Deitti-Kitinä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Deittiosasto Kitinään?

Jaa!
18
32%
Ei!
18
32%
Tyhjiä!
6
11%
Poissa!
4
7%
Tuulenpuiska!
5
9%
"Haista kuule vittu!" (c)Snapa
6
11%
 
Ääniä yhteensä: 57

MadameDeMeloni

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

AarneAnkka kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Juu eivät painele mun nappuloita. No, ihmekös tuo.
Ollaan vaan kaikki niin paskoja? (paitsi MGandhi)
Mikähän toi pikkuprinttivininä oli? :P

Nooh, emmä tiedä. Pitäis vissiin joskus tavata joku voidakseen olla jotain mieltä teistä.
silsis

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja silsis »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mikähän toi pikkuprinttivininä oli? :P
Tais viitata johonkin kaljuuntuneeseen nörttiin, joka muijastaan huolimatta nauttii suunnattomasti pikkupoikamaisesti pi***tyrkkyjen palstaemäntien laatutiedottomasta fokuksesta. Kuuluu osastoon Unohda.
MadameDeMeloni

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

silsis kirjoitti:Tais viitata johonkin kaljuuntuneeseen nörttiin, joka muijastaan huolimatta nauttii suunnattomasti pikkupoikamaisesti pi***tyrkkyjen palstaemäntien laatutiedottomasta fokuksesta. Kuuluu osastoon Unohda.
Never heard :D
safi

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja safi »

MadameDeMeloni kirjoitti: Pitäis vissiin joskus tavata joku voidakseen olla jotain mieltä teistä.
No seuraava suurempi miitti taitaa osua pikkujouluiksi, jossa viime vuonna ainakin oli populaa kuin pipoa. Sieltä, jos et löydä kollia painelemaan sun nappuloita niin sitten täytyy jotain olla vakavasti vialla.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

eiköhän se riitä kun selaa soneraplazan sinkut, cityn deitin, suomi24 treffit, jos ei noista löydy tarpeeksi munaa, niin iskuri.net:istä sitten.

pienet deittipalvelut on yleensä melko surkeita.
MadameDeMeloni

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

safi kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti: Pitäis vissiin joskus tavata joku voidakseen olla jotain mieltä teistä.
No seuraava suurempi miitti taitaa osua pikkujouluiksi, jossa viime vuonna ainakin oli populaa kuin pipoa. Sieltä, jos et löydä kollia painelemaan sun nappuloita niin sitten täytyy jotain olla vakavasti vialla.
En myöskään ole varma haluanko yhtäkään näistä kolleista :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tuota varten on miitti-osio. Sinne vain ilmoitus että haluaa treffeille, halukkaat voivat sitten painaa ilmoittautumisnappia.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
silsis

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja silsis »

MadameDeMeloni kirjoitti:En myöskään ole varma haluanko yhtäkään näistä kolleista :D
Älä anna huonojen läppien hämätä, sillä kännissä ne ovat vieläkin huonompia.
MadameDeMeloni

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

silsis kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:En myöskään ole varma haluanko yhtäkään näistä kolleista :D
Älä anna huonojen läppien hämätä, sillä kännissä ne ovat vieläkin huonompia.
Pitää yrittää saada omakin nuppi turvoksiin. Jos ja kun tarve vaatii.
silsis

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja silsis »

MadameDeMeloni kirjoitti:Pitää yrittää saada omakin nuppi turvoksiin. Jos ja kun tarve vaatii.
Suomalaiseen juhlintakansanperinteeseen kuuluu oleellisena osana kiintiömokajaa. Jokaisissa häissä on vähintäin se yks Ritva Mouhijärveltä, jonka fööni tippuu ammeeseen.

On varsin helpottavaa oman suunnittelun ja mitäjos-ajattelun sijaan tietää jo etukäteen olevansa ko. kiintiömokaaja. Vedä viiden promillen taikalasit, rullaa itsesi punaiseen mattoon! Mitä vain!

Yhtä lailla meille kanssajuhlijoille on helpottava tietää, että on kuitenkin se Ritva Mouhijärveltä, joka mokaa vielä tykimmin.
Rouva Pupu

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsis kirjoitti:nauttii suunnattomasti pikkupoikamaisesti pi***tyrkkyjen palstaemäntien laatutiedottomasta fokuksesta. Kuuluu osastoon Unohda.
Nyt ei heru!
MadameDeMeloni

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

silsis kirjoitti:Yhtä lailla meille kanssajuhlijoille on helpottava tietää, että on kuitenkin se Ritva Mouhijärveltä, joka mokaa vielä tykimmin.
Onneksi minä en mokaa koskaan.
safi

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja safi »

