Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Kyllä nyt on taas tultu siihen pisteeseen että on tauon paikka. Niin että palataan taas! :]
At least you've got someplace else to go... :(
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 08.09.2006 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Cotiin ja ceicalle!
swirl

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Luin että cacalle. Aattelin, että taasko se raportoi suolensa liikkeitä... Hauskaa keikkaa :]
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

CandyMan kirjoitti:Vitutukseen auttaa joskus kunnollisen aamiaisen syönti ennen töihinlähtöä, ja nopeiden hiilihydraattien välttäminen.
Ei sillä etteivätkö naiset, minä mukaanlukien, kilahtelisi ilman syytäkin, mutta tosiaan ainakin verensokerin äkilliset laskut ja nousut takaavat epävakaan olon. Jos minulla olisi valta, kahvipöydästä kiellettäisiin iäksi pullat, joilla naiset ravitsevat itseään oikean lounaan sijasta. Ja aamiainen olisi pakko syödä, tai muuten ravitsemusviraston virkailijat eivät päästäisi työpaikan ovesta sisään.
Elämä kantaa, jos sen antaa
silsis

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Patz kirjoitti:Niin että palataan taas! :]
Muista vaihtaa tauolla nikkiä. Se ärsyttää niitä, jotka eivät ole sitä koskaan tehneet. Voisin itse taas kohta vaihtaa, koska silsis on ennekaikkea tylsä, myös köyhä ja eritoten vain välikaiseksi tarkoitettu, kunhan keksin jonkun kuulimman.
AarneAnkka

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gäh! Ei täällä tapahdu mitään. Vois periaatteessa lähteä vaikka jo nyt kotiin, mutq ei, täällä pitää pönöttää valmiina. *tempoo*

Ei oo edes mitään pelejä asennettuna koneelle, joita vois tyypata. Eikä edes nappaisi pelata just nyt. Jotain tuottoisaajärkevää tekemistä tars kekata...
Kid

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Kid »

*huoh* Kamala kiirus ollut. Ja vasta vajaa tunti sit kerkein käydä syömässäkin.
Masuunkin sattuu..samaa vaivaa ku maanantaina ja keskiviikkona. Eikai tää ny voi johtuu kuntosalista millään tavalla? Kun just näinä päivinä oon käynyt..Eeeeii, ei se voi olla mahdollista.

Mä muuten ostaa päräytin taas hiusväriä, saas nähä millon on sen verran tylsää että mister saa vaihteeks punapään avovaimokseen :]
swirl

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:... mister saa vaihteeks punapään avovaimokseen :]
Äää, olen niin kade. Tahtoo kanssa pään punaiseksi, mutta pelottaa toi värinpoisto. Buhu.

Joku meijän firman yhteistyökumppani kutsui porukkaa täältä hohtokeilausturnaukseen. Oon meijän joukkueessa! Jeee!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Taas tylsä perjantai. Olisi ihan hyvin voinut tänään miittailla vaikka ja ketä tämän tylsyyden tappamiseksi mutta ei meillä tainnut miitti pystyyn noussa.. Vaihtoehtoisesti käyttöä voisi olla jollekin muullekin pystyyn nousseelle vaan eipä taida sitäkään kukaan tulla kotiovelle tarjoamaan. Perkeles, jostain kun löytäis intoa lähteä jonnekin tiskille nojaileen, musta on viissin tullut vanha kun e muka ilman syytä ja seuraa osaa lähteä hirveesti minnekään.
Kid kirjoitti:Vaihdevuodet?
Lolita kirjoitti:Mä epäilen vaihdevuosia omalla kohdallani. Mielialassa ei ole mitään vikaa, mut mähän olenkin hyvin lääkitty, mutta kuumia aaltoja on ollut hieman enemmän kuin laki sallii. Kuumat aallot on perseestä, kävelet muutaman reippaan askeleen ja hikoilet puoli tuntia ihan noroina.
Meän äipällä on tälle kesälle alkanut se kuuluisa menopaussi ja koska minulla, hänen tyttärellään, ei todennäköisesti voi olla yhtäaikaisesti samaa vaivaa ja kuitenkin olen välillä niin mahdoton kaikenlaisine hormoonituotantoon liittyvine ongelmineni (ollut tosin aina, tässä ei mitään uutta auringon alla) tulimme yhdessä tuumin sihen tulokseen, että äidillä on menopaussi ja tyttärellä sitten kai tulopaussi. Tulopaussi voi alkaa niinkin varhaisessa vaiheessa kuin 15 vuotiaana ja kestää helposti 55 vuotiaaksi asti joten jos olen nyt sitä kärsinyt sen 15 vuotta niin kohtahan tässä ollaan jo puolessavälissä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vadim kirjoitti:KABOOM!

