Kovaa menoa Bostonissa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Ei oikein mikään. Kävin katsomassa mellakkapoliiseja aikasta läheltä.
Mä odotin jotain Annaan liittyvää.
No jooh .. sain karatesta munille kun tallasin sen varpaille lauantaina, kun se oli sammunut lattialle. Oli se aika hurjaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Tähän mennessä:

-Olen laskenut lumilaudalla erittäin railoista vuorenseinää todella kovaa,varmana siitä että seuraavassa hetkessä tipun railon sisään.

-Selvinnyt muutamasta tosi pahasta lumilaudalla kaatumisesta,missä on meinannu mennä mm selkä ja niska uusiksi.Paljon paikkoja on jo ottanut mukavasti osumaa elämän varrella,kuten polvi,vasen nimetön,olkapää,kyynärpää,ja oikeanpuolen alin kylkiluu.

-Voittanut kammoni käärmeitä ja hämähäkkejä kohtaan täysin,ampiaiset vielä työn alla.

-Selvittänyt erittäin solmussa olleen mieleni omin voimin.

Vielä edessä:

-Jonnekin korkealle kiipeäminen
-laskuvarjohyppy luvan hoitaminen
-ehkä sukeltamaan jossain hienoilla paikoilla
-Kunnon viidakko/aavikko/savanni reissu.

Tuossa muutama.

Mutta miksi tehdä idioottimaisia asioita joissa voi satuttaa itsensä.Minulle se on adrenaliini,se tunne että oikeasti tuntee elävänsä , kun hetkellisesti hallitsee tilannetta onnistumisen ja epäonnistumisen (= kipu tai pahempaa) välissä.Sekä tietty itsensä ja pelkojensa voittaminen on iso osa tuota sitä miksi tekee mieli tehdä "typeriä".
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CandyMan

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

hermine kirjoitti:Miehet vain lihoo ja vanhenee, pakko hakea sitä muutosta perustilaan jostain oman ruumiin ulkopuolisista ärsykkeistä, vaikkapa ulkopuolisten välineiden aiheuttaman suuren kiihtyvyyden avulla.
Todellisuudessa miehet ovat naisia useammin vaara- ja seikkailuhakuisia, koska se on useimmilla miehillä geeneissä. Miehet ovat perinteisesti lähteneet sotimaan ja metsästämään samalla kuin naiset jäävät kotiin synnyttymään ja imettämään. Nykyään kun miehet saavat harvemmin tyydyttää tätä normaalia viettiään luonnollisin keinoin, joutuvat he turvautumaan keinotekoisiin korvikkeisiin kuten extreme-lajeihin, uhkapeleihin, kilpaurheiluun, mäkihyppyyn, toimintaleffoihin, videjopeleihin ja kaljanjuontiin.
Quarter

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Hyppäsin 1000 metrin korkeudella 150kmh lentävästä lentokoneesta ulos. Ja vielä monta kertaa. Mahtavaa :h:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Clay »

Sängystä ylösnousemus melkein joka aamu on aika rajua. Sitten join kerran 4,2 litraa vettä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Mulli75

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Alla oleviin tekoihin voi lainata mainoslausetta: "Nokiarenkaiden turvallisuus saattaa johtaa hakemaan jännitystä äärimmäisistä teoista"

Teininä lämmitin suurennuslasilla isäni jalkapohjaa sen nukkuessa pihakeinussa. Sukista ehti nousta savu kunnes isäni heräsi kipuun.

Benjihyppy 130 metristä tullut hypättyä.

Olen kavereiden kanssa härnännyt kyykäärmettä oikein urakalla, kyy puri joka ei mennyt vaatteistani ja omasta nahasta läpi.

Olen kävellyt tulisilla hiilillä paljain jaloin.
Geetzu

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:Pälä pälä, mitä vittua mäkin oon synnyttänyt pienen alienin, ikävä kyllä se delas synnytyksessä ja on nyt varmaan jossain roskiksessa.

edit: ja se eka viesti oli tarkoitettu provoksi Blissille, mutta ihan joku muu kala nappas syötin.
Joo, päläpälä, oon mäkin pusannu ulos kuollutta sikiöö. Kyllä mä ymmärrän tuskasi. Mullan alla on vähän sama ku roskis.
Ja ihan mielelläni tartun myös ilmiselviin provoihin / läppiin, en mielestäni edes kirjoittanut typeriä vaan pelkkää faktaa niinq.
Bliss

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Dumari kirjoitti:edit: ja se eka viesti oli tarkoitettu provoksi Blissille, mutta ihan joku muu kala nappas syötin.
Muru, tää kala on niin vanha ja kokenut, että ei nappaa provo-merkkisiin uistimiin lainkaan :wink:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Melko noloa, en muista tehneeni mitään ihmeellistä. Tuntemuksina rajuimmalta tuntuu ero 8 vuotta kestäneestä suhteesta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Geetzu

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Georgina kirjoitti:Melko noloa, en muista tehneeni mitään ihmeellistä. Tuntemuksina rajuimmalta tuntuu ero 8 vuotta kestäneestä suhteesta.
Enkä ihmettele. Ero, avoero, avioero, pick one, varmasti monella elämän rajuin juttu. Vaikkei siis lainkaan ihmeellistä...
prosessi

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mikä kaikki lasketaan rajuksi?

Muuttaminen maalle korpeen ilman juoksevaa vettä?
Elävän kyyn poimiminen niskasta, kädessä vain ohut nahkasormikas? (Melkein ehti kääntyä ja pistää, myrkky päätyi kellertäväksi klöntiksi sormikkaan pinnalle.)
Lampaan tappaminen keittiöveitsellä?
Kolari moottoritiellä?
Kahden ison koiran väliseen koiratappeluun sekaantuminen, laittamalla oma reisi väliin kun koira yritti purra toista, tappamistarkoituksessa? (Reiden sisäpintaan 25 senttiä kertaa 10 senttiä mustelma, joka säilyi pari kuukautta.)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en pidä mitään tekemääni kovin rajuna, listalla ei ole mitään ainutlaatuista. Raju on niin suhteellista, minulle ja minun elämässäni rajua oli laittaa nuo lävärit ja ajella aikanaan pää kaljuksi, molemmat positiivisia asioita. Sitten on niitä rajuja juttuja, joita muistellaan itsekseen hymyillen, ja niitä kipeitä rajuja kuten avioero.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Opiskeluaikana dissekoinut ruumiin.

Pääsykokeisiin pänttääminen muutaman neliön huoneessa lähes 24/7 oli sellaista, että siihen en pystyisi enää.
AarneAnkka

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kävin kättelemässä Kuolemaa. En kuitenkaan jäänyt pelaamaan shakkia. Itseni mielestä se ei tuntunut hurjalta kun en oikein hahmottanut mitä oli tapahtumassa, mutta paikalla olleiden lähiomaisteni mielestä se oli hurja stuntti.

Seuraavaksi hurjinta... hmmmm... se Blackpoolin iso vuoristorata kai. Eikä sekään ollut niin kauhean hurjaa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Toipunut pentuna siitä, että kehoni paloi kolmannen asteen palovammakarrelle noin 40%:sti.

Elin liian pitkään petollisessa ja väkivaltaisessa suhteessa ja satutin itseni pahoin niin henkisellä kuin fyysisellä puolella. Muutamaan otteesee sain peljätä noutajan tuloa.

Muutin ulkomaille vuodeksi ilman minkäänlaista tietämystä ulkomaanmatkailusta tai kyseisestä kultturista jonka keskelle muutin (siis en edes lomamatkoilla ollut Ruotsia kauempana sitä ennen käynyt).

Menin väliin kahden akita inun tapellessa tosissaan, oli niinQ lapsiakin siinä vaarassa niin en nähnyt muuta vaihtoehtoa (tuloksena liuta mustelmia ja kahdesta kohti polvea koiran purukalusto läpi).

..siinä ekammaisena mieleen tulevat, saattaa olla muitakin..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin