Kessuttelu Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuon roudaaminen Vsaan on aikamoinen rojekti.
Lisäksi molemmissa päissä tarvitaan kaksi normaalia tai yksi vahva henkilö kantamaan. Turvallisempaa kantaa kaksin. Toi telkkari on aika iso ja painava möhkäle ja siinä on tartuntakahvoja vähän huonosti.
Patz

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

HAH, tein juuri kaupat 1,5 vuotiaasta 21" Sonysta Vaasassa. Kohta loikkaan automobiiliini ja karautan noutamaan uuden perheenjäseneni! :h:

PS. Eiköhän se Ankankin töllötin olisi tonne Touranin perään mahtunut... Palaan asiaan 4kk kuluttua jos telkka on vielä silloin myymättä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kessuttelu kevyesti karannut käsistä.. ketuttaa.

Kohta ajelemaan Forssaan, systerin kundikaverin uutta opiskelukämppää katsomaan.
millivanilli

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Väsyttää ihan hurjasti. Tekisi mieli mennä päikkäreille.. ehkä vielä teen tovin töitä ja sitten lepään hetken.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juu, karannut on juu.. Tosiaan! Tänään jo kaksi sauhuteltu ja kolmannelle menoa suunnittelen kokoajan. Aikaisemmin en yksin kotona ollessa polttanut juuri ollenkaan. No ehkä (ja toivottavasti) tuleva talvi tekee tehtävänsä ja kessuttelun määrä normalisoituu kun ei tonne ulos huvita joka välissä mennä sit.

Taidan tässä hiljalleen suuntailla kohti keskustaa. Pitää käydä näköelinliikkeessä kun eilen irtosi toinen mikä tuo nyt on, nenätyyny?, prilleistä uimahallilla ollessa. Ja sitten taas uimasilleen :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

RolloTomasi kirjoitti:Moi.

tuli iksu. mutta ette ikina arvaa ketä.
Hey ihan ketä vaan, jo sä oot siis niinQ Hayden siis Darth Vader? Uuuuuuhhh..!11

viittaan avaasi, jos et tajunnut. siis.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Purin säkin, jossa oli vaatteita muksulle. 2 talvihaalaria ja miljoona paitaa ja housuja ja farkkuja ja hameita. Huuhuu, nyt ei tosiaan tarvi ostella vuosiin muuta kuin kenkiä sille. Ja hitto ihan merkkivaatteitakin vielä :shock:

Kyl on aikamoinen säästö tuokin.

Nyt vuorostaan harrastan itse hyväntekeväisyyttä ja kärrään kaikki pieneksi jääneet vaatteet UFFin laatikkoon.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 06.09.2006 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
saika

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saika »

RolloTomasi kirjoitti:Moi.
tuli iksu. mutta ette ikina arvaa ketä.
Enpäs arvaakaan. Tai no, viestien perusteella voisi epäillä että sen nicki alkaa E:llä... ;)
Mulla ainaki ollu iksu sua ja aamuöiden sättikeskusteluja :h: Tervetuloa!
*terveisin ehkä.arvaat.kuka.tai.sit.et*
Tiikeriankka

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Ällöttävää.
Elukka

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nexie kirjoitti:Etsintäkuulutus kadonneesta motivaatiosta! Jos tapaatte sen harhailemassa jossain keskuspuiston ryteikössä tahi kenties baaritiskin ääressä valkovenäläistä ryystämässä, voisitteko ystävällisesti palauttaa kadonneen mustan lampaan allekirjoittaneelle. Löytöpalkkiona pussillinen vanhoja juristivitsejä ilman palautusoikeutta.
Et vie, prkl! Se on minun köyhän pätkätyöläisen ainoa motivaatio! :x
Sitä paitsi tarjoan löytöpalkkioksi vielä niihin vanhoihin vitseihin uudet puujalat alle. :2cents:
AarneAnkka

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Juttelin just pomon kanssa mun nakittomuudesta, ja totesimme että asialle ei oikein mahda juuri nyt mitään. Kyllä niitä nakkeja taas tulee. Totesi että ei tarvi turhaan stressata vaikkei tekemistä olisikaan juuri nyt. Se helpotti.
mustanikki

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Illalla olis hoitsujen ja järjestyspuolen kolleegoiden kanssa yhteinen saunailta. Mun säkällä ne hoitsut on jotain sairaseläkeläisiä.

Mieluusti näkisin Suomen futispelin, mutta taitaa näkyä vain joltain kanaali plussalta. Ei hyvä.

