Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nexie kirjoitti:henkinen tyhjäkäynti on vastenmielisyyden ytimessä
Mä puksutan täällä duunissa tyhjää nakkilautasen ammottaessa tyhjyyttään. On se aika vastenmielistä joo. Onneksi voi kekata jotain kivaa tekemistä, niiku kitinä tai musailu tai graffaohjelmalla leikkiminen, jos vaikka kekkaisi jotain uutta.
NuoriDaavid

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AarneAnkka kirjoitti:
nexie kirjoitti:henkinen tyhjäkäynti on vastenmielisyyden ytimessä
Mä puksutan täällä duunissa tyhjää nakkilautasen ammottaessa tyhjyyttään. On se aika vastenmielistä joo. Onneksi voi kekata jotain kivaa tekemistä, niiku kitinä tai musailu tai graffaohjelmalla leikkiminen, jos vaikka kekkaisi jotain uutta.
Etkö sä oo niinQ kärsivä taiteilija?
AarneAnkka

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

NuoriDaavid kirjoitti:Etkö sä oo niinQ kärsivä taiteilija?
Varmaan olisin, jos elämäntapoihini sisältyisi kurjuutta vetoisassa kattoateljeessa, viinaa, tupakkia, suuria inspiraatioita ja pillua. Kuulostaa tosi tuskalliselta.
Elukka

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
  • nalkutus
  • kiukuttelu
  • marttyyrius
  • älytön ja/tai aggressiivinen känniördääminen
About sama setti mulla listan kärjessä. Ja tietty se siis niiq daa pissisnirppanokkailu. Voitaneen kai laskea kiukutteluksi.
Voitaneen. :komp:
NuoriDaavid

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AarneAnkka kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Etkö sä oo niinQ kärsivä taiteilija?
Varmaan olisin, jos elämäntapoihini sisältyisi kurjuutta vetoisassa kattoateljeessa, viinaa, tupakkia, suuria inspiraatioita ja pillua. Kuulostaa tosi tuskalliselta.
No mutta tuolla setillä ainakin pimpsukkaa olisi tarjolla ylen määrin?

Eivätkö naiset nimenomaan heruta kärrrsivälle suurelle taiteilijalle?

Sähän voisit nyt aluksi säätää sitä toimiston ilmastointia hiukan kylmemmälle ja korvata työpaikkaruokailun punaviinillä ja tupakalla, siitä se lähtee!
segma

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja segma »

Mylwin kirjoitti:Liika iloisuus ja positiivisuus. Ei voi vittu aina naurattaa.
Aamen, veli hyvä! Ja näitä tuntuu monesti olevan niissä näteimmissä tytöissä ihan liikaa. MIKSEI NE VAAN VOI OLLA SAMANLAISIA HAPANNAAMOJA KUIN MINÄKIN?
Elukka

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

NuoriDaavid kirjoitti:Eivätkö naiset nimenomaan heruta kärrrsivälle suurelle taiteilijalle?

Sähän voisit nyt aluksi säätää sitä toimiston ilmastointia hiukan kylmemmälle ja korvata työpaikkaruokailun punaviinillä ja tupakalla, siitä se lähtee!
Baskeri, 3 päivän sänki ja risa samettitakki ovat myös Taiteilijapisteet +15% -artifakteja.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

zula kirjoitti:
siis sellanen, ku tiedät jonku naikkosen, jolla oikeesti oiski jotain sanottavaa, mutta aina hottien miesten kanssa tekeytyy täydeksi blondiksi.
8) No, jos yritän vlöörtailla sulle ni käytän sit sitä fiksustubujakkupuvussa+silmälasit -taktiikkaa. Molemmat toimii.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo kirjoitti:Itse kyselyyn vastaan avuttomuus.
Sinäkin, Brutukseni!

(ajankohtainen huudahdus: Rooma tulee illalla taas)
Prepare for the worstest.
AarneAnkka

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

... mutta palataksemme aiheeseen:
Elukka kirjoitti:
  • marttyyrius
.. yksi naisilla melko usein esiintyvä ikävä tapa on juuri tuollainen salaa vaivihkaa uhriksi asettautuminen. Pitäisi ilmeisesti osata lukea ajatuksia. Mitään ei sanota, käydään vaan piilossa nurkan takana imppaamassa herneitä nenäonteloon, ja lopulta sitten mahdollisimman sopivaan aikaan yhtäkkiä räjähdetään kuin yks vitun ydinpommi. Siskoni tekee tuota, ja saisi lopettaa tuollaisen piilomarttyroinnin ja sanoa suoraan jos jostain kiikastaa.

