Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi on kauniimpi ja ihanaNpi Nainen?

Aito_Johanna
33
50%
Superior
33
50%
 
Ääniä yhteensä: 66

Edith

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jos äänestäisin, vastaukseni olisi selvä, koska vain toinen on tarjonnut minulle mm. terästettyä glögiä eli ilmaista viinaa, mutta en äänestä, koska tällaiset äänestykset ovat niin epämiellyttäviä. Olisin halunnut olla kyvykäs vastustamaan koko ketjun lukemista ja ennen kaikkea siihen vastaamista, mutta, no, oon mitä oon.
Geetzu

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun äänen voi kyllä ostaa. No toisen pyllyn oon jo nähny aika tosi läheltä, paha siitä enää parantaa... Molemmat on jotenkin niin epäihania tääl kirjotuksillaan, et pakko taipuu ehkä sen pepun puoleen äänen kans. Jos kehtaan äänestää. Venailen viel hetken yv:tä.
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

AarneAnkka kirjoitti:Enkelinkasvoinen helmeilevä stunneri versus tanniininen, kuiva, hapahko ilonpilaaja. Onx tää joku kompa vai? :?
Pakko tarttua vielä tähän, vaikken ensin aikonut.

------sosiaalipårnåa, saksi tästä ja liitä kokoelmiisi-------

Voisit sinäkin, moukka, opetella vähän käyttäytymään. Tuo "kuiva, hapahko ilonpilaaja" on nimittäin aika loukkaava, ja nimenomaan siksi, että me emme ole toisillemme pelkästään palstahenkilöitä tai isossa porukassa vilaukselta nähtyjä naamatuttuja, vaan olemme viettäneet mm. seurapeli-iltoja yhteisten kavereidemme luona pienellä porukalla. Kotiinikin olen sinut joskus kutsunut; nyt täytyy olla tyytyväinen, että et tullut. Voitko vähän tarkentaa, millä tavalla olen esim. mustaenkelin rattoisassa carcassone-illassa sinun ilosi pilannut?

Sen jälkeen, kun pikkujouluissa kännipäissäsi avauduit ja rupesit täysin yllättäen syytämään minulle jotain ihan ihme syytöksiä vappusi pilaamisesta, olen nimenomaan yrittänyt noissa miiteissä olla sanomatta sinulle mitään, minkä tosikko voisi tulkita ilkeilyksi, koska huomasin, miten herkkä olet. Mielestäni kaikissa (pienissä) miiteissä, joissa me molemmat olemme olleet mukana, onkin ollut mukava, leppoisa tunnelma ja hyvä henki. Siksi mokomat ilonpilaajasyytökset tuntuvat kohtuuttomilta.

Mikä helvetti sinut aikuisen miehen oikeuttaa olemaan muita ihmiisä kohtaan noin tökerö, vaikka sinua itseäsi kohtaan pitäisi lakkaamatta olla ällöttävän kiltti?

---sosiaalipårnå-osio loppuu-------
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tätä galluppia lähemmäs Naista ei gallupin tekijä taida koskaan päästäkään. Virtuaalihanskaa odotellessa..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aito_Johanna kirjoitti:...sapiskaa Aarnelle...
Mun mielestä toi enkelinkasvoinen helmeilevä stunneri sopii suhunkin.


Äänestys oli vaikea, molemmat naiset ovat ihania, mutta aivan eri tavoilla. Ääneni meni lopulta A_J:lle ihan mutu-tuntumalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aito_Johanna kirjoitti:Voitko vähän tarkentaa, millä tavalla olen esim. mustaenkelin rattoisassa carcassone-illassa sinun ilosi pilannut?
Et mitenkään. Sanoinko että olisit pilannut minun iloani? Ja että livenä?
Sen jälkeen, kun pikkujouluissa kännipäissäsi avauduit ja rupesit täysin yllättäen syytämään minulle jotain ihan ihme syytöksiä vappusi pilaamisesta
Täh? Et sinä vappuani pilannut, enkä minä niin sanonutkaan. Mitähän mahdoitkaan oikein kuulla väärin. Minä ainakin paikalle saapuessani kuulin jumalattoman rääkäisyn joka sai huteran vappufiilikseni tytisemaan kuin hyytelö. Se ei kuitenkaan tullut sinun kurkustasi.
Mikä helvetti sinut aikuisen miehen oikeuttaa olemaan muita ihmiisä kohtaan noin tökerö, vaikka sinua itseäsi kohtaan pitäisi lakkaamatta olla ällöttävän kiltti?
Ainakin nuo sinun omituiset tulkintasi asioista tekevät sinusta pelottavan.

