Kessuttelu Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Huomasin tuossa, että olen viimeaikoina alkanut polttaa tupakkia enemmän kuin olisi tarpeen ja vähän huolestuin.. Hermostumiset ei oo kivoja.

Mites sulla? (Saat toki kertoa muustakin kuin kessuttelusta, mieluustikin niin)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Saman verran menee kuin ennenkin.
Nyt nukkumaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

jees, jees... ihan mukavasti meni eka kuorma. Aamukuorma on taas säädetty oikein, että ei ehdi samasta rakennuksesta lähtemään tasan 8.00 kilpailevan yrityksen ajoihin tai jotain...

hauska mies kuorman säätäjänä... ja vidun sama... haluan jopa käydä noissa kaupoissa katsomassa... ö muijat :lol:
MadameDeMeloni

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Huomenta!

En käytä enää, joskus baarissa tulee poltettua. Olen ylpeä itsestäni.

Kaurapuuroa nälkään. Sitten suihkin töihin! Päivällä suunnitelmissa päikkärit, that's it. Normisetti.
slam

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

MadameDeMeloni kirjoitti:Huomenta!

En käytä enää, joskus baarissa tulee poltettua. Olen ylpeä itsestäni.

Kaurapuuroa nälkään. Sitten suihkin töihin! Päivällä suunnitelmissa päikkärit, that's it. Normisetti.
panoa? ei ole luvassa? ihme sälli.


vittu vasta 7.00 aukee kauppa (aikaisemmin ei saa jakaa) ja kylmäkone huutaa kerrostalon seinustoilla liikaa, jos menee liian aikaisin herätteleen.
MadameDeMeloni

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

slam kirjoitti:panoa? ei ole luvassa? ihme sälli
Sälli?
slam

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

MadameDeMeloni kirjoitti:
slam kirjoitti:panoa? ei ole luvassa? ihme sälli
Sälli?
takamus esille
slam

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

nyt täällä on tuo himo kaunis muija in ABC... jos tuolla ei ole nussijaa persniskassa, niin se olisi maailman kuudes ihme :D
Mulli75

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !
EKA TPK

Perhana ihme touhuja taas.
Dumari

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Haamenta, toca tpc! Eilen poltin vain cacsi. Tänään meen piariin cattomaan matsia, niin voi mennä enempi, hui hirmuisaa!
AarneAnkka

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Näin taas sekoboltsiunta. Ainoa hiema järkevämpi kohtaus joka jäi mieleen oli että olin matkalla kummitätini ja siskoni kanssa hyppäämään laskuvarjolla. En edes tiedä menimmekö lopulta. Kurkussa oli jotain krämppää herätessäni. Kröh.

Katsotaan millainen päivä täst nyssit tulee. Ainakin liikuntaa on luvassa.
-Superior- kirjoitti:Loukkausten toimivuus perustuu siihen, että ihmisessä on huonoja puolia, jotka hän haluaa kiistää.
Toimii loukkaus silloinkin jos henkilö - ja loukkaaja - ovat molemmat kyllä täysin tietoisia tästä huonosta puolesta eikä sitä kiistetä, mutta asiaa käytetään lyömäaseena.

Myös pohjattomat, perusteettomat haukut toimivat loukkauksena jos ne osuvat arkaan paikkaan. Eli ihminen voi luulla että hänessä on sejase huono puoli, vaikkei välttämättä olekaan, ja loukkaaja tietää tämän ja käyttää sitä hyväkseen.

Ja asiasta, joka ei välttämättä edes ole huono puoli, voidaan tehdä huono puoli ja lyödä sillä päähän. Onhan noita. Kai jotkut ihmiset vaan ovat luonnostaan loukkaavaisia eivätkä saa asiaansa läpi muuten?

Itselläni on paha tapata loukata ihmisiä vahingossa. :oops: Niin, arkaan paikkaan voi osua vahingossakin. Joskus vuosia sitten pomoni heitti vaan mielestään ihan rennon pikku läpän, mutta voi jumalauta millaisen lommon se iski itsetuntooni pitkäksi aikaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kolmas TPK!
Kissat terrorisoivat vieraanikin jo hereille. Mun lapset ei ole tottuneet, että meillä on vieraita.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kessuttelua on vähän ollu pakko vähentää, kun yskä on niin kauhia. Tai semmonen, että kun kerran yskäset, niin tuntuu tulevan koko keuhkot ulos. En viitti kauheesti yskästä.

Selkä ihan jumissa, eikä venytyksetkään tuntunut auttavan. Kahvia, perhe ylös ja pariksi tunniksi töihin. Sitten pyykkiä ja siivousta. Ruokaa ei tarvi laittaa kun eilistä soppaa on vielä vaikka kuin. Illalla lueskelua ja CSI, niin ja tänäänhän tosiaan on teemapäivä :jouden:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Moi.

tuli iksu. mutta ette ikina arvaa ketä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dumari

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RolloTomasi kirjoitti:Moi.
tuli iksu. mutta ette ikina arvaa ketä.
Mua?
ninnithequeen

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:Moi.
tuli iksu. mutta ette ikina arvaa ketä.
Mä niin toivon, että se olisin minä, mutta veikkaan kyl Aapiskanaa.

:h: kuitenkin Rollomukselle.
AarneAnkka

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

:?: Tymä kymysys: mitä tarkoittaa iksu? :o
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Dumari kirjoitti: Mua?
:rofl:
ninnithequeen kirjoitti: :h: kuitenkin Rollomukselle.
:h: Ninnitykselle.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Bliss

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei täältä näköjään kukaan ole kovin kauan poissa..... :roll:

Mihin katosi Manala??? :o
Dumari

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RolloTomasi kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Mua?
:rofl:
Ihanaa kulta, tiesin että välität musta
:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:

Siis aeavan megafantsua!!!

:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
Dumari

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bliss kirjoitti:Ei täältä näköjään kukaan ole kovin kauan poissa..... :roll:
Mihin katosi Manala??? :o
Ottaa taukoa. Siullekkin MegaLovea :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
ninnithequeen

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Iksu = ikävä.

Mihis Manala on muka kadonnut?
Edit: jahas, Dumis vastas jo.

No mut mä haluun kans paljon syrämmiä :perse:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Dumari kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Mua?
:rofl:
Ihanaa kulta, tiesin että välität musta
:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:

Siis aeavan megafantsua!!!

:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
Tottakai minä sinusta murusti välitän!
:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä nuupahdan ihan just kohta tähän näppikselle. Mitenköhän pystyisi ottamaan päiväunet töissä? Onkohan mun pakko tuhlata rahaa kahviin?

Mutta mutta, kaikki nyt illalla pitämään seuraa mulle ja iso-hoolle! Olemme avoimia ehdotuksille.

Rollolle tervetuliaistoivotukset ja -halit ja kaikkee semmosta *hali*
Viimeksi muokannut Lolita, 06.09.2006 8:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin