Tauski-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
swirl

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tänään on parempi fiilis, kuin on ollut aikoihin. Yritän pitää tämän ja olla sekä raivoamatta että vittuilematta ihmisille koko päivän.
SaintJohnPerse

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Uuden elämän makua tässä aamussa. Puolen tunnin aamulenkki enkä ole edes polttanut yhtään savuketta vaikka olen ollut hereillä jo pari tuntia. Tuntuupa hyvältä!

Pitäisikö alkaa herkäksi ihmiseksi? Arvostaa muita ihmisiä halveksimisen sijaan? Rakastaa vihaamiseen sijaan? Äh, ei nyt sentään...
bedlam

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

-Superior- kirjoitti:joo, tää on se bedlamin joskus toivoma räkäinen känniviesti.
Ei tätä voi vielä mitenkään hyväksyä. Tosin, jos oikeasti kirjoittaisit räkäisen känniviestin, olisit sen editoinut jo tähän aikaan varmaan pois näkösältä.

Huomenta vaan! Huomenna saan seuraa kolmesta kissasta pariksi viikoksi, yksi onneksi puhuu suomea. Pelottaa vähän, että mitä tuo Tuulikki asiasta tykkää. Se kun ei muiden kissojen kanssa ole vauva-aikojen jälkeen ollut tekemisissä.
Rouva Pupu

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:Tuulikki asiasta tykkää. Se kun ei muiden kissojen kanssa ole vauva-aikojen jälkeen ollut tekemisissä.
Jännittäviä hetkiä.

Tästä viestistä taas yltyy kissakuume, joskos saisi kaverin sille kisu söpöläiselle kun vanhus ei enää ole keskuudessamme. On luonteeltaan ainakin sellainen, että uusi leikkikaveri kelpaisia varmasti.
Ikäviä nämä allergiat kun ei voi omaan kotiin kissalaumaa ottaa :evil:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
AarneAnkka

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

RolloTomasi kirjoitti:miten toista voi satuttaa sanoilla pahemmin kuin nyrkeillä.
Valitettavasti lainsäädäntömme ei vielä tunnusta tätä. Laki suojaa meitä fyysiseltä väkivallalta, muttei henkiseltä.

Toisaalta jälkimmäisen määritteleminenkin on sen verran hankalaa että tuskinpa tuollaista lainsäädäntöä aikaiseksi saadaankaan. Ihan hauska ajatusleikki kummiskin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No johan on taas tylsä päivä. Elämä valuu hukkaan tylsässä toimistosssa tehdessä mitättömiä töitä. Haa! Aasinsilta! Olen todella kaunis. 8)
"Ne levottomat illat
sekä unettomat yöt.
Ajat turhan hapuilun,
ja mitättömät työt."

Markkinointiäijis pölli toisen äijiksen banaanin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RolloTomasi kirjoitti:ajattelin tuota, mitä bedlam kerran sanoi siitä, miten toista voi satuttaa sanoilla pahemmin kuin nyrkeillä.
En ole tietääkseni moista sanonut, vaikken epäile etteikö tuo olisi mahdollistakin.
Rouva Pupu kirjoitti:Jännittäviä hetkiä.
On joo. Toisella, muutenkin diivamaisella vieraalla on vielä juoksu alkamassa. Ja juoksevilla nartuilla on kuulemma tapana laittaa muut ojennukseen. Se vain, ettei Tuulikki moisista arvojärjestyksistä mahda piitata.
Geetzu

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RolloTomasi kirjoitti:-- enkä oikeasti edes rakastanut häntä, vaan hänen persettään.
Tää sai mutkin hymyilemään. Ihkuu tiistaita. :]
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

bedlam kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:ajattelin tuota, mitä bedlam kerran sanoi siitä, miten toista voi satuttaa sanoilla pahemmin kuin nyrkeillä.
En ole tietääkseni moista sanonut, vaikken epäile etteikö tuo olisi mahdollistakin.
muistissani voi olla jotain vikaa... olen hieman... sekaisin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Geetzu kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:-- enkä oikeasti edes rakastanut häntä, vaan hänen persettään.
Tää sai mutkin hymyilemään. Ihkuu tiistaita. :]
Sitten olen tehnyt päivän toisen hyvän teon :D
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
millivanilli

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

YYYYYH! mun bansku räjähti laukkuun.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

millivanilli kirjoitti:YYYYYH! mun bansku räjähti laukkuun.
olihan siinä suoja päällä?

