjoitti:Miksi ihmisiltä poistetaan viisaudenhampaita? Poistetaanko ne niiltä, jotka eivät ole viisaita eli onko riittävän iso suu osoitus viisaudesta. Minulla ei tietenkään ole ollut vaikeuksia viisaudenhampaiden kanssa, mutta miten muilla.
Noin minäkin luulin toissavuoteen asti, kunnes alaviisarit alkoivat yllättäen tulehtua. Olivat vain hieman paineluarat, mutta kun lääkäri laittoi ikeneen puudutuspiikkiä, sieltä pursui mätää litrakaupalla (pieni liioittelu on aina sallittua tehokeinona).

Viisarit ovat jokseenkin turhia hampaita, vaikeita pitää puhtaina sijaintinsa takia, ja kasvavat monesti vinoon raapien esim. sisäposkea tai eivät mahdu kasvamaan ulos ollenkaan (=tulehdus).

Mitä kauemmin odotat niiden poistoa, sitä vaikeampaa se tulee olemaan. Pahimmassa tapauksessa alaviisareittesi juuret kasvavat hermokanavassa hermojen ympärille ja hermot vaurioituvat poistossa, joka voi viedä tunnon esim. alahuulesta ja osasta alaleukaa.

Eli hopi hopi vaan viisurinpoistoon ennenkuin on liian myöhäistä. :P
AarneAnkka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tiikeriankka kirjoitti:Vittu älkää editoiko niitä juttujanne :x
Mutq mä tajusin viestini olevan ihan turha koska kysymys oli vain retorinen. Kuka tahansa voi wiki/kuuklettaa miksi viisaudenhammaksia poistetaan.
Dumari

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Päässä surisee. Onneksi gongi pelastaa kolmelta, nyt meen röökille.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja more »

Hah, sain tehtyä jotain mitä lupasin vasta ensi viikolle kun on nyt muka kiire :D
Ja varmistui että saan/pääsen viikonloppunakin töihin kun tavarantoimitus myöhästyi ja siltikin shown pitäs jatkua ensi viikollakin, kyllä ne aina muistaa kaikella kivalla tavan työntekijää.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Dumari kirjoitti:... nyt meen röökille.
Tänään en ole vetänyt yhtäkään röökiä, eikä ole hirveästi tehnyt edes mieli. Toivottavasti ei tee mieli enää koskaan, ihan paska harrastus toi röökaaminen.
Älä löi! En ole hurrit!
Elukka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kimmen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:... nyt meen röökille.
Tänään en ole vetänyt yhtäkään röökiä, eikä ole hirveästi tehnyt edes mieli. Toivottavasti ei tee mieli enää koskaan, ihan paska harrastus toi röökaaminen.

:jee: Jatka samalla linjalla.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kimmen kirjoitti:Tänään en ole vetänyt yhtäkään röökiä, eikä ole hirveästi tehnyt edes mieli. Toivottavasti ei tee mieli enää koskaan, ihan paska harrastus toi röökaaminen.
Ajattele nyt ihanaa syöpäkäärylettä, mmm. Miten se värjääkään sormesi ja myrkyttää keuhkosi. Sitä ihanaa nikotiinia, joka saa koko kehosi vapisten odottamaan seuraavaa annosta. Entä ihanat aamuiset yskimissessiot, kun alkulima purskahtaa suustasi ja henkesi haisee yhtä hyvältä kuin kissan ripulipaskainen perse. Oletko miettinyt elämäsi viimeisiä hetkiä, kun keuhkosyöpä raatelee sieluasi, mutta vain miehet tietävät, miten hyvältä Nortti huulessa tuntuu olla. Aah...
Viimeksi muokannut Riemumieli, 01.09.2006 13:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Sutenööri

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

OLUTTA MULLE JA HETI NYT!

janottas.
Dumari

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kimmen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:... nyt meen röökille.
Tänään en ole vetänyt yhtäkään röökiä, eikä ole hirveästi tehnyt edes mieli. Toivottavasti ei tee mieli enää koskaan, ihan paska harrastus toi röökaaminen.
Niin on, yhtä turhaa on dokaaminen ja makeiset. Lopetetaan kaikki turha!
Mut juu, ei tässä ollut tarkoitus savutella koko ikää.
Vastaa Viestiin