Geelihipsimis/vaatekysely

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miesten karvat ja staili

Täytyyhän se stailattu olla
23
100%
 
Ääniä yhteensä: 23

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Taas vaan karkea suuntaus, joko tahi
Sillä rajalla käykö asiakeskusteluihin, mutta kun nuo muutkin on täällä.. :D

Eka:
Mun mielestä on tosi jees kun nykyajan miehet huolehtii ulkonäöstään, siistivät genitaalikarvansa, laittavat raitoja tukkaan ja niillä on niiQu oma pukeutumistyyli kunhan ei ole Prisman alekorista. Eihän tässä nyt maalaisia olla tai vaikka Elukka olisikin niin ei sellainen juntti :D
Ja siis hei me eletään 2000-lukua!

Toka:
Vitun homot!
Riittää kun joskus (Edit: kohtuullisen usein) peseytyy, leikkauttaa tukkaa ja partaa ja on vaatteet päällä julkisissa tiloissa
Viimeksi muokannut Gattaca, 03.09.2006 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja slam »

2 viikkoa olen pienellä ruualla painanut raskasta duunia. voisin sanoa, että ainoat isommat rasvat ovat kadonneet. ja on almoust siks bäk 8)

se saanee riittää... :)
Zeb

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Luojan kiitos ne reaaliset vaihtoehdot eivät ole nuo kaksi. Siinä tapauksessa joutuisin harkitsemaan kääntymistä lesboseksuelliksi.

Vastasin silti sen hipsijän. "Joskus peseytyvä" kuulostaa kammottavalta, jopa verrattuna raitoihin ja sheivaukseen.
ninnithequeen

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä haluan tuoda julki taas jälleen kerran oman mieheni, anteeksi vaan.

Joka päivä peseytyy, ja tuoksuu hyvälle. Ja jopa rankan työpäivänsä päätteeksi, kello 5 aamulla kun kopsahtaa viereeni, tuoksuu hyvälle. Oman miehen hiki tuoksuu aina hyvälle.

Jos genitaalinsa ajaa nauran sen pihalle. Sitä se ei kyllä tule koskaan tekemään.

Partansa sais ajaa useemmin. On ihan yyberhåt ilman sitä keleen sänkeä/partaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mun mielestä on ihan kohteliasta muitakin ja itseään kohtaan että yrittää näyttää mahdollisimman siistille ja hyvälle julkisella paikalla liikkuessaan. En mäkään tallille meikkaa, ja päällä on ratsastuskamppeet, mutta jos lähden vaikka kaverin kanssa syömään niin meikkaan ja pukeudun siististi. Kyllä mä odotan miehiltä vastaavaa, jokainen näyttäköön hyvältä tyylissä joka hänelle sopii. Toki miesten ei tarvi meikata, mutta miesten vastaava ;)

Gat aina kuuluttaa niitä käytännöllisiä vaatteita, niille on paikkansa, niin myös niille tyylikkäille.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Quarter

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Gattaca kirjoitti:Sillä rajalla käykö asiakeskusteluihin, mutta kun...
Eivät käyneet.

Mielummin tyylikäs ja siisti kun random-pukeutunut takkutukka. Siinä ole väliä onko maalta vai kaupungista.
huima

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja huima »

Tää oli hassu.

Vastasin kuitenkin eka, vaikken julkisuudessa aina vaatteita päällä pidäkään.
safi

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja safi »

Täytyy kyllä ihan suoraan sanoa, että minulla olisi aika vähän yhteistä miehen kanssa joka kävisi jatkuvasti shoppailemassa itselleen uusia viimeisen muodin mukaisia vaatteita tai kävisi säännöllisesti kosmetologilla nypityttämässä pyllykarvansa. Siksi jouduin valitsemaan jälkimmäisen vaihtoehdon. Minulle miehessä riittää säännöllinen peseytyminen ja oman tyylin mukaiset siistit vaatteet. Miehen täytyy olla miehekäs tässäkin asiassa ja liiallinen peilin edessä pyllistely ei tod ole miehekästä, vaan hintahtavaa ja kuka sellaisen miehen haluaisi. En minä ainakaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Joo tarkennetaan nyt että peseytyä toki saa :D Sitähän se "joskuskin" on. Siksi tokassakin vaihtoehdossa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Elukka

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja Elukka »

...no kunhan nyt on suunnilleen parta ajettuna enkä haise eltaantuneille eritteille.
Vaatteet on semmoset mitkä itsestä hyville tuntuu.
bedlam

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen geelihipsijä, ajelen munakarvani, olen pari kertaa ajellut rintakarvani, käytän kosteusvoidetta kasvoihin, käytän olkalaukkua, en kiellä jos nainen koskee nänniin tai arslokkiin. Ihan selvä homo siis.

Toisaalta vastapainoksi minulla on ruma takatukka, repaleiset ja lahkeesta paskaiset farkut, tykkään Slayerista ja käytän sukkia sandaalien kanssa. En mää tiä kumpaa klikkaan.
MadameDeMeloni

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

bedlam kirjoitti:ruma takatukka
:p:
bedlam

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja bedlam »

MadameDeMeloni kirjoitti:
bedlam kirjoitti:ruma takatukka
:p:
Siiton kuulemma hyvä tukistaa! :wink:
Dumari

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geelinhipsijätakatukkahippihintti ilmoittautuu, pesullakin käyn joka päivä enkä joka toinen viikko. Vaatteet nyt on shoppailulistan viimeisenä, niitä ostellaan useimmiten kun huomataan inventaarion aikana puutteita.

edit: oli pakko pallottaa eka koska hiukseni ovat värjätyt sekä intiimikarvoitusta lyhentelen ennenkuin ne pursuavat uikkareista ulos.
Äiti ja sisko tosin leikkasivat viimex hiuxeni joten siitä kait saa miinuspisteitä ja perkeleesti.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Geelihipsimis/vaatekysely

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Raitaa on tukassa vaikkei sita enaa jurikaan nay kun viime leikkauksesta on sen verran aikaa (pitaakin kayda taas kun ehtii), ihonhoitotuotteitakin kaytan samoin kuin geelia ynna vahaa hiuksiin ja paljon muitakin kemikaaleja itseni hoitoon. Puhtautta arvostan koska tulee likainen olo jos ei peseydy sitapaitsi iho pysy hyvana ja pehmeana kun sita hoitaa.

Asusteet valitsen oman tyylini mukaan, se onko tyyli hyva vai huono muiden mielesta ei kiinnosta, omasta mielestani se on hyva ja kuvastaa jonkin verran minua.

Kai sita sitten voisi vaittaa itseaan jossain maarin narsistiksi koska haluan nayttaa omasta mielestani hyvalta varsinkin kun liikun kaupungilla ja teen sen paaosin oman itseni vuoksi. Jos joku sattuu tykkaamaan siita myos niin kiva jos ei niin ei voi voi.

Kaippa se on myos toisten ihmisten huomioonottamista etta tuoksut pidetaan kurissa varsinkin jos liikkuu kovin ruuhkaisilla alueilla tai kayttaa julkisia kulkuneuvoja (tama koskee siis myos ylenpalttista hajuvesien kayttoa).
Vastaa Viestiin