TunnevammaTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Tänään tallille, ehanaa :cheer:
Kunhan nyt ei vaan alkais sataa, kele.
Yritin soittaa sulle eilen. Meidän Alepan seinällä oli ilmoitus myytävästä kypärästä ihan meidän lähellä, koko 56/57, käytetty mutta ehjä. Haluavat tarjouksen. Numero mulla on kotona. Kiinnostaako?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tänään tallille, ehanaa :cheer:
Kunhan nyt ei vaan alkais sataa, kele.
Yritin soittaa sulle eilen. Meidän Alepan seinällä oli ilmoitus myytävästä kypärästä ihan meidän lähellä, koko 56/57, käytetty mutta ehjä. Haluavat tarjouksen. Numero mulla on kotona. Kiinnostaako?
Joo kiinnostaa toki!
swirl

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tuska. Olen eksynyt seikkailemaan täällä. Haistan rahanmenoa :oops:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Oli kyllä, oikein mukavaa kiitos! Idyllinen paikka ja ruoka, juoma ja seura bueno.
Loistavaa, loistavaa :]
Inhottavan masentava ilma ulkona.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Patz

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

swirl kirjoitti:Olen eksynyt seikkailemaan täällä.
Ja juuri kun mä luulin voivani elää edes hetken tuhlaamatta. Taitaa mennä muutama korsetti tilaukseen...
Viimeksi muokannut Patz, 19.09.2006 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Apua, tänään puukon alle. Mä panikoin jo puudutuspiikkiä :apuva:

Ja niskakin kerpele on jumissa. Argh!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Myöhästyin taas töistä, koskan en jaksanut herätä ajoissa. Milloin mulle kasvaa selkäranka?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

swirl kirjoitti:Tuska. Olen eksynyt seikkailemaan täällä. Haistan rahanmenoa :oops:
Taas joku rahastaa mun nimellä. Mutta olipa kyllä harvinaisen hyvännäköisiä kledjuja. Jopa minä voisin ostaa jotain noista. (ja mä en osta vaatteita... no, ikinä)

Nyt mentävä tallille, palaan noihin myöhemmin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä voitin eilen yhdellä (eka kerta!) soitolla jonkun PikaVoitto-ohjelman 100€ palkinnon. Arvasin heittämällä että 79% Japanin väestöstä on alle 65-vuotiaita. Olin koko kisan ykkösenä, ja sain puhelun. Muhun luvattiin ottaa yhteyttä eilisen puolella, eikä vieläkään ole kukaan kysellyt tilinumeron perään. Argh. Pistin vähän sähköpostinoottia Neloselle, ja pistivät sen samantien eteenpäin pelifirmalle.

Oli aika veikeetä puhua telkkariin livenä, kun lähetys tulee normaalimuodossa, mutta omasta TV:stä se näkyy digiaikaan, eli heittää vähän, piti pistää mutelle, etten puhunut eukon päälle :D
The great club outshines the individual, always and forever.
zula

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja zula »

johan tuo päivä on kerennyt puoleen väliin. näköjään kiirettä töissä.

tänään voisin yrittää paistaa omenapiirakkaa tai jotain vastaavaa. iski himo lounaalla. ei se oo ihme sitten ku paino nousee, ku joka ilta pitää olla leipomassa... :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

zula kirjoitti:ei se oo ihme sitten ku paino nousee, ku joka ilta pitää olla leipomassa... :)
Sun pitää ruveta leipomaan jotain muuta kuin taikinaa ;)

Hyi, musta on tullut vielä pervompi. Lähes ärsyttävää, mä tiedän ketä voitte syyttää, YV:nä saatte sekä kotiosoitteen että puhelinnumeron.

Not.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ihan njees, yli puolet hommista tehty. Savukkeen paikka ja soitto iltajuttuja varten. Mutteri sai kohtuullisen perinnön ja on nyt ihan simona ostamassa&remontoimassa kesämökkiään, taitaa mennä ens kesä Mikkelissä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumari kirjoitti: Mutteri sai kohtuullisen perinnön ja on nyt ihan simona ostamassa&remontoimassa kesämökkiään, taitaa mennä ens kesä Mikkelissä.
Kas, ihan samat puuhat, lähes samalla seudullakin! Rantatontti täytyy hyödyntää, eikä mökki Saimaan rannalla varmaan ihan heti arvoaan menetä. Jos tulet käymään, lupaan näyttää sulle Suomen parhaan mustikkapaikan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jotenkin musta tuntuu että en poistu tänään asunnostani.. Mun viikko ei vaan oo vissiin vieläkään lähteny käyntiin oikein. Ja miten musta tuntuu kans että tää päivä olis kestäny jo ihan tuhottoman kauan. Miten kello voi olla vasta yksi?! Oho, aurinko rupes paistamaan. Mä vaan käppäilen varmaan loppupäivän ympäri kämppää ihastelemassa mun uusia juttuja.
Dumari

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:Kas, ihan samat puuhat, lähes samalla seudullakin! Rantatontti täytyy hyödyntää, eikä mökki Saimaan rannalla varmaan ihan heti arvoaan menetä. Jos tulet käymään, lupaan näyttää sulle Suomen parhaan mustikkapaikan.
Juuh, voishan sitä vuoroin vierailla. Tontilla nyt ole kuin tunnearvoa, koska se on ollut suvussa n. 40 vuotta, mutta kiva paikka vaikka kalasaaliit ovat niukkoja. Bonuksena/kirouksena on sukulaiset (faijan puolelta) lähimaastossa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Astuin parvekkeella maalilänttiin ja siitä sitte parketille tassuttelemaan.. :tiistai: Millähän tuon tahran sais pois..
Ja hitto, pakko sittenkin lähtee ulos ku palautettava toi yks filmi. Pöh.
Kid

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä olen hermoheikko. Heti kun lääkäri astui toimenpidehuoneeseen, mun sydän alko lyömään tuhatta ja sataa. Heti kun se oli laittanut ne stanan kumihanskat käteen ja heilutteli sitä jumalattoman kokosta puudutuspiikkiä mun yläpuolella, tuli itku. Vähänkö hävetti.
Itse toimenpide oli pieni ja mitätön (kaks tikkiä), mutta minkäs teet. Kun pelkää neuloja niin pelkää neuloja.

Eniten vituttaa että en pääse viikonloppuna mökillä saunaan.
AarneAnkka

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

En tiiä oonko sopeutumishäiriöinen, aivovammainen vai mitä, mutta saan aika helposti päänsäryn jos nälkä pääsee etenemään liian pitkälle. Siksi, jos tulee nälkä, niin sitä ruokaa pitää saada aika pian.

Tällaisilla reissuilla on vaan semmoinen yksi ongelma: säätö. Joko menet syömään yksin (plääh), tai sitten säädät viiden ihmisen kanssa koska ja minne mennään syömään ja saat vitullisen jysärin.

Pitäis kai täyttää baarikaappi jollain lähikaupasta ostetuilla välipaloilla. Ai niin joo! Mullahan on sitä kuivattua lohta jemmassa. Nyt vois olla hyvä hetki maistaa sitä.
Kid

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

AarneAnkka kirjoitti: Pitäis kai täyttää baarikaappi jollain lähikaupasta ostetuilla välipaloilla. Ai niin joo! Mullahan on sitä kuivattua lohta jemmassa. Nyt vois olla hyvä hetki maistaa sitä.
Niin ja ne semmoset jugurttipähkinä tms. patukat on aika näppäriä jos pitää saada pikasesti jotain masuun. Mahtuu pieneen tilaan, hätätapauksessa vaikka takin taskuun ja voipi kuljettaa mukana ja popsia sillonkun tarttee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Päivän tunnevammatunnustus:

Kaipaan epätoivoisesti sitä Tuliketun palikkaa, jolla piilottaa joidenkin kirjoittajien viestit. En kuitenkaan niiden takia, joita aikaisemmin norasin, vaan erään itseään ja erinomaisuuttaan täynnä olevan, joka paikkaan typerän mielipiteensä tunkevan kirjoittajan takia. Repikää siitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

^ Tommosesta tekstistä on niin ihana ruveta arvailemaan ketä sä mahdat tarkottaa. Eikös kaikki kitinäläiset oo just samanlaisia tossa suhteessa?
Viimeksi muokannut Kid, 19.09.2006 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Höp, ei toki. En mä ainakaan tunnistanut itseäni. 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

AarneAnkka kirjoitti:Suorastaan peräti omituinen yhteensattuma. Yhdessä Tokion kirjakaupassa selailin yhtä lehteä jonka nimi oli "Brutus". Kannessa oli kaloja. Ilmeisesti oli joku nuorisolle suunnattu merieläinlehti. Tai jotain. No joka tapauksessa tuo lehti pomppasi mieleeni juuri äsken jostain syystä. Avasinpa sähköpostilaatikkoni taas, ja sinne ponnahti spämmi jonka otsikossa luki "brutus".

:shock:

Salaliitto! Ne selvästi lukevat ajatuksiani!
Kaverini kerää kaikkea sukellukseen ja mereen liittyvää, otappa lehti mukaan tai lähetä minulle!?
Pyyhin Netikettiin..
AarneAnkka

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Niba kirjoitti:Kaverini kerää kaikkea sukellukseen ja mereen liittyvää, otappa lehti mukaan tai lähetä minulle!?
Ou kei, jos sattuu vielä vastaan, otan mukaan. Lehti on sitten japaniksi joten kaverisi saa nivaskan kauniita kuvia ja kryptamerkkejä. Huom: tämä ei tarkoita että ryhdyn Tokion Noutopalveluksi. :stop: Paitsi jos oikein kauniisti pyytää.
Bliss

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:Päivän tunnevammatunnustus:

Kaipaan epätoivoisesti sitä Tuliketun palikkaa, jolla piilottaa joidenkin kirjoittajien viestit. En kuitenkaan niiden takia, joita aikaisemmin norasin, vaan erään itseään ja erinomaisuuttaan täynnä olevan, joka paikkaan typerän mielipiteensä tunkevan kirjoittajan takia. Repikää siitä.
Sori, mä pysyn poissa muutaman päivän :oops:
Vastaa Viestiin