Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi on kauniimpi ja ihanaNpi Nainen?

Aito_Johanna
33
50%
Superior
33
50%
 
Ääniä yhteensä: 66

Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kumpi on ihanaNpi ja kauniimpi Nainen: Aito_Johanna vai Superior?

Anteeksi ruostunut suomeni...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
SikaMika

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olisikohan se Rollon aika jo mennä tutimaan...? :)

Edit1: Olisikohan minunkin...

Edit2: Ja Supaa äänestin. Nättejä tyttöjä molemmat, AJ vain on liian kiltti mun makuuni, Supa on sopivan sekaisin (confortably numb!)... :twisted:
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

:rofl:
1108

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

RolloTomasi kirjoitti:Kumpi on ihanaNpi ja kauniimpi Nainen: Aito_Johanna vai Superior?
Siis häh? Tarjolla kaksi nautaa, valitse nyt sitten näistä paskoista...

*oksentaa*
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Myönnän turhamaisuuteni: käyn aina välillä katsomassa, kuinka moni on käynyt äänestämässä.
Elukka

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tuulenpuiska.
Lepikkorapu

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Aito_Johanna kirjoitti:Myönnän turhamaisuuteni: käyn aina välillä katsomassa, kuinka moni on käynyt äänestämässä.
Äänestin sinua. :jouden:
Lepikkorapu

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Lepikkorapu kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Myönnän turhamaisuuteni: käyn aina välillä katsomassa, kuinka moni on käynyt äänestämässä.
Äänestin sinua. :jouden:
Edit: epsin mielestä voisin pyytää sinua syömään, kun kerran asunkin aivan kivenheiton päässä Kampissa. Tuumin, että et varmaan lähtisi. Lähdetkö? :)

Äh. piti siis muokata äskeistä viestiä. Olen ihan tohkeissani. Menenkin tästä lukemaan sufragettien edesottamuksista.
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lepikkorapu kirjoitti:Edit: epsin mielestä voisin pyytää sinua syömään, kun kerran asunkin aivan kivenheiton päässä Kampissa. Tuumin, että et varmaan lähtisi. Lähdetkö? :)
Kuka oikein olet? En tunne näitä uusia nimimerkkejä :?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aito_Johanna kirjoitti:
Lepikkorapu kirjoitti:Edit: epsin mielestä voisin pyytää sinua syömään, kun kerran asunkin aivan kivenheiton päässä Kampissa. Tuumin, että et varmaan lähtisi. Lähdetkö? :)
Kuka oikein olet? En tunne näitä uusia nimimerkkejä :?
:rofl:

Ja muutenkin ihan päätön äänestys.
Kityssä yleensä asetettu kysymys toisin, kuten panisin/en.
Tässä äänestyksessä tulee mukaan muita hämäriä motiiveja?
Pyyhin Netikettiin..
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Koko ajan parin äänen päässä Superiorista. Olen ihan tyytyväinen tulokseen, sillä hyvälle ei ole häpeä hävitä, ja supruhan on kaunis. Seuraan silti edelleen tilannetta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olin vähän helppo supjekti ja äänestin opjektia.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
silsis

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Supa vaikutti ihan nätiltä, ope taas tuo sota-ajan häivähdyksen harmautta ja tylsyyttä. Ihanuudesta, johon luonteen myös lasken: AJ on ulkonäkönsä mukaisesti tylsä, Supalla on taas pelottavan huono itsetunto.

Lopputulos: Supa on ihanampi ja kauniimpi.
Viimeksi muokannut silsis, 25.09.2006 9:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

oman ääneni nyt selvänä annoin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja ak »

Aito_Johanna kirjoitti:Myönnän turhamaisuuteni: käyn aina välillä katsomassa, kuinka moni on käynyt äänestämässä.
:pics:
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

silsis kirjoitti:Supa vaikutti ihan nätiltä, ope taas tuo sota-ajan häivähdyksen harmautta ja tylsyyttä. Ihanuudesta, johon luonteen myös lasken: AJ on ulkonäkönsä mukaisesti tylsä, Supalla on taas pelottavan huono itsetunto.
Hmm. Olenko tavannut sinut?
silsis

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Aito_Johanna kirjoitti:Hmm. Olenko tavannut sinut?
Mä taisin nähdä sut livenä viime pikkiksien ruokailuissa. En jutellut kanssasi. Vastaan vain omasta puolestani. Mielipiteeni on tietysti omien kokemuksieni summa, joten netin perustaallahan tässä pitkälti mennään. Ei kai tässä kuitenkaan sitä kysytty, siis miltä pohjalta muodostit mielipiteesi?
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

silsis kirjoitti:
Mä taisin nähdä sut livenä viime pikkiksien ruokailuissa. En jutellut kanssasi. Vastaan vain omasta puolestani. Mielipiteeni on tietysti omien kokemuksieni summa, joten netin perustaallahan tässä pitkälti mennään. Ei kai tässä kuitenkaan sitä kysytty, siis miltä pohjalta muodostit mielipiteesi?
Ei kysytty, mutta tokihan keskustelupalstalla on tapana esittää jatkokysymyksiä.
Et sinäkään minusta ole suorastaan ratkiriemukas tai millään tavoin kiinnostusta herättävä persoona (kun ei en edes naamaa pannut merkille ja nimimerkistä "silsis" en muista muuta kuin että sellainenkin taitaa Kitinässä liikuskella), joten emmeköhän ole tasoissa.
silsis

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Aito_Johanna kirjoitti:Et sinäkään minusta ole suorastaan ratkiriemukas tai millään tavoin kiinnostusta herättävä persoona (kun ei en edes naamaa pannut merkille ja nimimerkistä "silsis" en muista muuta kuin että sellainenkin taitaa Kitinässä liikuskella), joten emmeköhän ole tasoissa.
Muija alkoi heti sykkimään. Pysy aiheessa! Ei ollut kyse minusta. Emme ole siis tasoissa. Onko sulla niin huono itsetunto, ettet kestä kuin kehuja? Ei tämä voinut nyt niin suuri ylläri olla?
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

silsis kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Et sinäkään minusta ole suorastaan ratkiriemukas tai millään tavoin kiinnostusta herättävä persoona (kun ei en edes naamaa pannut merkille ja nimimerkistä "silsis" en muista muuta kuin että sellainenkin taitaa Kitinässä liikuskella), joten emmeköhän ole tasoissa.
Muija alkoi heti sykkimään. Pysy aiheessa! Ei ollut kyse minusta. Emme ole siis tasoissa. Onko sulla niin huono itsetunto, ettet kestä kuin kehuja? Ei tämä voinut nyt niin suuri ylläri olla?
Äläs nyt kiehu siellä. Kommunikaatiossa on aina kyse paitsi sanomasta, myös sanoman lähettäjästä ja sen vastaanottajasta. Tietenkin mielipidettä on punnittava suhteessa siihen, kuka sen on esittänyt. Minun ei ole kohtuullista suuttua arviosta "sota-ajan harmaa ja tylsä", kun sen esittää kaveri, joka livenäyttäytymisellään ja parillasadalla viestillään ei ole jättänyt omaan mieleeni minkäänlaista muistijälkeä.

Kieltämättä tuo "sota-ajan harmaa ja tylsä" oli vähän ylläri, nimenomaan, jos se perustuu myös livekontaktiin (palstakontekstissa ei; tiedän entuudestaan, että kuiva huumorini ei avaudu ihan kaikille), jos et edes jutellut kanssani (jutellessani uusien ihmisten kanssa saatan olla jonkun mielestä tylsä, sekään ei yllättäisi). Ihmettelen, mikä ulkonäössäni siihen viittaa :shock:
Geetzu

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä haluisin kans tällaseen galluppiin. Ja sit ylläpito siistis sen vielä mieleisekseni. Sopisko? Tarttisin nyt semmosta ihailua ja kaikkee. Kyllä te ymmärrätte.
CandyMan

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:Mä haluisin kans tällaseen galluppiin.
Minkä mielikuvitushahmon kanssa haluat galluppiin? Suahan ei ole oikeasti olemassa.
Geetzu

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mä haluisin kans tällaseen galluppiin.
Minkä mielikuvitushahmon kanssa haluat galluppiin? Suahan ei ole oikeasti olemassa.
Vaik sun kans, saisin varmasti enemmän ääniä! Sua vaan ärsyttäis ku mielikuvitushahmo ois ihkumpi. Nii.
CandyMan

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

silsis kirjoitti:Mä taisin nähdä sut livenä viime pikkiksien ruokailuissa.
Offtopic, mutta etkö sä nypari lähtenytkään pois pikkareista jo ennen ruokailua, vai muistanko ihan väärin? Etkoilla olit kyllä Belgessä, siitä löytyy jopa kuvatodiste.
Aito_Johanna

Re: Kumpi on ihanaNpi nainen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

CandyMan kirjoitti:
silsis kirjoitti:Mä taisin nähdä sut livenä viime pikkiksien ruokailuissa.
Offtopic, mutta etkö sä nypari lähtenytkään pois pikkareista jo ennen ruokailua, vai muistanko ihan väärin? Etkoilla olit kyllä Belgessä, siitä löytyy jopa kuvatodiste.
Ai onks silsis nypari?
Vastaa Viestiin