WE WANT G!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tuun kokoajan tähän ketjuun uudelleen silleen et niinq haluisitte mua oikeesti.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:Tuun kokoajan tähän ketjuun uudelleen silleen et niinq haluisitte mua oikeesti.
Aika opportunistista, siipeilet Gattacaa!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja martza »

Clay kirjoitti: MarthaFocker kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Sitten fanitat myös Gattacaa.

Clay on Gattaca!

Jep jep, ja martzaFocker on sun kaksoisveli. Sä olet se kateellinen paha sisarus, joka potki aina martzan hiekkakakut rikki. Sun takia martzasta tuli tollanen.
Mitä ,mitä!!! :roll: :roll:

Onks muka joku rikkonut mun hiekkakakut???
Ehjät ne on!!! :cheer: :cheer:

Ja aina mä oon tällainen ollut ja KITINÄ ei ole mua miksikään muuttanut. Jeeeee..................
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
prosessi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:Ja aina mä oon tällainen ollut
Uskotaan, olisi aika vaikea kuvitella, että joskus olisit ollut toisenlainen. Jotkut vain ovat tuollaisia, eivätkä voi sille mitään.
ninnithequeen

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin viime yönä unta, että Gattaca tuli takas palstalle. Ja etsin kuumeisesti Tixin listaa, että kuka voitti...:roll:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti: Uskotaan, olisi aika vaikea kuvitella, että joskus olisit ollut toisenlainen. Jotkut vain ovat tuollaisia, eivätkä voi sille mitään.
Aivan. Ja sinä olet aina ollut tuollainen etkä sinäkään voi sille mitään. Sääli :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
prosessi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Uskotaan, olisi aika vaikea kuvitella, että joskus olisit ollut toisenlainen. Jotkut vain ovat tuollaisia, eivätkä voi sille mitään.
Aivan. Ja sinä olet aina ollut tuollainen etkä sinäkään voi sille mitään. Sääli :wink:
Itse asiassa, minä en aina ole ollut tällainen. Eletty elämäni on muovannut minua paljonkin, niin kuin se yleensä ihmisille tekee. Näköjään ei kuitenkaan kaikille.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti: Itse asiassa, minä en aina ole ollut tällainen. Eletty elämäni on muovannut minua paljonkin, niin kuin se yleensä ihmisille tekee. Näköjään ei kuitenkaan kaikille.
Totta kai ikää karttuessa jokainen muuttuu kokemuksiensa myötä. Olkoon ne sitten hyviä tai huonoja sekä maailman on muuttunut siitä, kun minä olin pieni.
Mutta se peruspersoonallisuus, mulla ei ole muuttunut.
Olen minäkin kokenut ala- ja ylämäkiä ja opikseni oeln niistä ottanut.
Nyt vain olen saavuttanut mielestäni sellaisen ideaalisen hyvän ja onnellisen elämän, josta nautin 100 %:sti sydämelläni.
Olen täyttänyt yhteiskuntavelvollisuuteni, maksanut veroni mukisematta ja tuottanut maailmaan kaksi suloista, henkisesti tasapanoista, iloista lasta ja asun todella suloisen, empaattisen Naisen kanssa yhdessä.

Se mitä ajattelen esim. sivareista tai muista asioista ovat minun ajatuksiani ja niistä ei ole sun syyttä vihastua. Sulla on omat ajatukset ja kunnioitan niitä enkä sulle kiukuttele niistä. Jos sulla ei ole aina mennyt kaikki hyvin niin ei se ei ole todellakaan mun vika. :wink:
Mulla nyt vaan ei ole mitään kitimisen aihetta vaan päinvastoin :h: :h: elämää.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Lepikkorapu

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Tunnustakaa, että kaipaatte Gattacaa. Lähes tulkoon jokainen vakipelle täällä rakastaa mollata Gattacaa ja vääntää hänelle rautalangasta, mitä kaikkea vikaa hänen elämässään ja asenteissaan on. Näin saatte kokea ylemmyyttä tai ainakin normaaliutta, asiota joita moni kovasti kaipaa. Gattaca-vastaisuus on ainoa kitinäläisiä todella yhdistävä asia.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Jaahans, missäs vaiheessa faija on lopettanu Kitinän? Perkele,kaikki mäkin missaan...
ninnithequeen

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

rontti26 kirjoitti:Jaahans, missäs vaiheessa faija on lopettanu Kitinän? Perkele,kaikki mäkin missaan...
Onks mutsis "keinosiemennetty" vai?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ninnithequeen kirjoitti: Onks mutsis "keinosiemennetty" vai?
Juuh, mr G sen tais käydä siementämäs :shock:
prosessi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Itse asiassa, minä en aina ole ollut tällainen. Eletty elämäni on muovannut minua paljonkin, niin kuin se yleensä ihmisille tekee. Näköjään ei kuitenkaan kaikille.
Totta kai ikää karttuessa jokainen muuttuu kokemuksiensa myötä. Olkoon ne sitten hyviä tai huonoja sekä maailman on muuttunut siitä, kun minä olin pieni.
Mutta se peruspersoonallisuus, mulla ei ole muuttunut.
Nyt täytyy nostaa hattua, tämä viestisi poikkeaa todella paljon noista aiemmistasi, jotka ovat ärsyttäneet lapsekkuudellaan. Tässä viestissä näkee, että olet tosissasi yrittänyt perustella asenteitasi sen sijaan, että olisit ladellut fraaseja, mikä mahdollistaa ihan oikean keskustelun.

Eipä minullakaan peruspersoonallisuus ole muuttunut, jo alle kouluikäisenä yritin kovasti keskustella isäni kanssa politiikasta, mikä kertoo hyvin sen, miksi olen joutunut turvautumaan ulkopuoliseen apuun mielenterveyteni suhteen. Minulle kun ei ole koskaan riittänyt se, että minulla itselläni ja läheisilläni menee hyvin, ja voimattomuus ahdistaa, kun koko maailmaa ei yksi ihminen voi muuttaa.

Oikeastaan olet jopa oikeassa siinä, että on sääli että olen sellainen kuin olen, sillä joudun elämään koko elämäni tuon turhautumisen kanssa.
Olen minäkin kokenut ala- ja ylämäkiä ja opikseni oeln niistä ottanut.
Nyt vain olen saavuttanut mielestäni sellaisen ideaalisen hyvän ja onnellisen elämän, josta nautin 100 %:sti sydämelläni.
Olen täyttänyt yhteiskuntavelvollisuuteni, maksanut veroni mukisematta ja tuottanut maailmaan kaksi suloista, henkisesti tasapanoista, iloista lasta ja asun todella suloisen, empaattisen Naisen kanssa yhdessä.
Sinunkinlaisiasi ihmisiä tarvitaan, enemmän kuin teitä on. On kuitenkin niin, että maailma ei toimisi ollenkaan, jos kaikki olisivat martzoja, joten osittain senkin takia minua on ärsyttänyt se, miten toitotat oman elämäntapasi erinomaisuutta. Se on yksi tapa, joka toimii joillakin, mutta ei voi olla edes tavoitteena kaikille.
Se mitä ajattelen esim. sivareista tai muista asioista ovat minun ajatuksiani ja niistä ei ole sun syyttä vihastua.
Kun kirjoitat ajatuksiasi julkisesti, asetat ne alttiiksi arvostelulle, kuten kaikki muutkin. En ole varsinaisesti vihastunut mistään, vaan asettanut vain ajatuksesi kyseenalaisiksi, osittain senkin takia, että osaisit nähdä paremmin, mitä seurauksia noista ajatuksista voi olla. Esimerkkinä juuri tuo pelko, etteivät lapsesi uskalla kertoa, mitä he oikeasti asioista ajattelevat, koska he pelkäisivät rankkaa arvostelua.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti: Nyt täytyy nostaa hattua, tämä viestisi poikkeaa todella paljon noista aiemmistasi, jotka ovat ärsyttäneet lapsekkuudellaan. Tässä viestissä näkee, että olet tosissasi yrittänyt perustella asenteitasi sen sijaan, että olisit ladellut fraaseja, mikä mahdollistaa ihan oikean keskustelun.
Se on muuten hassua, kun olen kirjoittanut omia ajatuksiani tänne, jotka pohjautuvat omien kokemuksieni pohjalta ja niistä oppia ottaneena niin ne ovatkin muodostuneet fraaseiksi joillekkin. Jos tällaisia samanlaisia ajatuksia on joku muukin ajatellut ja kirjoittanut ne lehtiin niin sitten ne eivät olekkaan enään minun ajatuksiani.
Kyllä kaikki mitä tänne kirjoitan ajatuksistani ovat minun ajatuksiani eivätkä lainattu mistään lehdistä tai kirjoista. Olen kaiken lisäksi erittäin huono lukemaan yleensä minkäänlaisia lehtiä tai kirjoja. Kotiin tulee vain Hesari ja pienessä kirjahyllysäni ei ole juuri lainkaan kirjoja. :wink:
prosessi kirjoitti: Sinunkinlaisiasi ihmisiä tarvitaan, enemmän kuin teitä on. On kuitenkin niin, että maailma ei toimisi ollenkaan, jos kaikki olisivat martzoja, joten osittain senkin takia minua on ärsyttänyt se, miten toitotat oman elämäntapasi erinomaisuutta. Se on yksi tapa, joka toimii joillakin, mutta ei voi olla edes tavoitteena kaikille.
Kiitos jostain positiivisuudesta. Ei varmasti toimisi maailma, jos kaikki olisi pelkästään martzoja tai pelkästään prosesseja. Meitä on moneen lähtöön ja onneksi olemme kaikki erillaisia ja tämähän on juuri se elämän suola. Toisilla menee huonosti ja toisilla todella huonosti ja toisilla menee hyvin ja toisilla taas todella hyvin.
Olen huomannut täällä KITINÄssä, että mitä enemmän sulla menee päin persettä ja olet vittuutunut niin kaikki on sun tukena ja viestejä tulee tällaisiin aiheisiin, otetaan osaa häne surkeuteensa ja jne. , mutta jos kirjoittaa, että olen onnellinen ja mulla menee hyvin niin se aika monelle punainen vaate ja aletaan arvostelemaan jne.
Todella hassua, mutta, kun tiedän kummoista perusnegatiivitsa väkeä täällä on niin tämähän vain naurattaa minua ja tunnen olevani vielä onnellisempi tämän takia :D
prosessi kirjoitti: Kun kirjoitat ajatuksiasi julkisesti, asetat ne alttiiksi arvostelulle, kuten kaikki muutkin. En ole varsinaisesti vihastunut mistään, vaan asettanut vain ajatuksesi kyseenalaisiksi, osittain senkin takia, että osaisit nähdä paremmin, mitä seurauksia noista ajatuksista voi olla. Esimerkkinä juuri tuo pelko, etteivät lapsesi uskalla kertoa, mitä he oikeasti asioista ajattelevat, koska he pelkäisivät rankkaa arvostelua.
Totta kai arvostella voi, musta vaan on tuntunut, että jotkut eivät osaa arvostaa toistensa ajatuksia vaan ottavat niistä nokkiinsa ja ihan turhaan Eipä silti, mulle ihan sama mitä muut täällä ajattelevat tai kirjoittavat, koska kaikki täällä olijat ovat mulle vain nettipersoonia, keiden kanssa en koskaan halua olla missään tekemisissä. Tämä on vain ajantappoa työaikana, jos työt sen sallivat.

Sä et tunne mun perhe-elämää ja miten meillä kommunikointi pelaa lasten ja vanhempien kesken. Mielestäni se on niin terveellä pohjalla kuin vain voi olla. Jos ei olisi niin se näkyisi varmasti lasten käyttäytymisessä ja sulkeutumisessa. Tunnen lapseni jo 16 vuoden ajalta, joten sinun ajatusesi on täysin tuulesta temmattu.

Uusi ystävättäreni on ns. "Lasten kasvatuksen" ammattilainen ja on ollut melkein 30 vuotta lasten kanssa tekemisissä, työkseen ja on saanut myös akateemisen koulutuksen tähän ammattiin niin luuletko, että emme juttele lasten kasvatuksista, metoodeista ym. Kyllä minä tunnen omat lapsen ja hän näin uutena varmasti näkisi, jos kasvatuisessani olisi mennyt jotain pieleen.
Päinvastoin on kehunut lapsiani, kuinka avoimia, reippaitaja tasapainoisa ovat. Toista, kun on kertonut työpaikallaan olevista lapsista, jotka todella ovat iha eri maailmasta kuin minun.

Että näin meillä. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
prosessi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:Kyllä kaikki mitä tänne kirjoitan ajatuksistani ovat minun ajatuksiani eivätkä lainattu mistään lehdistä tai kirjoista. Olen kaiken lisäksi erittäin huono lukemaan yleensä minkäänlaisia lehtiä tai kirjoja. Kotiin tulee vain Hesari ja pienessä kirjahyllysäni ei ole juuri lainkaan kirjoja.
Ehkä sinun sitten pitäisi lukea noita, jotta tietäisit mitkä asiat on jo ehditty jauhaa loppuun.
Olen huomannut täällä KITINÄssä, että mitä enemmän sulla menee päin persettä ja olet vittuutunut niin kaikki on sun tukena ja viestejä tulee tällaisiin aiheisiin, otetaan osaa häne surkeuteensa ja jne. , mutta jos kirjoittaa, että olen onnellinen ja mulla menee hyvin niin se aika monelle punainen vaate ja aletaan arvostelemaan jne.
En minä usko, että sinun onnellisuutesi on kenellekään punainen vaate. Kyse taitaa olla ennemminkin siitä, että oman onnellisuutesi toitottaminen ei ole keskustelua. Jos elämäsi on täydellistä, ei siitä ole kovin paljoa mitään puhuttavaa, jolloin herää kysymys, miksi haluat kertoa asiasta? Kaipaatko onnitteluja? Onnellisuutesi kertomisesta ei ole mitään lisäarvoa itse keskustelulle.
ninnithequeen

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:
martza kirjoitti:Olen huomannut täällä KITINÄssä, että mitä enemmän sulla menee päin persettä ja olet vittuutunut niin kaikki on sun tukena ja viestejä tulee tällaisiin aiheisiin, otetaan osaa häne surkeuteensa ja jne. , mutta jos kirjoittaa, että olen onnellinen ja mulla menee hyvin niin se aika monelle punainen vaate ja aletaan arvostelemaan jne.
En minä usko, että sinun onnellisuutesi on kenellekään punainen vaate. Kyse taitaa olla ennemminkin siitä, että oman onnellisuutesi toitottaminen ei ole keskustelua. Jos elämäsi on täydellistä, ei siitä ole kovin paljoa mitään puhuttavaa, jolloin herää kysymys, miksi haluat kertoa asiasta? Kaipaatko onnitteluja? Onnellisuutesi kertomisesta ei ole mitään lisäarvoa itse keskustelulle.
Höh pöh, ihan kiva joskus lukea siitäkin, että jollain menee hyvin elämässään. Mutta sehän ei miellytä elämäänsä kyrpiintyneitä Kityläisiä, ei, heti aletaan vinoilemaan ja tuhahtelemaan toisen onnelle, ja toivotaan että toisen onni loppuisi. Kateus on Suomalaisten perusluonteenpiirre. Kuten myös se, ettei sitä kateutta myönnetä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja martza »

quote="prosessi"]
Ehkä sinun sitten pitäisi lukea noita, jotta tietäisit mitkä asiat on jo ehditty jauhaa loppuun.
[/quote]

:lol: :lol:

Väitätkö, että kaikkien muiden ajatukset ovat vain heidän omia ajatuksiaan täällä ja että kukaan muu ei ole ajatellut juuri tällä tapaa näistä. :wink:
Voin vaikka vannoa, että jos netin kautta lähtisi hakemaan täällä kirjoitettuja ajatuksia, niitä nettisivuja löytyisi paljon, jossa moni muukin on tällä tapaa ajatellut tai kirjoittanut. Voin sanoa, että suurimman osan täällä kirjoitetuista ajatuksista ovat tälla tapaa fraaseja, tavalla tai toisella. :wink:
prosessi kirjoitti: En minä usko, että sinun onnellisuutesi on kenellekään punainen vaate. Kyse taitaa olla ennemminkin siitä, että oman onnellisuutesi toitottaminen ei ole keskustelua. Jos elämäsi on täydellistä, ei siitä ole kovin paljoa mitään puhuttavaa, jolloin herää kysymys, miksi haluat kertoa asiasta? Kaipaatko onnitteluja? Onnellisuutesi kertomisesta ei ole mitään lisäarvoa itse keskustelulle.
Noh minun pitää yrittää ajatella asioista negatiiviseti ja raportoin teille, jos arjessa kohtaan minulle epämielyttäviä asioita ja henkinen olotilani on uhattuna niin sitten saatte lohduttaa minua hyvin paljon. Silloinhan omat murheet ei tunnukkaan enään niin isoilta, kun toisilla on myös murheita.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Höh pöh, ihan kiva joskus lukea siitäkin, että jollain menee hyvin elämässään. Mutta sehän ei miellytä elämäänsä kyrpiintyneitä Kityläisiä, ei, heti aletaan vinoilemaan ja tuhahtelemaan toisen onnelle, ja toivotaan että toisen onni loppuisi. Kateus on Suomalaisten perusluonteenpiirre. Kuten myös se, ettei sitä kateutta myönnetä.
Joooooooooo, olen huomannut sen, mutta en anna periksi siitä, että miksi ei voisi kirjoittaa positiivisa ajatuksia ja että voi olla myös onnellinen.
Tiedän, että moni toivoo täällä, että kellään ei saisi mennä hyvin tai että kellään ei olisi mitään murheita.
Kateus, sepä juuri.

Niin onhan se vähän vaikeata kirjoittaa, että jos ei ole ongelmia. Paljon enemmän tulee kirjoituksia nimenomaan negatiivisista asioista ja ongelmista jne.
Näkeehän se jo uutislähetyksissäkin, että 99 % uutisia on sotia, katastrofeja, epäonnistumisa. Hyvin harvoin uutisoidaan positiivisia asioita.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
prosessi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:quote="prosessi"]Ehkä sinun sitten pitäisi lukea noita, jotta tietäisit mitkä asiat on jo ehditty jauhaa loppuun.
Väitätkö, että kaikkien muiden ajatukset ovat vain heidän omia ajatuksiaan täällä ja että kukaan muu ei ole ajatellut juuri tällä tapaa näistä.[/quote]

En väitä. Varmasti jokainen täällä mainittu "elämänviisaus" on mainittu myös muualla, mainitsijan nimimerkistä riippumatta. Keskusteluhan syntyy siitä, että kyseiset viisaudet eivät aina ole niin yksiselitteisiä, jolloin niitä voi alkaa pohtia enemmänkin. Sen sijaan moni sinun viisautesi on niin itsestäänselvä ja vastaansanomaton, että sen kirjoittamisen syyt mietityttävät. Haluatko osoittaa olevasi erityisen fiksu? Jos haluat, niin miksi? Eli tässäkin tavallaan päädytään keskustelun lopettamiseen.
Silloinhan omat murheet ei tunnukkaan enään niin isoilta, kun toisilla on myös murheita.
Tuo ei pidä paikkaansa, enkä suostu uskomaan, ettet sinäkin sitä tietäisi. Onhan sinulla takanasi ainakin se ero. Helpottiko sinua jotenkin se, että tiesit muidenkin eroavan?

Se, mikä ongelmien jakamisessa saattaa helpottaa on se, että kuulee muiden selviytyneen vastaavista ongelmista, ja ehkä jopa saa ohjeita omalle selviytymiselleen.
prosessi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Höh pöh, ihan kiva joskus lukea siitäkin, että jollain menee hyvin elämässään. Mutta sehän ei miellytä elämäänsä kyrpiintyneitä Kityläisiä, ei, heti aletaan vinoilemaan ja tuhahtelemaan toisen onnelle, ja toivotaan että toisen onni loppuisi. Kateus on Suomalaisten perusluonteenpiirre. Kuten myös se, ettei sitä kateutta myönnetä.
Riippuu vähän siitä, että missä keskustelussa onnestaan kertoo. Sopii erinomaisesti viikonpäiväketjuun, mutta oikeissa keskusteluissa tuollaisen arvo on melko olematonta.

