Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lepikkorapu

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

silsis kirjoitti:
Lepikkorapu kirjoitti:Okei, mulla on 10 minuutin päästä sokkotreffit tossa mun talon kulmalla. Kaikkea se chatti teettää. :shock:
Suoritteet aka tehopistarit sit tänne, kun kerran etukäteen hehkutit!!!
Mä en usko, että se pelaa shakkia mutta yritän toki parhaani.
MadameDeMeloni

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Lepikkorapu kirjoitti:Okei, mulla on 10 minuutin päästä sokkotreffit tossa mun talon kulmalla. Kaikkea se chatti teettää. :shock:
Onnee yritykselle :D

Itsellä luvassa suihku, ananaslimpparia ja telkkaria hetken aikaa. Aikasin petiin, aamulla pitää olla ehkä kuudelta töissä, perkelettäkö minut pistävät firmaa avaamaan.

Kaamee rajuilma tuoli ulkona, vähän pelottaa. :?
bedlam

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onnea vaan treffeille! Joko kuningas tapaa kuningattaren! Ja lähetti saa ratsunsa!

Kolme kaljaa ja ihan humalassa, kiitos tästä viinapäästä! =)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

bedlam kirjoitti:Onnea vaan treffeille! Joko kuningas tapaa kuningattaren! Ja lähetti saa ratsunsa!

Kolme kaljaa ja ihan humalassa, kiitos tästä viinapäästä! =)
Epistä sanoo kuudes karhu!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
MadameDeMeloni

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Viddu, kaverit meinaa hannailla ja jättää huomisen hippailut väliin. Näyttää uhkaavasti siltä, että oon yksin humppaamassa. Oiskohan aika repästä ja lähtee naapurikaupunkiin Turkuun katsastamaan tarjonta.. Hmm. Paljonkohan taksi maksais :roll:
silsis

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Lepikkorapu kirjoitti:Mä en usko, että se pelaa shakkia mutta yritän toki parhaani.
Sulle hyvä aloituslaini: "Beibe pelaa tää yö mun shakkia, jos ei kiinnosta, käännä takkia!"
Viimeksi muokannut silsis, 08.09.2006 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja more »

silsis kirjoitti:
Lepikkorapu kirjoitti:Mä en usko, että se pelaa shakkia mutta yritän toki parhaani.
Sulle hyvä aloituslaini: "Beibe palaa tää yö mun shakkia, jos ei kiinnosta, käännä takkia!"
"haluuks nähdä mun tornin?"



Unohtu se viski, kaljaa taas
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Razormaid kirjoitti:Kämpässä ei ole mitään muuta positiivista kuin kämppis.
Yläkerrassa on ikuiset bileet (sis. tasajalkaa hyppimistä tjsp tömistelyä, musiikintumputusta päivät läpeensä jne), naapurit tupakoivat rappukäytävät (josta tänään muuten sammui valot, siis PYSYVÄSTI) ja seinänaapurin pariskunta tappelee säännöllisin väliajoin.

Opintojen suhteen olen muuttumassa ylisuoriutujaksi, sillä minulla on kohta kasassa kutakuinkin 90 op ensimmäisen vuoden osalta. Puolentoista vuoden kuluttua voin lähteä Helsinkiin opiskelemaan sivuaineita. Syykin lienee selvä.

Mutta ennen sitä aion etsiä uuden asunnon.
Eijeijeijei noin! Vaadin asenteenmuutosta heti! Olen paljasjalkainen helsinkiläinen ja nautin suuresti elämästäni Kouvolassa ne kuusi vuotta, jotka siellä asuin. Mutta onnittelut noista opintojen kahmimisesta, kuulostaa hyvältä.
Kikkelis kokkelis.
silsis

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja silsis »

more kirjoitti:
silsis kirjoitti:
Lepikkorapu kirjoitti:Mä en usko, että se pelaa shakkia mutta yritän toki parhaani.
Sulle hyvä aloituslaini: "Beibe pelaa tää yö mun shakkia, jos ei kiinnosta, käännä takkia!"
"haluuks nähdä mun tornin?"



Unohtu se viski, kaljaa taas
Aiai, mokasin pahassa paikassa. Heikoks menee...
safi

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja safi »

Ei ois kannattanu ottaa päikkäreitä kuuden aikaan illalla, mutta ku hetkeks köllähdin sohvalle masuni viereen niin uni tuli aivan väkisin. Nyt ei kyllä sitten väsytä yhtään...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Keikaus kirjoitti:
Vadim kirjoitti:KABOOM!

Ei jaksaisi. Muutenkin päätä särkee eilisten kekkereiden tiimoilta.
Jaksuja... ja terveisiä yhteiseltä tuttavaltamme ja vanhalta koulukaveriltasi, jonka luona taannoin kyläilin. :wink:
Ohoh? Onpas maailma pieni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Puolikkaan lomkeron jaksoin lipittää, mutta sitten iski unimasa.

Tylsää on.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bluntly kirjoitti:Puolikkaan lomkeron jaksoin lipittää, mutta sitten iski unimasa.

Tylsää on.
Mä voin ottaa sun loppujuomat! Sentään aamulla menen parturiin leikkauttamaan rakkaan takatukkani. Tinttitukka on jo mennyttä elämää ja näin jalkapallokautena niin tykästyin takatukkaani. Jos sen olisin kihartanut, olisin näyttänyt idoliltani Hasselhoffilta. Mutta ihan naisen mieliksi leikkautan pois, vaikkei se mitään ole siitä kommentoinutkaan.
1108

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kelasin sivun läpi ja tajusin että minua ei kiinnosta yksikään viesti.

Tavallaan surullista, tavallaan ei.

Tämä taitaa tietää sitä että pääsette minusta.

Laittakaa nyt edes galluppi pystyyn

Tai jotain

Naista olis kiva nussia...Naista

Ja pestä pyykkiä

Ja tehdä ruokaa

Ja... Ja... Ja... Ja....

ÄH!
Lepikkorapu

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

more kirjoitti:

"haluuks nähdä mun tornin?"


Ei se ollut kiinnostunut tornista. Se vissiin haluaa mun kuninkaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Tänään ois ilmakitaramestaruuskisat, hävettää etten kertaakaan ole ollut sitäkään katsomassa. Mut musa soi ja kalja maistuu. Seurakin on ihan helvetin hyvää.
Minä olin katsomassa. No, ainakin palkintojenjakoa, työporukan kanssa etkoilu vähän venähti. En tiedä olinko itse vain riittävän hyvässä humalassa, mutta muu yleisö oli ainakin kamalan vaisua pääesiintyjä The Crashin aikana, eivätkä lopulta edes encorea hakeneet. Voi olla että lentojen myöhästymisen myötä todella pahasti venähtäneellä aikataululla oli jotain tekemistä asian kanssa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:En tiedä olinko itse vain riittävän hyvässä humalassa, mutta muu yleisö oli ainakin kamalan vaisua pääesiintyjä The Crashin aikana, eivätkä lopulta edes encorea hakeneet.
No mutta The Crash on ehkä vähän väärä bändikin moiseen tapahtumaan, voisin kuvitella.
Vastaa Viestiin