Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Epämiellyttävin piirre miehessä on seuraavista:

Raidoitettu tai värjätty tinttitukka
3
6%
Geelihipsiminen
1
2%
Korvakoru
1
2%
Sheivatut munankarvat
2
4%
Juppimaisuus
2
4%
Junttimaisuus
6
12%
Melko harva kylpemisfrekvenssi
30
58%
Flanellipaita
1
2%
Kengät sisällä
1
2%
Aikamiespoikuus
5
10%
 
Ääniä yhteensä: 52

bedlam

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulla kyllä alkaa päänahka ja muukin iho kutisemaan inhottavasti jos ei kahteen päivään käy suihkussa. Joka aamu vähintään, hellekesänä pari-kolmekin kertaa. Ei se ole kiinni siitä, että muut haistaisivat, vaan siitä että se tuntuu inhalle.

edit: väärä ketju kai.
Viimeksi muokannut bedlam, 04.09.2006 9:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Olen paha ihminen, en käy suihkussa joka päivä. Ehkä keskimäärin 4 kertaa viikossa. Iho kuivaa ihan hitosti jokapäiväisestä suihkuttelusta. Ja antisperspiranttia en käytä, hyi se haisee sata kertaa kamalammalle kuin hiki.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
CandyMan

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Gattaca kirjoitti:Jaaha, Kitymaailmaa, eiku 2000-lukua.
Sitä ollaan oikein nuuhkijatyyppiä sitten. Pahin kyttääjätyyppi. Tosiaan vanhalla hyvällä 70-luvulla useimmat kaupunkilaisetkin kävi vain kerran viikossa saunassa, suihku lenkin jälkeen kyllä jos sitä harrasti.
Armeijassa tuli eteen tilanne jossa pääsimme peseytymään vasta n. viikon tauon jälkeen, koska linnakesaarelle vedetty vesiputki oli pamahtanut talvipakkasilla. Kun pääsimme vihdoinkin saunaan toisella kasarmilla, panin merkille etten hikoillut ollenkaan vaikka olin kuinka kauan saunassa. Kaikki ihohuokoset olivat ilmeisesti tukkeutuneet liasta. Tuosta päättelin ettei ainakaan minulle vain kerran viikossa peseytyminen ole hyväksi saati luonnollista. Oletan että ihmisen pitäisi kuitenkin pystyä hikoilemaan tarvittaessa.

Omaehtoisesti saatan silloin tällöin skipata yhden päivän, esim. eilen sunnuntaina en käynyt kertaakaan suihkussa. Ainakin tukkani tulee kovin rasvaiseksi, jos olen kovin monta päivää käymättä suihkussa. Parhaimmillaan olen käynyt kaksi kertaa päivässä suihkussa, esim. viime pe aamulla ennen töihin lähtöä, ja toisen kerran töistä palattuani ennen treffejä. Ensivaikutelma ennen kaikkea.
hermine

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Georgina kirjoitti:Olen paha ihminen, en käy suihkussa joka päivä. Ehkä keskimäärin 4 kertaa viikossa. Iho kuivaa ihan hitosti jokapäiväisestä suihkuttelusta. Ja antisperspiranttia en käytä, hyi se haisee sata kertaa kamalammalle kuin hiki.
Joo sama täällä, eipä oo kukaan silti sanonut että haisisin pahalle, päinvastoin. Varsinkin talvella pakkaskuivalla ilmalla iho kuivaa tosi helposti muutenkin, ei mikään purkkirasva kuitenkaan korvaa sitä ihon luonnollista suojaavaa (lika?)kerrosta. Voihan alapään pestä ja vaikka kainalot ja jalat huuhtaista vaikkei ihan kokosuihkuun menisikään, mulle toi riittää vallan mainiosti päivittäiseksi hygieniaksi varsinkin jos oon istunut koko päivän tietokoneella enkä sikäli edes varsinaisesti hionnut. Hiki nyt alkaakin kirvellä inhottavasti jos sitä ei pese pois. Eikä mun mielestä poikaystäväkään haise vaikkei se ihan joka päivä kävisi suihkussa. Ehkä sit, jos useampi päivä alkaa olla peseytymisestä urheilusta huolimatta ja joku ällöhikipaita päällä koko ajan. Joo, toi puhtaus on semmoinen juttu minkä kanssa sitä saa vähän patistella, mut kaipa joka miehessä on se oma ärsyttävä kohtansa, likaisuus on kuitenkin vähemmän ärsyttävää kuin esim. ylimielisyys, valehtelu, äijäily, päihdeongelma tai ilkeys.
Elukka

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Georgina kirjoitti:Olen paha ihminen, en käy suihkussa joka päivä.
Minä myös. :oops:
Varmaan keskimäärin vain joka toinen päivä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Hyi helvetti! Nyt se sitten selvisi miksi ihmiset haisevat pahalta.Toivottavasti te sittisontiaiset nyt edes pesette värkkinne kerran päivässä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Olen paha ihminen, en käy suihkussa joka päivä.
Minä myös. :oops:
Varmaan keskimäärin vain joka toinen päivä.
Ja juuri te kaksi oleskelette ja touhuilette päivittäin tallissa/navetassa, ja ette sitten pese itseänne iltaisin tämän jälkeen? Anteeksi mutta huih :shock:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Minä kun tuoksun aina ihanalta ja hikikin orvokilta, niin joskus pesen tukkanikin ihan vaan lavuaarissa kraanan alla ettei tarvi riisua edes vaatteita ja kastella herkkää vartaloani. Kätevää. Ja kyllä tosiaan kosteusvoiteisiin ei riittäisikään tämänhetkiset tulot jos seittemän kertaa päivässä kävis suihkussa tämmönen semi-atoopikko.
tonttu

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Pallotin "Melko harva kylpemisfrekvenssi".
Kyllä sellanen haiseva sika on tosi luotaantyöntävä.
Suihku on tosi ihq jutska niiq!!!!11
1108

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Kyllä sellanen haiseva sika on tosi luotaantyöntävä.
No kiitti nyt sitten taas niin vitusti.
tonttu

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:No kiitti nyt sitten taas niin vitusti.
Mitäs sä nyt siellä ihan turhaan vedät palkokasveja nenääsi?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ninnithequeen kirjoitti:
Ja juuri te kaksi oleskelette ja touhuilette päivittäin tallissa/navetassa, ja ette sitten pese itseänne iltaisin tämän jälkeen? Anteeksi mutta huih :shock:
No jos aamulla ei tarvi mennä kuin tallille niin kuka perkele siellä haistelee oonko käynyt suihkussa vai en. Ainakun menen ihmisten ilmoille käyn luonnollisesti ensin suihkussa hinkaamassa itseäni. Mutta jos kävisin siellä joka päivä niin valitettava tosiasia on että ihon ulommainen kerros alkaa kuoria laikkuina irti. Ei kauhean viehättävää sekään.

Ukko on hajuhäiriöinen, aina kun kysyy että enkö mä haise niin se vastaa ei. :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Ja juuri te kaksi oleskelette ja touhuilette päivittäin tallissa/navetassa, ja ette sitten pese itseänne iltaisin tämän jälkeen? Anteeksi mutta huih :shock:
No, ööh. Normispäivänä käyn navetassa pari kertaa laittamassa lammaksille ja hepatoille ruokaa.
Toki mikäli jotain sitä ruoanhakua paskaisempaa hommaa (kuten tallinpohjien tyhjennystä, aah :barf: ) tulee tehdyksi, niin sitten on tietenkin suihkun tai saunan paikka.
Yleensä vaihdan navettahommia varten myös eri vaatteet kuin ne, joissa käyn töissä jne.
isohaara

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Pahaan hajuun ja tyylittömyyteen olen tottunut, mutta kenkiä ei jumalauta pidetä sisällä jaloissa!
Sutenööri

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

isohaara kirjoitti:Pahaan hajuun ja tyylittömyyteen olen tottunut
Sun pitäs tutustua meitin uuteen duunikaveriin. 185cm ja 200 kg paskakasamätisäkki, joka on helvetin epäsiisti ja haisee aivan järkyttävän pahalle. Ei paljoa huvita kaverin kanssa edes syömään mennä samaan aikaan, kun ruokahalu katoaa löyhkästä johtuen samantein.

Mikähän helvetti siinä on niin vaikeaa, ettei aamulla voi käydä suihkussa ennen duuniin lähtöä, pestä niitä paskasia vaatteita ja käyttää dödöööööö. SIAT!
Dumari

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sutenööri kirjoitti: Mikähän helvetti siinä on niin vaikeaa, ettei aamulla voi käydä suihkussa ennen duuniin lähtöä, pestä niitä paskasia vaatteita ja käyttää dödöööööö. SIAT!
Elä meistä heteroista noin paljoo suutu, oot vaan niinQ ja chillailet, p0x!
Sutenööri

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Dumari kirjoitti: Elä meistä heteroista noin paljoo suutu, oot vaan niinQ ja chillailet, p0x!
Niskalaukaus paskalle haiseville. PAM!
SikaMika

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sutenööri kirjoitti:
isohaara kirjoitti:Pahaan hajuun ja tyylittömyyteen olen tottunut
Sun pitäs tutustua meitin uuteen duunikaveriin. 185cm ja 200 kg paskakasamätisäkki, joka on helvetin epäsiisti ja haisee aivan järkyttävän pahalle. Ei paljoa huvita kaverin kanssa edes syömään mennä samaan aikaan, kun ruokahalu katoaa löyhkästä johtuen samantein.

