Tom Jones -torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpaa kastia sinä olet?

seksi
11
100%
 
Ääniä yhteensä: 11

AarneAnkka

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Jotenkin vain tuntuu tyhmältä, että kun kerrankin joku ilmoitus iskee kuin tonni tiiliä ja vastaan siihen sujuvasti ja innolla, en saakaan vastausta.
Join the club. Juuri tuon takia en jaksa enää vuodattaa sieluani viemäriin deittivastausten kanssa. Pitäisi laatia joku copy-paste -vastaus, sen noraamaksi joutuminen kuluttaisi voimiani vähemmän.

Ja kuten Sudenhenki totesi, se oikea ihminen siellä tekstin takana saattaakin olla jotain ihan muuta.
Mulli75

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sanonta nauru pidentää ikää.

Hetki sitten tuntui että kuolen nauruun ruokapöydässä.

Puhuttiin eräästä kaverista jolle sattunut pikkumoka tai useampi.

Kaveri arvosteli ruokapöydässä isoon ääneen johtajaa muiden kuunnellessa kun ko. johtajakin istui eikä kaveri tunnistanut häntä ulkonäöltä. Muilta puuttui enää popcornit ja juomat siinä oli viihdettä parhaimmillaan.

Toinen moka kun kaveri oli kiukkuista viestiä kirjoittaessaan sekoittanut henkilöt joilla on sama sukunimi mutta vastaanottajan ei pitänyt olla pääjohtaja vaan eräs pienempi pomo.

Kaiken lisäksi kaveri oli lisännyt vastaanottajiin monta muutakin henkilöä.
Turha yrittää painaa peruuta nappia ja peitellä mokaa kun muut vastaanottajat maisematoimistossa nauraa kiemurrellen.
Rouva Pupu

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jess, huomenna pääsees Turkusseen tapaamaan parhaimpia ystäviä, perhettä ja kisulia :h: Olen kerrassaan innoissani.
Onhan siitä jo yhdeksän kuukautta aikaa kun viimeksi olen nämä kaikki tavannut!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elämäni näyttää omituisen valoisalta, asiat tuntuvat luistavan, kaikki selviää. Mieletöntä mitä hyvä parisuhde voi ihmiselle tehdä!

Olen unohtanut olla kyyninen paska, tämän karahtaessa tipun taas helvetin korkealta ja kovaa. Ja olen vielä siinä uskossa että tämä ei välttämättä karahda, suunnitelmat saattavat onnistua, suhde saattaa kestää.

Koen onnistumista työssäni ja olen taas löytänyt uuden suunnan miettiä ratsastustani. Minulla on hyvä olla kehossani ja vastaantulevat vaikeudet näyttävät kaikki siltä että ne voidaan selvittää.

:dream: :dream: :dream: :dream: :dream: :dream: :dream: :dream: :dream: :dream:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
SikaMika

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Camilla kirjoitti:Voisinko saada jostain uuden poikaystävän jolla ei ole veemäisiä eksiä? Vapaaehtoisia..?
Olin juuri ilmoittautumassa, mutta...
Camilla kirjoitti:Musta tuntuu että mulla on menkat tulossa...
...huomasin, ettei me oikein sovitakaan yhteen! Soittele, kun olet parantunut. :twisted: :)


Tää Poisonblackin levy kuulostaa hyvältä, olen veivannut sen läpi muutaman kerran putkeen. Toimikoon se tällä kertaa päikkärimusiikkinani...*zzz*
Geetzu

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ginan ihkuilu sai hyvälle mielelle. Tosi hassuu et Kitinästä tarttuu hyvä mieli. :]

En ostanutkaan kahvinkeitintä, mies sanoi tuovansa sellasen lauantaina reissultaan, pitää niinq sopia sisustukseen ja etenkin uuteen möhköjääkaappiin. On se tarkkaa joo. Tyydyin shoppaamaan herkkuja kahvinkeitinrahalla, aika luksus-paripäivää tiedossa ihan yssikseenkin. :]
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

CandyMan kirjoitti:
Lolita kirjoitti:En saanut vastausta deitti-ilmoon vastaukseeni.
...
Jotenkin vain tuntuu tyhmältä, että kun kerrankin joku ilmoitus iskee kuin tonni tiiliä ja vastaan siihen sujuvasti ja innolla, en saakaan vastausta.
Miehet saavat niin harvoin vastauksia ilmoituksiinsa, että niiden harvojen vastausten täytyy olla todella epätoivoisilta naisilta. Eihän sellaisille kannata vastata takaisin!
Niin se kai sitten on. Olin liian innostunut ja kiinnostunut ja se näkyi läpi. Nyyh.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Geetzu kirjoitti:Ginan ihkuilu sai hyvälle mielelle. Tosi hassuu et Kitinästä tarttuu hyvä mieli. :]

En ostanutkaan kahvinkeitintä, mies sanoi tuovansa sellasen lauantaina reissultaan, pitää niinq sopia sisustukseen ja etenkin uuteen möhköjääkaappiin. On se tarkkaa joo. Tyydyin shoppaamaan herkkuja kahvinkeitinrahalla, aika luksus-paripäivää tiedossa ihan yssikseenkin. :]
Joo, mulla on joku mielialahäiriö. Kivaa kyllä :] Ajoin eilenkin illalla töistä ihan innoissaan kotiin kun oli niin ikävä sitä yhtä!
Oih, herkut kuulostaa ihanalta! Mä oon aika hyvin onnistunut niistä viime aikoina pidättäytymään, ehkä siksi oma kroppa ei nyt isommin inhota. Onneksi on pitsaa :P
Tänä aamuna olen hulluna pyykkäillyt, taidan kohta painella tallille. Ihana syysilmakin! :h: Viikonpäästä viikonloppuna asuntomessut, otan kyllä töistä lauantain vapaata että voidaan mennä sinne visioimaan!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noni, tuli juNpittua hikihatussa ---> suihkuun ja ruokaa!
Toivottavasti tää ei kostaudu kovin pahasti. Lauantaina olis ne yhdet mökkipirskeetkin..

Georgina kirjoitti::dream: :dream: :dream: :dream: :dream: :dream: :dream: :dream: :dream: :dream:
Mitä sä oot vetäny?
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja more »

En nyt olis uskonut että tommonen uutinen pääsee ilta-sanomiin verkkosivuille: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1234156

No enemmän mua huoletti ettei toi Lonelygril15 sanonut ensin mitään, kai sitä on pudonnut veneestä
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Bliss

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
Lolita kirjoitti:En saanut vastausta deitti-ilmoon vastaukseeni.
...
Jotenkin vain tuntuu tyhmältä, että kun kerrankin joku ilmoitus iskee kuin tonni tiiliä ja vastaan siihen sujuvasti ja innolla, en saakaan vastausta.
Miehet saavat niin harvoin vastauksia ilmoituksiinsa, että niiden harvojen vastausten täytyy olla todella epätoivoisilta naisilta. Eihän sellaisille kannata vastata takaisin!
Niin se kai sitten on. Olin liian innostunut ja kiinnostunut ja se näkyi läpi. Nyyh.
Mitä jos se ei ole vielä lukenut sun vastausta?? :paijaa:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Mitä sä oot vetäny?
Eiku oikeesti, tuntuu vaan hyvälle ja helpolle tämä elämä! Ja oon niin tohkeissaan kun saan suunnitella sitä yhtä juttua vaikka se ei koskaan toteutuiskaan!

Mä luulen että mun ukko tykkää musta! Sekin tuntuu hyvälle!

Tää kyllä ennakoi että kohta mun elämä romahtaa ja tuntuu paskalle taas. Mutta naatitaan nyt vielä :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Mitä sä oot vetäny?
Eiku oikeesti, tuntuu vaan hyvälle ja helpolle tämä elämä!
No juu juu, I know :) Onhan itsellänikin melkein samat fiilarit pitkästä aikaa. Yrittäkäämme jättää kyynisyys ja skeptisyys taaksemme, deal?!
MadameDeMeloni

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Vittu. En sitten päässy Norjaan. Enkä ees Norrtäljeen. Meen Poriin. :h:
Dumari

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MadameDeMeloni kirjoitti:Vittu.. Meen Poriin.
MUISTA PUHUA NORJAA!
tonttu

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Dumari kirjoitti:MUISTA PUHUA NORJAA!
Onnistuu ainakin multa tosi hyvin baari-illan jälkeen ja varsinkin jos on ottanut "muutaman" liikaa. ;)
isohaara

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kastia seksi, joo. Tyttö oli selkeesti se pommi.
Mutta näin homman pitäisikin toimia; ensin seuraan neljä hyvää keikkaa kahdessa mestassa, sitten vedän hirveet pleksit ja toikkaroin takki juoponnapilla himaan muovipussi täynnä hamppareita ja hodareita. Juuri kun pääsen kylmän ringin jakson loppupuolelle, tupsahtaa tyttö paikalle ja tiedustelee passaisko jäädä yöksi.
Jänskättää vain, että pitääkö pelkkänä rattopoikana vai onko tosissaan.

Tänään taitaa olla pyttipannupäivä, semmonen hiuko. Siivottu on, naapurihuoneelta pyydetty anteeksi yöllistä mekkalaa, ruiskussa käyty. Loppupäivä hyvää safkaa, Kylmän Ringin neljäs tuotantokausi sekä ehkä Kummisetä I.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Automaatista oli suklaat loppu! Kriisi! Onneks sain lettuja jälkkäriks. Oon kyllä tänään tehnyt niin ahkerasti töissä ja ottanut varmaan 20 puheluakin eli nyt lepään seuraavat kaksi tuntia ja siirryn sitten kotiin vaaka-asentoon.
millivanilli

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ounou. Enää 2h töitä... ja tekemistä olisi varmaan yhden työpäivän verran. Eihän kukaan odotakaan minun tekevän kaikkia töitä, mutta jotenkin ylpeys ei sallisi minun siirtävän työt muille.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Yrittäkäämme jättää kyynisyys ja skeptisyys taaksemme, deal?!
Näin se näyttää vängällä käyvän vaikka pistäis vastaan. Nyt mä luen niitä maileja mitä me on lähetelty tutustumisvaiheessa, vähänkö ne on HASSUJA!
Hihittelen yksikseni, pakko lähteä jo tallille jatkaan hihittelyä....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
MadameDeMeloni

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Dumari kirjoitti:MUISTA PUHUA NORJAA!
Taidan säästellä kielitaitoni tuonnemmaksi, eli mitä luultavimmin lauantaiksi. Silloin yllätän.
Dumari

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MadameDeMeloni kirjoitti: Taidan säästellä kielitaitoni tuonnemmaksi, eli mitä luultavimmin lauantaiksi. Silloin yllätän.
PUHUT PUOLAA!! Jes peipi, sä oot niin sexy!!11
MadameDeMeloni

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Dumari kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti: Taidan säästellä kielitaitoni tuonnemmaksi, eli mitä luultavimmin lauantaiksi. Silloin yllätän.
PUHUT PUOLAA!! Jes peipi, sä oot niin sexy!!11
Ei, kyllä mä oon toi pommi.
Kid

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Onko Tampereella hyviä kirppiksiä sunnuntaina???
Dumari

Re: Tom Jones -torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MadameDeMeloni kirjoitti:Ei, kyllä mä oon toi pommi.
Mä olin ainakin seksi tänään, ajoin jopa parrankin eilen kun luulin joutuvani hoitsujen keskelle tänään, mutta perkele ei!!1
Vastaa Viestiin