Minä tahdon...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kuinkas se Queen sen sanoikaan...

I want it all I want it all I want it all and I want it now

Jos tämä ei ole mahdollista, tyydyn maailmanrauhaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja Clay »

..globaalia nälänhätää.
Nyt penikseni on fantastinen!
AarneAnkka

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Clay kirjoitti:..globaalia nälänhätää.
En usko että sun tarvii kauheen kauaa odottaa. :(
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

..päiväunet ennen velkojenperintää.
*plop*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja brona »

KisSandra kirjoitti:- Tehdystä työstä sen verran rahaa ettei joka pennosta tarvitsisi joka välissä laskea
- Intoa suorittaa opintoni loppuun
- Omistusasunnon josta tehdä itselle mieluinen koti
- Seksiä kuorrutettuna välittämisellä ja hellyydellä
- Hyvän miehen ja ehkä kersan tai pari
Mä allekirjoitan nämä.

Just nyt erittäin mielelläni myös jonkun tuuraamaan mua täksi illaksi tai vaihtoehtoisesti tää flunssa puis.
...
Elukka

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

- työn, jossa on enemmän palkkaa ja pysyvyyttä ja ehkä hivenen vähemmän vastuuta
- kodin kuntoon
- jälkeläisiä
- terveyttä ja pitkää ikää laumani kaikille jäsenille
- saada opinnot kunnialla läpi
tonttu

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja tonttu »

- Tahdon että yövuorot loppuvat mikä luojan kiitos tulee tapahtumaan
- Terveyttä ja rakkautta läheisilleni ja itselleni
- Olla onnellinen
- Kikkeliä
hermine

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja hermine »

- parempaa maailmaa, vähemmän vihaa

- että kaikki rakkaat ihmiset pysyisivät tässä ympärillä, ettei mun olisi ikinä enää pakko pelkän työn takia muuttaa jonnekin missä koko elämä pitäisi rakentaa ihan uudestaa että se olisi edes jotenkin siedettävää. Ettei kukaan nyt ainakaan kuolisi

- että joku pari perisi huippukämpän, valmistuisi, tai ihanmitävaan, kunhan muuttaisi pois noista tän talon kaksioista, jolloin pääsisin vihdoin asuntojonon ekalta sijalta harjoittelemaan avoliittoa

- lapsia, joskus

- ettei hävettäisi niin rajoittavasti turhat asiat, kuten oma tyhmyys sellaisissa asioissa joissa kukaan muu ei siitä kuitenkaan kärsi
zula

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja zula »

- oman asunnon, saunallisen
- pidempi aikaisen työn, että voin ostaa sen asunnon
- auton
- enemmän palkkaa
- nähdä mun kaukaisia ystäviä

ja just nyt haluaisin:
- että naapuri lopettas tuon möykkäämisen
- harrastaa seksiä :D
Geetzu

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä haluaisin yhä aina vaan semmosen taikanapin, jota painamalla unohtuisi vain tietty pala historiaa. On se niin vittumaista kun on jo kaikki, mutta siitä ei nauti niin kuin pitäisi tai voisi joidenkin paskojen muistojen vuoksi. Oon niin kateellinen ihmisille, jotka kykenee elämään hetkessä, multa ei kai onnistu kuin mennyt ja tuleva.
Edith

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tahdon kymmenpäiväiset viikot.
nokkaelain

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lepikkorapu kirjoitti:Suolapähkinöitä.
Olisikin noin helpot toiveet. Nuo voivat hyökätä eteen odottamattakin: Töissä avasin astiakaapin lautasta etsien, mutta kaapissa olikin kaksi lautasellista kukkuroillaan suolapähkinöitä. (No nyt muutkin samaan kaappiin katsoneet tietävät, missä olen töissä:)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Geetzu kirjoitti:Mä haluaisin yhä aina vaan semmosen taikanapin, jota painamalla unohtuisi vain tietty pala historiaa. On se niin vittumaista kun on jo kaikki, mutta siitä ei nauti niin kuin pitäisi tai voisi joidenkin paskojen muistojen vuoksi. Oon niin kateellinen ihmisille, jotka kykenee elämään hetkessä, multa ei kai onnistu kuin mennyt ja tuleva.
Hei kulta! Se mennyt (kaikkine paskoineenkin) on tehnyt sinusta juuri sinut. Sun pitää vaan oppia suhtautuun kaikkeen siihen sillain positiivisesti, ottaa niinQ opin kannalta. Siksi osaat nyt olla sellainen ihana itsesi kuin olet koska elämä on sinusta kasvattanut /koulinut juuri sinut. Ajatele perhosia, ne syntyy rumina harmaina toukkina ja sitten yhtenä kauniina päivänä lehahtavat lentoon kauniina värikkäinä olentoina, niidenkin täytyy ensin vaan kasvaa perhosiksi. :]
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Geetzu

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ :pushaliruts-iih!: ;) :h:

Ei mut kun musta tuntuu, että juurikin paskojen juttujen vuoksi mun olisi ehdottoman pakko nauttia tästä mitä nyt on ja tulee olemaan ja olen suuren suuri epäonnistuja kun en siihen ihan kykene. Kyllä mä monesta osaan onnellinen ja kiitollinen olla, perhe nyt lähinnä mielessä, mutta aina vaan se joku tuolla takapäässä kaivertaa ja möngertää, tiputtelee paskasanoja "mitä jos" "jospa olisikin mennyt niin" - ja tyhmäähän tästä tekee sekin, etten itse ole kaiken järjen mukaan shitteihin edes syyllinen. No mut joo, joka aamu katson peiliin (heti penskan pusuttamisen jälkeen) ja totean ääneen "hitto saisit olla tyytyväinen tästäkin päivästä". (Tänään en kyl muuten ku piti pikanusuttaa! Meen nyt peilille!)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja Clay »

KisSandra kirjoitti:Ajatele perhosia, ne syntyy rumina harmaina toukkina ja sitten yhtenä kauniina päivänä lehahtavat lentoon kauniina värikkäinä olentoina
Yöperhosista tulee kylläkin rumia karvaisia peikkoperhosia.
Geetzu kirjoitti:Mä haluaisin yhä aina vaan semmosen taikanapin, jota painamalla unohtuisi vain tietty pala historiaa.
Lue Tokio ei välitä meistä enää
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Minä tahdon...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:Lue Tokio ei välitä meistä enää
Googletin toki heti, kuulosti vähän tutulta mut en kai oo lukenu. En mä halua luhistua ja kadottaa kaikkia muistojani, tartten kai vaan päivittäistä jatkuvaa skarppausta tajutakseni faktat. "Vittuako ämmä kitiset ja natiset, sitten se vinkuminen vasta alkaiskin kun ainoa lapses tai miehes kuolis ja päläpäläpälä, relaa nyt biatch" - relailen vaik sit semmosil erilaisemmil taikanapeil, joita kiltit lääkärisedät mulle isossa hädässä kirjottaa. ;)
Vastaa Viestiin