Majavamaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

Elppis kirjoitti: Ja jostain syystä mä ajattelin Ninniä :h:
Kuka Ninni on?

Onks sekin joku kissa idästä?

Oisko sillä sänky tai sohva jonne nukahtaa Kurjenmiekka-illan jälkeen?

Jääkaapissa olutta?

Nainen mun makuuni jos on.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJuanPylly kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Ja jostain syystä mä ajattelin Ninniä :h:
Kuka Ninni on?

Onks sekin joku kissa idästä?

Oisko sillä sänky tai sohva jonne nukahtaa Kurjenmiekka-illan jälkeen?

Jääkaapissa olutta?

Nainen mun makuuni jos on.
*reps*
Onko Kurjenmiekka muka vielä olemassa?
Ja joo, Ninni on kissa idästä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kuntosali oli kuul. Nyt musta tukkaväri päässä (no ei nyt koko päässä sentään) ja pyykit pyörimässä. Illemmalla sitten hieman työkuvioita setvimään ja samalla varmaan tapaan ystävän. Kivaa.

Joo, ja miten pärjätään neljä viikkoa kahdellasadalla eurolla..?!! :doh:
Rouva Pupu

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tiskausta, imurointia ja ruoanlaittoa. Energiaa tänne heti just nyt.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Päivää

Miksi mä en herää ollenkaan tänään(kään)? Nelisen tuntia oon yritelly vaan oonko saanut mitään aikaseksi, juu en. Illaksi pakko virkistäytyä edes hitusen kun pitää lähtiä kokoustelemaan. Sitä ennen olisi visainta käydä kaupassa..
AarneAnkka kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:Pidät kukkakaalista? (Itselleni ei siitä tule mieleen sana mehevä.)
Kukkakaaligratiini on salainen heikkouteni. :P
Tää tykkäis kanssa.. mutta ei vain ole löytänyt parhainta reseptiä vielä, viittisitkö millään laittaa omas johonki tyrkylle niin vilasen et onko tetsatu jo :) Kiits.
Rouva Pupu kirjoitti:Energiaa tänne heti just nyt.
Tähän toivomukseen voisin yhtyä (rajusti, takaapäin ja ilman liukkaria). Tiedän, että voisin olla paljon paljon aikaansaavaisempikin. (tais tulla muotoiltua taas uus hieno sana tuossa sivussa)

Aijuu! Ja apua! Mun pitäs tehdä tänään päätös, että otanko yhen kissavauvan vai enkö.. Piru! Piru! Piru! En osaa päättää. Mieli tekisi luonnollisesti tosi tosi paljon mutta se tietäisi joksikin aikaa kissojen osalta kulujen kaksinkertaistumista, itseasiassa vähän enemmänkin lisääntyisivät. On kyllä niin hyvä tarjous tässä nyt edessä ja tieto siitä, että ei ihan heti (jos ikinä) tule toista samanlaista vastaan.
Viimeksi muokannut KisSandra, 11.09.2006 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meilahdessa pamahti kone jo heti aamusta, joten klo 14 kun tuli neljäs työntekijä, lupauduin siirtymään Töölöön tekemään pari viimeistä tuntia. Puoli tuntia kävelyä teki terää!! Nyt vielä vajaa tunti töitä, ja sitten kotiin katsomaan miehen peppua kun se tekee mulle makkarakeittoa :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vielä puol timmaa olis "töitä". Paskat jaksais mitään. Kaveri kyseli vielä laivalle ens kuun 27 päivä, taidan lähteä mukaan muuten voi kaduttaa myöhemmin.
AarneAnkka

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KisSandra kirjoitti:Tää tykkäis kanssa.. mutta ei vain ole löytänyt parhainta reseptiä vielä, viittisitkö millään laittaa omas johonki tyrkylle niin vilasen et onko tetsatu jo :) Kiits.
Öö, emmä osaa. Syön vain toisten gratiineja. Mutta kokeile tehdä valkokastike cheddarjuustolla, ja kaada se herbamarella ja natriumglutamaatilla maustettujen höyrykeitettyjen kukkakaalien päälle. Luulis tulevan hyvää. Tunnetaan briteissä nimellä cauliflower cheese. Sitä ei siis paisteta uunissa ruskeakuoriseksi kuten gratiinille joskus tehdään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Vielä puol timmaa olis "töitä". Paskat jaksais mitään. Kaveri kyseli vielä laivalle ens kuun 27 päivä, taidan lähteä mukaan muuten voi kaduttaa myöhemmin.
Ehehe.. tuli vaan mieleen broidin kommentti baarissa lauantaina. Oli jutellut hyvän näköisen blondin tytön kanssa vieresestä pöydästä, ja just pilkun aikoihin kävi vessassa. Takaisin pöytään tullessa oli viereinen seurue lähtenyt, ja broidi sanoo ärtyneenä "Ettekste tajunnu että mä tykkäsin siitä blondista eukosta - miks vitussa te päästitte sen menemään?!". Hmm. MEN!
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tänään tulee kakkoselta klo 22.05 loistavaa Killinggängetin ruotsalaista taatusti poliittisesti epäkorrektia draamaa eli yli kolmituntisesta Ruskean neljä sävyä -leffasta on muokattu neliosainen sarja... Aivan kipeätä stuffia, vähän niin kuin mamman lihapullat. Muistan leffasta esim. pojan, jolle koulukuraattorin neuvosta piti löytää virikkeellistä tekemistä. Pojan isä, joka on töissä lemmikkieläinkrematoriossa, päätti viedä pojan työpaikalleen. No, poika painoi väärää nappia krematoriossa ja sitten kävi vähän ikävästi.. Masentavan hyvä leffa.
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Keikaus kirjoitti: Ruskean neljä sävyä
Jotain ruskeaahan on myös tänään Tavastialla. Minä ja Leppis ainakin mennään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ruskean neljä sävyä
Jotain ruskeaahan on myös tänään Tavastialla. Minä ja Leppis ainakin mennään.
Heh, totta. Minä olen vielä miettivällä kannalla, päätä meinaa särkeä ja lähden vielä kyläilemäänkin hiukan myöhemmin. Mut pliis, nauhoita tuo Ruskean neljä sävyä, et pety! Vai oletko jo nähnyt sen leffan? Kuka se Leppis muuten on?
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Keikaus kirjoitti: Heh, totta. Minä olen vielä miettivällä kannalla, päätä meinaa särkeä ja lähden vielä kyläilemäänkin hiukan myöhemmin. Mut pliis, nauhoita tuo Ruskean neljä sävyä, et pety! Vai oletko jo nähnyt sen leffan? Kuka se Leppis muuten on?
Ei mulla oo nauhotus- eikä katsomismasiinoita. Mut jos tuut kattomaan paskaa ja mahdollisesti jo sitä ennen haluat nähdä, kun mä Lepikkorapu pidetään yllä meidän kuumaa s-suhdetta, niin soita.
Dumari

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Viikon eka ja paskin työpäivä suoritettuna, turha luulla että vitutus tähän loppuis. Nyt himppeen.
Elukka

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Diipa daapa.
Tässä sitä odotellaan videopätkän formaattimuunnosta.
Alle minuutin pätkän arvioitu muuntoaika lähemmäs puoli tuntia, yippeé!
AarneAnkka

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Diipa daapa.
Tässä sitä vaan.. odotellaan. Taas tilanne etten voi tehdä mitään muuta kuin Olla Työntekijä™. Onneksi on Kitinä.
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

Ihan kauhea panetus päällä.

Koko komeus seisoo seitsemän sentin asennossaan jo kolmatta tuntia!

Tätä on olla mies!

Ja nyt paskalle.
MadameDeMeloni

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

KisSandra kirjoitti:Tää tykkäis kanssa.. mutta ei vain ole löytänyt parhainta reseptiä vielä, viittisitkö millään laittaa omas johonki tyrkylle niin vilasen et onko tetsatu jo :) Kiits.
Mä ainakin teen omani niin, että ladon kukkalit pataan raakana, keitän normin valkokastikkeen johon lisään juustoa ja mausteita, lyön kukkalien päälle ja vielä juustoa kuorrutukseks. Uuniin, tunti, ehkä puoltoista. Kunnes kypsää. Nam.
MadameDeMeloni

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Vittu, tein taas tänään tunnin töitä ilmaseks. Tai no, halvalla mun työt menee joka tapauksessa. Onneks huomenna vasta iltaan, saa lepuuttaa aivoja. Eilinen meni ohi viheltäen, olinko hereillä peräti kaks tuntia, eli tänään mulla on sunnuntai. Huomenna Turguun ostoksille, DinSko, här kommer jag!

edit. sekaisin päivistä. kuka vittu on päivi?
slam

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:Viikon eka ja paskin työpäivä suoritettuna, turha luulla että vitutus tähän loppuis. Nyt himppeen.
itsellä oli ihan jees viikon aloitus. ei nyt lovely, mutta menihän se siinä... lainatakseni toista rekkamiestä. "eka yö vaikea ja eikä tämä koskaan mitään herkkua ole"... äijä tuli väsyneenä avautumaan. harmi, että se yksi huumor vessel on vissiin lomalla.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänään olis Tavastialla vissiin Paska Elämä Aikuiselle-tapahtuma.

Vittu mä olen vieläkin täällä töissä. Viimenen kerta kun tuun yleisillä..
Sutenööri

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Onneksi mä olen ehtinyt haukumaan espoota tällä palstalla ihan kiitettävän paljon. Musta tuli meinaan espoon asukki. Ei vajakki, vaan asukki. No, onneks on oma sauna, ja alko alakerrassa. Kyl mä kestän.
millivanilli

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tänään saan olla taas kotona ihan omassa ihanassa seurassani. Pitäisi tehdä koulujuttuja, mutta telkusta tulee ah niin viihdyttävää realityroskaa, etten oikein usko koulujutuista tulevan mitään :P Tästä on hyvää vauhtia tulossa hemmetin kiireinen viikko, huomenna lupaudun mennä opettamaan kaveria yhden kp-ohjelman käytössä, keskiviikkona pitää mennä tapaamaan opinnäytetyöryhmää, torstaina pitää pakkailla, pe on kynnet hoidettava (siinä menee matkoineen muutama tunti, viikonloppuna pitää muuttaa ja käydä myös vähän tanssahtelemassa. Sitten onkin pari päivää ei niin hurjasti tekemistä ja sitten lähdenkin jo Hampuriin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Työpäivä on ollut loistava kun ei ole ehtinyt ollenkaan lukemaan kitinää. Näitä lisää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Majavamaanantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Outoa. Maanantai ja tunne että tästäkin päivästä voi tulla ihan loistava. Luulin sen olevan mahdoton yhtälö.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin