Kovaa menoa Bostonissa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lepikkorapu

Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Mikä on rajuinta mitä olet koskaan tehnyt? Tuli lähinnä mieleen tuosta lävistyskeskustelusta. Mustanikki haluaa lävistyttää genitaalilärpäkkeensä. Superior teki benji-hypyn. Geetzu kävi paskalla. Entä mitä rajua sinä olet tehnyt tai aiot tehdä?
Bliss

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Synnytin lapsen. Saattaisin tehdä sen toisenkin kerran... :roll:
Dumari

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bliss kirjoitti:Synnytin lapsen.
Melkein yhtä yleistä kuin paskalla käyminen, ei hyväksytä.
Flipperix

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Mitä aion tehdä? Riippuu siitä, todetaanko minulla koskaan terminaalivaiheessa olevaa sairautta jonka elinaikaennuste on lyhyt vaiko ei. Jos ei, niin hurjimmillani ajattelin kokeilla riippuliitoa, laskuvarjohyppyä ja sukeltamista.
CandyMan

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kuolin väkivaltaisesti edellisessä elämässäni, mutta tässä sitä taas ollaan.

Lisäksi olen asentanut Windoussin alusta lähtien.
ninnithequeen

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vetänyt kokaa, hypännyt benjihypyn, mennyt hevosella 60 km/h, vetänyt omaa äitiä turpaan.

Ja sitten synnytin lapsen. Siihen loppu kaikki hullutukset.
Geetzu

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Synnytin lapsen.
Melkein yhtä yleistä kuin paskalla käyminen, ei hyväksytä.
Yleistä tai ei, synnyttäminen varmaan menee kaikilla mahdollisilla mittareilla (naisen) elämän rajuimmaksi jutskaksi... Mieti nyt. Eka kerta edessä ja sitä jännittää varmaan kymmenkertasesti verrattuna johonkin benjiin. Normaali-ihmisellä on saletisti edes pieniasteinen kipupelko, ja yhtä ainutta kivutonta syntymää tuskin on. Ja oksitosiinista huolimatta kyllä monella tuo raju tapahtuma varmaan aika hyvin kärkisijalla läpi elämän kestää... Ja niin, mähän en vaan haluu mennä esim. hyppää benjii, kyllähän mä uskaltaisin toki. 8)

Mut tosiaan, synnytykset olleet elämän rajuimpia juttuja. Toivon, että mikään ei tuu menee edelle (omaa asteikkoani pohdiskellen).
Dumari

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Pälä pälä, mitä vittua mäkin oon synnyttänyt pienen alienin, ikävä kyllä se delas synnytyksessä ja on nyt varmaan jossain roskiksessa.

edit: ja se eka viesti oli tarkoitettu provoksi Blissille, mutta ihan joku muu kala nappas syötin.
tonttu

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Valehtelin poliisille päin naamaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Puhunut totta exälleni.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Ann »

tonttu kirjoitti:Valehtelin poliisille päin naamaa.
- Saitsä?

- Joo.


Veren oksentaminen on edelleen näyttävin tempaukseni.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun synnytys oli ihan oikeasti suhteellisen kivuton epiduraalin takia, eikä se ollut oikeastaan hyvä asia koska ponnistussuuntaa ei meinannut löytyä. Kivun kannalta rankempi kokemus oli eräs paluumatka lentäen, useita välilaskuja ja helvetillinen kipu paineen takia korvissa. Synnytyskivun pystyin tietyssä mielessä kokemaan positiivisena, mutta tuota sukkapuikkojen tunkemista korviin muistuttavaa tuskaa ei. Eikä siinä ollut edes taukoja supistusten välillä :P

Muista rankoista asioista en halua avautua julkisesti.

Ai no, aika hardcorea oli kyllä selvitä muksun ekasta vuodesta selväpäisenä. Näin jälkikäteen tarkastellen, erityisesti, nostan itselleni hattua.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ann kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Valehtelin poliisille päin naamaa.
- Saitsä?

- Joo.

HÄH? Mä luulin et se oli pelkästään Silsiksen uni?
Prepare for the worstest.
1108

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nowaysis kirjoitti:Muista rankoista asioista en halua avautua julkisesti.
:komp:

Nowa: Olette suunnattoman järkevä ja korrekti nuorinainen.
Ottakaahan muut vatipäät oppia.

PS: Bryan Adams on valmis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Ann »

nowaysis kirjoitti: HÄH? Mä luulin et se oli pelkästään Silsiksen uni?
Ei, ei. Kyllä se on teidän ihan kaikkien yhteinen uni. Uuh-aah, Anna.
Rotan aivot valtasivat pääni.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Suostuin siihen, että nenääni tungettiin 20 cm pitkä tikku. Se sattui ja tuntui niin inhottavan oksettavan tuskaisen vastenmieliseltä, ettei samaa saatu toistettua enää toiseen sieraimeen.

Jälkeenpäin oksetti ja pyörrytti.
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 13:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mulli75

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Dumari kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Synnytin lapsen.
Melkein yhtä yleistä kuin paskalla käyminen, ei hyväksytä.
Niin vaan tähän ei joka jannu pystykään.

Seuraavaksi voisi sanoa että kasvattaa lapsesta yhteiskuntakelpoinen aikuinen.

Itse en ole tehnyt mitään sellaista mitä muut eivät olisi tehneet.
Paljon jää tekemättä periaatteesta yms. syistä
elco

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja elco »

Matkustanut kahdesti yksin maailman ympäri. Ajanut moottoripyrällä radalla niin Tosissaan, että kaaduin Tosissaan. Hypännyt laskuvarjolla yksin ja pari tandemia. Ajanut moottoripyörällä mittarin mukaan 320km/h julkisella tiellä Saksassa. Ajanut moottoripyörällä mittarin mukaan 290km/h Kehä I:llä. Sukeltanut Kuubassa laittoman hämäräoperaattorin kanssa ja tämän lainakamoilla, kun viiksimies odotteli lompakkoni ja passini kanssa autossa rannalla. Valparaisossa Chilessä sekä matkaopaskirja että hostellin täti sanoivat, että tälle alueelle ei ole menemistä, menin tietty ihmettelemään kunnes vastaantullut poliisipartio saattoi minut alueelta ulos.

Eipä tuossa kovin kummoisia paitsi ehkä puitteet.
silsis

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja silsis »

Kantanut, kosketellut ja rusautellut kuolonkankeuksia vajaalta sadalta ruumiilta. Äh, työn kautta kaikennäköistä.
ninnithequeen

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti: Seuraavaksi voisi sanoa että kasvattaa lapsesta yhteiskuntakelpoinen aikuinen.
Arvaa, mikä on suurin pelkoni...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Asunut puolitoista vuotta Afganistanissa. Nähdä Kandahar ja kuolla.
hermine

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja hermine »

Geetzu kirjoitti:
Yleistä tai ei, synnyttäminen varmaan menee kaikilla mahdollisilla mittareilla (naisen) elämän rajuimmaksi jutskaksi... Mieti nyt. Eka kerta edessä ja sitä jännittää varmaan kymmenkertasesti verrattuna johonkin benjiin. Normaali-ihmisellä on saletisti edes pieniasteinen kipupelko, ja yhtä ainutta kivutonta syntymää tuskin on. Ja oksitosiinista huolimatta kyllä monella tuo raju tapahtuma varmaan aika hyvin kärkisijalla läpi elämän kestää... Ja niin, mähän en vaan haluu mennä esim. hyppää benjii, kyllähän mä uskaltaisin toki. 8)

Mut tosiaan, synnytykset olleet elämän rajuimpia juttuja. Toivon, että mikään ei tuu menee edelle (omaa asteikkoani pohdiskellen).
Musta tuntuu, että just tän takia miehet harrastaa enemmän extreme-lajeja, kaahailee ylinopeutta ja muuta aivotonta (aivotonta sikäli, että se on sinänsä keinotekoista - synnytyskivulla kun on kuitenkin tarkoituksensa). Naisen ei tartte, koska jo normaalielämässä kroppa tuottaa niitä äärikokemuksia muokkautumalla ihmeellisiin ulottuvuuksiin niin raskauden, synnytyksen kuin imetyksenkin aikana, sekä käsitteellisellä tasolla että ihan fyysisesti, halusi tai ei. Muutenkin ruumis muuttuu jatkuvasti kuukautiskierron mukana. Miehet vain lihoo ja vanhenee, pakko hakea sitä muutosta perustilaan jostain oman ruumiin ulkopuolisista ärsykkeistä, vaikkapa ulkopuolisten välineiden aiheuttaman suuren kiihtyvyyden avulla.

Mä en kyllä osaa yhtään sanoa mikä olisi hurjinta mitä olen tehnyt, oon elänyt hyvin vässykkäelämää.
MadameDeMeloni

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mä oon niin paskahousu että voin varmaan todeta tähän vain ja ainoastaan:

Korkkiruuvi, Särkkis. Once in a lifetime. Never again.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ei oikein mikään. Kävin katsomassa mellakkapoliiseja aikasta läheltä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Kovaa menoa Bostonissa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Ei oikein mikään. Kävin katsomassa mellakkapoliiseja aikasta läheltä.
Mä odotin jotain Annaan liittyvää.
Vastaa Viestiin