KalsariMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aurinko paistaa. Mää näämmä nukun nykyään aika hämmästyttävän hyvin, ei liskoja, ei hikipisaroita. Tukinomaisesti nukkuessa meni yö, tosin melko nuutunut ja uupunut olo on nyt siitä huolimatta. Ja silmäpussit on todella hemaisevat. Rahaa ei ollut vieläkään tullut tilille :evil: pääsenköhän mä lähtemään mihinkään.. Kohta pitänee täräyttää säästöpossu paskaks.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

swirl kirjoitti:Krokotiilimies Steve Irwin on kuollut. Surullista :cry:
Hitto,rauha miehen muistolle,teki paljon hyvää australian eläinkannnan eteen,ja muutenkin levitty tietoutta asiasta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
ninnithequeen

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikä on stringray barb?
Dumari

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Taas vaihteexi kaikki helvetillinen on irti töissä, logistiikka ei ole pelannut viikonloppuna aukottomasti. Liian vähän työvoimaa ja ihmiset tiuskii toisilleensa, ompas kivaa olla taas töissä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

ninnithequeen kirjoitti:Mikä on stringray barb?
http://www.nswseakayaker.asn.au/mag/47/stingrays.html
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Tiikeriankka

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Maanantai on paska päivä.

Pitäisiköhän alkaa samanlaiseksi kuin PetriFB.. Sillä erotuksella, että uskoisi vain niihin asioihin, jotka itseään huvittaa ja hyödyttää ja kieltää sellaiset asiat, jotka eivät.
ninnithequeen

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haemaeraemies kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mikä on stringray barb?
http://www.nswseakayaker.asn.au/mag/47/stingrays.html
Hui.
ninnithequeen

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muksu viety kerhoon, kahvia lisää ja pesukone pyörimään. Sitten hakemaan se kersa sieltä kerhosta, ja vasta sit voi heittää kalsareilleen.

Tänään alkaa Täydelliset Naiset :cheer:
Edith

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kasvojeni iho päätti sitten alkaa hilseillä jälleen tänään. Pitkään hilseili vain tissit (ja mä pelkäsin, et ne kuluu kokonaan pois). Mutta ei se mitään, mä lähden kouluun!
swirl

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mie oon Ed Light -koukussa, pahasti. Piti taas käydä hakemassa pullo duunimatkalla. Mut nyt se on loppu, mie meen niinku cold turkey. Laskeskelin nimittäin, että jos juon esim. nelisen pulloa viikossa, se tekee vuodessa reilusti yli 500 euroa :oops: Sillä pääsee jo viikoksi etelään. Olen tyhmä, tyhmä, tyhmä.
ninnithequeen

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:Mie oon Ed Light -koukussa, pahasti. Piti taas käydä hakemassa pullo duunimatkalla. Mut nyt se on loppu, mie meen niinku cold turkey. Laskeskelin nimittäin, että jos juon esim. nelisen pulloa viikossa, se tekee vuodessa reilusti yli 500 euroa :oops: Sillä pääsee jo viikoksi etelään. Olen tyhmä, tyhmä, tyhmä.
No mutta miksi kaikesta kivasta pitäisi aina luopua, "kun sillä rahalla pääsisi etelään viikoksi"?

Enjoy your life, äläkä vaan siitä viikosta etelässä :D
swirl

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

ninnithequeen kirjoitti: Enjoy your life, äläkä vaan siitä viikosta etelässä :D
Pitääkseni itseni hereillä voin juoda ilmaista kahvia vaikka kymmenen kuppia päivässä duunissa. Lakkaan siis tuhlaamasta ylihinnoiteltuihin energiajuomiin. Päivitän vaikka tietokoneeni sitten niillä säästetyillä rahoilla.
Tiikeriankka

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

swirl kirjoitti:Mie oon Ed Light -koukussa, pahasti. Piti taas käydä hakemassa pullo duunimatkalla. Mut nyt se on loppu, mie meen niinku cold turkey. Laskeskelin nimittäin, että jos juon esim. nelisen pulloa viikossa, se tekee vuodessa reilusti yli 500 euroa :oops: Sillä pääsee jo viikoksi etelään. Olen tyhmä, tyhmä, tyhmä.
Niin ja tulisiko sitä rahaa silti säästettyä? Ei varmaankaan..

Ed on hyvää mutta kofeiini kuin kofeiini silloin, kun sitä tarvitsee. Olvin kevyt Tehokin kelpaa, samoin Battery, Red Bull jne.. Joku oli kyllä tosi pahaa mutta en muista mikä..
zula

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja zula »

nyt vasta rauhottunu sen verran, että pääsee tänneki. saamarin idiootit ku kävelee tuossa käytävällä koko ajan ja pitää mennä netistä pois. pysykööt kaikki kopeissaan... ja pomo vois mennä matkoille, ni ei olis täällä tuijottamassa niskaan.

tietokone ongelmia ja uuden opettelua. jännittävä päivä siis tiedossa. fujitsu sucks :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suhattu suurin osa pääkaupunkiseudun rautakaupoista kun joku pentele rohmunnut kaikki säädylliset tarvikkeet. Lopulta kyllästyin ja soitin asiakkaalle etten jaksa tulla tänään. En ala tappamaan niitä paria viimeistä aivosolua taistellen luokattoman huonojen tuotteiden kanssa muutaman millin kämpässä.

Millä saa kalmanhajun pois tietokoneesta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bluntly kirjoitti:Millä saa kalmanhajun pois tietokoneesta?
Imuroimalla villakoirat ulos?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Millä saa kalmanhajun pois tietokoneesta?
Imuroimalla villakoirat ulos?
No mitä dokkareita on töllöstä tullut kun joku on kupsahtanut autoonsa niin sitä lemua ei ole saatu oikein irti rungostakaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CandyMan

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

MadameDeMeloni kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Ei mene... voi mitä on tapahtunut?
Entinen elämä muistuttaa olemassaolollaan.
Nukkuu vielä sängyssäsi? Potkaise se ulos.
ninnithequeen

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivän elämääkin tärkeämpi kysymys:

teenkö tänään lihapullia ja muussia vai jauhelihakeittoa?
CandyMan

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

swirl kirjoitti:Krokotiilimies Steve Irwin on kuollut. Surullista :cry:
Ei hajua kuka on/oli. Luulin sinun ensin tarkoittavan Crocodile Dundee-tyyppiä (Paul Hogan). No väliäkös sillä, eiköhän sekin kuole jossain vaiheessa, jos ei jo ole.
Viimeksi muokannut CandyMan, 04.09.2006 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bluntly kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Millä saa kalmanhajun pois tietokoneesta?
Imuroimalla villakoirat ulos?
No mitä dokkareita on töllöstä tullut kun joku on kupsahtanut autoonsa niin sitä lemua ei ole saatu oikein irti rungostakaan.
Ai jaa, luulin että "kalmanhaju" oli kuvaannollista. Kuka tai mikä tietokoneeseesi on kupsahtanut?
AarneAnkka

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kuva
Tiikeriankka

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Just.. Kävelin äsken lasiovea päin lähtiessäni ruokalasta :roll: Vähän omissa maailmoissani vissiin. Hiukan hymyilytti, kun kuului vielä hirveä rämähdys :mrgreen: En kääntynyt kyllä katselemaan taakseni. Ja otsassa kuhmu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nukuin tyylikkäästi pommiin, taas. Vituttaa, kun kaikki perjantaina tehdyt tunnit menivät nyt hukkaan. Väsyttää, kurkkuun sattuu ja kutittaa. Päähänkin sattuu. Mä haluaisin vaan syödä suklaata.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: KalsariMaanantai

Viesti Kirjoittaja more »

[quote="AarneAnkka"][/quote]

On ollu iso orkku..
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Vastaa Viestiin