MadameDeMeloni kirjoitti: En myöskään ole varma haluanko yhtäkään näistä kolleista :D
Noh noh äläpäs nyt vielä luovuta. Sun täytyy ensin nähdä mitä on tarjolla.
Mä voin antaa sulle ihan ilmasen vinksun, tuo silsis kannattaa pokata pois kuleksimasta. Siinä on oikein komea ja hyvä käytöksinen miekkonen. Vähän ihmettelen, ettei siihen ole jo joku kynsiään iskenyt..
hermine

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

aasi kirjoitti:Tuota varten on miitti-osio. Sinne vain ilmoitus että haluaa treffeille, halukkaat voivat sitten painaa ilmoittautumisnappia.
Niin just! Hei laittakaa oikeesti, ketkä kuvittelette tuollaista palvelua tarvitsevanne.
MadameDeMeloni

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

safi kirjoitti:Noh noh äläpäs nyt vielä luovuta. Sun täytyy ensin nähdä mitä on tarjolla.
Mä voin antaa sulle ihan ilmasen vinksun, tuo silsis kannattaa pokata pois kuleksimasta. Siinä on oikein komea ja hyvä käytöksinen miekkonen. Vähän ihmettelen, ettei siihen ole jo joku kynsiään iskenyt..
*kopsahtijakovaa* :lol:
silsis

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja silsis »

MadameDeMeloni kirjoitti:Onneksi minä en mokaa koskaan.
Parempi jättää se Ritvan huoleksi.

Tämä kännimokaaminen on muuten ehkä mielenkiintoisimpia puheenaiheita. Se yhdistää meidän jäyhän arktisen heimomme jotenkin veikeällä tavalla. Kännissä kaikki ovat ikään kuin alasti. Vähä niinku jos sä oot kännissä ja mä en ole, niin mä näen sun tisut, mut sä vaan ihailet mun Bossin puvun leikkausta. Äh, vaikea selittää.

Oletetaan, että sä tulet ekaan Kitinä-miittiin sit pikkiksiin. Vastassasi on toisensa ruvelle ristiinnussima, mylvivä kiimakännialegioona valmiina syleilemään uutta tulokasta - sinua. On kato nipistelevää rekkakuskia ja sättikeisaria, semmosta suuren maailman Walmart-settii.

Sosiaalinen pelkotila kamppailee promillien kanssa aivoturvotuksesi herruudesta.
Bliss

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

silsis kirjoitti:Vastassasi on toisensa ruvelle ristiinnussima, mylvivä kiimakännialegioona valmiina syleilemään uutta tulokasta - sinua. On kato nipistelevää rekkakuskia ja sättikeisaria, semmosta suuren maailman Walmart-settii.
Tämä puheenvuoro taisi sinetöidä sen, että pikkujouluissa ette mun seurasta ainakaan saa iloita :?
MadameDeMeloni

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Bliss kirjoitti:
silsis kirjoitti:Vastassasi on toisensa ruvelle ristiinnussima, mylvivä kiimakännialegioona valmiina syleilemään uutta tulokasta - sinua. On kato nipistelevää rekkakuskia ja sättikeisaria, semmosta suuren maailman Walmart-settii.
Tämä puheenvuoro taisi sinetöidä sen, että pikkujouluissa ette mun seurasta ainakaan saa iloita :?
Bliss YLÄVIITONEN! :D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No ei helvetissä! Onko mun sarkasmimittarissa vikavikavika, ei kai tässä tosissaan kysytä?

Aasin ehdotus hyvä :mrgreen:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
silsis

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja silsis »

hermine kirjoitti:
aasi kirjoitti:Tuota varten on miitti-osio. Sinne vain ilmoitus että haluaa treffeille, halukkaat voivat sitten painaa ilmoittautumisnappia.
Niin just! Hei laittakaa oikeesti, ketkä kuvittelette tuollaista palvelua tarvitsevanne.
Laittakkaa sinne sit pelkkä panotreffivaihtoehto. Mä en ainakaan kenenkään pullakahveja maksa.
MadameDeMeloni

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

silsis kirjoitti:Laittakkaa sinne sit pelkkä panotreffivaihtoehto. Mä en ainakaan kenenkään pullakahveja maksa.
Entä jos ei juo kahvia eikä syö pullaa?
silsis

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja silsis »

MadameDeMeloni kirjoitti:
silsis kirjoitti:Laittakkaa sinne sit pelkkä panotreffivaihtoehto. Mä en ainakaan kenenkään pullakahveja maksa.
Entä jos ei juo kahvia eikä syö pullaa?
No sit se on max kolme minuuttia.
MadameDeMeloni

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

silsis kirjoitti:No sit se on max kolme minuuttia.

Voi vittu niin pitkään :evil:
silsis

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja silsis »

MadameDeMeloni kirjoitti: Voi vittu niin pitkään :evil:
Piruiletsä mulle vai mun kanssa :twisted:
MadameDeMeloni

Re: Deitti-Kitinä?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

silsis kirjoitti:Piruiletsä mulle vai mun kanssa :twisted:
You'll never know until you try!
Vastaa Viestiin