Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Lai lai lai.. Mielialakin vähän koheni kun sai ruokaa... Pihviä! Enää 45 min töitä!!
CandyMan

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Vaola kirjoitti:
swirl kirjoitti:Tekis mieleni kirkua, rikkoa ja itkeä. Ja suklaakin kelpaisi.
No jopas nyt... Onko joku laskenut jonkun viruksen keskuutemme ja palstan naiset alkaneet polttaa proppunsa yksi toisensa jälkeen?

:paijaa: Osta lounastauolla suklaata, patukka parantaa. :wink:
Näitä alituisia "nyt kyllä vituttaa!"-vuodatuksia lukiessa tulee väkisinkin mieleen, onko vitutukselle jokin oikeakin syy jota ei jostain syystä haluta kertoa, vai ovatko syyt aina selittämättömät eli hormonaaliset?

Nyt ei kyllä vituta ollenkaan! Aaargh! Eikä vituttanut eilenkään! Syytä en tiedä! Tai ainakaan en kerro! Aamulla tosin pissatti.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä oon alkanut kirjottaa Cosmon foorumille. Tää on selkeesti oire jostain.. vakavasta.
Tiikeriankka

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

swirl kirjoitti:Tästä on kyllä perjantaifiilikset kaukana...
Kyä se siitä perjantaiks vielä muuttuu. Älä huoli. :yo:

Tarvitsisin uuden ammatin. Ehdotuksia?
CandyMan

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Vitutukseen auttaa joskus kunnollisen aamiaisen syönti ennen töihinlähtöä, ja nopeiden hiilihydraattien välttäminen. Jotkut kun ovat yliherkkiä alhaiselle verensokerille ja saavat jo pelkästään siitä hirveät kilarit. Tunnen töistäkin yhden tällaisen tapauksen, hän tietää itsekin syyn. Miettikääpäs sitä, urpot.
Viimeksi muokannut CandyMan, 08.09.2006 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

CandyMan kirjoitti:Vitutukseen auttaa joskus kunnollisen aamiaisen syönti ennen töihinlähtöä, ja nopeiden hiilihydraattien välttäminen. Jotkut kun ovat yliherkkiä alhaiselle verensokerille ja saavat jo pelkästään siitä hirveät kilarit. Miettikääpäs sitä, urpot.
No mä vedin kyl aamupalat reissaria ja kahvia, vitutti silti! Senkin urpo..
CandyMan

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dumari kirjoitti:Caccihätä!
No mutta, suoli toimii sittenkin! Eka kerta sen operaatsioonin jälkeen? Varaa iso ämpäri jos pytty menee tukkoon.
swirl

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja swirl »

CandyMan kirjoitti:Näitä alituisia "nyt kyllä vituttaa!"-vuodatuksia lukiessa tulee väkisinkin mieleen, onko vitutukselle jokin oikeakin syy jota ei jostain syystä haluta kertoa, vai ovatko syyt aina selittämättömät eli hormonaaliset?
Omalla kohdallani vitutuksen syy on yleensä hormonaalinen. Tahi duuniin liittyvä. Muutoin elämäni on kuin ruusuilla tanssimista ;)
Tiikeriankka kirjoitti: Tarvitsisin uuden ammatin. Ehdotuksia?
Oh, ehdottomasti sulle joku sellainen ammatti, jossa pukeudutaan uniformuun :jouden:
Sutenööri

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

swirl kirjoitti:Oh, ehdottomasti sulle joku sellainen ammatti, jossa pukeudutaan uniformuun :jouden:
Bussikuski?
NuoriDaavid

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Camilla kirjoitti:Ei hitto mä repeilen tolle anustapille.. Taidan mennä kohta vessaan itkee.
Osta pienempi.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja more »

Kaikkien pitäisi syödä aamiaiseksi Petrin hunajaa niin palsta olisi täynnä hymyileviä nallekarhuja :D
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
swirl

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sutenööri kirjoitti: Bussikuski?
Pöh, arvasin, että joku ehdottaa heti joko vartijaa tai jotain kuskia :P Tarkoitan kuitenkin jotain uljaampaa ammattia, kuten poliisia tai palomiestä tai valtamerilaivan kapteenia!!!
Tiikeriankka