Tätä tuntuu, tosiaan, esiintyvän yleisemmin naisilla kuin miehillä. Näin sanoo MuTu.
silsis

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja silsis »

Huono hygienia. Ohittaa huonon luonteen ja käytöksenkin. Tämän pitäisi olla itsestäänselvä asia, ja jos se ei sitä ole, niin konflikti kanssani on välitön. Sitä paitsi huono hygienia on usein varsin vallitseva asia, jota ei voi selittää hetken mielijohteella. Haise pahalle!
tonttu

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Pissistely.
Bliss

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tyhmyys.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja par-sky »

totaalinen itsekeskeisyys

keskustelen siinä ystäväni kanssa koulutuksen merkityksestä. Seurassamme on naishenkilö, joka ei osallistu keskusteluun, koska se ei häntä kiinnosta. Kun olemme jatkaneet keskustelua noin 10 minuuttia hän kyllästyy siihen että häntä ei huomioida ja alkaa kovaan ääneen selittämään, että varmasti jompikumpi meistä (minä ja ystäväni) on käynyt panemassa tuota baarimikkoa. koska olemme huoria. kun tällä on saatu meidän hämmästynyt huomiomme alkaa hän kertoa käsilaukuista jotka tänään osti.

sama henkilö veti mulle hirveät herneet nenään koska en muistanut hänen syntymäpäiviään. sillä ei ole väliä että ei sekään muistanut mun. tämän takia se ei sitten puhunut mulle kolmeen kuukauteen (voi että harmitti :lol: )
Me transmitte sursum, Caledoni!
hermine

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja hermine »

saika kirjoitti:Naisporukassa on vain niin paljon hankalampi tulla toimeen kuin miesten keskellä.
Sä et vaan osaa!!! :twisted:

Mun mielestäni naisessa vastenmielisintä on miesten mielistely. Kaikista pahinta on miesten mielistely ja näiden huomiosta kilpaileminen, joka ilmenee epäsolidaarisuutena muille naisille. Mikä muuten on yks tosi iso suurin syy siihen, miksi jotkut kuvittelevat että automaattisesti naisvaltaisissa porukoissa olisi huono ilmapiiri. Ei ole, jos siellä ei ole tommoisia en-ole-feministejä pilaamassa sitä. Jos alkaa tuntua, ettei tule toimeen oikein kenenkään samaa sukupuolta olevan kanssa, kannattaa ehkä miettiä vähän omaakin käytöstään...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hermine kirjoitti: Mun mielestäni naisessa vastenmielisintä on miesten mielistely. Kaikista pahinta on miesten mielistely ja näiden huomiosta kilpaileminen, joka ilmenee epäsolidaarisuutena muille naisille. Mikä muuten on yks tosi iso suurin syy siihen, miksi jotkut kuvittelevat että automaattisesti naisvaltaisissa porukoissa olisi huono ilmapiiri. Ei ole, jos siellä ei ole tommoisia en-ole-feministejä pilaamassa sitä.
Eli mikäli et julistaudu feministiksi, niin olet automaattisesti miesten mielistelijä? Miksi eri sukupuolten välistä kommunikointia pitäisi edes erotella miehiin ja naisiin kohdistuviin?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
hermine

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mylwin kirjoitti:Eli mikäli et julistaudu feministiksi, niin olet automaattisesti miesten mielistelijä? Miksi eri sukupuolten välistä kommunikointia pitäisi edes erotella miehiin ja naisiin kohdistuviin?
En mä ihan sitä tarkoittanut. Joillakin ja joissakin tilanteissa vain kovaan ääneen ei-feministiksi julistautuminen ja muitten naisten dissailu on aika läpinäkyvää, ei tietysti aina. Profeministimiehiä on kuitenkin aika harvassa. Voihan epäfeminismiin olla vaikka uskonnollisiakin syitä tms.

