Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi on kauniimpi ja ihanaNpi Nainen?

Aito_Johanna
33
50%
Superior
33
50%
 
Ääniä yhteensä: 66

ninnithequeen

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mikä rääk-juttu? Nyt kertokaa kun kerran aloitittekin!!!11
Mä toivoisin kumminkin, ettei hirveesti kerrottais. Mä kadun vähän jo, mitä kirjoitin, en vedä sitä pois, mutta en haluaisi tähän enää lisää ihmisiä vetää mukaan. Tai, no, mikä mä siis oon sanomaan, mutta, mutta...
No hööööööh....

Mitä muuta kivaa Vaisuissa bileissä yleensä tapahtuu? Paitsi että joku rääkyy ja joku toinen loukkaantuu verisesti jollekin jostain väärinkäsityksestä. Big Brotheriin siitä.

:roll:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 17:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sinä? Istuit minua vastapäätä. En tainnut sinullekaan sanoa paljoa. En edes muista mitä sanoin siellä pikkujouluista, mutta vähän semmoinen fiilis että otit itseesi jotain joka ei ollut kohdistunut sinuun.

--
... mutta vain minulle näistä nälvijöistä koputat nokkaa aiheesta. Koska Olen Sen Arvoinen™?

Kuten esimerkiksi siellä peli-illassa. Anteeksi kauheasti, mitä ihmettä se moukkailu nyt sitten olikin.

Täällä palstalla. (Ja älä nyt imartele itseäsi vaatimalla, että olisin koonnut kuukausien mittaan sanomisiasi jemmaan ja pystyisin nyt antamaan kaiken yhtenä pakettina todisteeksi. Ei nyt sentään.)

En viitsi toistaa pikkujouluissa sanottua, jos et itsekään muista. Varmaankin olit sitten tuhannen tuiterissa :roll:

Arvoisuudesta en sano mitään, mutta sinä olet ainoa täällä, jota olen tavannut monta kertaa livenä ja joka on monta kertaa haukkunut minua palstalla. Et ole ainoa minua palstalla haukkunut etkä myöskään ainoa, jonka jutuista olen, jos ihan rehellisesti asia kerrotaan, joskus pahoittanut mieleni, etkä myöskään ainoa, jolle olen asiasta "koputtanut nokkaa", mutta sinä olet ainoa, joka vain jatkaa ja jatkaa.

Ehkä tässä on ollut väärinkäsityksiä, mutta jos itselläsi ei ole tarpeeksi sosiaalista älyä, jotta tajuaisit asioita itse, anna nyt kun väännän sinulle rautalangasta, kirjoita tämä isoilla kirjaimilla paperille ja liimaa monitoriin ja opettele ulkoa: LIVETUTTUA EI SAA NÄLVIÄ NETTIPALSTALLA, se nyt kerta kaikkiaan katsotaan huonoksi käytökseksi ja käsitetään kohdistuvan toisen livepersoonaan, vaikka kuinka väittäisit jälkikäteen muuta. Koeta oppia tämä, se voi auttaa sinua ihmissuhteissasi myöhemminkin.
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mikä rääk-juttu? Nyt kertokaa kun kerran aloitittekin!!!11
Mä toivoisin kumminkin, ettei hirveesti kerrottais. Mä kadun vähän jo, mitä kirjoitin, en vedä sitä pois, mutta en haluaisi tähän enää lisää ihmisiä vetää mukaan. Tai, no, mikä mä siis oon sanomaan, mutta, mutta...
Mä en edes tiedä, mistä on kyse :shock: Olen ehkä tosi sinisilmäinen, mutta tosiaan pikkujouluihin asti luulin, että kaikilla oli vappuna kivaa.
ninnithequeen

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:LIVETUTTUA EI SAA NÄLVIÄ NETTIPALSTALLA, se nyt kerta kaikkiaan katsotaan huonoksi käytökseksi ja käsitetään kohdistuvan toisen livepersoonaan, vaikka kuinka väittäisit jälkikäteen muuta. Koeta oppia tämä, se voi auttaa sinua ihmissuhteissasi myöhemminkin.
Hohoo.

Mä tiedän montakin, joka voisi liimata samaisen lapun monitoriinsa. Itseni toki mukaanluettuna :oops:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

No tietysti AJ koska Supa on mun kuvitelmissa vielä tyttönen.
huima

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja huima »

Aito_Johanna kirjoitti:Täällä palstalla. (Ja älä nyt imartele itseäsi vaatimalla, että olisin koonnut kuukausien mittaan sanomisiasi jemmaan ja pystyisin nyt antamaan kaiken yhtenä pakettina todisteeksi. Ei nyt sentään.)

En viitsi toistaa pikkujouluissa sanottua, jos et itsekään muista. Varmaankin olit sitten tuhannen tuiterissa :roll:
Ihanaa dissailua!

Mulla on nyt lievä kutina sen suhteen että joskus olisi kiva nähdä kun AJ ja Lilo ottaisi yhteen verbaalisesti. Tällä hetkellä rahat pistäisin Lilon piikkiin dissailun paremmalle onnistumiselle, mutta AJ on selkeästi buubling under.

Tai sitten tämä on vaan kuumehoireilua ja tätä ketjua ei edes ole olemassa.
Aito_Johanna kirjoitti: Arvoisuudesta en sano mitään, mutta sinä olet ainoa täällä, jota olen tavannut monta kertaa livenä ja joka on monta kertaa haukkunut minua palstalla. Et ole ainoa minua palstalla haukkunut etkä myöskään ainoa, jonka jutuista olen, jos ihan rehellisesti asia kerrotaan, joskus pahoittanut mieleni, etkä myöskään ainoa, jolle olen asiasta "koputtanut nokkaa", mutta sinä olet ainoa, joka vain jatkaa ja jatkaa.
Loukkaantuminenhan koetaan aina vastaanottajan toimesta, joten kukaan ei voi kiistää ettetkö olisi niin kokenut. Ulkopuolisena on vain vaikea nähdä missä AA oikeasti olisi 'haukkunut'. Ja ei, ei se oikeasti minua kiinnosta - kunhan muistelen Tixin vanhaa allekirjoitusta netin sulkemisesta.
Aito_Johanna kirjoitti: Ehkä tässä on ollut väärinkäsityksiä, mutta jos itselläsi ei ole tarpeeksi sosiaalista älyä, jotta tajuaisit asioita itse, anna nyt kun väännän sinulle rautalangasta, kirjoita tämä isoilla kirjaimilla paperille ja liimaa monitoriin ja opettele ulkoa: LIVETUTTUA EI SAA NÄLVIÄ NETTIPALSTALLA, se nyt kerta kaikkiaan katsotaan huonoksi käytökseksi ja käsitetään kohdistuvan toisen livepersoonaan, vaikka kuinka väittäisit jälkikäteen muuta. Koeta oppia tämä, se voi auttaa sinua ihmissuhteissasi myöhemminkin.
Meillä on erilaisia sopimuksia eri ihmisten kesken - ja joskus niiden suhteen tulee väärinkäsityksiä tai virhetulkintoja.

Mikäli oikeasti välittää ihmisestä ja ihmissuhteesta, voi nämä väärinkäsitykset hoitaa kommunikoimalla muuten kuin tällä tavalla julkisesti asiaa käsitellen ja varmasti mielipahaa aikaansaaden myös muillekin. Mutta eihän se ole yhtä hauskaa kuin loan heittäminen, vihjailu ja tökkiminen.

Mut hei pusuja kaikille ja terkkuja valvojalle!
huima

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja huima »

Camilla kirjoitti:No tietysti AJ koska Supa on mun kuvitelmissa vielä tyttönen.
Näin mäkin äänestin.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Oloni on nyt perin Sauli Niinistömäinen. Toivottavasti rakentumassa oleva naiseuteni ei vahingoitu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Niba »

-Superior- kirjoitti:Oloni on nyt perin Sauli Niinistömäinen. Toivottavasti rakentumassa oleva naiseuteni ei vahingoitu.
Eiks sitä olis mieluummin voinu kuvitella jotain kaunista?
Pyyhin Netikettiin..
AarneAnkka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aito_Johanna kirjoitti:Mä en edes tiedä, mistä on kyse :shock: Olen ehkä tosi sinisilmäinen, mutta tosiaan pikkujouluihin asti luulin, että kaikilla oli vappuna kivaa.
Näet nyt ainakin että joskus tahtomattaan tai huomaamattaankin voi loukata jotakuta. Ja sitten on toisia jotka kippaavat rekkalastillisen sontaa toisen niskaan mutta se toinen ei edes noteeraa sitä tai kuittaa sen vitsinä. Ilmeisesti annat sanomisilleni enemmän painoarvoa kuin luulen niiden ansaitsevan?

En minäkään tiedä mistä sinun tapauksessasi on kyse. Ihan oikeesti. Toi mun pöhkö heitto se nyt ei ainakaan voi olla. Sulle on @.
Bliss

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Äänestin sitä, joka ei kaiken aikaa rivien välissä kinua itselleen kehuja...
SnapaHead

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

AHHHAAHHHAHAHAHAHAHAH!!!! Ja ikää oli? AAAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!! Ja ikää oli? AHHHAHAAHAHAHAHAHAAHHAHAHA!!! Ja ikää oli?

Tsiisus mitä väkeä. AA ja AJ plays Flipperix featuring Rollotomasi goes Filharmonikk Sosiopaatti.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Näen jo otsikot: "Yhdessä yössä vaisuista vakkareista raisuiksi vakkareiksi!"

Ja Huima, sulla sitten on omituisia pervesioita. Mutta sehän toki jo tiedettiinkin, ihan ammatin puolesta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
AarneAnkka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

huima kirjoitti:Tai sitten tämä on vaan kuumehoireilua ja tätä ketjua ei edes ole olemassa.
Ylipito, you know what to do.
Flipperix

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

SnapaHead kirjoitti:Flipperix featuring Rollotomasi
I resent that remark! Olen sooloartisti.
Elukka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti:Näen jo otsikot: "Yhdessä yössä vaisuista vakkareista raisuiksi vakkareiksi!"
Raisuiksi Rakkareiksipas, tietty! :hep:
Kitinän pikkujoulut on muuten tämänhetkinen ennakkosuosikki joulukuun 2006 katsotuimmaksi reality-jaksoksi. *hakee lisää popkårnia*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elukka kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Näen jo otsikot: "Yhdessä yössä vaisuista vakkareista raisuiksi vakkareiksi!"
Raisuiksi Rakkareiksipas, tietty! :hep:
Kitinän pikkujoulut on muuten tämänhetkinen ennakkosuosikki joulukuun 2006 katsotuimmaksi reality-jaksoksi. *hakee lisää popkårnia*
Haetaanko pehmusteita vai lyödäänkö paljaalla?

Mutapainin ystävänä haluaisin pikkujouluihin muutakin ohjelmaa kuin paskan heittoa silmille?

Vaisuilut ovat olleet tosi vaisuja, niitä ei kai ole tietääkseni järjestetty ollenkaan? Nyt alkaa olla kiire päästä iloitsemaan ilman viinaa, koska pikkujoulukausi lähestyy ripeästi maksojamme, maksoimme tai emme.
Mustiskin muutti kauas pois..

Pyydän mutten rukoile vaisuilujen jatkamista?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mikä rääk-juttu? Nyt kertokaa kun kerran aloitittekin!!!11
Mä toivoisin kumminkin, ettei hirveesti kerrottais. Mä kadun vähän jo, mitä kirjoitin, en vedä sitä pois, mutta en haluaisi tähän enää lisää ihmisiä vetää mukaan. Tai, no, mikä mä siis oon sanomaan, mutta, mutta...
Pidätän hengitystä kunnes kerrotte mikä toi "rääk" oli, kun sitä muistellaan näin pitkään ja hartaasti.
Patz

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Otsikkoon viitaten: Aivan sama, äänestän itseäni kun kerran naisista puhutaan.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

tasoissa ovat.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Rääkäisystä minulle ei mieleen kuin yksi entinen kityläinen. Voisiko olla, että hänen rääkäisynsä olisi pelästyttänyt Aarnen noin perusteellisesti? Kova äänihän Fååsta kyllä lähti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:Rääkäisystä minulle ei mieleen kuin yksi entinen kityläinen. Voisiko olla, että hänen rääkäisynsä olisi pelästyttänyt Aarnen noin perusteellisesti? Kova äänihän Fååsta kyllä lähti.
Hmm. Kun kitystä on kerran löytynyt sarjamurhaajakin, niin mielikuvitus ei riitä kertomaan, mitä tuona wappuna kaksi vuotta sitten on tapahtunut.
eps

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja eps »

NuoriDaavid kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Rääkäisystä minulle ei mieleen kuin yksi entinen kityläinen. Voisiko olla, että hänen rääkäisynsä olisi pelästyttänyt Aarnen noin perusteellisesti? Kova äänihän Fååsta kyllä lähti.
Hmm. Kun kitystä on kerran löytynyt sarjamurhaajakin, niin mielikuvitus ei riitä kertomaan, mitä tuona wappuna kaksi vuotta sitten on tapahtunut.
Ai niin, se oli SE vappu! :roll:

e.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriDaavid kirjoitti: wappuna kaksi vuotta sitten
Ei saatana, onneks tääl ei oo pitkävihasta porukkaa. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin