Maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Aika helpostihan noi lunariin menee.. Ninni mä oon täällä autovahingoissa sentään töissä ;)
Hyvä.

Kerro mulle paljon maksaa että Kirppu pääsee kotiin? Ja jos sielläpäin olet, käy häntä vähän silittämässä mamman puolesta.
Bliss

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Ja niitä mielipiteitä, pitäiskö TUOSTA mennä lunastukseen muka?
Noh... Tollasten autojen (vm. 99) hinnat on alkaen 2000 euroa --->
En muista, mikä on se prosentti auton arvosta, jota korjauskulut ei saa ylittää. Kannattais olla ihan tyytyväinen jos menee lunastukseen. Mun mielestä.

edit: Jaa, Camilla varmaan tietää ton prosenttijutun :D (tai sen, onko sellasta sääntöä enää olemassakaan)
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja niitä mielipiteitä, pitäiskö TUOSTA mennä lunastukseen muka?
Noh... Tollasten autojen (vm. 99) hinnat on alkaen 2000 euroa --->
En muista, mikä on se prosentti auton arvosta, jota korjauskulut ei saa ylittää. Kannattais olla ihan tyytyväinen jos menee lunastukseen. Mun mielestä.
Se on 60 %.

Aivan sama mulle. Mä haluan Kirpun kotiin.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

ninnithequeen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Aika helpostihan noi lunariin menee.. Ninni mä oon täällä autovahingoissa sentään töissä ;)
Hyvä.

Kerro mulle paljon maksaa että Kirppu pääsee kotiin? Ja jos sielläpäin olet, käy häntä vähän silittämässä mamman puolesta.
No tota pitäs käydä näyttämässä vahinkotarkastajalle. Jos sulla on siihen toi lunastusetu niin ei tarvi olla kun 30% auton hinnasta vahingot niin laittavat lunariin. Vaihtoehtoisesti 50%, eli luulen kyllä ettei tota kantsi alkaa enää korjailemaan. Näin siis meillä Tapiolassa.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:No tota pitäs käydä näyttämässä vahinkotarkastajalle. Jos sulla on siihen toi lunastusetu niin ei tarvi olla kun 30% auton hinnasta vahingot niin laittavat lunariin. Vaihtoehtoisesti 50%, eli luulen kyllä ettei tota kantsi alkaa enää korjailemaan.
Ja nää pässit ei välitä.
Mulle rahaa tärkeämpi on itse auto. Oma, rakas Kirppu. Kaikki nähneenä ja kokeneena. (lue kotisivut)

Aivan sama. Mitä sille tapahtuu, jos se menee lunastukseen? Lopullinen kuolema? Mä en anna tämän tapahtua. Alan huutaa vakuutuspetoksesta aivan saletisti.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

No ostat kato vaan tismalleen samanlaisen tilalle niillä rahoilla.
Rouva Pupu

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Camilla kirjoitti:No ostat kato vaan tismalleen samanlaisen tilalle niillä rahoilla.
Mutta eihän se ole Kirppu, huono kopio vaan.
Flipperix

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

ninnithequeen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:No tota pitäs käydä näyttämässä vahinkotarkastajalle. Jos sulla on siihen toi lunastusetu niin ei tarvi olla kun 30% auton hinnasta vahingot niin laittavat lunariin. Vaihtoehtoisesti 50%, eli luulen kyllä ettei tota kantsi alkaa enää korjailemaan.
Ja nää pässit ei välitä.
Mulle rahaa tärkeämpi on itse auto. Oma, rakas Kirppu. Kaikki nähneenä ja kokeneena. (lue kotisivut)

Aivan sama. Mitä sille tapahtuu, jos se menee lunastukseen? Lopullinen kuolema? Mä en anna tämän tapahtua. Alan huutaa vakuutuspetoksesta aivan saletisti.
Älä nyt aikuinen ihminen jaksa käyttäytyä kuin viisivuotias pässinpää. "Mut ku mä haluuuuuUUuuuun." Ei se ole mikään petos jos vakuutusyhtiö toimii rationaalisesti ja vakuutuksen ehtojen mukaisesti. Samanlaisia rumia pieniä pahvinissaneja löytyy pilvin pimein myytävänä. Kun se menee lunariin, sen ehjät käyttökelpoiset osat puretaan ja myydään varaosiks ja loput lentää romulaariin.
Bliss

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Eiks sen vois laittaa keskeltä kahtia, ja teettää takaosasta sohvan :D
(tai nojatuolihan micrasta kyllä tulee, ei siihen kahta mahdu...)
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Flipperix kirjoitti:Älä nyt aikuinen ihminen jaksa käyttäytyä kuin viisivuotias pässinpää. "Mut ku mä haluuuuuUUuuuun." Ei se ole mikään petos jos vakuutusyhtiö toimii rationaalisesti ja vakuutuksen ehtojen mukaisesti. Samanlaisia rumia pieniä pahvinissaneja löytyy pilvin pimein myytävänä. Kun se menee lunariin, se ehjät käyttökelpoiset osat puretaan ja myydään varaosiks ja loput lentää romulaariin.
Hän on täysin käyttökelpoinen. Kunhan hänen puskurinsa ja maalipintansa korjataan. Itse Hänet oli ajettu sinne Olariin. Kolhu vaan, ei enempää vahinkoa.
Äläkä puhu pahvinissaneista, mein Kirppu muuttui aina tilanteen vaatiessa tilaihmeeksi. Ja meni Lusin suoralla 170 km x)

Tällä minäkin ajoin, pikkuteillä landella. Hän oli hyvin yhteistyöhaluinen. Soittakaa ny siitäki poliisille :D

Naurakaa vaan, mutta kun kevättalvella vaihdoimme Kirpun isompaan, vaikkakin vanhempaan, multa pääsi itku. Sinne se rakas jäi, parkkipaikalle nököttämään, surkeana. "Enkö minä kelvannutkaan"
Aina kun Hänet tapasin, kävin halaamassa ja kysymässä mitä mamman pikku-Kirpulle kuuluu?
Tuossa vähän aikaa sitten napattiin Kirppu lainaksi ja ajeltiin pitkin Espoota ukkoni kanssa. Ihan vaan kokeillaksemme, osaako ukko vielä Kirppua ajaa :)
Hyvin meni, ja Kirppukin oli onnellinen. Häntä ei oltukaan hylätty.

Ja joo, hassuja puhun. Mutta tärkeä se auto minulle on, ja tulee aina olemaan. Ensimmäinen oma. Ja huhheijaa mistä paikoista se pääsi, tietäsitte vaan :D

Mä olisin täysin valmis hakemaan Kirpun kotiin. Mies huutaa jotta en vaiha corollaa siihen, kuka sen korjaa? Minä vastaan, että broidihan sen korjaa, itepähän ajo paskaks ja autolinjalla kerran on.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Eiks sen vois laittaa keskeltä kahtia, ja teettää takaosasta sohvan :D
(tai nojatuolihan micrasta kyllä tulee, ei siihen kahta mahdu...)
Haista vittu.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:
Camilla kirjoitti:No ostat kato vaan tismalleen samanlaisen tilalle niillä rahoilla.
Mutta eihän se ole Kirppu, huono kopio vaan.
Juuri näin!
Bliss

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Haista vittu.
Nuuuuuuuh! :P
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Niin ja jos tota on kännipäissä ajettu niin ei siitä kyllä täyttä lunastusarvoa tulla saamaan..
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Niin ja jos tota on kännipäissä ajettu niin ei siitä kyllä täyttä lunastusarvoa tulla saamaan..
Sepä se.

Ja jos ei Kirppua täysissä voimissa omalla kotipihallani näy, niin kyllä aivan saletisti pistän tämän rattijuopon asian eteenpäin. Siitähän saavat, rahanahneet mulkut.
SikaMika

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Niin ja jos tota on kännipäissä ajettu niin ei siitä kyllä täyttä lunastusarvoa tulla saamaan..
Sepä se.