Luuletko ihan tosissasi, että joku täällä on kateellinen martzalle?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti: Sen sijaan moni sinun viisautesi on niin itsestäänselvä ja vastaansanomaton, että sen kirjoittamisen syyt mietityttävät. Haluatko osoittaa olevasi erityisen fiksu? Jos haluat, niin miksi? Eli tässäkin tavallaan päädytään keskustelun lopettamiseen
Samoin voisin sanoa monista mielipiteistä täällä, etä ne ovat itsestäänselvyyksiä, mutta en ole ottanut niistä mitään kompleksia. Jos ne ovat itsestään selvyyksiä niin hyvä niin.
Olet aivan oikeassa tämän keskutelun loepttamisesta. Kummatkin kirjoitellaan itsestäänselvyyksistä ja tästä ei päästä puusta pidemmälle.
Kunnioittakaame toistemme ajatuksia!
prosessi kirjoitti: Tuo ei pidä paikkaansa, enkä suostu uskomaan, ettet sinäkin sitä tietäisi. Onhan sinulla takanasi ainakin se ero. Helpottiko sinua jotenkin se, että tiesit muidenkin eroavan?

Se, mikä ongelmien jakamisessa saattaa helpottaa on se, että kuulee muiden selviytyneen vastaavista ongelmista, ja ehkä jopa saa ohjeita omalle selviytymiselleen.
Kyllä yksi avioero takana ja helpotti helvetisti, että en ollut ainoa joka on eronnut pitkästä avioliitosta. Jos olisin ollut ensimmäinen, pitkästä avioliitosta eronnut, olisin tuntenut itseni petetyksi ja epäonnistuneeksi yksilöksi ja olisin ollut ihmeissäni, että mites näin kävi, kun muilla ei ole tällaista sattunut.

Kirjoitat fraaseja sinäkin "Se, mikä ongelmien jakamisessa saattaa helpottaa on se, että kuulee muiden selviytyneen vastaavista ongelmista, ja ehkä jopa saa ohjeita omalle selviytymiselleen"
Nämähän ovat varmaan suoraan jonkun terapeutin suusta tai avierokirjojen sivuilta.

Joten lopetetaan tästä aiheesta kirjoittelu, kun alkaa tuo Galaxy risteily jo lähenemään.

Toivottavasti kukaan ei ole kenelläkään kateellinen. Jokaisen pitää elää omaa elämäänsä, omien parhaiden kykyjensä mukaan ja etsiä oma onni sieltä, mistä sen luulisi löytävän.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Luuletko ihan tosissasi, että joku täällä on kateellinen martzalle?
Varmasti on.

Kukapa ei haluaisi onnellista perhettä, kysyn vaan?
prosessi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Luuletko ihan tosissasi, että joku täällä on kateellinen martzalle?
Varmasti on.

Kukapa ei haluaisi onnellista perhettä, kysyn vaan?
Onnellisen perheen määritelmiä on kovin erilaisia, joten se rajoittaa paljon edellytyksiä kateuteen. Jos martza on onnellinen omissa järjestelyissään, se ei silti tarkoita sitä, että edes kovin moni muu olisi onnellinen samoissa järjestelyissä.
ninnithequeen

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Onnellisen perheen määritelmiä on kovin erilaisia, joten se rajoittaa paljon edellytyksiä kateuteen. Jos martza on onnellinen omissa järjestelyissään, se ei silti tarkoita sitä, että edes kovin moni muu olisi onnellinen samoissa järjestelyissä.
Mitä helvetin väliä sillä on, missä järjestelyissä martza on onnellinen perheensä kanssa? Riittää, että hän on onnellinen. Aika helvetin moni täällä EI ole, vaikka haluaisi olla.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: WE WANT G!

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti: Jos martza on onnellinen omissa järjestelyissään, se ei silti tarkoita sitä, että edes kovin moni muu olisi onnellinen
Se hassua, että mikki onnellisuus on niin kadonnut ihmisistä. suurin osa ihmisistä tuntuu olevan pesimistisä, epäonnistuneita luusereita ja eivät näe missään hyvää.
Tämähän on taas fraasi, mutta kirjoitan sen silti. "Jokainen ihminen on vastuussa omasta onnestaan. Kukaan ei sulle sitä onnea tuo silkkikädessä vaan sinun on se itse hankittava ja itse on sitä ylläpidettävä.
ninnithequeen kirjoitti:
Ninni, taidat olla ainoa kirjoittaja täällä joka olet pariin otteeseen kehunut omaan perhettään, miestäsi, lapsiaan ja elämäääsi ja siitä, että olet onnellinen näistä, mutta kukaan ei ole hyökännyt sun päälle tämän takia.

Hyvä, että olet uskaltanut kirjoittaa näin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Vastaa Viestiin