SurutonSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lepikkorapu kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ei oo suruton. Kaikki vaan eroaa. meillekin taitaa tulla ero. Kerron myöhemmin jos jaksan.
Voi paska. Harmain mielin mennään täälläkin hieman tänä sunnuntaina. Taas.
Tsemppiä molemmille. Jos yhtään lohduttaa, niin koko lailla huolia ja murheita täälläkin. Ei taida elämästä selvitä hengissä.
Ei taida ei :) Nyt mä kumminkin lähden tästä kiitään. Kummityttöö ja siskoo katsomaan, jospa raitis ilma ja kirkuvat tenavat asettais asiat selkeempään järjestykseen.
zula

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja zula »

ei nyt suruton... mutta siivouksellinen. argh, ei jaksas kiinnostaa, vaan pakko. no, eipä onneksi neliöitä oo niin paljoo, ettei tässä kauaa mee. illalla teen pitsaa. jep, hyvä sunnuntai.
1108

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suvinen kirjoitti:Ei oo suruton. Kaikki vaan eroaa. meillekin taitaa tulla ero. Kerron myöhemmin jos jaksan.
Mitäs mä sanoin yhdessä toisessa ketjussa?
Lällätilää.

Ja aikuisten oikeasti. Jätä se sika ja ole onnellinen!
MadameDeMeloni

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Näin ensimmäisen kitinäuneni! Mitä tämä kertoo minusta?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

MadameDeMeloni kirjoitti:Näin ensimmäisen kitinäuneni! Mitä tämä kertoo minusta?
Luultavasti et halua tietää.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
MadameDeMeloni

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mojo kirjoitti:Luultavasti et halua tietää.
Niin mä vähän ajattelinkin, varsinkin kun muistan henkilöt jotka siinä esiintyivät. :roll:
SikaMika

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Surut pois ja kukka rintaan.

Vitun äpärähuora kämppis tuli yöllä apinakännissä himaan ja oli käynyt kusella MUN vessassani (meillä on kaksi vessa, joista toisen olen ominut omaan käyttööni). Oli sitten lasketellut puolet ohi pöntöstä, taitaa tulla pojalla tavara päästä asti. Saisi jo tuoda lärvinsä näkyville luukustansa niin alan lätkimään verbaalisia lintsareita. Saa saatana siivota sen toiletin...homma, joka mun on pitänyt tehdä jo pitkään... :twisted:

Mä sen sijaan lähden salille. Menen kyykkyyn ja koetan päästä ylös, treenaaminen on sitten kiehtovan kuuloista puuhaa!
Rouva Pupu

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä en ole koskaan nähnyt Kitinä unta, olen viallinen.

Tänään ohjelmassa krapulaisen miehen hellimistä, pientä siivousta ja historian ja kemian lukemista.
Onnistuin onneksi saamaan neljä sivuisen lätinäni Ranskan vallankumouksesta ja valistusajattelusta valmiiksi, aikatauluni on pettämätön.
MadameDeMeloni

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

SikaMika kirjoitti:Surut pois ja kukka rintaan.
<3
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Pimpelipom taas vaihteeksi. Tänään syöty ylihinnoiteltu ja alimitoitettu aamiainen Tin Tin Tangossa ja käyty sen jälkeen sekä sarjakuvafestareilla että design marketissa Kaapelitehtaalla. Ja kello on vasta kolme. Tämän siitä saa kun viettää lauantai-illan kotioloissa.
Don't Panic!
1108

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MadameDeMeloni kirjoitti:<3
</3
Dumari

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No eihän ne natsipaskat mitään osaa tehdä, jossei joku ole vinkumassa. Tahon kotiin täältä, prkl! Vetäsin lounaaksi äsken pizzaslicen, hodarin ja pepsin bensiksellä, olipas paskaa... taidankin tästä lähtien ite valmistaa safkani.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olin tänään vikaa päivää töissä :D Yks mummeli anto mulle läksiäislahjaks paketin, jossa oli mm. joulukoristeita ja kolme tonttulakkia joissa yhdessä lukee "tonttujen tonttu, alla tiders tomte". Vähänkö söpö lahja!

:( Suviselle. Muista vaan että asioilla on tapana selvitä parhain päin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei täällä sit ookkaan ketään kotona. Lähtivät johonki synttärikutsuille. Mä täällä sitten kitisen yssissein ja juon kahvia ja luen Seiskaa.
ninnithequeen

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Terveisiä homobaarista kaikille :yo:

Esittelin juuri Snapan gallerian kaikille. Oksentivat melkein :lol:
1108

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

To the H-Helvetti!
Tonttu to the HellMobile!!!!!

Ja talar oksa turska!
slam

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

työtäkin taas tiedossa yöksi. jöö. hontelo fiilis, mutta jaksaa painaa
isohaara

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

1108 kirjoitti:Ja se stanan tarjotin jätti kivan jäljen selkääni. Kiitti kun hukkasit sen.
Löyty! Kämppiksen äijä oli napannut sen ulkoa. Suoritettiin juuri juhlallinen luovutusseremonia.
Dumari

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Joo, cotona ja perceleenmoinen väsy. Ei voi kätsätä, nukuin kuiteskin 6h yöllä, kuten normaalistikin.
SikaMika

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Camilla kirjoitti:
Muista vaan että sioilla on tapana selvitä selvinpäin.
Yritän muistaa.

Jätin kämppikselle aika vittuilevaan sävyyn laaditun viestin, en malttanut olla alkuunkaan asiallinen! Vessaa ei ole ainakaan vielä siivottu, palaan tyypin kanssa asiaan jahka näen sen.

Protskut loppu, joten ahmin henkeni pitimiksi maitorahkaa näin treenin päätteeksi. Nyt käyn huuhtelemassa kivekseni, valmistan herkullisen(?) kana-aterian, syön herkullisen(?) kana-aterian ja alan lukemaan herkullista kana-at...eikäku tota vitun opusta.

Tsemppiä Urmpiaiselle. Mitkä ovat Rollotomasin tunnelmat tällä hetkellä? Känniavautumisten jälkeistä euforiaa ilmassa...? :) No, tsemppiä sinullekin!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

SikaMika kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
Muista vaan että sioilla on tapana selvitä selvinpäin.
Yritän muistaa.
Sä lainailet mua niin paljon et oot varmaan salaa ihastunut!!

Ei hitto avasin just telkkarin ja Jani Sievinen juontaa täällä jotain missikisoja :shock:

Nyt äkkii jotain sutinaa!!
SikaMika

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Camilla kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
Muista vaan että sioilla on tapana selvitä selvinpäin.
Yritän muistaa.
Sä lainailet mua niin paljon et oot varmaan salaa ihastunut!!
Höpsistä! Olen aivan avoimesti korviani myöten rakastunut - itseeni. Mutta ei se mitään, jatketaan lainailua. :wink:
Nyt äkkii jotain sutinaa!!
Jos näytät mulle lainauksesi, mä näytän sulle omani :boohoo: (tuohon piti tulla sellainen silmää iskevä sinertävä möhköpallo, mutta sellaisen puutteessa joudut tyytymään tähän poskihoito-hymiöön)

Edit: Siitä puhe :jouden: :jouden: :jouden: mistä puute. Löytyihän se...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla meni kenttäkisat kivasti! Oliko vähän mahtavaa! JEEs! mieletön adrenaliini lataus, uh.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Rukouksiini on vastattu ja huomiselle järjestynee sutinaa :h:
AarneAnkka

Re: SurutonSunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No niin, saavuin Suomeen siinä kaheksan maissa, ja nyt oon täällä valmistautumassa nukkumaan. Matkalaukku on 60% purettu, ja porraskäytävän palovaroittimesta on poistettu paristo kun se alkoi piippailemaan vähyyttään (uutta ei tietenkään ole just nyt saatavana tilalle).

En jaksa enää mitään, ich bin kaputt, olen pee aa äs koo aana. Nyt nukkumaan.
Vastaa Viestiin