Tollojen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

selika kirjoitti: Joha mie laitoin. Pyllykuva ;)
Lait joku parempi cuva!
selika

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

selika kirjoitti:... :)
Juuh, kiits :D
Duunikaveri ekana hävisi vedossa mulle viisi tuoppia ja sitten hajoitti jokeri-kahvikuppinsa, tänään ei taida olla hänen päivä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hohhoii, taas pitäis lähtee sinne työnestotoimistoon (Kissikseltä pöllitty ilmaus) tinkaamaan, hitto niittenkin kanssa. Hengasin viime yönä Hetfieldin ja Ulrichin kanssa, maisteltiin viskiä, ja Lars hieroi mun jalkapohjia ja mulla oli villasukat. Mukavia kavereita.
selika

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bliss

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kai se on lähdettävä lääkärille :?
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja more »

Korvissa soi ja vinkuu. Keikka oli kyllä hyvä vaikka paikka oli aika karu :)
Olokin on hyvä, itsehillintä on kumma asia, vähentää pahoinvointia..

Niin töissä, ei mittään ihmeellistä vielä, onneksi, lounasta odotellessa.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
MadameDeMeloni

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Guten morgen.

Pian töihin, töistä suoraan kouluun ja joskus 23 pääsen ehkä kotio :x
Miten pyllystä tää nyt sitten on.

"On pakko painaa pitkää päivää..."
:hevikaraoke:
bedlam

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olipas herätys...=) Fiuu! Väsyttää taas mutta väsyttäköön. Onneksi töissä kerrankin ollut ihan kiireinen viikko, ei ehdi väsähtää näytön ääreen ihan kokonaan.
Sudenhenki

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Olipas eilinen kamala päivä, tunsin itseni maailman yksinäisimmäksi ihmiseksi. toivottavasti tänään olisi parempi. :(
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK 5?
tulin toihin 9.20 nain ja voitin..
mutta..
irmelianneli kirjoitti:Hohhoii, taas pitäis lähtee sinne työnestotoimistoon (Kissikseltä pöllitty ilmaus) tinkaamaan, hitto niittenkin kanssa. Hengasin viime yönä Hetfieldin ja Ulrichin kanssa, maisteltiin viskiä, ja Lars hieroi mun jalkapohjia ja mulla oli villasukat. Mukavia kavereita.
Miten se on mahd?:o
Olin itsekin samaisessa paikassa!
Kuivaa oli, yks muki olutta ja menyttä.
Pyyhin Netikettiin..
selika

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä olen ihan raivona jo näin aamusta!

Näin ihme unta viime yönä. Mulla oli 2 viikkonen vauva, joka osas puhua. Olin lähtenyt Kuusamon tropiikkiin mun homoeksän ja sen jonkun kaverin kanssa, ja sit ne hylkäs mut ja sen vauvan sinne. Aika julmaa!
CandyMan

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Olipas iloinen yllätys kun tarkistin tilitietojani palkkapäivänä, jotain bonuksia kai. Nythän mulla olisi varaa törrrsätä, lähteä muailmalle tai ostaa jotain kivaa. Mutta ei, pakko pitää pää kylmänä ja laittaa tylsästi kaikki ylimääräinen asuntolainan lyhennykseen. Se on muuten ihan automaatti että ne kaikki ovat joka tapauksessa menneet seuraavaan palkkapäivään mennessä. Ehdin törsätä ja iloitella sitten haudassa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No niin sain lehtölistat tehtyä viimein kolmen tunnin jälkeen. Saatanan word veti koko koneen tilttiin taas 2 kertaa ja eikun alusta saatana 42 lähtöä. Kysyn tähän vielä apua nörtteilyssa kunhan joudan. Nyt ratojen puhtaaksi piirtämistä. Piti näiden tilttauksien takia perua yks yksityistunti, loistava alku uudelle asiakassuhteelle. Mutta kun lähtölistat on oltava tehtynä tänään niin ne on oltava.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Edith

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jos lähtis luennolle. (Haluatko dosentiksi? Mutta oletko tyhmä kuin saapas? - Älä anna sen estää, tule Helsingin yliopiston pohjoismaisten kielten laitokselle!) Nexie, sulla taitaa olla kokemusta? Miten sitä kestää?!!!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivää! Tän torstain varsinainen ongelma on se, että meenkö syömään ennen klo 12, kun ruokala on ihan tukossa..vai vasta puoli yhden jälkeen, jolloin on kyllä tilavaa, mut voi olla et oon nääntyny siihen mennessä?

Muuten ei liiku taas oikein mitään päässä. Paitsi se, että duunissa on tänään söpöjä poikia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Oksettavaa

Tänään oon hyvässä tahdissa töiden suhteen, taino ehkä kuitenkin pitää olla rehellinen ja sanoa että tänään viikon löysin työpäivä :D Maanantaista keskiviikkoon saapi aina tehä töitä kunnolla ja sit torstai on helppo ja perjantai keskivaikea.
ninnithequeen

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kankkusta ilmassa.

Lujaa meni ukon kanssa eilen juu. Mä en tiennytkään että poika on noin kova ottamaan viunaa kun häntä oikein vituttaa. Mä en jaksa edes laskea, montako Fishermans Friend-snapsia myö kiskastiin :D

Ja tosiaan me noustiin ylös vasta äsken. Nukuttiin siis molemmat ruhtinaallisen pitkään uujee. Kahvia ja RUOKAA. Mä kualen nälkään...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Täällä luokassa on menossa joku väsynyt esitelmä.. Koko aamu mennyt pimiössä, ja nyt sitten tulin nettailemaan tänne vitun bunkkeriin. Nyt kuulemma "kirjoitan liian lujaa". =D Ei kyynel mitä pellejä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Kankkusta ilmassa.
Hahaa! 8) Missä baarissa olitte, ihanko vain idässä vai kaupungissa asti? Tulitteko paremmalle tuulelle autoasioiden suhteen?
Energiaa ja hymyä päivään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Edith

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ann kirjoitti:Täällä luokassa on menossa joku väsynyt esitelmä.. Koko aamu mennyt pimiössä, ja nyt sitten tulin nettailemaan tänne vitun bunkkeriin. Nyt kuulemma "kirjoitan liian lujaa". =D Ei kyynel mitä pellejä.
Nyt paat kyllä kertoen mulle, missä oot koulussa. Vois melkein nimittäin luulla, että oot samassa luokassa mun kanssa.

Ainiin, paitsi että täällä ei saa kirjoittaa. Täytyy kuunnella, kun opettaja lukee ääneen kirjan sisällysluetteloa.
ninnithequeen

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kankkusta ilmassa.
Hahaa! 8) Missä baarissa olitte, ihanko vain idässä vai kaupungissa asti? Tulitteko paremmalle tuulelle autoasioiden suhteen?
Energiaa ja hymyä päivään.
Me oltiin Vantaalla.

En mä nyt tiiä miten paremmalle tuulelle me tultiin, mutta Suuria Päätöksiä tuli tehtyä. Asiat rullaa eteenpäin. Ja mun mies on ihQu :h:

Tuolla se ny selaa autoilmotuksia Hesarista ja lukee niitä mulle ääneen, ja mä huudan aina välillä että "Ei käy!".
AarneAnkka

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hilipati hippan. Kävimme Tokyo Dome Thunder Dolphin -vuoristoradalla. Galleriassa on uusia kuveja.
ninnithequeen

Re: Tollojen torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Hilipati hippan. Kävimme Tokyo Dome Thunder Dolphin -vuoristoradalla. Galleriassa on uusia kuveja.
Toi RunkkuMatic on jotain ihan käsittämätöntä.
Vastaa Viestiin