Kikka-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:Voi vitja, tein äsken kuolemaa veskissä ainakin äänen perusteella. Kurkku on kipiä, heikottaa ja räkä kurkussa yskittää kokoajan. Vaikka savukkeita oon poltellut viikolla ainoastaan puolisen tusinaa, niin silti köhä on kauhia.
Polta askillinen niin helpottaa hetkeks.
millivanilli

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Voi vitja, tein äsken kuolemaa veskissä ainakin äänen perusteella. Kurkku on kipiä, heikottaa ja räkä kurkussa yskittää kokoajan. Vaikka savukkeita oon poltellut viikolla ainoastaan puolisen tusinaa, niin silti köhä on kauhia.
Kotiin peiton alle (eli siis vaihtoehtoisesti tietokoneen eteen, mutta peitto päällä) ja kuumaa keittoa.
Vähänx mä muuten olen hidas. Mä olisin saanut pitää tämän päivän vapaata, kun olen kipiä... Äiti tuossa äsken ihmettelin ääneen, että kuinkas mä en nyt jäänyt kotiin lepäämään. En mä tajunnut sen olleen edes mikään vaihtoehto.
Dumari

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Vähänx mä muuten olen hidas. Mä olisin saanut pitää tämän päivän vapaata, kun olen kipiä...
Nii! No kyl mulle olis kelvannut jäädä kotia. Mut joku työnarkkis ei edes ajattele moista :D
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää keskiviikkoa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täällä kans kipiänä.
Niin kamala yskä ettei nukkumisesta meinannut tulla mitään. Ja aamulla ei meinannu ylös päästä kun selkä huutaa hiiohoita taas. Mut ei auta, pyykkiä, ruoanlaittoa ja siivousta tiedossa kuitenkin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tiikeriankka! Teitin pomo pyysi mua vakityisesti töihin tähän lafkaan äsken! Sanoi, että jos SISSI:nä pomppiminen kyllästyttää, niin tänne vaan :D
Kyllä mä vielä tykkään siitä, että maisemat vaihtuu silloin tällöin; ei tarvitse kokoajan istua saman koneen edessä kirjoittamassa samoja tekstejä samojen naamojen kahvitellessa ympärillä.
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti:Tiikeriankka!
... on poistunut kommuunistamme. Voi toki olla että hän palaa erinikkisenä zombeilemaan. Tai ainakin lukee näitä juttuja.
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

Kauhea vapina taas.

En juo enää ikinä.
Mulli75

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Näköjään tästä viikonpäiväketjusta tuli sairaspäiväkirja.
Koittakaa kestää talvi ei ole vielä edes tullut.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AarneAnkka kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tiikeriankka!
... on poistunut kommuunistamme. Voi toki olla että hän palaa erinikkisenä zombeilemaan. Tai ainakin lukee näitä juttuja.
Huomasin ;) Oletan että kuitenkin taustailee..
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hitsit. Tekis mieli mennä töiden jälkeen oluselle, mutta rahaa on 1,14€ tilillä perjantaihin asti. Grr! Ei voi muuta kuin odottaa..

Vaihdoin 29.9. vapaan 18.9. vapaaseen, kun täällä tarvitaan tuuraajaa; eli saan kuin saankin normaalin viiden päivän viikon ensi viikolle!! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Perhana.

Tajusin vasta nytten että 10.9 oli vuosipäivä nilkalleni. Ja arvatkaas koska alkoi hammassärky? No, vittu, 10.9.

Vähänkö kohtalonivaa!?!?

Ja jalanpaska ei ole parantunut vieläkään täysintoimivaksi, aika hissukseen hermoradat korjaantuu...
SikaMika

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sapuskat syöty, naatiskelen vielä hetken suklaata ja Slayeria ennen kuin painelen pötkölleni.

Kaikille juuri sairastuneille lohdutuksen sananen: minulla sama tauti talttui 3 viikossa... :twisted:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Hitsit. Tekis mieli mennä töiden jälkeen oluselle, mutta rahaa on 1,14€ tilillä perjantaihin asti. Grr! Ei voi muuta kuin odottaa..
Tuttua! Jopa liiankin. 8) Tosin mulla on palkkaan vielä 12 päivää, mut ehkä tässä tulee viikonlopuks jotain pikkusta kehiteltyä kuiteski.
Täytyy muuten, Elpsukka, ottaa reincheck (WTF? Miten se kirjotetaan?) siihen viime kertaa ku et päässy tulee..eikö niin?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

sipsi kirjoitti:Täytyy muuten, Elpsukka, ottaa reincheck (WTF? Miten se kirjotetaan?) siihen viime kertaa ku et päässy tulee..eikö niin?
Hähähä!

Vittu Korsossakin osataan sentään kirjoittaa reign. Se on reigncheck.

Ja nyt olutta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Täytyy muuten, Elpsukka, ottaa reincheck (WTF? Miten se kirjotetaan?) siihen viime kertaa ku et päässy tulee..eikö niin?
Raincheck ;)

Juu, tottakai. Vähän vitutti sillon, olisin vaan purkanut huonoa oloani ja parisuhteen hetkellistä vittumaisuutta ihan turhaan suhun.

(Raincheck = säävarauksella - tai vertauskuvallisesti)
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SaintJuanPylly kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Täytyy muuten, Elpsukka, ottaa reincheck (WTF? Miten se kirjotetaan?) siihen viime kertaa ku et päässy tulee..eikö niin?
Hähähä!

Vittu Korsossakin osataan sentään kirjoittaa reign. Se on reigncheck.

Ja nyt olutta.
Manala on kyl niin söde.
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Nii! No kyl mulle olis kelvannut jäädä kotia. Mut joku työnarkkis ei edes ajattele moista :D
Niin. No on täällä ihan hyvä olla, aamiaiseksi oli hyvää puuroa, uunituoretta omenapiirakkaa ja kahvia. Burana auttaa aika hyvin pitämään kuumeen alhaalla. Nyt on jo inhimillinen olo. Jos ottais muutaman päivän buranakuurin, niin auttaisikohan se alentamaan kuumeen pois?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

White chocolate with hazelnuts and rice :h:

Löysin uuden ystävän!

Makkarakeitto tulee jo korvista ulos, kolme päivää sitä onkin jo syöty. Tänään spydäriä vaikka..
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJuanPylly kirjoitti:
Hähähä!

Vittu Korsossakin osataan sentään kirjoittaa reign. Se on reigncheck.
No vittu, Herttoniemessä ei osata. 8) Enkä nyt kyl vieläkään oikein tajua koko sanaa, ei ois pitäny käyttää sitä ollenkaan.
Ja nyt tupakkaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Elppis kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Täytyy muuten, Elpsukka, ottaa reincheck (WTF? Miten se kirjotetaan?)
Raincheck ;)
(Raincheck = säävarauksella - tai vertauskuvallisesti)
Tai pikemminkin erikseen: rain check. Tai vielä sofistikoidummin (tai ainakin brittiläisemmin), osoittaen tuntevansa sanonnan alkuperän, rain cheque.
Oxford English Dictionary kirjoitti:rain check, cheque chiefly U.S., (a) a ticket given to a spectator at an outdoor event providing for a refund of his entrance money or admission at a later date, should the event be interrupted by rain; transf., a ticket allowing one to order an article before it is available, and to collect it when it becomes so; (b) fig. also, esp. in phr. to take a rain check on, to reserve the right not to take up a specified offer until such time as it should prove convenient
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
MadameDeMeloni

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Joopa joo, herätty on. Selkä jumissa. Missä vika..?

Vielä tämä päivä töitä, sitten neljä vapaata :ohyeah: On jo aikakin, viiteen viikkoon ollut neljä vapaapäivää. Sitten ehkä reissuun, mahdollisesti jonnekin päin Suomea, ehkä jopa Norjaan.
Dumari

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MadameDeMeloni kirjoitti:Sitten ehkä reissuun, ehkä jopa Norjaan.
Jos meet, niin muista "puhua Norjaa" paljon :D
MadameDeMeloni

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Dumari kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Sitten ehkä reissuun, ehkä jopa Norjaan.
Jos meet, niin muista "puhua Norjaa" paljon :D
Taitaa tulla aika kalliiks :D Ja jos ottaa omat eväät mukaan, ne saattaa luulla mua tullissa trokariks :D
Dumari

Re: Kikka-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MadameDeMeloni kirjoitti: Taitaa tulla aika kalliiks :D Ja jos ottaa omat eväät mukaan, ne saattaa luulla mua tullissa trokariks :D
Elämä on kallista. Ota pirtua vesipulloon! :wink:
Vastaa Viestiin