Joo ei minunkaan mielestäni kommunikaatiojuttuja voi oikein jakaa sukupuolen mukaan, ainakaan enää meidän ikäisillä ihmisillä. Ihmisiähän tässä kaikki ollaan, mun on vaikea omien ihmissuhdekokemusteni perusteella kuvitella, että jos käyttäytyy itse ihan samallalailla ja samoin asentein sekä naisten että miesten kanssa (eri asia tietysti, keltä se onnistuu ja osaako tiedostaa näitä asenteiden eroja), mitään järisyttäviä eroja kanssakäymisen toimivuudessa tulisi noinniinkuin sukupuolittain.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hermine kirjoitti: En mä ihan sitä tarkoittanut. Joillakin ja joissakin tilanteissa vain kovaan ääneen ei-feministiksi julistautuminen ja muitten naisten dissailu on aika läpinäkyvää, ei tietysti aina. Profeministimiehiä on kuitenkin aika harvassa. Voihan epäfeminismiin olla vaikka uskonnollisiakin syitä tms.
Ääriesimerkit ovat aivan yhtä ärsyttäviä, niin feministeiksi kuin anti-feministeiksikin julistautuvien ihmisten kohdalla. Tasa-arvon julistaminen ideologian takaa vesittää jo lähtökohtaisesti sen, mihin pyritään ja aiheuttaa vain vastareaktioita epäilijöissä ja toimii vedenjakajana kahteen leiriin. Tasa-arvon pitäisi lähteä lähtökohtaisesti arkisesta kanssakäymisestä, ei niinkään kirjoitetusta yksi- ja kaksilahkeisten välisestä moraalisäännöstöstä.
Joo ei minunkaan mielestäni kommunikaatiojuttuja voi oikein jakaa sukupuolen mukaan, ainakaan enää meidän ikäisillä ihmisillä. Ihmisiähän tässä kaikki ollaan, mun on vaikea omien ihmissuhdekokemusteni perusteella kuvitella, että jos käyttäytyy itse ihan samallalailla ja samoin asentein sekä naisten että miesten kanssa (eri asia tietysti, keltä se onnistuu ja osaako tiedostaa näitä asenteiden eroja), mitään järisyttäviä eroja kanssakäymisen toimivuudessa tulisi noinniinkuin sukupuolittain.
Sukupuolillahan on eroja. Jos sukupuolta nyt yleensä voidaan määritellä sen mukaan, kummat killuttimet jalkojen välissä viipottavat.
Läpeensä laitostuneessa yhteisössä elävänä on mielenkiintoista seurata miesten ja naisten välisiä eroja, paradoksaalisesti ne tuntuvat katoavan tai ainakin heikkenevän voimakkaan hierarkisessa järjestelmässä.
Viikonloppuisin ihmisten ilmoille könytessä sitä tapaa ihmetellä siviilien näkemyksiä miesten ja naisten välisistä eroista, sukupuolivietin aiheuttamasta kilpakosinnasta ja muusta. Mie olen kadottanut taidon olla eri ihminen miesten ja naisten seurassa juuri tuosta syystä, mikä nyt ei välttämättä ole nyky-yhteiskunnan käyttäytymisstandardien mukaista, mutta en mie sitä toisaalta kaipaakaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elukka

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hermine kirjoitti:Profeministimiehiä on kuitenkin aika harvassa.
No sepä vasta yllättävää on.
En ole myöskään kuullut kovin monesta somalitaustaisesta skinistä, juutalaisesta natsista tai mustasta Ku Klux Klanin ritarista. :roll:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja nexie »

Elukka kirjoitti:
hermine kirjoitti:Profeministimiehiä on kuitenkin aika harvassa.
No sepä vasta yllättävää on.
En ole myöskään kuullut kovin monesta somalitaustaisesta skinistä, juutalaisesta natsista tai mustasta Ku Klux Klanin ritarista. :roll:
Ai vitsi. Pitäisikö mun passittaa kotonani lymyilevä naisasialehtiä tilaileva mies sirkukseen, kun se taitaa olla maailman kahdeksas ihme :shock:
Don't Panic!
Flipperix

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

nexie kirjoitti:Ai vitsi. Pitäisikö mun passittaa kotonani lymyilevä naisasialehtiä tilaileva mies sirkukseen, kun se taitaa olla maailman kahdeksas ihme :shock:
Ei. Feministimiehet ovat uhanalainen laji ja he onnellisempia ja lisääntyvät paremmin tossun alla kuin sirkuksessa 8)
AarneAnkka

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:En ole myöskään kuullut kovin monesta somalitaustaisesta skinistä, juutalaisesta natsista tai mustasta Ku Klux Klanin ritarista. :roll:
.. toisaalta, kaiketi vain nk. radikaalifeministit voidaan niputtaa yhteen skinien ja valkokaapujen kanssa.

Kuinka monta miespuolista radikaalifeministiä mahtaa olla olemassa? Ilmeisesti ei yhtään, koska he tappavat itse itsensä havaittuaan syyllistyneensä mieheyteen? :)
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja nexie »

Flipperix kirjoitti:
nexie kirjoitti:Ai vitsi. Pitäisikö mun passittaa kotonani lymyilevä naisasialehtiä tilaileva mies sirkukseen, kun se taitaa olla maailman kahdeksas ihme :shock:
Ei. Feministimiehet ovat uhanalainen laji ja he onnellisempia ja lisääntyvät paremmin tossun alla kuin sirkuksessa 8)
Siis mullahan lienee suoranainen velvoite pitää luonnonoikku tyytyväisenä!!1! Noin niinQ globaalin humanismin nimissä :vihelt:
Don't Panic!
Flipperix

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

nexie kirjoitti:Siis mullahan lienee suoranainen velvoite pitää luonnonoikku tyytyväisenä!!1! Noin niinQ globaalin humanismin nimissä :vihelt:
Juuh. Muista että uhanalaisten lajien salakuljettaminen ulkomaille, kuten Vantaalle tai Turkuun, on kuitenkin kiellettyä.
CandyMan

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

hermine kirjoitti:Profeministimiehiä on kuitenkin aika harvassa.
Aivan kuten somaliskinejäkin. Ymmärrettävistä syistä.
Vastaa Viestiin