-silsis-
ninnithequeen

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsis kirjoitti:Mieluusti näkisin Suomen futispelin, mutta taitaa näkyä vain joltain kanaali plussalta. Ei hyvä.
Juu Anal Plussalta se vaan tulee.

Ite aattelin kuunnella sen suorana Radio Suomesta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla on hyvin epätasapainoinen olo, koska huima on poistunut keskuudestamme. Sillai snadisti pukkaa paniikkikohtausta, tiedättehän.
Why, God, why??!?!?11
Prepare for the worstest.
bedlam

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

mustanikki kirjoitti:Mieluusti näkisin Suomen futispelin, mutta taitaa näkyä vain joltain kanaali plussalta.
Määpä nään, ähhähää! Eikun vittu olen reeneissä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vaola kirjoitti:
Miksi se nyt (taas) lähti??? Sen piti lähteä mun kanssa joraamaan. :evil:

Pitänee perustaa joku AHF-kerhon topikki --> Anonyymit Huima-fanit, ja koittaa vieroitusta kaikki kauniit neidot sit siellä. :P
Mä luulen, et se sai ehkä sydärin, siis niinQ..during, junous. Ehkä se ei muistanu laittaa sykemittaria ranteeseen tai jotain. Huoh, viettäkäämme hiljainen hetki hänen hehkuvalle muistolleen.

Millon teidän piti lähteä joraamaan? Ei se enää ehdi huoltaa meitä ahfilaisia enää olleskaan.. :grr:
Prepare for the worstest.
1108

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Terve!

Tulin kertomaan että tein spagettia ja tomaatti-chili-jauheliha kastiketta. Sit mä ajattelin pestä pyykkiä kun ulkona on niin kolea sää. Onneks illalla tulee CSI ja sit mä voinkin mennä jo nukkumaan!!!

Mut hei kaikille kovasti :h: On niin hienoa olla mä!!
bedlam

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

bedlam kirjoitti:Määpä nään, ähhähää! Eikun vittu olen reeneissä.
Rumpalismies olikin hankkiutunut kipeytyneeksi. Jalkapalli-ilta siis, mainiota. Aina välillä pitää saada lainata itseään.
ninnithequeen

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Terve!
Tulin kertomaan että tein spagettia ja tomaatti-chili-jauheliha kastiketta. Sit mä ajattelin pestä pyykkiä kun ulkona on niin kolea sää. Onneks illalla tulee CSI ja sit mä voinkin mennä jo nukkumaan!!
Toi on jo niin naurettavaa toi sun pakkomielisyys.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 06.09.2006 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sutenööri

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

1108 kirjoitti:Terve!

Tulin kertomaan että tein spagettia ja tomaatti-chili-jauheliha kastiketta. Sit mä ajattelin pestä pyykkiä kun ulkona on niin kolea sää. Onneks illalla tulee CSI ja sit mä voinkin mennä jo nukkumaan!!!

Mut hei kaikille kovasti :h: On niin hienoa olla mä!!

Numban menkat on menneet ohi vai?
1108

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Terve!
Moro!
1108

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sutenööri kirjoitti:Numban menkat on menneet ohi vai?
Lääkitystä tarkastettiin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

1108 kirjoitti:Terve!

Tulin kertomaan että tein spagettia ja tomaatti-chili-jauheliha kastiketta. Sit mä ajattelin pestä pyykkiä kun ulkona on niin kolea sää. Onneks illalla tulee CSI ja sit mä voinkin mennä jo nukkumaan!!!

Mut hei kaikille kovasti :h: On niin hienoa olla mä!!
Melkein yhtä hyvä kuin alkuperäinen ;)
Prepare for the worstest.
silsis

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

mustanikki kirjoitti:Illalla olis hoitsujen ja järjestyspuolen kolleegoiden kanssa yhteinen saunailta. Mun säkällä ne hoitsut on jotain sairaseläkeläisiä.

Mieluusti näkisin Suomen futispelin, mutta taitaa näkyä vain joltain kanaali plussalta. Ei hyvä.

-silsis-
Erittäin hyvin sanottu siellä peräpulpetissa!
MadameDeMeloni

Re: Kessuttelu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

What is all this loving, I wonder.

Tämän päivän työt suoritettu, nyt voin hetken levätä ja parannella itseäni. Blaah.

Euh, pilleri juuttui kurkkuun! Tai jonnekin tonne matkalle. Epämiellyttävää. :?
Vastaa Viestiin