Edithin alusvaatteet!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Näin otsikoitua ketjuahan olette varmasti odottaneetkin, eikö niin? Tähän ketjuun saa kirjoittaa bongauksia, jos on onnistunut yhtään mistään bongaamaan 80AA-kokoisia rintaliivejä. Jopa Henkkiksen a-kupit, jotka ovat olleet tuntemistani pienimpiä, roikkuvat niin kovasti. Rinnanalusmitta on kuitenkin selkeästi yli 80 sentin, joten seiskavitoseenkin en voi sovittautua. Rinnanalus- ja -päällysmittojen ero on vain vaivaiset yhdeksäisen senttiä.

Urheiluliivejä, tavallisia, mitä vain, haastan teidät bongaamaan!
NuoriDaavid

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niin, miksi käyttää rintaliivejä, jos on lauta? Rohkenen nyt sanoa näin, koska olen itsekin lauta. ;) Rintsikoita on kyllä kaapissa, mutta en muista milloin olen viimeksi käyttänyt... Hetkinen, se oli viime kesän Tapio-miitissä!
Bliss

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tuolta luulis löytyvän. Myös kokoa Paistettu Kananmuna. :P
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kreitsu kirjoitti:Niin, miksi käyttää rintaliivejä, jos on lauta?
Jos on niin isot nännit, että ne näkyy muuten paksunkin villapaidan läpi?
Viimeksi muokannut Clay, 22.09.2006 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niin ja asiaan vielä. Loppuuko ne koot noissa sitten jo 75 senttiin? Siis ainakaan minulla ei periaatteessa ole ongelmia löytää rintaliivejä, jos haluaisin (ympärys 70). Suurin ongelma on se, että pieniin kuppikokoihin lähes poikkeuksetta laitetaan toppausta ja muuta push -uppia. Pelottaa. En ole tottunut, että tissit pomppii silmien edessä, joten jää käyttämättä.
Edith

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kreitsu kirjoitti:Niin, miksi käyttää rintaliivejä, jos on lauta?
Mä olen lauta lähinnä silleen suhteellisesti. Onhan tuossa jonkinlaiset nyppylät ihan selkeästi näkyvissä ja kyllä ne vähän tukea kaipaavat. Jos se rinnakkaiskokohomma pitää paikkansa, niin silloihan 80aa:t ovat samaa kokoa kuin 75a:t ja 70b:t.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vitun väliä, vaikka nännit näkyiskin. Rintaliivit tuntuvat EPÄmiellyttäviltä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Edith kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Niin, miksi käyttää rintaliivejä, jos on lauta?
Mä olen lauta lähinnä silleen suhteellisesti. Onhan tuossa jonkinlaiset nyppylät ihan selkeästi näkyvissä ja kyllä ne vähän tukea kaipaavat. Jos se rinnakkaiskokohomma pitää paikkansa, niin silloihan 80aa:t ovat samaa kokoa kuin 75a:t ja 70b:t.
Rinnakkaishomma? En siitä tiedä, mutta kyllä kai noita A75-kokoja on ihan hyvin saatavilla.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kreitsu kirjoitti:Vitun väliä, vaikka nännit näkyiskin. Rintaliivit tuntuvat EPÄmiellyttäviltä.
Uskon kokeilematta.
Nyt penikseni on fantastinen!
Edith

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kreitsu kirjoitti:
Edith kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Niin, miksi käyttää rintaliivejä, jos on lauta?
Mä olen lauta lähinnä silleen suhteellisesti. Onhan tuossa jonkinlaiset nyppylät ihan selkeästi näkyvissä ja kyllä ne vähän tukea kaipaavat. Jos se rinnakkaiskokohomma pitää paikkansa, niin silloihan 80aa:t ovat samaa kokoa kuin 75a:t ja 70b:t.
Rinnakkaishomma? En siitä tiedä, mutta kyllä kai noita A75-kokoja on ihan hyvin saatavilla.
Tai siis sen kuppiosan koon suhteen ovat samoja. 75:n ympärysmittaosa olis mulle liian vähän.
Edith

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kreitsu kirjoitti:Niin ja asiaan vielä. Loppuuko ne koot noissa sitten jo 75 senttiin? Siis ainakaan minulla ei periaatteessa ole ongelmia löytää rintaliivejä, jos haluaisin (ympärys 70).
Aa-kupissa mun bongauksilla loppuu. Ja nekin mitä löytyy on enimmäkseen sitä semmoista Snoopy-kuvioitua teinimallia.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Edith kirjoitti: Aa-kupissa mun bongauksilla loppuu. Ja nekin mitä löytyy on enimmäkseen sitä semmoista Snoopy-kuvioitua teinimallia.
Täytyy tunnustaa, että en taida olla kovin hyvin perillä näistä rintaliivi-asioista. Mutta siis minulle löytyisi sopivia A-kupista. Ehkä en olekaan ihan lauta... :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos se 75A on muuten sopiva, niin voithan sä ostaa niihin jatkopalan selkäpuolelle. Olen joissain liikkeissä nähnyt niitä pitkulaisia lappusia, joissa on hakaset ja se laitetaan jatkopalaksi. Olkainten paikat ei kyllä sit ole kai ihan kohdallaan.

Mun ongelma on, ettei löydy tarpeeksi leveitä ja litteitä kuppeja. Jo kuppi on muuten sopiva, sinne ei mahdu tissi koko leveydeltään, ja leveydeltä sopivat taas ovat liian ulospäin suuntautuneille rinnoille. Aikalailla multa löytyykin sitten niitä muotoonprässättyjä paksukuppisia liivejä, ja kupeissa on kivasti tyhjää.

Joskus harkitsen Sloggi-toppien käyttäjäksi siirtymistä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hermine

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja hermine »

www.figleaves.com

Toi 36 vastaisi kai 80 cm rinnanympärystä, AA-kupeista on siinä vielä runsaasti vaihtoehtoja. Myös ympärysmittaa 38 löytyy yhdet AA-kuppiset liivit. Postituskuluja kuulemma Suomeen tulee 6e (en siis itse ole tilannut, mutta olen kuullut hyvistä kokemuksista).
MadameDeMeloni

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Lolita kirjoitti:jatkopala
Lindex. Ainakin sieltä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mene Forumin Kukontorin Funky Ladyyn ja varmista vielä sovittamalla myyjän kanssa, ettei kokosi vaikka olekin 75A, niitä varmasti löytyy enemmän... Jos kokosi on todellakin 80 AA, uskoisin Funky Ladystä löytyvän niitäkin. Jos ei, voivat varmaan ohjata muualle.

Netistä www.figleaves.com löytyy ihan mielettömästi rintsikoita, mutta niitä ei tietenkään pääse sovittamaan ennen kuin paketti tulee..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä en voi auttaa oon tottunu kokoihin 75DD-80D.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Edithin alusvaatteet!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Niba kirjoitti:Mä en voi auttaa oon tottunu kokoihin 75DD-80D.
Mistäs sä Niba liivis ostat? Ei taida ihan Dressmanin valikoimista tommosia löytyä..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin