PerjantaiRommikola

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pikku-Akka

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

TPK

Ollaan pojan kans kaksin (+karvakasat) kotosalla huomiseen saakka, kun mies lähti työreissuun. En valita, musta on ainaki kivaa viettää laatuaikaa lapsen kanssa. Se totteleeki paremmin kun ollaan kahestaan.

Niin ja meillä on veneretki tänään työporukan kanssa, ihan työajalla.. Kiva vaan istua nuhaisena jossain veneessä, varauduin kyllä lämpimällä vaatetuksella.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mitäs sitä keksisi täksi illaksi? Laskut pitää maksaa, ja itkeä hetki, mutta sen jälkeen meikä vois ottaa seuraukseni jonkun viehättävän tai charmikkaan kitinäläisen kera oluen. Ketään kiinnostunutta?
Me me me!! Monelta? Missä?
Pääsen Meikusta klo 16, sen jälkeen ihan missä vaan mihin aikaan tahansa. Ruokailukaan ei olis hullumpi idea.. ;)
Mä luin et RUKOILUKAAN ja ajattelin et nyt se elppa on lopullisesti seonnut.. mut lähden tos ennen neljää töistä niin voidaan mennä samal sporal tjtn? Tahtoo kans ruokaa! Mulla on semmonen pihvikuponki tonne amarilloon..
ninnithequeen

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Tuulikki istui sitten koko illan keittiössä pöydän alla ja sanoi: "aaaauuymmmrrrröööööyyyyöööööääää"...
Yöksi otimma Tuulikin pottineen sitten makuuhuoneeseen ja ovi kiinni. Jospa se siitä hiljalleen tottuis, muuten se on kyllä hermoraunio kahden viikon jälkeen.
Georgina kirjoitti:Pöhkö, ne on sen reviirillä. Miltä susta tuntuis jos Tuulikki tois kotiin kaksi ihmistä jotka pyöriskelis siellä kuin ei mitään?
Nyt vasta rupesi naurattamaan ajatus Bedlamista keittiön pöydän alla karjumassa kun tuntemattomia tulee kylään...


Ja huomenta. Uneton Itä-Helsingissä osa 5432. Yskin, heräsin, selkää särki, heräsin, tyttö puhui unissaan, en saanut unta, ukko kuorsasi, en saanut unta. Voi VITTU mä sanon.
Geetzu

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Uneton Itä-Helsingissä osa 5432. Yskin, heräsin, selkää särki, heräsin, tyttö puhui unissaan, en saanut unta, ukko kuorsasi, en saanut unta. Voi VITTU mä sanon.
Inhottavaa... Tunnen tuskasi. Ylilääkitse kroppasi ennen yötä. :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Uneton Itä-Helsingissä osa 5432. Yskin, heräsin, selkää särki, heräsin, tyttö puhui unissaan, en saanut unta, ukko kuorsasi, en saanut unta. Voi VITTU mä sanon.
Inhottavaa... Tunnen tuskasi. Ylilääkitse kroppasi ennen yötä. :]
Seksiä... SEKSIÄ!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elppis kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Uneton Itä-Helsingissä osa 5432. Yskin, heräsin, selkää särki, heräsin, tyttö puhui unissaan, en saanut unta, ukko kuorsasi, en saanut unta. Voi VITTU mä sanon.
Inhottavaa... Tunnen tuskasi. Ylilääkitse kroppasi ennen yötä. :]
Seksiä... SEKSIÄ!!
Turrrruttavaa seksiä! Kiitos.
Kid

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä haluun ja seksiä!!!

Mut hei, mulla alkoi loma :ohyeah: Kohta hipsin kuntosalille ja tänään täytyy pestä kasa vaatteita notta on puhtaita sitten ottaa reissuun. Jos noi ikkunat saisin tänään pestyä ja imuroitua niin voisin illalla nauttia saunakaljan hyvällä omallatunnolla.

Kun omaa saunaa ei ole - täytyy lainata siskon. Ja mä kaappaan mun kummitytön sinne kans kun sekin tykää löylytellä :h:
bedlam

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KisSandra kirjoitti:Hmm.. Hei, seuraavaksi asiaa Oulun runkkareiden sivujaostolle. Onko kukaan teistä kokoontumassa illan päälle kaupungissa?
Biljardia mennään varmaan hakkaamaan, mutta en usko mitään yökerhosydeemiä olevan luvassa. Olutta juon kuitenkin!
KisSandra kirjoitti:No voi Tulsa parkaa! Voi tuossa käydä toistenkin päin kuiten vielä, saattavat vaikka pian muutamassa päivässä tottua toisiinsa kaikki ja lähdön /eron hetkellä olla yhtä kummissaan ja haikeina kuin niiden omistajatkin. Jatka raportointia.
Eilen jo sentään nukkuivat yhtä aikaa saunassa, vaikkakin eri lauteilla=) Kyllä se vieläkin sitä murinaa ja marinaa päästelee, mutta pari kertaa on jo ihan nenänpäitä haisteltu. Jospa se siitä pikkuhiljaa.
silsis

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja silsis »

Työkaveri oli kuollut eilen, luin just tiedotusfoorumilta. Olis päässyt marraskuussa eläkkeelle. Ei mene tasan ei.

Vidu kun ei lähde kone käyntiin, pakko juoda kahvia, vaikka vatsassa onkin sekava olo.
saika

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja saika »

Joko kello on neljä?
:swirl:

Tää päivä ei vaan lähe.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja Elppis »

saika kirjoitti:Joko kello on neljä?
:swirl:

Tää päivä ei vaan lähe.
Ei tääkään. Kokoajan tulee töitä, mutta ei ole kiire.. hmm.. :roll:

Miksei perjantait vois olla kanssa vapaita. Tekisin vaikka 1,5 tuntia joka päivä enemmän, että sais yhden päivän lisää vapaata. Grr.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja more »

Ois vaan neljä, sillon ois Lentävä kalakukko-pendoliinossa jo matkalla Kuopijoon :)

Jos tänään ei tekis töissä mitään muuta kuin pakollista, ajattelutyö on nyt out.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Dumari

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kinkissä käyty kinkki-safkaa syämässä, nyt vaan venaillaan että kacci tulisi jotta pääsis viikkoliitteen kanssa posliinille. (ja sen jälkeen kityyn raportoimaan)
silsis

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja silsis »

Elppis kirjoitti:Tekisin vaikka 1,5 tuntia joka päivä enemmän, että sais yhden päivän lisää vapaata. Grr.
Sain aikoinani suunnitella juuri perustetun tutkintaryhmämme työvuorot. Piti tietenkin perustella huolella päälliköille oma ratkaisu. Kolmeviikkoislistaan laitoin 13 työvuoroa eli kaksi normaalityövuoroa tekevää vähemmän. Vastaavasti työvuoromme kestävät keskimäärin 9 tuntia. Se on aika pieni haitta kahdesta vapaapäivästä.

Ylipäätään eri alojen ihmisten kanssa juteltuani, lähes kaikki haluisivat tehdä työtä pidempiä päiviä sen vauhtiin päästyään, ja sitten pitää enemmän vapaapäiviä. Johan tässä voittaa jo ajallisestikin, jos ajattelee töihin valmistautumista ja etenkin työmatkoja. Niin ja se rahallinen hyöty myös.

Yllättävän syvällä on yhteiskunnassamme tämä nine-to-five-aikataulu.
slam

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja slam »

-ylöjärven kirjastolla olen
-parentseja kohta morjesteleen
-pian korjaan baaripyörän remgasta
-nukkumaan ja mahd. leffan stekkaan kotiinsa
-kaljaa (olvia) hyvää sekin :)
-saunaa? jos jaksaa kääntää katkaisijan päälle. kyl sen jaksaa 8)
-7-8h olisi hyvä nukkua ja sitten yhdet pienet mahd. random baarissa.

jaksellaan, hjyvää viikonloppua.
swirl

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja swirl »

Täyskooma päällä. Tänään olisin syvästi ollut Edin tarpeessa, mutta en taivu. Vapina, kylymä hiki ja halluja varmaan tulossa. Hih.

Onneksi on perjantai.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ihmisten idioottimaisuus ärsyttää, pikkulinnut huolettaa, huomenna alkava ponikerho innostuttaa, huulen halkeama kipuilee, ilma piristää, omaa ukkoa on ikävä, tänään oleva valmennus vähän jännittää ja on nälkä!

Mulla on taas aika tehokas olo.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
MadameDeMeloni

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mulla on lounastreffit äitin kanssa :h: Kotikaupungissa on vaan jotenkin niin paljon parempi kuin missään muualla. Mutta, kenties tänään jo palailen omaan kotiin.. Huomiseksi on syytä odottaa hyvää seuraa ;)

Ai niin, Aarnelle hyvää matkaa jos en muista enää myöhemmin! :yo:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Osaisko joku suositella Espoosta tai Helsingistä hyvää hierojaa? Ei hirveen kallista..
SaintJohnPerse

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Camilla kirjoitti:Osaisko joku suositella Espoosta tai Helsingistä hyvää hierojaa? Ei hirveen kallista..
Minä voin hieroa.
Kid

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja Kid »

Salireenit vedetty kunnialla läpi ja himassa käyty piiiiitkässä suihkussa. Nyt on tukassa tehohoito vaikuttamassa ja kohta yläkroppareeni ikkunoiden pesun muodossa.
Ensin kuitenkin kuppi kaffia masuun ja päivän postin selailu. Tänään on hyvä päivä!
SaintJohnPerse

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Kid kirjoitti:Salireenit vedetty kunnialla läpi ja himassa käyty piiiiitkässä suihkussa. Nyt on tukassa tehohoito vaikuttamassa ja kohta yläkroppareeni ikkunoiden pesun muodossa.
Ensin kuitenkin kuppi kaffia masuun ja päivän postin selailu. Tänään on hyvä päivä!
Kuulostaa ihan kotirouvan päivältä. Milloinkas "pesukoneenkorjaaja" tulee käymään?
CandyMan

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

silsis kirjoitti:Yllättävän syvällä on yhteiskunnassamme tämä nine-to-five-aikataulu.
No se nyt johtuu aika pitkälti varmasti myös perheellisistä ihmisistä, niistä jotka haluavat päästä arki-iltaisin harrastuksiin jne.

Riippuu työstä pitääkö kaikkien olla samoina kellonaikoina töissä vai ei. Jotkut meillä pitävät silloin tällöin vapaapäiviä sisääntehtyjen ylityötuntien vastapainoksi, joten sikäli tuo systeemi toimii osittain meillä. Se ei kuitenkaan taitaisi mennä läpi että joku pitäisi kaikki perjantait vapaana tehden enemmän tunteja muina päivinä. Mutta sen kyllä huomaa että monet lähtevät perjantaisin tuntia paria aiemmin pois työpaikalta. Onneksi meillä enemmän merkitsee se että hommat tulee tehtyä, ei se milloin ja missä ne tekee (ne hommat joihin tuollaista joustoa voi käyttää).
CandyMan

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Osaisko joku suositella Espoosta tai Helsingistä hyvää hierojaa? Ei hirveen kallista..
Minä voin hieroa.
Ja maksu arvatenkin karvalompakolla? Eikös sellainen kuitenkin vastaa jotain 100€ paukkua (isot pojat kertoivat)? Ei kuulosta erityisen halvalta.
Viimeksi muokannut CandyMan, 15.09.2006 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: PerjantaiRommikola

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin