SeksiäKeksinä!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:...
Löysiksää suraa?
Eilen teki kyllä mieli mennä oluelle itiksessä ollessani. Anoppi raahas mua kauppojen läpi 3,5 tuntia. Kun tulin kotiin, niin tein ruuan, söin, ja katsoin PAKO-ohjelman. Menin nukkumaan klo 22.20 :oops:
No en muuten löytäny. :x
Kävin kaikki Itiksen baarit läpi, eikä missään ollu ketään. Joutu luovuttaa..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
safi

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja safi »

Kotiuduttu ja sain sitten siellä tuulessa ja sateessa aivan helvetillisen flunssan jo kolmantena lomapäivänä. Matkaraportin laitan elcon retosteluihin ja kuvat galleriaan, kun vaan saan nämä arkiset asiat pyörimään normaalisti. 12h nukuttu yhtä soittoa ja vieläkin sellainen olo, että voisin mennä jatkamaan unia. Raskasta tämä lomailu uuh..
CandyMan

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

millivanilli kirjoitti:Ystävättäreni kuitenkin oli tämän idean äiti, eli hän puhui minut tähän harrastukseen. Kaipa mun pitää päästä mun ujostuksesta yli, ja menen sitten tunnille yksin.
Hahhaa, tulee niin mieleen omat kaverit, jotka niin tohkeissaan aloittivat tappelulajien harrastamisen että minunkin oli lopulta pakko liittyä johonkin seuraan. He taisivat lopettaa ekojen vyökokeiden jälkeen, minulle siitä tuli pitkäaikainen harrastus (useiden eri lajien parissa).
millivanilli

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

CandyMan kirjoitti:Hahhaa, tulee niin mieleen omat kaverit, jotka niin tohkeissaan aloittivat tappelulajien harrastamisen että minunkin oli lopulta pakko liittyä johonkin seuraan. He taisivat lopettaa ekojen vyökokeiden jälkeen, minulle siitä tuli pitkäaikainen harrastus (useiden eri lajien parissa).
Juu samoin mullekin on käynyt, että kavereiden kanssa kauhealla innolla on aloitettu jotain, esmes jalkapallo, mutta muiden into lopahti ensimmäisen vuoden jälkeen.
Kaipa sinne on sitten tosiaan yksin lähdettävä...
Dumari

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti: Juu samoin mullekin on käynyt, että kavereiden kanssa kauhealla innolla on aloitettu jotain, esmes jalkapallo, mutta muiden into lopahti ensimmäisen vuoden jälkeen.
Kaipa sinne on sitten tosiaan yksin lähdettävä...
Jahans, ai sitä oli jalkapalloakin potkittu. Ens kesänä onkin (hirveet) skabat sitten, jossen mä ole jo pyörätuolissa silloin :wink:
millivanilli

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti: Jahans, ai sitä oli jalkapalloakin potkittu. Ens kesänä onkin (hirveet) skabat sitten, jossen mä ole jo pyörätuolissa silloin :wink:
Tulihan jalkapalloa pelattua reilut kuusi vuotta :mrgreen:
ninnithequeen

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi ziisus.

Ukkokulta kävi katsastamassa Iikkimme, ja läpi meni. Tämän jälkeen tulikin heti tieto, että auto lähtee takas firmalle: vaikea varmaan arvata kenen käyttöön?
Suku on pahin. Miljuunia laitettu kahteen firman autoon, ja ny ei kumpaakaan enää sit ole. Ei saatana, suku on pahin.

Taidetaan lähteä ukon kanssa vetämään lärvit tänään.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:Näin pitkästä aikaa yhden PieSpy:lla tehdyn graafin erään IRC-kanavan sosiaalisesta verkosta. Tällä kertaa vain tulikin kiero idea muodostaa vastaava Kitinän keskustelujen perusteella, sopiva perl-mokkula jo löytyikin. Stay tuned - but don't hold your breath.
Galleriassani onkin nyt ensimmäinen vedos lähituntien löpinöistä. Eiköhän tässä kohta selviä että kuka vonkaakaan ja ketä!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
hermine

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:Huomenta. No, menin kyllä ajoissa nukkumaan, mutta sitten ne kaupungille lähteneet kännikaverit soittivat minulle kolmelta aamulla (täkäläistä aikaa) ja sanoivat että heillä on huoneessaan meininkiä. Olin ollut jo täydessä unessa ja silmät olivat muurautuneet umpeen joten kieltäydyin niin kohteliaasti kuin käheytyneeltä ääneltäni ja herätysvitutukseltani pystyin.

En tiedä mistä se johtuu, mutta yöherätyksen jälkeen yöunet onnistuvat aika huonosti ja sen jälkeen aamulla on paska olo. No, on tässä vielä muutama päivä jäljellä. Ehkä ne kaikki eivät kuitenkaan mene pilalle tässä suhteessa.
No huh, outoa meininkiä mennä toiselle puolelle maapalloa vaan dokaamaan ja makaamaan sit krapulassa hotellihuoneessa. Annas kun arvaan, että ovat tietysti juopotelleetkin vaan jossain turistipaikassa ettei vahingossakaan tule kosketusta mihinkään paikalliseen. Ihankun sitä nyt ei voisi tehdä kotonakin. Toivottavasti sinä sentään saat reissusta irti jotain muutakin kavereistasi huolimatta :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noniiih, viikon ekat ähellykset suoritettu, jes. Ruokaa sitten naamariin vaan ja sen jälkeen suihkuun, ja samalla pesen muuten koko vessan. Kaupassakin piti käydä ravintoa hankkimassa. Kokonaista 11 € jäi vielä tilille. Hyvinhän tuolla pärjääkin kolme viikkoa... :?
millivanilli kirjoitti:Kaipa mun pitää päästä mun ujostuksesta yli, ja menen sitten tunnille yksin.
Tottakai menet yksin! Ja on siellä aivan varmasti muitakin lonelyraidereita. Ei toisten varaan kannata ikinä laskee yhtään mitään. Jälkeenpäin ei varmana harmita että lähdit!
millivanilli

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

irmelianneli kirjoitti:Tottakai menet yksin! Ja on siellä aivan varmasti muitakin lonelyraidereita. Ei toisten varaan kannata ikinä laskee yhtään mitään. Jälkeenpäin ei varmana harmita että lähdit!
Juu, nyt on jo vallan rohkea olo :D Tuskinpa mä hurjan huono voin olla, kun vuorossa on alkeiskurssin ensimmäinen kerta.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juu, on kovasti kaukaisina unelmina tälläkin seksit tänään. Pahanlaatuinen krooninen panetus on kyllä jo tovin vaivannut, saispa ees kunnon haleja noin niinku ensiavuksi mutta kun eih sellasiakaan ole tarjolla.
bedlam kirjoitti:Kissatkin tulee jo toimeen, ja Tuulikkikin jopa vähän koettaa vieraiden kanssa leikkiäkin=)
Mitäs mä sanoinkaan, kyllä ne yleensä tottuu. Ja sit kun vieraat lähtevät saattaa Tuulikki jopa osoittaa hetken mieltään kun ei ookkaan enää kavereita.. kunnes huomaa, että haa, talossa on taas rauha ja sitten se nukkuukin pari pvää putkeen ;)

Kieltämättä kyllä muakin nyt vähän jänskättää jo ensvko kun meille tulee uus vauva, saapa nähä mitä nuo isommat tuumaa..
irmelianneli kirjoitti:Kaupassakin piti käydä ravintoa hankkimassa. Kokonaista 11 € jäi vielä tilille. Hyvinhän tuolla pärjääkin kolme viikkoa... :?
Hah! Rikas! *pistää paremmaksi* Mulla jäi eilisen kauppakäynnin jälkeen jälelle ruhtinaallisesti 1,95€. Voi olla, että joutuu tässä jostain vähän lainaan rahnaa, tuolla ei ehkä HELLstinkyn reissua tehdä ;)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miesparka kävelee kiroillen ympäri kämppää ja suunnittelee melkein mälläävänsä tuon nykyisemme. Jos miun broidi mällää autonsa, niin meidän pitää TIETYSTI luopua meidän käytössä olevasta. Kukahan maksaa autojen huoltoihin laittamamme rahat takaisin? Millä perkeleellä ukko kulkee töihin öisin?

Millähän tuon ukkoparan lepyttelisi? :(
Baariin se nyt on kovasti menossa. Taidan joutua kantajaksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ninni, paska tilanne!! :evil: Mulla ei valitettavasti ole mihinkään sun kysymyksiin vastausta; toivottavasti löydätte jonkun hyvän ratkaisun tähän (esim. miehen sukulaisilta auton lainaamista tmv. mitä olette jo tietenkin ajatelleet...)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:toivottavasti löydätte jonkun hyvän ratkaisun tähän (esim. miehen sukulaisilta auton lainaamista tmv. mitä olette jo tietenkin ajatelleet...)
Vitut.

Lisää lainaa se on pakko ottaa vaan, ei lapsiperhe pärjää ilman omaa autoa. Hassua, sillä jonkun mielestä 18 vee inttiin menevä opiskelija, joka asuu vanhempiensa nurkissa, tarvitsee myös auton. Vaikka siinä taloudessa niitä on ennestään jo kaksi :roll:
Dumari

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Kukahan maksaa autojen huoltoihin laittamamme rahat takaisin? Millä perkeleellä ukko kulkee töihin öisin?
Newsflash: autoiluun menee muutakin rahaa kuin bensakulut! Toki jos autoa käytätte, niin huollot kuuluu silloin käyttäjälle.
Vaikken tiedä miten nuo teidän autonhaltijasuhteet meneekään (eikä kiinnosta), niin kyllä kuulostaa aika perseestä olevan tuommoinen että ainoa auto annetaan pois koska yks äpärä mälläs oman auton tahallaan.

Yöllä töihin julkisilla, siitä saa kyllä kunnon vitutuksen aikaan. Itselläni auto oli melkein pakollinen kun laivoilla tein vielä vuorotyötä, koska ei aina tiennyt milloin pääsee kotiin.
SikaMika

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittu.