Ja jos ei Kirppua täysissä voimissa omalla kotipihallani näy, niin kyllä aivan saletisti pistän tämän rattijuopon asian eteenpäin. Siitähän saavat, rahanahneet mulkut.
Toivottavasti broidisi käy seuraavalla kännireissullaan polttamassa loputkin tuon auton jämistä, niin päästään moisesta hössötyksestä.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SikaMika kirjoitti: Toivottavasti broidisi käy seuraavalla kännireissullaan polttamassa loputkin tuon auton jämistä, niin päästään moisesta hössötyksestä.
Ei hän. Skinikaverinsa ehkä.

Ja ny ne pelkää mua ku tietää että oon vihainen ku ampiainen. Leikkivät hyvin nöyrää kun vastaan tulivat. Mulkkuja nekin.

Mamma on nyt vihainen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tytöt läksivät. Parvekkeeni on nyt maalattu, ja peilit seinissä ja kello ja verhokisko. Huomenna tulee vielä pari verhotankoa ja partsille yks lamppu. Sitten vetelin tilini tänään vielä melko kuivaksi, oli pakko ostaa yks kaappi vessaan ja leuanvetotanko. Lisäksi pitsa, karkkia ja leffa, niihin tosin ei menny omaa rahaa. (Krapula)päivä pulkassa melkein vois sanoo.
slam

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

melkein voisi paukuttaa tänään, mutta vaan ehkä :lol:
Dumari

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kohta päivällinen tulee unista, sitten mennään veljen kanssa "shoppailemaan" viihde-elektroniikkaa.

Niin ja veljeä ei ikinä rotata.
silsis

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja silsis »

Olipas hauska pelata töissä futsalia ekaa kertaa. Pistettiin kaverin kanssa kolme vastustajaa sekaisin, notteivät suihkuun löytäneet. Mutta huomenna alkaa kolmen reilun puolen vuorokauden työrupeama Osakokoukseen liittyen. Pistän ykköset päälle, nypin kulmakarvat, laitan korvanapin ja sumutan Alluret poskiin. Näytän tärkeälle, vaikka tapan aikaa todnäk tekemättä mitään järkevää. Ei kyllä kiinnostais paskan vertaa väijyä kolmea yötä putkeen, kun en kuitenkaan osaa nukkua päivällä.

Odotan vielä hetken nälän voimistumista ja sit ammun Stokkalle päivälliselle.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti: Niin ja veljeä ei ikinä rotata.
Juu ei.

Ei edes sillon, ku se rikkoo mun auton, ja nyt vaaditaan nykyistä autoamme käyttöönsä? Ilman perhettä, ilman työtä, inttiin menossa? Toki hän tarvii auton käyttöönsä! Muussaa sit senkin!

En mä hänelle pahaa halua. Mutta mutsi ja faija vois kattoo vähän peiliin.
Sanoin itseni firmasta irti jo.
1108

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:Niin ja veljeä ei ikinä rotata.
Word!!!
tonttu

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Dumari kirjoitti:Niin ja veljeä ei ikinä rotata.
Ei oo veljeä vaikka oisin aina halunnu!!!! :cry:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Niin ja veljeä ei ikinä rotata.
Juu ei.

Ei edes sillon, ku se rikkoo mun auton, ja nyt vaaditaan nykyistä autoamme käyttöönsä? Ilman perhettä, ilman työtä, inttiin menossa? Toki hän tarvii auton käyttöönsä! Muussaa sit senkin!

En mä hänelle pahaa halua. Mutta mutsi ja faija vois kattoo vähän peiliin.
Sanoin itseni firmasta irti jo.
Kannattaa ajaa itsensä kiipeliin, mut kyllä voisit jo hellittää väbä, autot ovat vain liikennevälineitä, toiset on isoja ja toiset on Nissan microja.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin