SurutonSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
OperaDuudson

SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Surutonta Sunnuntaita kaikille.Mulla alkaa elämä järjestyä parempaan suuntaan vaikka duuni lähtikin alta tuossa alkuviikosta.
Lyhyestä virsi kaunis,en mä nyt jaksa enempääkään tähän rustata :)

Pitkästä aikaa vkonpväketjun avaus :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eilisillan saldo: Esittelin lävistykseni kavereille baarissa. Esittelin lävistyksen kaverin pikkusiskolle ja sen aviomiehelle, jolle jäi ikuinen trauma.

Sit mä lähetin tekstarina yhden puhelinnumeron yhteen vieraaseen numeroon, josta oli mulle soitettu, ja jota koskien yks kolmas ihminen lähetti mulle tekstarin. Toivottavasti kaikki meni nyt sit niinkun piti.

Nyt kyhjötän äitin kotona ja odottelen sitä baarista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. :swirl: Kiva. Kaikkia muita kehotettiin olemaan valmiit klo 7:30, mutta minua informoi kaveri joka oli pihalla ja kertoi että pitää olla valmis 8:00. Onneksi äsken toinen kaveri soitti ja korjasi asian. Vaan taitaapa jäädä suihku ottamatta. No, onneksi peseydyin eilen illalla.

Mutta pian palataan kotomaasta kotimaahan. Oli kiva reissu. :ohyeah:
SikaMika

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vompatti.


Pelasin sitten viime yön pokeria, jaksoin nukkumaan joskus seiskan jälkeen. Rahaa tuli apaut saman verran per timma kuin ns. oikeasta ansiotyöstäni, mutta tämän pelipuuhan edut ovat ehdottomasti siinä, että "työskennellessään" voi mm. ryystää brandya ja poltella eksoottisia kukkasia.

Tänään sitten heräsin virkeänä uuteen aamuun kello 15.30. Tarkoituksena oli lukea koko ilta, mutta jo tunti heräämiseni jälkeen huomasin soittelevani kavereilleni mielessäni tuo kaikista asioista kaunein - kunnon kumarat! Jätin toverit keksimään illan ohjelmaa ja aloin itse hetkeksi opiskelemaan. Parin tunnin hereilläolon jälkeen tuli taas uni silmään, joten näppäilin luurin vaitonaiseksi ja aloin tirsoille. Heräilin joskus kahdeksan jälkeen, vastailin tulleisiin puheluihin ja viesteihin kiitti-mutta-ei-kiitti, vedin pöperöt montusta sisään ja jatkoin lukemista. Äsken sain luvut päätökseen, huuhtelin munat ja nyt olen valmis nauttimaan päivällisen... :)

Laitanpa jonkin netistä varastamistani elävistä kuvista meuhkaamaan tv-dinnerini taustalle. Tänä iltana ei tuu pakkeja ♫ ja huomenna ei ole krapulaa eikä tyhjentyneitä taskuja/muistipaikkoja/kasseja.
slam

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

alkoholi voisi hieman ehkä, mutta silmäni ovat kuulemma punaiset eli nukkumisen tarpeiset
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
MadameDeMeloni

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Tajusin juuri, että olen sinut itseni kanssa, vhidoinkin. Edistystä. Tuliko minusta nyt huono ihminen? Ai niin, tämän sanoman tarjoaa teille kahdeksan valkovenäläistä.

Yöt. :krooh:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 17:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Katsoin jokin aika sitten Syvän unen. Olen aivan kuin Humphrey Bogart, seksikäs.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
SikaMika

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hihhei, rakkaat idiootit!

Unirytmi se on sitten eri jännä juttu; se on joko samanlainen kuin valtäväestöllä, siitä poikkeava tai sitten vaan ihan perseellään. Omani on aina ollut tuota keskimmäistä ja tällä hetkellä myös jälkimmäistä. Katselin elokuvan, kartutin hieman pokerikassaani ja tässä sitä taas kukutaan olematta juurikaan väsynyt. Taidan siirtyä unettavan kirjallisuuden pariin ja laittaa herätyksen inhimillisesti jonnekin klo. 14:n paikkeille...
Dumari

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kapulaa puskee, yskä on myös hirveä. Kurccu kuolee pois. Eka TPK.
slam

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

hikeä meinaa puskee yöllä. lämpimiä vällyjä. aavistus krapulastakin menossa, ei mitään isoa kuitenkaan
ninnithequeen

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Sit mä lähetin tekstarina yhden puhelinnumeron yhteen vieraaseen numeroon, josta oli mulle soitettu, ja jota koskien yks kolmas ihminen lähetti mulle tekstarin. Toivottavasti kaikki meni nyt sit niinkun piti.
No eiköhän. Mut on nyt kahtena iltana tänä viikonloppuna nostettu sängystä ylös hoitamaan muitten asioita puhelimitse tai koneelta :D

Ja huomenta kaikille. Flunssa alkaa vähän helpottaa, mikä on ihan kivaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Yllätysmyöhään nukuin. Ja taas tuli kateltua pusutus- ja tissiunia yöllä.
Aurinko paistaa, 15 astetta lämmintä, pitäis varmaan lähteä ulos. Mitä mä siellä teen?
CandyMan

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

RolloTomasi kirjoitti:haluaisin kaikkien teidän vihan osakseni, jos vain saisin itselleni sellaisen naisen kuin Aito_Johanna.
Tuo lienee ainakin paras tapa saada toinen kaikkoamaan. Olisko yv ollut asiaa ihastuksen julkituomisessa? Ellei sitten tarkoituksenasi ollut vain toisen nolaaminen (minkä en myöskään usko onnistuneen). Sitä sosiaalista pelisilmää?
silsis kirjoitti:Tsekkasin neljän päivän aikana tulleet viestit. Vittu, te olette tylsiä!
Onneksi sinä tulit takaisin pelastukseksemme. Nautin erityisesti lennokkaista BigBrother-pohdinnoistasi, ne piristivät päivääni huomattavasti. Kiitos! :roll:
1108

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Toivottavasti kaikki meni nyt sit niinkun piti.
On.
Kiitos.
Veljesi juotti minut väkisin humalaan ja nyt on paha olla.
Hyi helvetti mikä olo, mutta hauskaa oli!
Aito_Johanna

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:huomenta

haluaisin kaikkien teidän vihan osakseni, jos vain saisin itselleni sellaisen naisen kuin Aito_Johanna. Hän vaikuttaa riittävän hawksilaiselta minulle. Enkä voisi elää sellaisen naisen kanssa, joka ei olisi hawksilainen. Jos ette tiedä, mitä tarkoitan, etsikää netistä

hyvää lauantaita.

ja Aito_Johannan on parasta lukea viestini - jos hän ei tätä ketjua lue, auttakaa minua sanoman levittämisessä.
Luettu.
Rollo, alat olla melkein (mutta vain melkein) pelottava: minua palvoo sinnikkäästi netin välityksellä ihastunut mielipuoli :roll: Sehän on kuin teema... niin, minkä ohjaajan elokuvasta?
isohaara

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Perhanansaatana. Nappasin pupista komeen Koskenkorva-tarjottimen ja jätin sen ulko-oven viereen oottaan kun suunnistin seuraavaan baariin. Nyssitä ei löydy mistään pihalta.
Ja se väkisin liiveihin uinu entinen työkaverikin anto pelkän pusun. Loukkaantu kai kun en muistanut sen nimeä.

Mut saatanan hyvä jukeboksi Alessa on!
1108

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

isohaara kirjoitti:Loukkaantu kai kun en muistanut sen nimeä.
Hah!!!

Ja se stanan tarjotin jätti kivan jäljen selkääni. Kiitti kun hukkasit sen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:Ei oo suruton. Kaikki vaan eroaa. meillekin taitaa tulla ero. Kerron myöhemmin jos jaksan.
Voi paska. Harmain mielin mennään täälläkin hieman tänä sunnuntaina. Taas.
Dumari

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sieg hail you natsifaks, send me some info!!

Vittu tuollaisen laitan kohta Travenmündeen vetämään, jossei niitä lastaussuunitelmia ala tippumaan sähköpostiin :kele:
Taas saa olla pitkään töissä, kivakiitti!
ninnithequeen

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Ei oo suruton. Kaikki vaan eroaa. meillekin taitaa tulla ero. Kerron myöhemmin jos jaksan.
:(
Lepikkorapu

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

irmelianneli kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ei oo suruton. Kaikki vaan eroaa. meillekin taitaa tulla ero. Kerron myöhemmin jos jaksan.
Voi paska. Harmain mielin mennään täälläkin hieman tänä sunnuntaina. Taas.
Tsemppiä molemmille. Jos yhtään lohduttaa, niin koko lailla huolia ja murheita täälläkin. Ei taida elämästä selvitä hengissä.
Vastaa Viestiin