Pinnallista basaa, part I

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pillifarkut ja saappaat?

On hyvännäköinen yhdistelmä.
11
21%
No ei hemmetissä ole!
14
27%
Ihan sama kunhan on hyvä peppu :P
27
52%
 
Ääniä yhteensä: 52

Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Tiikeriankka kirjoitti:Minä olen aina pitänyt nokialaisten varret housujen päällä, ettei lahkeet kastu, joten etköhän sinäkin voi.
Tässä tulee taaseen esiin se dilemma. Että jos pidät sateella housujen lahkeet saappaiden sisällä, housujen päälle satava vesi valuu ennen pitkään väistämättä alas saappaisiin. Ja se ei ole kivaa se!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kannustan Vaolan pyllyä. Minusta saappaat sopii ihan hyvin housujen päälle, kiva että on välillä semmosta tyttömuotia jota miehet inhoaa ;) Se, näyttääkö tuo sitten hyvältä, riippunee aika paljon kyseisen saapasjalkakissan kropasta.

Harmikseni en viime talvena löytänyt yksiäkään hyviä saappaita, kun niitä juuri tuohon tarkoitukseen etsin. Ehkä tänä syksynä onnistaisi.
Prepare for the worstest.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ei näytä hyvältä kuin Kate Mossin päällä.
Ja minulla on jo valmiiksi kapeat reidet, joten nykyään mitkään kivat saappaat eivät istu jalkaan sillä niihin on tehty trenditietoisille parin sentin LEVENNYS pohkeen kohdalle :evil:
Itselläni on kyllä kapealahkeiset farkut, mutta käytän kenkinä joko piikkikorkoja tai väljiä maihareita, jottei ulkomuotoni esittäisi jäätelötötteröä.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
hermine

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tiikeriankka kirjoitti:Minä olen aina pitänyt nokialaisten varret housujen päällä, ettei lahkeet kastu, joten etköhän sinäkin voi.
Mun mielestä toi näyttää jotenkin tosi hellyyttävältä, varsinkin miehellä, varsinkin jos ne housut on suora- tai vähän leveälahkeiset että ne eivät mahdu kunnolla siihen kumisaappaaseen vaan polven kohdalle muodostuu semmonen kasautuma kankaasta. Tää myös estää sadevettä valumasta saappaisiin. Toinen vaihtoehto on kääriä lahkeet niin että ne peittävät kumisaappaan suun mutteivat kuitenkaan yllä maahan kastumaan.

Pillifarkuista ja saappaista tulee mieleen ratsastajat, mutta kyllä tuokin tyyli näyttää ihan kivalta joillain, erityisesti jos farkkujen päällä on joku hamonen.
Geetzu

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tätä mä purnasin siinä tyylittömyys-ketjussa... Ja kokeilinpa kuitenkin (kaukana vieraalla maalla) viime viikolla tyyliä päälleni. Ihan paska liian itsetietoinen olo vaivas koko illan, vaikka seuralaiset vakuuttivat lookin olevan ihan ok. Kohta mä oikeesti käytän farkkujen kanssa muitakin ku lenkkareita päivittäin, vitun pelottavaa. (Pallotin tyylittömyyden äkkiä.)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:Kohta mä oikeesti käytän farkkujen kanssa muitakin ku lenkkareita päivittäin, vitun pelottavaa. (Pallotin tyylittömyyden äkkiä.)
Eikös lenkkarit ja farkut ole daijua, ainakin ihan pikkasen? Tosin Faithlessilla oli suorat housut (jotka oli kyllä aika leveät) ja lenkkarit, eikä Faithless voi olla daiju tai tyylitön - mutta päteekö neekereille ja valkoisille samat säännöt pukeutumiseen?
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Kohta mä oikeesti käytän farkkujen kanssa muitakin ku lenkkareita päivittäin, vitun pelottavaa. (Pallotin tyylittömyyden äkkiä.)
Eikös lenkkarit ja farkut ole daijua, ainakin ihan pikkasen?
No mä en tosiaan oo mikään tyylikuningatar (paitsi et oon kyl) mutta siis jos farkut jalkaan laitan niin yleensä niiden seurana nimenomaan on jotkut matalat kengät. En osaa pitää farkkuja sellasena naisellisena asusteena, niinq you know päheet kymppikorot ja tiukat lyhytlahkeiset farkut... Pitäköön muut. Häröilen pissismäisesti extrapitkälahkeisissa pöksyissä ja parhaina hetkinä jopa valkoisissa kengissä, hui.
Vastaa Viestiin