SeksiäKeksinä!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MadameDeMeloni

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Huomenet.

Nii, mistähän sitä seksiä sais? Ratkaisu pulmaan on tällä hetkellä sivuseikka, sillä nyt maalaan turpani ja kiiruhdan tammallani töihin.

Päivänjatkoja!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei seksiä tänään, tosin ajatus seksistä jossakin lähitulevaisuudessa kiinnostaisi. Tiedä sitten miten sen voisi käytännössä toteuttaa. Ei taida maksaa vaivaa edes yrittää, kun ilmankin on pärjännyt. Ehkä mä olen jo käyttänyt mun elämääni tarkoitetun seksikiintiön.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:erään toisenkin ihanan immeisen :h:
Niin on! :h: Ehdin jo unenpöpperössä muistuttaa (todella "kilttiin" äänensävyyn) että POIS SE SAATANAN TORKKU, kunnes muistin että oli herran synttärit, joten kysyin heti perään "otanko suihin?". Eli aamu alkoi naurulla 8)

7,5 tuntia töitä, sitten kiiruhdan hirmuista vauhtia itäiseen keskukseen, viimeistelen "kortin" jossain kahviossa ja sitten syömään niin että napa ruskaa.

Paska ilma, mutta se ei lannista. Tästä tulee hyvä päivä! *niisk - atshiuu - niisk*
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bliss kirjoitti:
Kid kirjoitti:Haava vuotaa niin että heikottaa. Koko viime yö meni sängyssä pyöriessä ja särkyä kiroillessa.
Muru, mitä susta on leikattu pois?? :shock:
Njääh, yks typerä patti vaan tuolta sisäreidestä. Vittumainen paikka kun pitää kävellä ku ois kakat housuissa.. Nyt siellä on nyrkin kokonen mustelma ja kamala turvotus. Iyyyy!

Edit:ja nyt sängylle kattoon leffaa ja nauttimaan lomasta.
AarneAnkka

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Uusi ryöstöretki Akihabaraan takanapäin. Tällä kertaa tein sen ihan keskenäni, ja vähän kyllä haahuilinkin Shinjukun asemalla ennen kuin olin 100% varma että se linja johon olin menossa oli se oikea.

Tokyo on vähän niin kuin Dark City. Kaikki näyttää joka päivä erilaiselta. Kaupoissa on tavarat eri paikoissa, plakaatit vaihtuvat... hämärää. Tai sitten mulla on vaan niiq toooosi reikäinen muisti.
millivanilli

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Snyyh! Mä oon niin nössö. Mä tahdon pakata avokin laukkuun ja ottaa sen mun mukaan Hampuriin. Mullehan tulee vallan hirmuinen ikävä sitä.
ninnithequeen

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Voi kerpele tätä selkäsärkyä, argh! Ei taas meinannu päästä ollenkaan sängystä ylös. Ukkokulta oli keittäny tänä aamuna kahvit valmiiksi :]

Ja AARNE! Sun vempula löytyi! Se oli jotenkin käsittämättömästi pudonnu pesukoneen taakse, ja oli puoliksi koko pesukoneen alla :shock:
Mä en käsitä miten se on sinne menny.
AarneAnkka

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Ja AARNE! Sun vempula löytyi!
Ihanaa! :h: :] Hyvä että löytyi. Eiköhän se pääse isin luo jossain vaiheessa.

Kuinkas tulit katsoneeksi pesukoneen alle?
ninnithequeen

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja AARNE! Sun vempula löytyi!
Ihanaa! :h: :] Hyvä että löytyi. Eiköhän se pääse isin luo jossain vaiheessa.
Kuinkas tulit katsoneeksi pesukoneen alle?
Eikun taakse, pudotin pesuainepullon korkin sinne. Siellä se si näkyi. Liekö pesukoneen heiluessa sitten jotenkin joutunu puolittain koko vehkeen alle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja AARNE! Sun vempula löytyi!
Ihanaa! :h: :] Hyvä että löytyi. Eiköhän se pääse isin luo jossain vaiheessa.
Kuinkas tulit katsoneeksi pesukoneen alle?
Eikun taakse, pudotin pesuainepullon korkin sinne. Siellä se si näkyi. Liekö pesukoneen heiluessa sitten jotenkin joutunu puolittain koko vehkeen alle.
Hmm. Sana vempula sai mun päässäni nyt monta monta merkitystä.. :P
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai nii Elppis. Repesin yhelle tekstiviestille tossa. En tiennytkään että ratsastuskypärillä on puhelimet.
AarneAnkka

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti:Hmm. Sana vempula sai mun päässäni nyt monta monta merkitystä.. :P
Aika pelottavaa olisi jos vempulani siinä merkityksessä olisi jäänyt Ninnin pesukoneen alle... :shock:
Geetzu

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elppis kirjoitti:Ehdin jo unenpöpperössä muistuttaa (todella "kilttiin" äänensävyyn) että POIS SE SAATANAN TORKKU, kunnes muistin että oli herran synttärit, joten kysyin heti perään "otanko suihin?". Eli aamu alkoi naurulla 8)
Päivän ekat naurut, ihku. :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Niba »

AarneAnkka kirjoitti:Uusi ryöstöretki Akihabaraan takanapäin. Tällä kertaa tein sen ihan keskenäni, ja vähän kyllä haahuilinkin Shinjukun asemalla ennen kuin olin 100% varma että se linja johon olin menossa oli se oikea.

Tokyo on vähän niin kuin Dark City. Kaikki näyttää joka päivä erilaiselta. Kaupoissa on tavarat eri paikoissa, plakaatit vaihtuvat... hämärää. Tai sitten mulla on vaan niiq toooosi reikäinen muisti.
Tunnetusti tavaroitten sekoittaminen pistää ihmisen liikkeelle ja etsimään, jolloin voi löytää aivan uuttakin ostettavaa, eli kyseessä kauppiaiden juoni, tai sitten japsit kerää tavarat aina säilöön eivätkä aamulla muista järjestystä, joka tapauksessa ei sinun ongelmasi.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja AARNE! Sun vempula löytyi!
Ihanaa! :h: :] Hyvä että löytyi. Eiköhän se pääse isin luo jossain vaiheessa.
Kuinkas tulit katsoneeksi pesukoneen alle?
Eikun taakse, pudotin pesuainepullon korkin sinne. Siellä se si näkyi. Liekö pesukoneen heiluessa sitten jotenkin joutunu puolittain koko vehkeen alle.
Hei ei siinä saa maata sen aikana koneen käydessä kierroksilla ja linkouksen aikana. "köyhän miehen hierova sänky"
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Hei ei siinä saa maata sen aikana koneen käydessä kierroksilla ja linkouksen aikana. "köyhän miehen hierova sänky"
Huoh.
isohaara

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Nimi tuli eilen pistettyä paperiin, että marraskuun alussa siirryn Vantaalle töihin ja joulukuun puolivälissä avaan Vantaa-Kaivokselaan uuden diLl:n. Siellähän vois vaikka miitin pitää; tölkki Grafua (5 L) kaikille.

Nyt alkaa kämpänetsintä sekä kuumeinen harjoittelu tulevaa tointa varten. Kahviakin pitää osata keittää, sillä firman pääkonttori on heti sijoituspaikan naapurissa.

Äpärät jää Tampereelle, mutta niin myös ei-tiineet hoidot. :cry:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään ei ole luvassa seksia, mutta sitäkin enemmän tuskaa ja kipua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Suuret kiitokset Tixille eilisestä selvennyksestä, nyt ymmärrän jo jonku verran ylityökiemuroista. (Tosin lupasin kyl jo kollegalle, et se saa tehdä sen iltatilaisuuden, jos haluaa. )

En usko, että tänään tulee mitään seksiä mistään. Ei vaan kiinnosta, ku mahakin on pirun kipiä. Nyt syön salmiakkia, ja odotan et kello tulis viisi.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Arvaa mihin haettiin tän päivän lehdessä työntekijöitä? Nyt ois tsäänssit päästä sun alaiseksi...
isohaara kirjoitti:Kahviakin pitää osata keittää, sillä firman pääkonttori on heti sijoituspaikan naapurissa.
Vai oliko se pääkonttori Hakunilassa? Se ei ainakaan ole ihan vieressä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:...
Löysiksää suraa?
isohaara

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Vai oliko se pääkonttori Hakunilassa? Se ei ainakaan ole ihan vieressä.
Ei kyä se on ihan Kaivokselan kupeessa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Ei kyä se on ihan Kaivokselan kupeessa.
Anyway, asuntoilmoituksia tarjolla tänään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:...
Löysiksää suraa?
Eilen teki kyllä mieli mennä oluelle itiksessä ollessani. Anoppi raahas mua kauppojen läpi 3,5 tuntia. Kun tulin kotiin, niin tein ruuan, söin, ja katsoin PAKO-ohjelman. Menin nukkumaan klo 22.20 :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

MÄ ARVASIN TÄMÄN! Pitkään olen ollut innostunut siitä, että aloitetaan kaverin kanssa Capoiera... nyt sitten kun olisi ensimäinen tanssikerta, niin kaveri ilmoittaa, että ei voi tulla tanssimaan. Yritin ehdottaa, että jos hän tulisi edes katselemaan. Kuulema on liian kipeä siihenkin. Ei siinä muuten mitään, mutta vähän olis sellainen rapsutus, että toi harrastus jää tuolta kaverilta väliin, jos se ei raahaudu ensimmäiselle tunnille. Ko kaveri on ollut aloittamassa paljon erilaisia harrastuksia, mutta eipä ole tosissaan sitten harrastanut kuitenkaan yhtään niistä. Ystävättäreni kuitenkin oli tämän idean äiti, eli hän puhui minut tähän harrastukseen. Kaipa mun pitää päästä mun ujostuksesta yli, ja menen sitten tunnille yksin.
Vastaa Viestiin