SurutonSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suvinen kirjoitti:Tämä päivä mennyt nukkuessa, syödessä ja itkua pidätellessä.
Tätä ei varmaankaan kukaan olisi uskonut näkevänsä:

Anteeksi töykeyteni. Koita jaksaa, erot on perseestä.

Vittu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Päivä huipentui sitten ambulanssin tilaamiseen. 14-vuotias poika kaatui metron portaissa ja kieri alas. Silmäkulma ja huuli auki, polvet paskana. Ehkä olen sittenkin tyytyväinen omaan tilanteeseeni loppuillan. Ei nyt loppujen lopuksi ihan paska päivä ollutkaan, paljon hyviä ajatuksia ja pieni itsetutkiskelu(ei pojat, en tarkoita _sitä_) tekee aina hyvää. Ehkä huomenna aurinko paistaa munkin risukasaani(enkä, pojat, taaskaan tarkoita _sitä_).

Voi pojat ;) :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Suviselle tsemppihali! :boohoo:
Prepare for the worstest.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Koskettelin tuossa pari tuntia sitten höpsövatkuliani käsillä, joilla olin hetki aiemmin pilkkonut chiliä.

En suosittele.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mylwin kirjoitti:Koskettelin tuossa pari tuntia sitten höpsövatkuliani käsillä, joilla olin hetki aiemmin pilkkonut chiliä.

En suosittele.
Kokeiltu, monta kertaa. Suosittelen koville jätkille, jotka luulevat etteivät itke (riippuu chilistä).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mylwin kirjoitti:Koskettelin tuossa pari tuntia sitten höpsövatkuliani käsillä, joilla olin hetki aiemmin pilkkonut chiliä.

En suosittele.
Muutamia vuosia takaperin toimitin silloisen kumppanin lääkärin vastaanotolle hiblailtuani chilisillä käsillä... En siis suosittele minäkään.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Toinen mitä ei kannata kokeilla on Ice Power. Itselläni ei ole kokemusta, mutta mieheni testasi vahingossa exäänsä. Oli kyllä pessyt kätensä sen jälkeen, kun oli geeliä levittänyt niskaansa, mutta ei pesu sitten riittänyt...
CandyMan

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

swirl kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Koskettelin tuossa pari tuntia sitten höpsövatkuliani käsillä, joilla olin hetki aiemmin pilkkonut chiliä. En suosittele.
Muutamia vuosia takaperin toimitin silloisen kumppanin lääkärin vastaanotolle hiblailtuani chilisillä käsillä... En siis suosittele minäkään.
En usko. Pakko kokeilla itse tänä iltana.
Vastaa Viestiin