*hali*
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
millivanilli

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

RolloTomasi kirjoitti:olihan siinä suoja päällä?

*hali*
Ei mitään suojaa. Mua jaksaa naurattaa omat kämmäilyni. Onneksi "anopilta" lainattu kirja säilyi siistinä, koulun kirjat vähän kärsivät.
Dumari

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Onneksi "anopilta" lainattu kirja säilyi siistinä
Luin että "apinoilta"... HÄIRÄ TULEE, HÄIRÄ HÄRVÄÄ!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

millivanilli kirjoitti:
Ei mitään suojaa. Mua jaksaa naurattaa omat kämmäilyni. Onneksi "anopilta" lainattu kirja säilyi siistinä, koulun kirjat vähän kärsivät.
pahus. banskuilla pitäisi olla suojaus sinun lähettyvilläsi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ei hitto mua aivastuttaa koko ajan ja joudun vielä oleen puhelinpalvelussa. Tänään pitäs hakee kaverilta heppa-auto ja kuskata huomenna koni klinikalle kuulemaan tuomionsa. Eli kanssa-autoilijoiden kannattaa pysyä poissa kehä ykköseltä..
AarneAnkka

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

RolloTomasi kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:YYYYYH! mun bansku räjähti laukkuun.
olihan siinä suoja päällä?
Tommosia muuten tosiaan on. Tukholmassa näin jossain design-kaupassa muovisia banaanikoteloja kaikissa räikeissä muotiväreissä.
CandyMan

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

millivanilli kirjoitti:YYYYYH! mun bansku räjähti laukkuun.
Sen siitä saa kun kanniskelee laukussaan ladattua banaania ympäriinsä. Kas kun et vielä osoitellut sillä työkavereitasi.
CandyMan

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Camilla kirjoitti:Ei hitto mua aivastuttaa koko ajan ja joudun vielä oleen puhelinpalvelussa.
Olet tullut allergiseksi hepoille. :paijaa: Nooh, keksitään sulle joku muu kiva harrastus, vaikka mäkihyppy tai valaanpyynti.
millivanilli

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

CandyMan kirjoitti:Sen siitä saa kun kanniskelee laukussaan ladattua banaania ympäriinsä. Kas kun et vielä osoitellut sillä työkavereitasi.
:P
AarneAnkka

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

CandyMan kirjoitti:Enemmän minua on mietittänyt monien tarve painottaa sitä kuinka he aikovat pitää taukoa palstalta, tai ovat pitäneet. Jopa päivän tai kahden tauoista raportoidaan tarkasti. En osaa päättää onko kyseessä enemmän itsensäkorottamisen tarpeesta ("Mulla onkin sentään myös oikea elämä"), vaiko pelko siitä että muut palstalaiset unohtaisivat.
Tänään on tiistai, joten sen sijaan että itse keksisin järkevää sanottavaa, tyydyn vaan :komp: kompsauttamaan tätä.

P.S. katoan ensi viikonloppuna viikoksi Japaniin! Älkää unohtako mua!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Miten minä järjestyksen ja siisteyden ja puhtauden rakastaja ikinä mitenkään voisin pysyvästi kotonani säilyttää tuollaista parivuotiasta, joka jo parissa tunnissa saa aikaiseksi sotkun jollaisen tehtailemiseen itselläni menisi ainakin puoli vuotta?! Herrajjessus. Ei ei, en usko. Onhan se muuten kyllä aika hanipeipe toki.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tauski-tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

hohhoijaa, voisin olla kotonaki
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin