Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kiristelyjä

Äänestys päättyi 15.10.2005 21:26

oikeinkirjoitus pahasti pielessä
10
19%
liian vähän substanssia/liian kevyttä
6
11%
jatkuvat onelinerit
5
9%
paska avatar/allekirjoitus
0
Ei ääniä
jokin perustavaa laatua oleva mielipide-ero
2
4%
sama levy kevät talvet/kitisijät
8
15%
puzznuzzhymiöily eli perseennuolenta
4
8%
besserwissermäisyys
6
11%
palstapoliisiuus
1
2%
EVVK
4
8%
joku muu, mikä?
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 53

nypari

Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kerro jo! Minua vituttaa välillä lähes kaikki, mutta jos valita pitää, niin kirjoitusvirheet. Ne tyypit, jotka vaikuttavat tyhmiltä jo pelkästään sen vuoksi, etteivät osaa ainuttakaan oikeinkirjoitussääntöä. Ja toisinpäin, vaikka asiaa ei juuri olisikaan, niin sujuvasti ja suht´ oikein kirjoittava henkilö tekee miellyttävämmän säväyksen.

Sama levy KESÄT talvet siis! (pikku lapsus)
Viimeksi muokannut nypari, 15.09.2005 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oikeinkirjoitus olisi suotavaa, itse yritän aina muokata omat lipsahdukset mutta sattuuhan niitä. (Vanha oikolukija tarinoi...)
Eräätkin avattaret ovat kauheita. Palstapoliisit pysyneet poissa toistaiseksi.

Antaa porukan heittää puzznuzzia ja one-linereitä, kaikkeahan EI ole pakko lukea.
nypari

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja nypari »

ninnithequeen kirjoitti: Antaa porukan heittää puzznuzzia ja one-linereitä, kaikkeahan EI ole pakko lukea.
Ei ollutkaan kyse mitä itse kieltäisin tai mitä yleisesti pitäisi kieltää, vaan mikä juuri sinua(ketä vaan) ärsyttää eniten. Itse en kieltäisi mitään muuta mitä ei säännöt jo kiellä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sama virsi joskus ketuttaa. Itse syyllistyn moiseen turhan usein, ja ärsyttää itseänikin. Ei voi mitään... Toinen joka ärsyttää on se, ettei osaa lainata ollenkaan, tai ei vaan suostu käyttämään "lainaus" nappulaa, vaan kirjoittaa oman kommenttinsa toisen kommentin perään. Yritä sitä nyt väsynä lukea.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tästä puuttuu muuten vaihtoehdoista "Turhien galluppien aloittajat" :roll:
slam

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja slam »

liian vähän substanttiiveja...

voisi ampua aivonsa seinille koristeeksi... sou long
Bliss

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Tästä puuttuu muuten vaihtoehdoista "Turhien galluppien aloittajat" :roll:
Turhat gallupit on ihQi :h: :h: :h:
Niin että jatka vaan :wink:

Ehdottomasti rasittavinta on oikeinkirjoituksen totaalinen unohtaminen.
Samaan kuuluu myös välimerkkien käyttämättä jättäminen,
tulee kovin hankalasti luettavaa tekstiä.
Esimerkkiä en nyt ilkeä mainita :vihelt:

Mielipide-eroista ei voi (siis ei saisi) vetää palkokasvia hengitystiehyisiin, koska ilman niitä ei oikein synny keskusteluakaan..?!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Bliss kirjoitti:Ehdottomasti rasittavinta on oikeinkirjoituksen totaalinen unohtaminen.
Samaan kuuluu myös välimerkkien käyttämättä jättäminen
Ja varsinkin kun nuo tulevat kutakuinkin automaagisesti omiin kirjoituksiin. :oops: Yritän toki aina korjailla, mutta harvemmin se menee ihan 100-0 oikein. Heh, puhun kolmea kieltä sujuvasti, mutta niissä kaikissa on kielioppi pahasti hakusessa kirjoittaessa. :think:

Joten pyydän täten anteeksi jos jotakin vituttaa luke mun höpertelyjä yllämainittujen syiden takia. :sir:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Bliss

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

M-ojo kirjoitti:Joten pyydän täten anteeksi jos jotakin vituttaa luke mun höpertelyjä yllämainittujen syiden takia. :sir:
En mie ainakaan sinuu tarkoittanu :h:
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Pyytää anteeksi kaikilta, sori vaan kun en ollu silloin koulussa kun oikeinkirjotusta opiskeltiin, ett ei voi mitään jos mun tekstit ei ole pilkun tarkasti kirjoitettu. se on voi voi vaan :grr:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Nowaysis

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Väärinkirjoitus harmittaa enemmän kuin viitsisin myöntää, mutta mieltäni rauhoittaa se, että tiedän etten ole ainoa asiaan kenties himpun verran hmm.. neuroottisesti suhtautuva tapaus.
ManZel

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Paha sanoa. Oikeastaan kenenkään kirjoitukset eivät sinänsä haittaa, sillä ne on helppo skipata jos siltä tunttuu. Harvemmin haittaavat.

