Mikä auton alle?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ajaisin mieluiten yli..

Hirvestä
5
26%
Mummosta
4
21%
Miehestä
3
16%
Naisesta
1
5%
Lapsesta
2
11%
Sama mistä, kunhan saan ajaa niin lujaa kuin haluan!
4
21%
 
Ääniä yhteensä: 19

Bliss

Re: Mikä auton alle?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Dumari kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Saaks mainita nimeltä?
Meinasin kysyä samaa... :roll:
Kyllä saa!
No siinä tapauksessa... :D
T****a.
Ensin toiseen suuntaan, ja varmuuden vuoksi vielä vois peruuttaa takas :twisted:

En mä kehannukkaan koko nimeä laittaa, joku viel kantelee sille
Mulli75

Re: Mikä auton alle?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Meinasin kysyä samaa... :roll:
Kyllä saa!
No siinä tapauksessa... :D
T****a.
Ensin toiseen suuntaan, ja varmuuden vuoksi vielä vois peruuttaa takas :twisted:

En mä kehannukkaan koko nimeä laittaa, joku viel kantelee sille
No huh, arvaan jo koko nimen mutten sano sitä. Olen varmaan nähnytkin tämän tyypin.
Bliss

Re: Mikä auton alle?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti: No huh, arvaan jo koko nimen mutten sano sitä. Olen varmaan nähnytkin tämän tyypin.
Juu olet, nähnyt ja kuullut.
Dumari

Re: Mikä auton alle?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

^Häh, mitä vittua? Enhän mä nyt tiedä kenen yli mun pitäs "vahingossa peruuttaa" 7-kymppiä. Ei puhuta mystisiä!
Viimeksi muokannut Dumari, 14.09.2006 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sudenhenki

Re: Mikä auton alle?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Elukka kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mikä vika anarkisteissa on?
Taisteleminen todellisuutta vastaan.
Ei se Isoveli siitä paljon hätkähdä, jos nyt parista musiikkikaupasta särjetäänkin ikkunat.
Just, älä vaan kerro enempää. :roll:
hermine

Re: Mikä auton alle?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tää on mun mielestä oikeasti yksi fiksuimmista kyselyistä Kitinässä ikinä. Huonolla tuurilla ratissa kuka tahansa meistä voisi olla potentiaalinen tappaja. Jos joku pari-kolmekymppinen (mitä meistä luulisin suurimman osan olevan) kuolee tai vammautuu, melko todennäköisesti siitäkin on syyttäminen jotakuta ratissaolijaa.

Mä en ole hankkinut ajokorttia tietoisesti nimenomaan sen vuoksi, että tahdon minimoida riskit vahingossa listiä joku. En tajua, miten pystyisin elämään itseni kanssa sen jälkeen. Normaalielämässä harvemmin muissa yhteyksissä tulee käytettyä yhtä hengenvaarallisia laitteita. Polkupyörä on vielä hallittavissa oleva kapistus, sillä on sivullisille vaikea saada kovin pahaa vahinkoa aikaiseksi (ainakaan niillä nopeuksilla, mitä itse uskallan ajaa - autoillessahan olisi kai pakko ajaa muun liikenteen mukana silloinkin kun itsestä matalampi nopeus tuntuisi järkevämmältä).

Mutta jos mun olisi pakko ajaa jonkun yli, niin valitsisin miehen, koska (nuoret) miehet vaarantavat nimenomaan muiden ihmisten liikenneturvaa eniten. Mua myös vituttaa pelätä henkeni edestä suunnilleen joka päivä liikenteessä noiden saakelin kaahareiden vuoksi. Sen jälkeen kun yksi autoilija ensin oli antavinaan tietä ja sitten päästyäni suojatielle, painoi kaasua ja vielä koukkasi naapurikaistalle että varmasti osuisi, mun on ollut vaikea luottaa että muutkaan hidastaisivat tai väistäisivät. Kesti melkein puoli vuotta tuon jälkeen, ennenkuin ensimmäisen kerran uskalsin ylittää tien odottamatta että joku muu kulkee samaan aikaan yli, mikäli yksikin auto oli näkyvissä edes kaukana.
Elukka

Re: Mikä auton alle?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hermine kirjoitti: Mutta jos mun olisi pakko ajaa jonkun yli, niin valitsisin miehen, koska (nuoret) miehet vaarantavat nimenomaan muiden ihmisten liikenneturvaa eniten
Etkö voisi yksinkertaisesti vain myöntää vihaavasi miehiä? :P
hermine

Re: Mikä auton alle?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Elukka kirjoitti:
hermine kirjoitti: Mutta jos mun olisi pakko ajaa jonkun yli, niin valitsisin miehen, koska (nuoret) miehet vaarantavat nimenomaan muiden ihmisten liikenneturvaa eniten
Etkö voisi yksinkertaisesti vain myöntää vihaavasi miehiä? :P
En mä vihaa miehiä. Suurempi osuus niistäkin, joita tällä hetkellä rakastan, on miespuolisia.
Vastaa Viestiin