Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Epämiellyttävin piirre miehessä on seuraavista:

Raidoitettu tai värjätty tinttitukka
3
6%
Geelihipsiminen
1
2%
Korvakoru
1
2%
Sheivatut munankarvat
2
4%
Juppimaisuus
2
4%
Junttimaisuus
6
12%
Melko harva kylpemisfrekvenssi
30
58%
Flanellipaita
1
2%
Kengät sisällä
1
2%
Aikamiespoikuus
5
10%
 
Ääniä yhteensä: 52

Rouva Pupu

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Flipperix kirjoitti:
Jätä se sika 8)
Rakkaus saa pierutkin tuoksumaan ruusuilta. Nuuh.
MarthaFocker

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Olen nyt vähän muuttanut kantaani tähän kenkäasiaan, koska muutettuani tähän internäsönäl-kämppään, jossa ravaa jos jonkinlaista molottajaa, jotka eivät riisu kenkiä, olen alkanut itsekin viivytellä sen asian kanssa.
Nimimerkillä punaiset tennarit jalassa nytkin
Sannnu

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Semmonen uusrikas wannbe-juppi on ehkä oksettavinta mitä tiedän. Ostetaan vaan kaikkea kallista, kun muutkin rikkaat niin tekee, mutta henkistä leipää tai silmää designille ei löydy minkään solun välistä.

On sporttikaaraa, ja purjevenettä ja ainoa missä pystyy pätee on sedun baarit helsingissä..hyisaatana!
Viimeksi muokannut Sannnu, 05.09.2006 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sannnu kirjoitti:designille
.. on taas miulle punainen vaate.
Design = ylihinnoiteltua paskaa, jota ostetaan vain siksi, että joku lahjaton muotoilijataiteilijasuunnittelija on tienannut liikaa rahaa työmääräänsä nähden.
Jos design näyttää hyvältä, niin tottahan sellaista täytyy ostaa. Mutta silloinhan sillä ei ole mitään väliä, onko se design vai ei.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
zula

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja zula »

kyllähän se on niin, ihmisten vastusteluista huolimatta, että suihkussa on käytävä, jos haluaa olla viehättävä. oli sitten nainen tai mies. tokihan ihmisillä on erilaisia tuoksuja jotka erittyy erilailla kuin toisilla, mutta voi sitä käydä suihkussa vähintään kerran päivässä ja edes yrittää olla puhdas. ja ihan ilman urheilua tai lupausta deiteistä...
1108

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sannnu kirjoitti:Semmonen uusrikas wannbe-juppi
Saitko pakit? Vai mistä moinen negatiivisuus?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Sannnu kirjoitti:Semmonen uusrikas wannbe-juppi on ehkä oksettavinta mitä tiedän. -- silmää designille ei löydy minkään solun välistä.
Onhan se aivan yököttävä mies se sellainen, jolla ei ole silmää Marimekon ihanille kuoseille.

Hemmetti. Mikä on hammastikun tuotemerkki?
Sannnu

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

1108 kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Semmonen uusrikas wannbe-juppi
Saitko pakit? Vai mistä moinen negatiivisuus?
Ääh en. Mua ei vain miellytä tuollainen..tiedäthän kouluttamaton, paskanjauhaja, joka pätee kuteilla, autoilla ja muulla materialla. Ja todellakin saahan sitä olla bemaria, ja purjevenettä...kunhan on myös koulutusta ja tietää muustakin kuin valioliigasta...en mä ole vastaan yhtään, tarkoitinkin sellaista wannabejuppia, rautalangasta vääntäen!!!! Yhtälailla mua vituttaisi nainen , joka olisi tyhmä kuin saapas, mutta yrittäisi päteä jollain materialla


Kuka puhui Marimekosta tai suomalaisesta designista..vittu mitä kärjistämistä...
Viimeksi muokannut Sannnu, 05.09.2006 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti: Onhan se aivan yököttävä mies se sellainen, jolla ei ole silmää Marimekon ihanille kuoseille.
Mulla on marimekon verhot (ok, ne on tontun mutta mie olen ominut ne!)
Hemmetti. Mikä on hammastikun tuotemerkki?
Jordan?

EDIT: Vittu! Mainostan:

Perheessäni on kaksi (2.) vaatesuunnitteluinsinööriä. Arvatkaa onko kuosit tuttuja?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mikä on vastenmielisintä miehessä?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Sannnu kirjoitti:Kuka puhui Marimekosta tai suomalaisesta designista..vittu mitä kärjistämistä...
Rehellisenä suomalaisena kirjoitin, että "Semmonen uusrikas wannbe-juppi on ehkä oksettavinta mitä tiedän. Silmää designille ei löydy minkään solun välistä."

Se en ollut todellakaan minä, joka alkoi puhua suomalaisesta designista.

Ja tuosta juppiudesta vielä. Uusrikkaana sitä joko on tai ei ole. Wannbet asia erikseen.
Vastaa Viestiin