Oikeastaan ainoa ärsyttävä juttu on suora copy-pastetus wikipediasta tmv, varsinkin siten, että kirjoittaja esittää ne omana yleistietonaan (ei ilmoita lähdett)ä
Tuohipää

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

Offtopik
Lainaus Tiede-lehden keskustelupalstalta:
Tämä on turha ketju. Te olette turhia ihmisiä. Perustan oman keskustelupalstan minne tulee niin suuret älykkyys- ja kuntovaatimukset, ettei kukaan teistä selviä edes ensimmäisestä osiosta. Kaatakaa vaan kusiämpäri päähänne ja hypätkää paskalampeen koko sakki. Minä olen käynyt niin paljon hienoja kouluja, että jos te edes näkisitte niin monta koulua teiltä loppuisi aivokapasiteetti siihen paikkaan. Olette typeriä tosikoita ja pahanilmanlintuja jokainen. Minä laulan, soitan pianoa, teen huumorinäytelmiä laajalle ystäväpiirilleni ja rakastelen koko ajan. Välillä autan naapurin hurskasta mummelia pihan hiekoituksessa ja talitinttien kokoamisessa.
MUAHHA.
Herra Manala

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:Ehdottomasti rasittavinta on oikeinkirjoituksen totaalinen unohtaminen.
Samaan kuuluu myös välimerkkien käyttämättä jättäminen,
tulee kovin hankalasti luettavaa tekstiä.
Esimerkkiä en nyt ilkeä mainita :vihelt:
No mutta. :ditto:
Tässä sinulle hyvä esimerkki:
Se on tuon yllä olevan quote-laatikon sisällä.
Jos ihminen vaihtaa riviä jokaisen välimerkin jälkeen,
on teksti takuuvarmasti aika järkyttävää luettavaa.
Selkiskö?

Jos nyt itse kysymykseen palataan, niin kaikki tietenkin ärsyttää. Ei kaikki asiat, vaan kaikki ihmiset.
killkill

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Yhden Asian Toistelijat ärsyttävät. Jos ei ole mitään muuta sanottavaa, turpa kii plish.
PerttiMakimaa

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tämän topicin kitinät ärsyttävät melkolailla... :roll:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Multinikit. Kunnioitan selkärangattomuutta piirun verran vähemmän kuin pyörän alle liiskautunutta kastematoa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Näkee punaista silloin, kun Keikaus/joku muu heittää puzznuzzailu/muu härö kommentin hyvän keskustelun väliin. Ja ennyt tarkoita keskustelua viikonpäiväketjussa.
RolloTomasi

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti:Yhden Asian Toistelijat ärsyttävät. Jos ei ole mitään muuta sanottavaa, turpa kii plish.
Eika laiteta. Ei muuta sanottavaa.

Hyvaa ketjunjatkoa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

EVVK. Kaikkiin muihin syyllistyn enemmän tai vähemmän. Enkä edes aio parantaa tapojani, kärsikää tai vetäkää käteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Impi »

Olen ehdottomasti lyhyiden ja ytimekkäiden ilmaisujen puolesta. En ymmärrä, mitä gloriaa siitä kellekään koituu, että sanoo asiansa mahdollisimman pitkästi ja rautalangasta taivuttaen. Toki, palstalle tyypilliset väärinymmärrykset voivat vähentyä, mutta niin vähenee mielenkiintokin.

En minä ainakaan jaksa lukea mitään tiukkaa asiavääntöä, välillä tarvii vähän läppää kehiin. Onelinerit rules ok. :D
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
killkill

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:
killkill kirjoitti:Yhden Asian Toistelijat ärsyttävät. Jos ei ole mitään muuta sanottavaa, turpa kii plish.
Eika laiteta. Ei muuta sanottavaa.

Hyvaa ketjunjatkoa.
Hmm. Tuostapa tuleekin mieleeni kuuma kestä 1987, jolloin nuoruuteni ja voimieni tunnossa... :P
ninnithequeen

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuohipää kirjoitti:Offtopik
Lainaus Tiede-lehden keskustelupalstalta:
Tämä on turha ketju. Te olette turhia ihmisiä. Perustan oman keskustelupalstan minne tulee niin suuret älykkyys- ja kuntovaatimukset, ettei kukaan teistä selviä edes ensimmäisestä osiosta. Kaatakaa vaan kusiämpäri päähänne ja hypätkää paskalampeen koko sakki. Minä olen käynyt niin paljon hienoja kouluja, että jos te edes näkisitte niin monta koulua teiltä loppuisi aivokapasiteetti siihen paikkaan. Olette typeriä tosikoita ja pahanilmanlintuja jokainen. Minä laulan, soitan pianoa, teen huumorinäytelmiä laajalle ystäväpiirilleni ja rakastelen koko ajan. Välillä autan naapurin hurskasta mummelia pihan hiekoituksessa ja talitinttien kokoamisessa.
MUAHHA.
Tää on hyvä.
Manala kenties?
Tuohipää

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

ninnithequeen kirjoitti:
Tää on hyvä.
Manala kenties?
En tunne. Osaako Manala soittaa pianoa, laulaa ja koota talitinttejä?
MarthaFocker

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Vastasin hymiöillä nuzzuttelijat. En tahdo loukata LIIKAA, mutta eräs pariskunta täällä saa vereni kiehumaan.

Toinen juttu on tämä jatkuva ruotiminen palstan sisällöstä. Muuttuuko palsta paremmaksi, kun keskustelemme siitä, miten täällä kuuluisi keskustella...mene ja tiedä.
Toki laadukas vittuilu on aina poikaa, ja jos sitä näin saadaan aikaiseksi, niin mikäs siinä... Mutta kun eivät nämä palstan sisältö -ketjut saa aikaiseksi edes sitä.

Yksi vittuuntuu toisesta ja toinen kolmannesta.
Kierre on loputon, joten alkaisitte tekin arvokkaat kanssarunkkijat pitää vitutusta kantavana voimana.
Vastaa Viestiin