Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MarthaFocker

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

BrianW kirjoitti:En edes tuohon nimimerkki-juttuun kiinnittänyt huomiota.

Minusta tämä vaan on loistava kannanotto lähes kaikkeen siihen uskomattomaan ennakkoluuloisuuteen ja asenteellisuuteen, jota näinkin fiksussa porukassa on.
Niin on. (tosin siitä fiksusta olen vähän eri mieltä)
Ninni nyt vain sattui olemaan mielestäni väärän asenteen näkyvin ruumiillistuma Kunnon Mies -ketjuineen.

Ninni, ei minulla ole fetissiä sinuun. Toivot vaan!
Maailmankatsomuksemme ovat vain niin eri päistä, että olet minulle kohteena helppoakin helpompi.

ja jos oikein muistan, niin tämä oli järjestyksessään toinen ketju, joka on omistettu sinun mollaamiselle. Ensimmäinen pahemmin, koska tämä tässä on yleisesti kantaaottavampi mollaus.

Mutta antakaa bannia vaan, jos silti tuntuu. Saanpahan opetuksen.... tai sitten en.
ninnithequeen

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:Ninni, ei minulla ole fetissiä sinuun. Toivot vaan!
Maailmankatsomuksemme ovat vain niin eri päistä, että olet minulle kohteena helppoakin helpompi.
Niin toivonkin.

Mutta olisitpa tarkistanut mun taustat ennenkuin alat tällaisia aukomaan. Ei osu eikä uppoo, nääs.
MarthaFocker

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti: Niin toivonkin.

Mutta olisitpa tarkistanut mun taustat ennenkuin alat tällaisia aukomaan. Ei osu eikä uppoo, nääs.
Ai mitkä taustat?
Ai että IhQudaa? EN ollutkaan tosissaan!
Ai siksi että paras kaveris on homo? Ai siks et sun toinen paras kaveri käyttää geeliä? Ai siks, et ei sulla o oikeesti mitää ulkomaalaisia vastaan, kuhan pysyy ulkomailla, minne apinat kuuluukin? Ja yks tuttu oli kans sivari, ja pusnus hei hämikselle, sä oot ihq vaik oot sivari, mut kaikki muut sivarit pitäs kylä käyttää tykinkuulina. Ja enthu hei, on tosi kiva, et tykkäät ei-miehekkäistä jutuista niinku oopperasta, mut jos mun mies tekis niin ni mä hakkaisin sen!
Mut en mä tietty ketää oikeesti hakkais, enkä ketää huoraks haukkuis! Ne kuuli väärin, mä sanoin tietty et nuori, niinku nuori ihminen, niinku.

Etkö näe kaavaa? Et hyväksy mitään, mutta toisaalta hyväksyt kaiken yksilötasolla kun edustaja on tuttu pusnus?
Monet sanoisivat sitä ajattelemattomuudeksi, jotkut jopa tyhmyydeksi.

Eli:
Oletpas vittu tosissas! Ainakin puoliks tosissas, ja se on jo ihan liikaa.
Sinun asenteissasi ON korjaamista, mutta et sinä sitä tietenkään itse tajua, juuri siitä syystä että asenteissasi ON korjaamista.
Mielestäni maailmasi on aika pieni. Avaa verhot välillä.



Ja samat sanat kaikille muillekin kuutiopäille täällä!

Mä oon hippi ja meen nyt vetää tötsyt ku vituttaa tällänen, vittu.
ninnithequeen

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:*itkupotkuraivarit*
Muahaha, nyt ainakin osu ja uppos.

Voi lässynlää, kuka täällä se tosikko onkaan?

Lueppas mussukka vähän tarkemmin se KunnonMies-ketju. Kyllä siinä ihan provoontumista haettiin. Mutta että otetaan niin itteensä, että availlaan mollaus-ketjuja ihan vaan tietylle tyypille, niin voivoi.

Polta ne tötsyt. Rentouttaa mukavasti ja vanne pääsi ympäriltä poistuu. Suosittelen lämpimästi.
MarthaFocker

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:*itkupotkuraivarit*
Muahaha, nyt ainakin osu ja uppos.

Voi lässynlää, kuka täällä se tosikko onkaan?

Lueppas mussukka vähän tarkemmin se KunnonMies-ketju. Kyllä siinä ihan provoontumista haettiin. Mutta että otetaan niin itteensä, että availlaan mollaus-ketjuja ihan vaan tietylle tyypille, niin voivoi.

Polta ne tötsyt. Rentouttaa mukavasti ja vanne pääsi ympäriltä poistuu. Suosittelen lämpimästi.
Älä nyt yritä ottaa niskalenkkiä kun et voi.

Niin olenkin vihainen, ja ihan aiheesta kun tiedän että olet tosissasi, kuten sanoin, ainakin puoliksi.

Ja pieni vinkki, mutsi, ei oikea provooja sano jutun olevan provo.

Ja tässä ei ole pienintäkään itseensä ottamista. Mistä muka voisin, koska asia ei ole minulle henkilökohtainen? Olen vihainen ihan yleismaailmallisesti siitä, että te ajattelemattomat idarit ette viitsi tarkistaa arvojanne, kun olette niin tyytyväisiä lintukodossanne.

Ja kyllä. Olen tosissani sitä mieltä, että maailma olisi parempi paikka, jos kaikki ajattelisivat niin kuin minä. Oletko sinä sitä mieltä itsestäsi? Jos olet, niin meidän eromme on siinä vaiheessa vain se, että sinä olet fasisti ja minä olen vain hippi. Jos taas et ole, niin miksi et asennoitusi uudestaan?
ninnithequeen

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:Niin olenkin vihainen, ja ihan aiheesta kun tiedän että olet tosissasi, kuten sanoin, ainakin puoliksi.
Joo. Olenhan mä rasisti, ainakin puoliksi. Ai miksi? Siksi koska rikoksia tekevät ulkomaalaiset pitäisi karkottaa mielestäni.
Ja pieni vinkki, mutsi, ei oikea provooja sano jutun olevan provo.
Juupa. Mutta kun jotkut tosikot ei täällä sitä tajua. Pitääkö nimiä mainita?
Ja kyllä. Olen tosissani sitä mieltä, että maailma olisi parempi paikka, jos kaikki ajattelisivat niinkuin minä. Oletko sinä sitä mieltä itsestäsi? Jos olet, niin meidän eromme on siinä vaiheessa vain se, että sinä olet fasisti ja minä olen vain hippi. Jos taas et ole, niin miksi et asennoitusi uudestaan?
Mun ei tarvitse asennoitua uudestaan.
Menenkin tästä pukemaan hippifarkkuni päälleni ja painun Itikseen potkimaan somaleita juutalaisen mieheni kanssa.
slam

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja slam »

ei jaksa lukea, mutta ninni roks 8)
Dumari

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

slam kirjoitti:ei jaksa lukea, mutta ninni roks 8)
Mitäs jos laittaisit netin kiiinni ja teksit jotain muuta jos et jaksa lukea, ei täällä ole pakko kityillä.
ninnithequeen

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:Ja yks tuttu oli kans sivari, ja pusnus hei hämikselle, sä oot ihq vaik oot sivari, mut kaikki muut sivarit pitäs kylä käyttää tykinkuulina.
Tähän joutuu vielä puuttumaan.

Jos mä olen sitä mieltä, että miesten tulisi käydä armeija, niin se on mun mielipide. En mä ole teilaamassa ketään, joka ei sitä halua käydä. Kukin tehköön mitä haluaa. Mulla on ehkä jyrkät mielipiteet, mutta kyllä muillakin saa mielipiteitä olla. Mun mielipiteet on mun, muitten mielipiteet sitten heidän omiaan. Pitääkö joka asiasta olla samaa mieltä? Vai pitäiskö ajatella, että: "Ai soot sivari, no en mä sit enää oo sun kaveri!"

Kumma juttu muuten, että kun jollain kundilla on tästä sivarihommasta sama mielipide kuin minulla, niin se on ihan ok.
MarthaFocker

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:
Kumma juttu muuten, että kun jollain kundilla on tästä sivarihommasta sama mielipide kuin minulla, niin se on ihan ok.

Miten niin?
ninnithequeen

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kumma juttu muuten, että kun jollain kundilla on tästä sivarihommasta sama mielipide kuin minulla, niin se on ihan ok.
Miten niin?
Näin olen nähnyt monesti. Täällä palstalla ja muuten.

Vai miksi sä ainoostaan mulle aloit mouhota asiasta? Onhan täällä herraties kuinka usein asiasta puhuttu ennenkin.
MarthaFocker

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:
Vai miksi sä ainoostaan mulle aloit mouhota asiasta? Onhan täällä herraties kuinka usein asiasta puhuttu ennenkin.
No jaa... olisihan se voinut olla kuka tahasa muukin.
Syy on varmaankin se, että luulen pystyväni olemaan hauska samalla kun puhun asiasta. Olit nyt vaan oikeaan aikaan äänessä.
En lue pitkäksi äityneitä keskusteluja, joten en tiedä minkälainen vääntö siellä on menossa.
ninnithequeen

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kannattaa tutkii ennenko hutkii.
MarthaFocker

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:Kannattaa tutkii ennenko hutkii.
Koko aihe oli siis tuulesta temmattu? En siis missää osunut oikeaan?
Okei sitten.


Et myöskään allekirjoita mitään Kunnon Mies -ketjusi jutuista?



Voi teitä...
ninnithequeen

Re: Moi, mie oon Nanni ja mul ois tämmöi ehdotus!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:Et myöskään allekirjoita mitään Kunnon Mies -ketjusi jutuista?
Toki allekirjoitan!

Nämä, erityisesti viimeisen:

"Ehania vastauksia.
Olisin toivonut silti enemmän provoontumista. Pöh. "

"Kunnon Mies väheksyy homoja vaikka heidät ehkä hyväksyykin. Kunnon Mies ajaa partansa silloin kun huvittaa. Kunnon mies tykkää härskeistä vitseistä. Kunnon mies ei käytä Superman-kalsareita."

"Kunnon Mies mököttää eikä puhu tunteistaan, koska se ei osaa.
Kunnon Mies piereskelee ja pitää sitä hauskana. Hänestä pierut eivät haise.
Kunnon Mies rakastaa vapaapainia ja muita älyttömyyksiä, muttei kehtaa sitä julkisesti tunnustaa."

"Äänestin Tony Halmetta. Tosin en noitten asioitten takia, vaan sotaveteraanien etujen ajamisen takia. Ja rikolliset ulkomaalaiset-pihalle puheitten takia. Puheiksi jäivät, perkele."


"Ihan oikeasti minä olen kyllä inhimillinen. Mulla on kolme sierainta ja korva."

EDIT: Mainitsin muuten Gattacankin heti aloitusviestissä. Eikö siinäkään vaiheessa kellot soinu?
Vastaa Viestiin