Ei ala toimimaan nämä typerät vitun koodit. Vituttaa ylipäätään hassata aikaansa johonkin kieleen, jota ei tule koskaan tarvitsemaan. Täähän kuulostaa ihan pakkoruotsi-keissiltä... :)

Tänään olisi pitänyt mennä jollekin helvetin sijoitusneuvojalle. En oikein tiedä, mistä olisi ollut kyse, joku mimmi soitteli viime viikolla ja tarjosi mulle aikaa johonkin tapaamiseen - ilmaiseksi. Lupasi laittaa tarkemmat tiedot sähköpostilla, ja kun mitään ei kuitenkaan ole kuulunut, niin taidan haistattaa tapaamisella paskat ja jatkaa pääni hakkaamista seinään ohjelmoinnin parissa. Eipä mulla olisi paljon sijoitettavaa ollutkaan...

Vittu.
Kid

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Lisää lainaa se on pakko ottaa vaan, ei lapsiperhe pärjää ilman omaa autoa.
Miksei muka??? Mä tunnen montakin perhettä ketkä pärjää lapsien kanssa vallan mainiosti ilmankin.

Kait se riippuu siitä mihin on tottunut.
bedlam

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KisSandra kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kissatkin tulee jo toimeen, ja Tuulikkikin jopa vähän koettaa vieraiden kanssa leikkiäkin=)
Mitäs mä sanoinkaan, kyllä ne yleensä tottuu. Ja sit kun vieraat lähtevät saattaa Tuulikki jopa osoittaa hetken mieltään kun ei ookkaan enää kavereita.. kunnes huomaa, että haa, talossa on taas rauha ja sitten se nukkuukin pari pvää putkeen ;)
Joo, kyllä musta tuntuu että sille uni maittaa hyvin kunhan vieraat lähtevät=) Perjantaina käydään vielä koko konkkaronkalla "mummolassa" kyläilemässä, on melkoista säpinää pienelle rauhaisaan elämään tottuneelle karvapallolle.
ninnithequeen

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Lisää lainaa se on pakko ottaa vaan, ei lapsiperhe pärjää ilman omaa autoa.
Miksei muka??? Mä tunnen montakin perhettä ketkä pärjää lapsien kanssa vallan mainiosti ilmankin.
Kait se riippuu siitä mihin on tottunut.
Toki tottumisestakin on kyse, mutta lisänä kyllä tosiaan nuo miehen työt, ja se, että asumme täällä keskellä ei mitään jossa palvelut ovat tosiaan aika kaukana, ja julkiset kulkevat harvoin.
millivanilli

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mun sydän meinas äsken nyrjähtää, kun luulin, etten ehtisi enää nähdä avokkia ennen kuin viikon päästä torstaina. Nyt en joudukaan suhaamaan julkisilla "jumppaan", vaan armaani vie minut sinne.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hajoan tutkielmaani.

En edes uskalla odottaa että mitä gradusta tulee. Ripustan itteni jojoon.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Rouva Pupu

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: on melkoista säpinää pienelle rauhaisaan elämään tottuneelle karvapallolle.
Eiköhän pieni sutina ole vaan piristävää :) osaa sitten taas arvostaa kissanpäiviään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Toki tottumisestakin on kyse, mutta lisänä kyllä tosiaan nuo miehen työt, ja se, että asumme täällä keskellä ei mitään jossa palvelut ovat tosiaan aika kaukana, ja julkiset kulkevat harvoin.
Rakas, teidän ovesta n. 100m on bussipysäkki, josta menee bussi väh. 15 min välein niin Vuosaareen kuin Malmillekin, joista molemmista pääsee alle 20 min keskustaan. 300m päässä on bussipysäkki, josta menee 5 min välein arkisin, ja 20min välein viikonloppuisin busseja Malmille, Leppävaaraan ja lentokentälle. Myöhään iltaisin 100m päästä menee bussi Kontulan metroasemalle (kuten myös arkisin päiväsaikaan).

Mun mielestä toi ei ole keskellä korpea. Nou piilovittuilu, sanoin vain ihan rehellisesti, että SINÄ et tod. ole keskellä ei mitään ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SeksiäKeksinä!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mun mielestä toi ei ole keskellä korpea. Nou piilovittuilu, sanoin vain ihan rehellisesti, että SINÄ et tod. ole keskellä ei mitään ;)
Mun tuli ihan sama mieleen, ei siellä kyllä keskellä korpea olla, kun busseja kulkee ties mihin suuntaan ja metroasemalle on kävelymatka.
Olen kyllä huomannut itsestäni, että pk-seudulle muuttamisen jälkeen kävely ja pyöräily ovat menettäneet arvonsa. Joka paikan pitäisi olla ihan vieressä, vaikka ennen ei tullut mieleenkään valittaa 2-3 kilsan matkasta kaupunkiin. Toisaalta kaikki on niin hajallaan täälläpäin, että minulle jää esimerkiksi unelmaksi päästä huonekalukauppaan jonkun saatanan ison moottoritien tai muun sellasen varteen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin