NAURETTAVAA!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mikä on naurettavaa?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tällä hetkellä naurattaa omat auto-asiat, sekä leivospaperit.
Mulli75

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti:Tällä hetkellä naurattaa omat auto-asiat, sekä leivospaperit.
Eikä ole kauan kun haistattelit vittua Blissille joka arvosteli kirppuasi.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja cardic »

pelleily
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tällä hetkellä naurattaa omat auto-asiat, sekä leivospaperit.
Eikä ole kauan kun haistattelit vittua Blissille joka arvosteli kirppuasi.
Onneksi Bliss tuntee mut sen verran hyvin, että tajusi kommenttini olevan suurimmaksi osaksi vitsiä. Mutta kiva että loukkaannuit hänen puolestaan. Nyt sä nauratat mua :P
Mulli75

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tällä hetkellä naurattaa omat auto-asiat, sekä leivospaperit.
Eikä ole kauan kun haistattelit vittua Blissille joka arvosteli kirppuasi.
Onneksi Bliss tuntee mut sen verran hyvin, että tajusi kommenttini olevan suurimmaksi osaksi vitsiä. Mutta kiva että loukkaannuit hänen puolestaan. Nyt sä nauratat mua :P
Vittu kyllä mä sen itekin tajusin. Ei siitä tarvi hiuksia halkoa. Kirppu mikä kirppu.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Se, että johtamiskonseptitutkimus, joka toimii mun tutkielman lähdeaineistona taitaa olla turvaluokiteltua materiaalia mikä johtaa 1) siihen että mun tutkielmasta tulee TLL III / Luottamuksellinen 2) poistan päälähteeni ja samalla aimo nipun kirjoitettua tekstiä.

Ei kun se vituttaakin, ei naurata.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:Vittu kyllä mä sen itekin tajusin. Ei siitä tarvi hiuksia halkoa. Kirppu mikä kirppu.
Niinpä. Urhea pikku Kirppukultaparka.

Mutta nyt sitten joudutaan luopumaan omastamme tämän Kirppu-homman takia. Ja ihan totta: ei pysty enää muuta kuin nauramaan, niin käsittämättömäksi on touhu mennyt.
Mulli75

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti: Mutta nyt sitten joudutaan luopumaan omastamme tämän Kirppu-homman takia. Ja ihan totta: ei pysty enää muuta kuin nauramaan, niin käsittämättömäksi on touhu mennyt.
Älähän vielä naura/itke, vielä on mahdollisuuksia että homma paisuu kuin pullataikina, kupla sanoo *poks* juoni saa aikaan yllättäviä käänteitä.
CandyMan

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Se, että uudessa hommassani kuuntelen sivussa tajuamatta 90% ajasta mistä edes puhutaan. Nyökyttelen silti päätäni sopiviksi katsomissani kohdissa. No, ainakin on uutta opeteltavaa. Minua varmaan hirvittäisi ja stressaisi vallan kauheasti ellen olisi niin välinpitämätön.
ninnithequeen

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mutta nyt sitten joudutaan luopumaan omastamme tämän Kirppu-homman takia. Ja ihan totta: ei pysty enää muuta kuin nauramaan, niin käsittämättömäksi on touhu mennyt.
Älähän vielä naura/itke, vielä on mahdollisuuksia että homma paisuu kuin pullataikina, kupla sanoo *poks* juoni saa aikaan yllättäviä käänteitä.
Elän komediallisessa saippuaoopperassa :]
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Meinasin kirjoittaa nimilappuuni Keijo-Oskari. En tohtinut, kun aiempi "Tulevaisuus - Onko sitä?"-luentosarjaväännelmäni ei naurattanut ketään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ann kirjoitti:Meinasin kirjoittaa nimilappuuni Keijo-Oskari. En tohtinut, kun aiempi "Tulevaisuus - Onko sitä?"-luentosarjaväännelmäni ei naurattanut ketään.
Mua naurattaa!
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: NAURETTAVAA!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti: Mua naurattaa!
No siihen ei paljoa vaadittu.
Vastaa Viestiin