Mikähän helvetti siinä on niin vaikeaa, ettei aamulla voi käydä suihkussa ennen duuniin lähtöä, pestä niitä paskasia vaatteita ja käyttää dödöööööö. SIAT!
Noita jätesäkkejä on teidän firmassanne töissä useampiakin. Olen monesti epäuskoisena ihmetellyt, miten he jaksavat kantaa ruhoaan vuodesta toiseen ja mikseivät he tee itselleen mitään.

Joko olet törmännyt siihen teillä päin vaikuttavaan transuun?! Komia ilimestys... :)
Dumari

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sutenööri kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Elä meistä heteroista noin paljoo suutu, oot vaan niinQ ja chillailet, p0x!
Niskalaukaus paskalle haiseville. PAM!
Nyt sä oot taas ahdasmielinen, laita porkkana peppuun ja suvaitse muita!
Sutenööri

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

SikaMika kirjoitti:Noita jätesäkkejä on teidän firmassanne töissä useampiakin.
Meidän firmassa?
Dumari kirjoitti: Nyt sä oot taas ahdasmielinen, laita porkkana peppuun ja suvaitse muita!
Kuules jätkä. Opettele sä tunteen ittes!
isohaara

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Sutenööri kirjoitti: Sun pitäs tutustua meitin uuteen duunikaveriin. 185cm ja 200 kg paskakasamätisäkki, joka on helvetin epäsiisti ja haisee aivan järkyttävän pahalle. Ei paljoa huvita kaverin kanssa edes syömään mennä samaan aikaan, kun ruokahalu katoaa löyhkästä johtuen samantein.

Mikähän helvetti siinä on niin vaikeaa, ettei aamulla voi käydä suihkussa ennen duuniin lähtöä, pestä niitä paskasia vaatteita ja käyttää dödöööööö. SIAT!
Ovathan nuo raskaansarjan Alan Ammattilaiset oma lukunsa, kun keho ei enää kykene tuottamaan muuta kuin paskaa ja pahaa hajua. Heille huomautan asiasta lähinnä huvikseni. Normaaleille ihmisille (miehille pelkästään, en ole aivan tyhmä) sanon kyllä suoraan jos suihku on otettu viimeks synttäreillä. En ole herkkis nenältäni, mutta altruistisesti pyrin huolehtimaan myös lähipiirin hyvinvoinnista, eli että häveliäämmät eivät joutuisi kärsimään haisevista urpoista.

Edelleen, santaa, pikkukiviä...mitään oravanraatoa pienempää likaa en voi sietää lattialla.
SikaMika

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sutenööri kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Noita jätesäkkejä on teidän firmassanne töissä useampiakin.
Meidän firmassa?
Firmassa, jolle teidän firma tekee töitä (jos oikein muistan).
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:En ole herkkis nenältäni, mutta altruistisesti pyrin huolehtimaan myös lähipiirin hyvinvoinnista, eli että häveliäämmät eivät joutuisi kärsimään haisevista urpoista.
Vaikea uskoa ihmisestä, joka piereskelee estottomasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Huono hygienia menee kyllä kaiken edelle.
Itsekin joudun olemaan tekemisissä erittäin pahalta haisevan ihmisen kanssa, ja kyllä se aiheuttaa lähes fyysistä pahoinvointia. Sentään olen hajuaistiongelmainen nenäni kanssa, että ihan sääliksi käy niitä normaalisti haistavia ihmisiä, jotka samaa kestävät pienessä ilmastoimattomassa huoneessa.
Dödöjen ym. käyttö paskaisena dunkkaa vielä enemmän ja vahvempana.
Flipperix

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Rouva Pupu kirjoitti:Itsekin joudun olemaan tekemisissä erittäin pahalta haisevan ihmisen kanssa, ja kyllä se aiheuttaa lähes fyysistä pahoinvointia.
Jätä se sika 8)
Vastaa Viestiin