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Rillipäät ei pääse hyvin noihin juttuihin. Tai laivoista en tiedä..
Viimeksi muokannut Tiikeriankka, 08.09.2006 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kohta opintojen pariin, mutta ennen sitä muistutan teitä kaikkia, että huomenna urheillaan kitinäläisten kanssa ja illalla kisadiskoilemaan! Tarkemmat ohjeet miittiketjussa.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

CandyMan kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Caccihätä!
No mutta, suoli toimii sittenkin! Eka kerta sen operaatsioonin jälkeen? Varaa iso ämpäri jos pytty menee tukkoon.
Se on aina toiminutkin, nauratti aika lailla kun lekuri epäili ummetuksen aiheuttaneen pöpöt suoleen jotka tulehdutti masukin. En oikein tiedä onko mulla ollut ikuna ummetusta, närästystäkään en tiedä omanneeni.

Sairaalasta päästyäni läpipaskansin kaiken safkan, jonka ansiosta menetin 6 kallisarvoista kiloakin!!!!!11!!!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Sutenööri kirjoitti:Sori, mut kaikki yökasteluiässä olevat pikkupojat on varattu lapitiille.
Kiitos.

Tänään ajattelin sekaantua myös eläimiin.
*24 pientä kylmää karhunpoikasta, trallallaa*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
AarneAnkka

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

imbesiili kirjoitti:no huh huh, vittu mitä läskejä barbit on nykyään...
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1231108
Läskipäitä, meinaat varmaan? Aikamoinen kuutsa noilla.
Dumari

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Täytyy kotimatkalla käydä Prismasta poistamassa laatikko Koffia, viikonloppu on taas tiukkaa treeniä täynnä. Haluan puis töistä, häti häti häti!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Enhän mä muistanut, että puoliltapäivin netti pätkäisee poikki. Olin just lastannut lounaani (kaksi vaalea karjanpiirakkaa, muki teetä ja Kismet) koneen äärelle, kun kone jo piti sulkea. Ruuat kainaloon (kuvainnollisesti) ja toiselle koneelle. Kismet lohdutti. Kismetin ansiosta olen myös 47% onnellisempi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
zula

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja zula »

hahaa. kauan odotettu perjantai. :)

töissä ei oo kiirusta ja joutaa jo laiskotteleenki. iltapäivällä äitiä hakemaan ku se on tullut lapsosta tapaamaan yhdeksi yöksi. kiva, se ei olekaan nähnyt mun uutta asuntoa. ehkä sillä on rahaa ja se tarjoaa mulle illalisen ni mun ei tarvis kokata.

ja muutenkin on ollut jätte kiva päivä :P
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

KABOOM!

Ei jaksaisi. Muutenkin päätä särkee eilisten kekkereiden tiimoilta.
AarneAnkka

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tuli syötyä aika tuhdisti riistakäristystä. Ruokalevolle lasken, luojani. :krooh:

... mutta vain 20 minuutiksi ettei tule unikankkusta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaminen auttoi uniin. Tällä kertaa ei tapahtunut mitään limaista, mutta pussailua hassun goottinaisen kanssa.

Sitten jotain naamaan jonka jälkeen siirtyminen IKEA nimiseen liikkeeseen ostamaan lisää lasipurkkeja. Tämän jälkeen voikin siirtyä salille pumppaamaan olkapäihin massaa. Illalla ehkä olut, mahdollisesti anniskeluliikkeessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kyllä nyt on taas tultu siihen pisteeseen että on tauon paikka. Alkaa jutut kiertämään samaa rataa ja omat vastaukset on niitä muka-nokkelia-onelinereita, jotka voisi jättää kokonaan väliin. Niin että palataan taas! :]
swirl

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yritin tappaa suklaankaipuuni ananaksella. Kaipuu vaan on niin vahva, että ananas juuri ja juuri tainnutti sen hetkeksi ja nyt se taas pyrkii jylläämään täydellä voimalla :’( Ollapa jo kotona pupuni kainalossa, villasukat jalassa ja punkkulasi kourassa!
Vastaa Viestiin