Tom Jones -torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpaa kastia sinä olet?

seksi
11
100%
 
Ääniä yhteensä: 11

MadameDeMeloni

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Dumari kirjoitti:Mä olin ainakin seksi tänään, ajoin jopa parrankin eilen kun luulin joutuvani hoitsujen keskelle tänään, mutta perkele ei!!1
Voi sua raukkaa. Mut hei nou hätä pulu, oot seksi silti :D
swirl

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla soi jostain syystä vuorotellen päässä Bogart Co:n "24 Hours" ja "All the Best Girls". Miksi, miiiiksi?!! :shock:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

edelleen hereillä ja itsekunnioitukseni säästäneenä.

ja herätys neljän tunnin kuluttua.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

swirl kirjoitti:Mulla soi jostain syystä vuorotellen päässä Bogart Co:n "24 Hours" ja "All the Best Girls". Miksi, miiiiksi?!! :shock:
Nyt mua saattaa harmittaa se, että hävitin tuon bändin kokoelmakasetin joskus silloin kun aloin kuunnella oikeaa musiikkia. Tuo 24 Hours kuulostaa nimenä älyttömän tutulta, mutta enpä nyt saa sitä sen tarkemmin päähäni. Harmi :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hommat on levällään kuin intialaisen huoran koivet. Keikkaa alkoi pukkaamaan tuhottomasti ja entisiäkin on rästissä vielä melkoisesti. Kohta pitäisi olla paikassa X, vielä kun joku kertoisi missä tuo kohta sijaitsee maapallolla.

Eilen ostettu Sonata Arctican levy löytyi vihdoinkin, jääkaapista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

RolloTomasi kirjoitti:edelleen hereillä ja itsekunnioitukseni säästäneenä.
Eihän myöskään tullut akuuttia PMD:tä?
swirl

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

pikkuego kirjoitti: Tuo 24 Hours kuulostaa nimenä älyttömän tutulta, mutta enpä nyt saa sitä sen tarkemmin päähäni.
Voisinpa lähettää sen sulle telepaattisesti. Mullakin se kyllä soi sellaisena epämääräisenä mössönä ja sanoistakin on hukassa osa, koska sitä kuitenkin on tullut viimeksi kuunneltua silloin joskus ala-asteella.

Ihana ava :h:
zula

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja zula »

pöh, pommi tietty... varokaa vaan ku räjähdän...

kuten yksi lempipaidoistani sanookin "when I'll snap, you'll be the first to go!" :D
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:"Joo mä olin suihkussa silloin ku sä soitit."
Mä teen tota aika liikaa. Jos saan vaikkapa muksulta hetken rauhan, menee päiksyille ja minä tupakalle, ja samantien soittaa joku duunista tai hemmetti vaikka mummo... Hyvin harvoin vastaan. Hiljennys-nappi kännyssä on ihan mainio. Samaten runkkimisia ei keskeytä kyllä kukaan. Eikä oikein kitinöintiäkään. Tai piru syömistä ainakaan. No itseasias mulle kannattaakin kaikkien aina vaan soittaa piipit, rimputan sit takasin ku ei oo parempaa tekemistä. Harmi ku en saa sanottua tätä kellekään, vaan jatkan pikkuvaleiden maailmassa.
Dumari

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:"Joo mä olin suihkussa silloin ku sä soitit."
Mä teen tota aika liikaa..
Tuollaisia ichmisiä varten "saunan taakse"-sanonta keksittiin :igor:
Kid

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

-Superior- kirjoitti: "Joo mä olin suihkussa silloin ku sä soitit."
Mä taas oikeesti olen joko suihkussa tai paskalla aina kun joku yrittää tavotella :roll:
Geetzu

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:"Joo mä olin suihkussa silloin ku sä soitit."
Mä teen tota aika liikaa..
Tuollaisia ichmisiä varten "saunan taakse"-sanonta keksittiin :igor:
Kyllä mä pidän vastaajassakin viestiä "jos Oikeasti on jotain Oikeata Asiaa niin jätä viesti ja soitan pikasemmin takas". 8)
Flipperix

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Camilla kirjoitti:No ne lähettelee mulle jotain viestejä et "jätä se rauhaan" Tosi sitkeitä noi hämäläiset! Asuuks joku sielläpäin jos vois vaikka käydä räjäyttämässä noi tytsyt tai vaihtoehtoisesti puhumassa järkeä? Jälkimmäistä olen tosin jo yrittänyt tuloksetta..
Kiellä ottamasta yhteyttä ja sano että seuraava viesti johtaa poliisitutkintaa kotirauhan härinnästä. Simppeliä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Flipperix kirjoitti:
Camilla kirjoitti:No ne lähettelee mulle jotain viestejä et "jätä se rauhaan" Tosi sitkeitä noi hämäläiset! Asuuks joku sielläpäin jos vois vaikka käydä räjäyttämässä noi tytsyt tai vaihtoehtoisesti puhumassa järkeä? Jälkimmäistä olen tosin jo yrittänyt tuloksetta..
Kiellä ottamasta yhteyttä ja sano että seuraava viesti johtaa poliisitutkintaa kotirauhan härinnästä. Simppeliä.
Toi olis aika hyvä! Eiks semmosestakin voi nostaa jonkun herjaussyytteen jos tulee vaikka baarissa haukkumaan mua?
Dumari

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti: Toi olis aika hyvä! Eiks semmosestakin voi nostaa jonkun herjaussyytteen jos tulee vaikka baarissa haukkumaan mua?
Haeppa lähestymiskielto tuota varten.
Geetzu

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:
Camilla kirjoitti: Toi olis aika hyvä! Eiks semmosestakin voi nostaa jonkun herjaussyytteen jos tulee vaikka baarissa haukkumaan mua?
Haeppa lähestymiskielto tuota varten.
No huh huh... Läppäseppä pissistä poskelle ni eiköhän se ole aikalailla siinä, säästätte kaikkien rahoja ja aikaa...
Flipperix

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Camilla kirjoitti:Toi olis aika hyvä! Eiks semmosestakin voi nostaa jonkun herjaussyytteen jos tulee vaikka baarissa haukkumaan mua?
Riippuu vähän. Baarissa menisin kyllä pyytämään vain portsarilta että voitko poistaa tuon äkäpussin joka tulee haastamaan riitaa. Mutta jos tulee huoritteluja tms. selkeästi solvauspuolella olevaa kamaa, niin mikä jottei. Jotkut ei opi olemaan muuten.
ninnithequeen

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Eiks semmosestakin voi nostaa jonkun herjaussyytteen jos tulee vaikka baarissa haukkumaan mua?
Eikö se sun kesäheilas vois ärähtää näille bimboille? Vai eikö se halua, ja nauttii vaan tilanteesta?
Geetzu

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei ku muutan mielipidettäni. Poliisille vaan. Niillä on selkeesti liikaa resursseja, taas sakottivat rakasta veljeäni mitättömästä 10km / h ylityksestä hiljaisella pikkupolulla.
CandyMan

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Miehet saavat niin harvoin vastauksia ilmoituksiinsa, että niiden harvojen vastausten täytyy olla todella epätoivoisilta naisilta. Eihän sellaisille kannata vastata takaisin!
Niin se kai sitten on. Olin liian innostunut ja kiinnostunut ja se näkyi läpi. Nyyh.
Mitä jos se ei ole vielä lukenut sun vastausta?? :paijaa:
Joo, miehellä saattaa olla niin vakava lukihäiriö että lukemiseen saati sitten vastaamiseen menee jopa viikkoja.

Tai sitten se käy ensin muita potentiaalisia ehdokkaita läpi, ja ottaa yhteyttä vasta jos ne eivät ota onkeensa. Nettideittailu on raakaa peliä, harva selviää siitä hengissä.
AarneAnkka

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

On taas ollut tylsä päivä. Hitsi, pitäiskö vaan asentaa koneeseen joku peli, ja pelata röyhkeesti työajalla. Tähän asti olen tyytynyt kitistelyyn. Pari nakkia on tipahtanut, mutta ahmaisin ne ennätysajassa nälkääni.
CandyMan

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

-Superior- kirjoitti:Hitto. Nyt harmittaa. Päätin viime sunnuntaina, etten valehtele enää koskaan. Äsken tuli eka vale. :(

"Joo mä olin suihkussa silloin ku sä soitit." Oikeasti en vaan jaksanut vastata. Ei ole iso asia, mutta rikoin lupaustani. Tuntuupa suoraan sanottuna paskalta.
Aika paha. En keksi tuolle muuta mahdollista hyvitystä kuin että soitat hänelle takaisin suihkusta.
Dumari

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tunti vielä töissä, en kestä... (H)AJOON!"!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin