Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi on kauniimpi ja ihanaNpi Nainen?

Aito_Johanna
33
50%
Superior
33
50%
 
Ääniä yhteensä: 66

silsis

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Aito_Johanna kirjoitti: Äläs nyt kiehu siellä... Ihmettelen, mikä ulkonäössäni siihen viittaa :shock:
Ehkä korkeintaan höyryän, mutta olenhan vittuuntunut. Sanoissani pysyn silti. Etenkin sun kasvot tuovat mieleeni mummujeni hääkuvat. Onko se nyt sitten niin shokkaavaa?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

silsis kirjoitti:Onko se nyt sitten niin shokkaavaa?
No ei varmaankaan, mutta mua ainakin ihmetyttää että mistä ihmeestä sä yhtä äkkiä innostuit noin arvostelemaan toisen ihmisen ulkonäköä? Aika loukkaavaa ja tarpeetonta IMHO.

Äänestin aitojohannaa vaikka kumpikaan nainen ei edusta sitä naiskauneutta mistä mä naisissa pidän.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
SingleMalt

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Aito_Johanna kirjoitti:
silsis kirjoitti: ope taas tuo sota-ajan häivähdyksen harmautta ja tylsyyttä.
Hmm. Olenko tavannut sinut?
Silsis oli se äidin pukema pikkupoika kravatissa ja v-aukkoisessa neulepaidassa. Siis se pikkupoika joka näytti juuri siltä, että kravatti kuristaa, liivi on hiostava, mutta kun se oli äidin mielestä niin söpö asuste sen päällä.
ninnithequeen

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä äänestin Aito_Johannaa.

Onkohan Rollolla moraalinen krapula? Hyihyi tämmösiä ketjuja.
silsis

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Georgina kirjoitti:...ihmetyttää että mistä ihmeestä sä yhtä äkkiä innostuit noin arvostelemaan toisen ihmisen ulkonäköä? Aika loukkaavaa ja tarpeetonta IMHO.
Kun altistaa itsensä kyselylle, niin siis...mitä mä selitän. Jos ei kaltaisiani kommentteja(jotka eivät mielestäni muuten olleet erityisen loukkaavia) pysty prosessoimaan osana muutoin vaaleanpunaista karkkikasaa, niin sitten ei pitäisi kisaan ryhtyä.

Ja totta puhuen, onhan nämä Kumpi on ihanampi?-ketjut aika hemmetin kornia luettavaa, jos ei yhtään kontrastia anneta.
AarneAnkka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Enkelinkasvoinen helmeilevä stunneri versus tanniininen, kuiva, hapahko ilonpilaaja. Onx tää joku kompa vai? :?

Molemmat ovat kyllä omalla tavallaan pelottavia. Iik.
Flipperix

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

SingleMalt kirjoitti:kravatissa ja v-aukkoisessa neulepaidassa
Eikä? Alle kuuskymppinen? Pikkujouluissa? Baarissa? :shock:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

silsis kirjoitti: Kun altistaa itsensä kyselylle, niin siis...mitä mä selitän.
Niin, johannahan ei näytä aloittaneen tätä ketjua ja epäilen kyllä että neidoilta olisi lupaakaan pyydetty.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
silsis

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Georgina kirjoitti:Niin, johannahan ei näytä aloittaneen tätä ketjua ja epäilen kyllä että neidoilta olisi lupaakaan pyydetty.
Neito on ylläpidossa, kuten tiedämme, joten salliminen on sama asia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ainakin tämmöiset kyselyt aiheuttavat niiden kohteille pahaa mieltä, vaikka muka kuinka hauskoja olisivatkin. Ettekö urpot tajua, että jokainen kommentti jossa mollataan henkilöä satuttaa taatusti. Mua ainakin satuttais tommonen arvostelu, vaikka se sitten tapahtuis netissä täysin tuntemattomien ihmisten toimesta. Silti. Me kaikki halutaan olla ihania.

Mun mielestä molemmat tytöt on omalla tavallaan ihania. Siitäs saitte!11 :D
Prepare for the worstest.
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

silsis kirjoitti:
Kun altistaa itsensä kyselylle, niin siis...mitä mä selitän. Jos ei kaltaisiani kommentteja(jotka eivät mielestäni muuten olleet erityisen loukkaavia) pysty prosessoimaan osana muutoin vaaleanpunaista karkkikasaa, niin sitten ei pitäisi kisaan ryhtyä.
Altistaa itsensä kyselylle? Ryhtyy kisaan? En minä ole tätä ketjua aloittanut.
Mutta, minähän prosessoin kommenttejasi. Nimenomaan juuri sitä teen: suhteutan ne kontekstiinsa ja arvioin ja kommentoin niitä ja esitän jatkokysymyksiä.
Vai tarkoititko, että sinun pitää saada huudella muista keskustelijoista mitä tahansa, mikä yhtään liittyy ketjun aiheeseen, ja kohteen pitää nielaista kommenttisi kyseenalaistamatta ja kysymyksiä esittämättä?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

silsis kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Niin, johannahan ei näytä aloittaneen tätä ketjua ja epäilen kyllä että neidoilta olisi lupaakaan pyydetty.
Neito on ylläpidossa, kuten tiedämme, joten salliminen on sama asia.
Ja ketjun poistaminen olisi aloittanut välittömän urputuksen huumorintajuttomuudesta... Mene nyt vähän itsees.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
silsis

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja silsis »

nowaysis kirjoitti: Ettekö urpot tajua, että jokainen kommentti jossa mollataan henkilöä satuttaa taatusti.
Mä en elä maailmassa, jossa vain kehuminen on sallittua. Kyllästyin perseennuolemiseen, kun viikkoraha lopetettiin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Georgina kirjoitti:
silsis kirjoitti: Kun altistaa itsensä kyselylle, niin siis...mitä mä selitän.
Niin, johannahan ei näytä aloittaneen tätä ketjua ja epäilen kyllä että neidoilta olisi lupaakaan pyydetty.
Kitinä altistaa. Vähän sama asia kuin jos muuttaisit entiselle ydinkoealueelle, niin ei kannata ihmetellä kun kilpirauhasta alkaa ahdistamaan. Jokainen valitsee missä dallaa.
nowaysis kirjoitti:Mun mielestä molemmat tytöt on omalla tavallaan ihania. Siitäs saitte!11
Pallotit siis kummankin, eli sulla on kaks nikkiä! Kiinni jäit!!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:Silsis oli se äidin pukema pikkupoika kravatissa ja v-aukkoisessa neulepaidassa. Siis se pikkupoika joka näytti juuri siltä, että kravatti kuristaa, liivi on hiostava, mutta kun se oli äidin mielestä niin söpö asuste sen päällä.
:off:

Anteeks, nyt naurattaa. Tämän sanominenko sai sinut rekkautumaan uusiksi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SingleMalt

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lolita kirjoitti: Tämän sanominenko sai sinut rekkautumaan uusiksi?
Meillä kaikilla on heikot hetkemme..
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti:Mä äänestin Aito_Johannaa.
Kiitti :h: Tää osoittaa kaunista joulumieltä, kun ottaa huomioon, että me ei aina olla oltu kovin ystävällismielisissä väleissä :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

silsis kirjoitti:
Mä en elä maailmassa, jossa vain kehuminen on sallittua. Kyllästyin perseennuolemiseen, kun viikkoraha lopetettiin.
Se, että ei tahallaan loukkaa toista, ei ole perseennuolemista vaan hmm.. (sydämen)sivistystä? Rakentava kritiikki on asia erikseen, mutta sitä on hieman hankala esittää toisen habituksesta tällaisessa yhteydessä.

Huomaan kyllä että rakkaalla donarillamme on huono päivä, jonka tuomaa ahdistusta hän ahkerasti yrittää siirtää muihin. Olkaamme ymmärtäväisiä.
Prepare for the worstest.
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

SingleMalt kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
silsis kirjoitti: ope taas tuo sota-ajan häivähdyksen harmautta ja tylsyyttä.
Hmm. Olenko tavannut sinut?
Silsis oli se äidin pukema pikkupoika kravatissa ja v-aukkoisessa neulepaidassa. Siis se pikkupoika joka näytti juuri siltä, että kravatti kuristaa, liivi on hiostava, mutta kun se oli äidin mielestä niin söpö asuste sen päällä.
Ai se! No kyllähän mä nyt muistan :rofl:
elco

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja elco »

Lolita kirjoitti: Anteeks, nyt naurattaa. Tämän sanominenko sai sinut rekkautumaan uusiksi?
Olisi ollut äärimmäisen tyylikäs ratkaisu SM:ltä epärekisteröityä uudestaan heti sanottuaan tuon.
Flipperix

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

silsis kirjoitti:Mä en elä maailmassa, jossa vain kehuminen on sallittua. Kyllästyin perseennuolemiseen, kun viikkoraha lopetettiin.
Ei sitten nuolla persettä. Musta sulla on harvinaisen urpot jutut, melkein järjestään ketjussa kuin ketjussa, mutta nyt aivan erityisesti.
PerttiMakimaa

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

silsis kirjoitti: Etenkin sun kasvot tuovat mieleeni mummujeni hääkuvat.
Siis olettaen, että aikoinaan mentiin nuorena naimisiin, sinä kehut tässä Aito_Jossua nuoren näköiseksi ja klassisen kauniiksi?
ninnithequeen

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:
silsis kirjoitti: Etenkin sun kasvot tuovat mieleeni mummujeni hääkuvat.
Siis olettaen, että aikoinaan mentiin nuorena naimisiin, sinä kehut tässä Aito_Jossua nuoren näköiseksi ja klassisen kauniiksi?
Musta se on upea kuva missä neiti on häissä. Voisi kyllä olla miltä aikakaudelta tahansa :)
silsis

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja silsis »

PerttiMakimaa kirjoitti:Siis olettaen, että aikoinaan mentiin nuorena naimisiin, sinä kehut tässä Aito_Jossua nuoren näköiseksi ja klassisen kauniiksi?
Tulkitseminen on tietty kulloisellakin vastaanottajalla. En edes yritä itse tulkita.
silsis

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Flipperix kirjoitti: Musta sulla on harvinaisen urpot jutut, melkein järjestään ketjussa kuin ketjussa, mutta nyt aivan erityisesti.
Olisi ollut huomattavasti suoraselkäisempää todeta tämä muutoin kuin muiden jo alustettua ja pohjustettua. Tämä sivustahuutelu ei paljoa vaadi, mutta varmasti antaa sinulle sitäkin enemmän.

Toivon, että pistät yv:ä, jos haluat vielä avautua nettipersoonastani.
Vastaa Viestiin