You Only Live Once -tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

<3

Julian Casablancas on ihana poju!
5
24%
Julian Casablancas on ärsyttävä spenda.
16
76%
 
Ääniä yhteensä: 21

slam

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

oli kohtalaisen paska yö, mutta aamu meni kohtuudella. Tuota työtä ei tee kukaan. Ei vaikka olisi minkälainen sisupussi.

Yhdellä yhtiöllä on kaksi autoa moisessa ja jälleen siellä on kuskit vaihtumassa, joka yö saa melkein nauraa uutta päätä eli kuskia.

Yksi sälli on painatut 3kk ja vittu se alkaa puhumaan jo levottomia... heitellään sen kanssa aika reiskaa läppää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:Taidan olla rakastunut. The Strokesin laulajapoika Julian on ihana!

http://www.youtube.com/watch?v=HILyCu9EXZc
Et kai vaan syö e-pillereitä, hyvä tyttö? Olen katsos huolestunut siitä, että osaatko valita tarpeeksi erilaisilla immuniteettigeeneillä varustetun ukon itsellesi, mikä on epätodennäköisempää, jos syöt e-pillereitä. Julianin iho näyttää hiukan rasvaiselta ja kai sinullakin on, jos olet kärsinyt aknesta. Jos et syö e-pillereitä, luotan vaistoosi. :wink:

Asiasta viidenteen, taidan lähteä punttikselle ja sitten gradua tekemään. Illalla kylään. Väsymykseni on helpottanut, koska olen jättänyt sokerin syömisen vähemmälle. Huh, sitä olotilaa, mikä tuli kun söin liikaa Fazerin sinistä. Aivan kamala sokerihorros ja alakulo. Juttelin neuropsykologi-terapeuttini kanssa ravinnosta ja sain häneltä samat neuvot, joita olenkin pitkälti noudattanut ennenkin eli ruokosokeri ja nopeat hiilihydraatit pois ja piristäviä aineita kuten kofeeinia vältettävä.
Kikkelis kokkelis.
zula

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja zula »

kiirettä pitää töissä... vähän eri meininki länsi-suomessa ku pohjosessa. ei kerkee ees kahvia hakea ku puhelin soi niin saatanasti. no, riittää töitä ja toivottavasti se merkitsee jatkuvuutta... ei jaksas taas puolen vuoden päästä olla vaihtamassa työpaikkaa. :napu:
millivanilli

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mä teen täällä taas jotain hitausennätyksiä :]. Töitä ei ole mitenkään hurjan paljon, minähän en tänne vain muutaman tunnin takia raahaudu.

Kohta tarvitsisi lisää kahvia.
AarneAnkka

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

CandyMan kirjoitti:Tai se ettei näin kylminä aamuina pidä ikkunaa yöllä raollaan, vedon takia? Muutama vuosi sitten en meinannut päästä sängystä ylös, kun syksyinen viima oli yön aikana vetänyt niskan juntturaan.
Tunnen ongelman, mutta viime yönä ei ollut akkuna auki. Veikkaan että osasyynä oli puutteellinen venyttely saliähinöiden jälkeen. Ja kreatiini, joka kuulemma pahentaa kramppeja.
Dumari

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Mä teen täällä taas jotain hitausennätyksiä :]. Töitä ei ole mitenkään hurjan paljon, minähän en tänne vain muutaman tunnin takia raahaudu.
Kohta tarvitsisi lisää kahvia.
Täällä töitä taas riittää, mut teen silti hitausennätyksiä tahallani. Haluaisko neiti kävästä kaffella vaikka torstaina, voisin palautella niitä kirjojakin, mitä lainasit mulle sairaalaan.
millivanilli

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti: Täällä töitä taas riittää, mut teen silti hitausennätyksiä tahallani. Haluaisko neiti kävästä kaffella vaikka torstaina, voisin palautella niitä kirjojakin, mitä lainasit mulle sairaalaan.
Ai niin.. ne kirjat olinkin jo unohtanut. Voisinpa tullakin kahville.
Dumari

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti: Ai niin.. ne kirjat olinkin jo unohtanut. Voisinpa tullakin kahville.
Juuh, varmistellaan astiaa huomenna sit. Päiväkaffesuraa, sweet :P
millivanilli

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti: Juuh, varmistellaan astiaa huomenna sit. Päiväkaffesuraa, sweet :P
:jouden:
Tiikeriankka

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

AarneAnkka kirjoitti: Heräsin aamuyöllä siihen että niska/olkapää kramppasi aika kivuliaasti. Magnesium taisi auttaa tähän vai?
Kramppaaminen ei aina tarkoita magnesiumin puutetta. Syitä on monia. Jos et muuten kärsi krampeista, niin ongelma on varmaan asentoperäinen.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Vasta tiistai? En kestä, tuun hulluksi!
"I just had a near-life experience."
ninnithequeen

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rauhallinen lenkki pollen kanssa, nyt voipi sitten keskittyä jauhelihakeiton tekoo, pyykinpesuun ja vesivärimaalaukseen lapsen kans.
Mä kuuntelen taas Sävelradiota vapaaehtoisesti :shock:
Kid

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Odotan kovasti että kello tulee viisi ja pääsee taas tekemään jotain hyvää eli luovuttamaan verta. Mun mielestä työpaikan kyl pitäis joustaa täs asiassa ja siellä veripalvelussa vois käydä työaikana.
zula

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja zula »

Kid kirjoitti:Mun mielestä työpaikan kyl pitäis joustaa täs asiassa ja siellä veripalvelussa vois käydä työaikana.
hyi, ei verta voi luovuttaa ku niillä on niin isot neulatki. kerran yritin, mutta eihän siitä mitään tullu ku ne lähesty sen neulan kaa *vieläki pelottaa*
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Nukuin ihmeen sikeästi, en muista edes yhtään unta, olon pitäisi siis kaiken järjen mukaan olla yön jäljiltä hyvä. Ei kuitenkaan ole. Kovin ikävää kun aamulla herätessä on valmiiksi apea olo. Ehkä vesijumppa muutaman tunnin päästä auttaa..

Onkohan mulle iskemässä syysmasennus?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
AarneAnkka

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

At least I have lived twice. Mieletön bon vojaash ilmiö, kun eilen mentiin Jagellonicaan syömään, ja lounasbyfeessä oli lihamurekepihviä. Ja sitten tänään Fazer-Amicalla tarjoiltiin taas lihamureketta.

No ei se mittään, ihan hyväähän se on. Ei kuulune kuitenkaan kategoriaan ruuat joita voisin syödä joka päivä koko loppuikäni.
Dumari

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jahas, ToimitusJohtaja(tm) pamahti just sisään meidän liiteriin. Kohta joku saa kenkää! Tai muuta izoa taas tapahtuu.
MadameDeMeloni

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Upeetaaa, mahtavaaa!

Päivä on vasta alussa ja mä oon jo päässy töistä! \o/ Taidan jatkaa virkeätä elämää jatkossakin.

Nyt kaverin luo laittamaan lohta ja kermaviilikastiketta :ohyeah:
millivanilli

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Työpäivä on pulkassa. Nyt äkkiä kotiin syömään. Kuolen nälkään.
Elukka

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:on: Äänestyksestä puuttuu vaihtoehdot
  • Kuka vittu on Julian Casablancas?
  • Tuulenpuiska on ihanan ärsyttävä EVVK!
Ei näin. Korjatkaa.

:off: Mua taas stressaa ja väsyttää edelleen. Skarppina pysyminen päivisin vaatii kofeiinipillereiden popsimista, nukahtaminen yöksi unilääkkeitä. Pitemmän päälle ei liene hyvä malli. :?

Osan väsäämäni projektin ongelmista olen tainnut löytää, osaa en. Loppujen paikantamiseen ja korjaamiseen aikaa 3 päivää. :apuva:
AarneAnkka

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pah. Taas olin päivän alussa täynnä intoa, energiaa ja ideoita, ja täällä toimettomuudessa tylsistyn jälleen ja aivoni surkastuvat entisestään. Turhauttavaa elämää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä se vain kunnon raudanvääntö piristää päivää, nyt voisi melkein tehdä jotain kotitöitäkin jos vain jalat kantaisivat. Taidan tänään alistua siihen akkamaiseen venyttelyyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

AarneAnkka kirjoitti:...
Ihan offtopic mutta...

Aarne! Koska se ilmestyy?
Tiedät kyllä mikä!
Elukka

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kaikkea sitä päätyy tieteen nimissä tekemäänkin.
Tänään askartelin-paskartelin JKoodin lisäksi myös epoksin, LEDeillä koristeltujen kytkentälevyn palojen ja muovin kanssa.
Jännityksellä odotamme, kuinka monta sormea saan viiden minuutin päästä erilleen. :?
Kid

Re: You Only Live Once -tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanaa päästä kohta kotiin. Niin kamala väsy, että ei taida verenluovutuksesta tänään tulla mitään. Taidan otta tunnin tirsat ja vääntää sit sapuskaa. Misterkin tulee vasta ysin jälkeen kotiin. Nyyh.

Ja huippuu, mun duunikamu oli kuukauden lomalla ja se sano että mä oon laihtunut. Ja oikeessahan se on. Ihq.
Vastaa Viestiin