Ei jaksaisi. Muutenkin päätä särkee eilisten kekkereiden tiimoilta.
Jaksuja... ja terveisiä yhteiseltä tuttavaltamme ja vanhalta koulukaveriltasi, jonka luona taannoin kyläilin. :wink:
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tunnin päästä kaljakauppaan ja rokinräime soimaan
On aika kytkee viikonlopun rennot säännöt voimaan
Kotihousut jalkaan ja muut kuteet pois
Perjantai kun meillä jokapäivä ois
Lillerilalleri viikonloppu
Dälleridulleri ei oo hoppu
Hopsankeikkaa rennosti vaan
Kaikki nyt mukaan laulamaan
KLDfkoig7u0ertyertjlkbhfgnvbioy9854t!
PerttiMakimaa

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tää on tää, tää on täyttä elämää... :hevikaraoke:

Viikonloppuja, runkkarit!
Kid

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hiljeni totaalisesti :shock:
Mut ei se mitään, mä voitin backamonnin nettiä vastaan :cheer: :hep: (no joo joo, se oli joku alottelijain turnaus mut silti.)
Elukka

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tänään olen työskennellyt mm. pesemällä kumiesineitä ja liimailemalla asioita sekä kuvaamalla jalkojani videolle.
Varmaan kiinnostaa Uusiksen kiviäkin? :think:
slam

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja slam »

tutkin citymiitti gallerya... varsinainen tytäryhtiö kohtaaminen. olvin pulloa vedän aika tunteellisella ilmeellä kuvassa, vaikka ihte sanonkin
slam

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja slam »

en mä tiedä, kait mä käyn työntään päätä, vaikka wc;pönttöön... jaksellaan... life is JA ELÄMÄ ALKAA KEVÄT LUMILLA

VITTU MINÄ VEDÄN ISOJA ILMOJA. KUOLEN näyttävästi ja nauttien. :)

SE OLI ELÄMÄNI PARASTA AIKAA. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: SAAMARI, että vauhtia en säästä! ja kun osaa niin miksi säästääkkään. x :D :lol:
Dumari

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Menee menee, tankkaan metallia ja olutta. Kohta voisse kyyti tulla että pääsis virallisiin pohjustajaisiin.
aimohaiku

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Perjantaita.

Viikonloppu eessä taas. Kaikki tuntuu turhalta. Väsyttää ja vituttaa. Toivottavasti tämä johtuu vain kapulasta. Jatsijussi teki tepposet. Mukissa vain pilsua, soittimessa Hammarbergiä, iltayöstä auton rattiin.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Tää viikko on ollut saatanasta. Onneks se on ohi, mutta olutta tarvitaan. Kippis ja moi.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Päätin säästää sata euroa ja värjätä tukkani itse. Mua jänskättää ihan hulluna. No, pahimmillaan tulos on huono, jolloin huomenna joudun pulittamaan parturille sen satkun ja jatkossa luottamaan ammattilaisiin ;)

Raportoin tilanteen edistymisestä. Stay tuned. Väri on siis Champagne, ihQudaa.
Prepare for the worstest.
silsis

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Harkitsen kovasti synnin tekemistä. Nuhteeton ihminen on tylsä. Keskiviikon hoitsukin oli rengastettu. Kenellä mä soitan? Olenkohan mä sairas kun runksiminen ei nappaa? Tai homo?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

silsis kirjoitti:Harkitsen kovasti synnin tekemistä. Nuhteeton ihminen on tylsä. Keskiviikon hoitsukin oli rengastettu. Kenellä mä soitan? Olenkohan mä sairas kun runksiminen ei nappaa? Tai homo?
Et kai homo sentään. Näin muuten pari yötä sitten unta että olin kaverini kanssa kylässä ja sun ja sun tyttiksen luona. Sanoit että esität kityssä semmosta himosinkkua, vaiks oikeesti ootte pitkään jo asunu yhdessä. Huvinsa kullakin :wink:
Prepare for the worstest.
silsis

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja silsis »

nowaysis kirjoitti:Raportoin tilanteen edistymisestä. Stay tuned. Väri on siis Champagne, ihQudaa.
Mä oon ihan laiminlyönyt sua viime aikoina. Mitä sulle kuuluu? Pistähän mulle kuva uudestavanhasta tukastas yv:nä, niin lupaan sit kehua sitä palstalla kaikille :wink:

Hah, meillä on sittenkin edelleen yhteys. Vain säälittävä minuutti erotti kaipaustemme purkauksen :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei kai täs kummempia, esitän himosinkkua, värjäilen tukkaa ja kärsin keuhkokivusta. Laitan kuvan sit, pus ja kivaa viikkistä! :)

p.s. Mulla olikin sua jo vähän ikkis!
Prepare for the worstest.
silsis

Re: Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viesti Kirjoittaja silsis »

nowaysis kirjoitti:p.s. Mulla olikin sua jo vähän ikkis!
Joo, samis. Siis kieriskelen TAAS halipulakurimuksessani. En kohtaa retkilläni rakkautta. Hämärä laskeutuu, eväät on syöty ja nuotiokin hiipui.
Vastaa Viestiin