Ja jos kerran olen pelkkä pahainen moukka, miksi mielipiteelläni - mikä sen sitten luulet edes olevan - pitäisi olla sinulle mitään merkitystä? Oonxmä sulle jotenkin tärkee vai?
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 25.09.2006 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

AarneAnkka kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Voitko vähän tarkentaa, millä tavalla olen esim. mustaenkelin rattoisassa carcassone-illassa sinun ilosi pilannut?
Et mitenkään. Sanoinko että olisit pilannut minun iloani? Ja että livenä?
Ai puhutko ritarillisesti jonkun muun puolesta? Oi sentään. Kenenhän?
Livenä tietysti, koska me ollaan tavattu livenä, eikä ainoastaan ohimennen vaan ollaan istuttu iltoja samassa kaveriporukassa, kuten jo selitin. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun sulta tulee noita heittoja.
Vai selitätkö nyt, että kaikki on ollut pelkkää väärinkäsitystä, ja viittasit ainoastaan palstapersoonaani ja oikea persoonani on ihan eri asia?
AarneAnkka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aito_Johanna kirjoitti:Vai selitätkö nyt, että kaikki on ollut pelkkää väärinkäsitystä, ja viittasit ainoastaan palstapersoonaani ja oikea persoonani on ihan eri asia?
Kyllä.
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

AarneAnkka kirjoitti:
Ja jos kerran olen pelkkä pahainen moukka, miksi mielipiteelläni - mikä sen sitten luulet edes olevan - pitäisi olla sinulle mitään merkitystä? Oonxmä sulle jotenkin tärkee vai?
No jumalauta siksi, että MINÄKIN OLEN IHMINEN, JOLLA ON TUNTEET, ja minusta tuntuu aika kurjalta, että joku, jonka olen monta kertaa tavannut ja jolle itse en ole halunnut mitään pahaa, toistuvasti sättii minua jollain palstalla. Arvaapa, miltä tuntui tulla peli-iltoihin sen pikkujouluavautumisesi jälkeen? Ei kovin mukavalta. Angitan takia päätin pitää mölyt mahassani, koska Angita oli sympaattinen tyyppi ja näki sinussa jotain mitä minä en näe ja yritti sovitella, että tuo Aarne on niin kamalan herkkä.
Mutta nyt saat kuulla kunniasi, senkin urpo.
AarneAnkka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aito_Johanna kirjoitti:joku, jonka olen monta kertaa tavannut ja jolle itse en ole halunnut mitään pahaa, toistuvasti sättii minua jollain palstalla.
"Toistuvasti"?

Ja miksi ihmeessä et ole halunnut minulle mitään pahaa, jos et kerran näe minussa mitään ja olen moukka? Miksi pahaisen moukan mielipide pitäisi ottaa mitenkään vakavasti, livenä tai ei?
Arvaapa, miltä tuntui tulla peli-iltoihin sen pikkujouluavautumisesi jälkeen?
.. jonka olit käsittänyt väärin. Kyllä mullakin olis varmaan ollut suolet solmussa jos olisin tulkinnut jotain sanomaasi väärin ja kehitellyt siitä jonkun ison härkäsen. Varmaan tuntui kauheelta.
Mutta nyt saat kuulla kunniasi, senkin urpo.
Tyhjennä toki hampaankolosi, kun näytät niihin keräilyä jo aikasi harrastaneen. Olen helppo maali.
ninnithequeen

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sosiaalipårnååååååå :hep:

A_J:n vaalikamppanja kukoistaa.
SingleMalt

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Aito_Johanna kirjoitti: Mutta nyt saat kuulla kunniasi, senkin urpo.
:P Kannattaako tämän takia vielä valvoa, vai pitääkö krapulaisen ja vapisesevan dokun painua jo yöpuulle?
AarneAnkka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

SingleMalt kirjoitti: :P Kannattaako tämän takia vielä valvoa, vai pitääkö krapulaisen ja vapisesevan dokun painua jo yöpuulle?
Sain yksityisviestin joka katosi ennen kuin ehdin lukea sen. Ei kande valvoa, veikkaan ma.
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

(mä en jaksa noita quoteja, Täyskärit on just alkamassa)

Ja miksi ihmeessä et ole halunnut minulle mitään pahaa, jos et kerran näe minussa mitään ja olen moukka? Miksi pahaisen moukan mielipide pitäisi ottaa mitenkään vakavasti, livenä tai ei?

Tulihan se sieltä. Saatiinhan tästäkin AarneAnkan itsesääliruikutusvalitus aikaan.
Minä suhtauduin sinuun ensitapaamisellamme toissa vappuna täysin neutraalisti ja ystävällisesti. Moukaksi olet osoittautunut vasta sen jälkeen käytökselläsi pikkujouluissa. Sen jälkeenkin olen yrittänyt pistää moukkailua dokailun piikkiin ja suhtautua pitkäpinnaisesti, mutta eiku noi nälvimiset jatkuu vaan.
Tuo on aina helppo heitto tuo "miksi mielipiteelläni on väliä, jos kerran en ole tärkeä". Mutta kuulkaas, on aika kumota vanha myytti: kyllä omaan persoonaan kohdistuvat tölväisyt sattuvat, esitti ne kuka tahansa ja oli niissä perää tai ei.

.. jonka olit käsittänyt väärin.

No mikä se oikea käsitys olisi ollut? Kerro nyt, niin saadaan tämäkin asia pois kaihertamasta ja kaikilla on taas kivaa.
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

AarneAnkka kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti: :P Kannattaako tämän takia vielä valvoa, vai pitääkö krapulaisen ja vapisesevan dokun painua jo yöpuulle?
Sain yksityisviestin joka katosi ennen kuin ehdin lukea sen. Ei kande valvoa, veikkaan ma.
Ei ollu multa. Itse menen nyt kyllä telkkarin ääreen.
silsis

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja silsis »

SingleMalt kirjoitti: :P Kannattaako tämän takia vielä valvoa, vai pitääkö krapulaisen ja vapisesevan dokun painua jo yöpuulle?
Mun piti jossain vaiheessa antaa sulle vastine siitä äipän pikkupoika-läpästä, mutta nääh, pidä vaan se. Kyllä mä se pikkupoika voin olla, ei se ole edes paha.
AarneAnkka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aito_Johanna kirjoitti:Minä suhtauduin sinuun ensitapaamisellamme toissa vappuna täysin neutraalisti ja ystävällisesti. Moukaksi olet osoittautunut vasta sen jälkeen käytökselläsi pikkujouluissa.
Ainoa jonka muistan pikkujouluista oli se, että olin kolmen markkinointia opiskelleen ja siitä henkevästi keskustelleen ihmisen välisessä verbaaliristitulituksessa tuppisuuna. Moukkamaista, koska minulla ei ollut aiheesta yhtikäs mitään sanottavaa. Yksi näistä ihmisistä muodosti myös käsityksensä minusta ihmisenä niiden tuntien aikana: olin "netissä mielenkiintoinen persoona mutta osoittauduin livenä tylsäksi" - koska minulla ei ollut markkinoinnista mitään sanottavaa.

Sinä? Istuit minua vastapäätä. En tainnut sinullekaan sanoa paljoa. En edes muista mitä sanoin siellä pikkujouluista, mutta vähän semmoinen fiilis että otit itseesi jotain joka ei ollut kohdistunut sinuun.
Tuo on aina helppo heitto tuo "miksi mielipiteelläni on väliä, jos kerran en ole tärkeä". Mutta kuulkaas, on aika kumota vanha myytti: kyllä omaan persoonaan kohdistuvat tölväisyt sattuvat, esitti ne kuka tahansa ja oli niissä perää tai ei.
... mutta vain minulle näistä nälvijöistä koputat nokkaa aiheesta. Koska Olen Sen Arvoinen™?
Sen jälkeenkin olen yrittänyt pistää moukkailua dokailun piikkiin ja suhtautua pitkäpinnaisesti, mutta eiku noi nälvimiset jatkuu vaan.
Kuten esimerkiksi siellä peli-illassa. Anteeksi kauheasti, mitä ihmettä se moukkailu nyt sitten olikin.
No mikä se oikea käsitys olisi ollut? Kerro nyt, niin saadaan tämäkin asia pois kaihertamasta ja kaikilla on taas kivaa.
Paina CTRL-F ja kirjoita hakukenttään "rääk". Vapputunnelman huojuttaja et ollut sinä.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 25.09.2006 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Flipperix

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Vaisujen vakkarien illanvietto saanee jatkossa raisuja piirteitä. Ei kyl olis tämmöistä sananvaihtoa uskonut näkevänsä :roll:
AarneAnkka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Flipperix kirjoitti:Vaisujen vakkarien illanvietto saanee jatkossa raisuja piirteitä.
Enpä usko.
elco

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja elco »

Flipperix kirjoitti:Vaisujen vakkarien illanvietto saanee jatkossa raisuja piirteitä.
Veikkaan, että vv:iden "peli-illoissa" on muutenkin ihan eri pelit kuin on julkisuudessa kerrottu. Viinaa, huumeita, panemista ja aseita. Remmiä ja rauhoittavia; niillä käy vierailevana porsastelijana Antti Piippo.
AarneAnkka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

En ole edes varma mihin vappuun viitataan. Olen ollut kahdessa vaisussa vapussa. Moukkailinko molemmissa? Jet-lagaava muistini ei nyt pelaa. En muistaisi jälkimmäisen vapun edes menneen mitenkään erityisesti pilalle.
Edith

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Edith »

AarneAnkka kirjoitti:En ole edes varma mihin vappuun viitataan. Olen ollut kahdessa vaisussa vapussa. Moukkailinko molemmissa? Jet-lagaava muistini ei nyt pelaa. En muistaisi jälkimmäisen vapun edes menneen mitenkään erityisesti pilalle.
Joo, molemmat vaput ovat olleet mun luona ja siksi muakin on kiinnostanut nyt tämän jutun selvitys. Vituttaisi, jos tästä tulisi nyt Aarnen ja Aito_Johannan kohdalla sellainen tilanne, että kaikkien muidenkin olisi valittava puolensa.

Mutta juu, tuo rääk-juttu selvensi kyllä minulle ja palautti mieleeni, mistä oli kyse sen ekan vapun osalta. En aluksi muistanut, mutta nyt muistan siis kyllä. Vituttihan minuakin silloin. En tiennyt, miten olisin suhtautunut, joten jostain syystä valitsin tavan olla kuin en huomaisikaan mitään. En tiedä, oliko oikein, mutta mitään järkyttävän kamalaahan ei tapahtunut kumminkaan. Nettituttujen kutsuminen kotiinsa vaan on aina vähän arpapeliä. Tulee niitä porukoita, joihin kuuluvat jotkut ihmiset silleen nippukimppana ja ei sitten voi oikein jotakuta kutsumattakaan jättää.
ninnithequeen

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikä rääk-juttu? Nyt kertokaa kun kerran aloitittekin!!!11
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ihania kummatkin, en lähde vertailemaan.
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti:Mikä rääk-juttu? Nyt kertokaa kun kerran aloitittekin!!!11
Mä toivoisin kumminkin, ettei hirveesti kerrottais. Mä kadun vähän jo, mitä kirjoitin, en vedä sitä pois, mutta en haluaisi tähän enää lisää ihmisiä vetää mukaan. Tai, no, mikä mä siis oon sanomaan, mutta, mutta...
Vastaa Viestiin