Makea maanantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

IhQ tyttö ilmoitti haluavansa katsoa nukke-ohjelmaa äitin vieressä. Siis mun rakkaita vanhoja Muppet Showta. Saanko mä vaan maata murun vieressä ja tuijottaa videoita :dream:

Imuroida ehtii myöhemminkin, ja pyykkikone pyörii tuijottamattakin.

Ai niin, mulle tarjottiin töitä eilen kahdesta eri paikasta :)
Lepikkorapu

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Georgina kirjoitti:
Joo, ollaanpa yhdynnässä
:pics:

Väliaikatiedote: Protagoras on relativisti. Trasymachuksen mielestä oikeus on vahvemman etu. Antiphon komppaa. Sokrates ei mielestään tiedä mitään. Platonin mielestä hommassa on ideaa.

Toivottavasti näiden lukeminen korvaa sen, että olen kieltäytynyt jo kahdesta työtarjouksesta tänään. Rahassa mietittynä olen passannut 200 - 300 euroa. No, eipä niillä olisikaan vetänyt kuin kuudet perseet.

Jos lauantainen tentti menee läpi, saan todistuksen suoritetusta kokonaisuudesta. Todistus maksaa 125 euroa. Sillä olisi saanut kahdet ja puolet perseet.
silsis

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Vieläkin tukossa ja pää jäässä yövalvomisesta. Ihan kun olis krapula. Luulin, että selviäisin yhden päivän levolla, mutta kilinvitut!

Kohta pelaan säbää ja futsalia, jos tämä päivä vielä hyväksi muuttuis - tuskin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lepikkorapu kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Joo, ollaanpa yhdynnässä
:pics:
Ahhaa, olen just niin pöljällä tuulella että voisin laittaa tähän mun ja ia:n pusukuvan ja saisit kuvitella loput. ;)

Onneksi olen niin kohtelias ja hillitty että en tee sitä. (ia ei oo mesessä, ei voi kysyä lupaa)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:...
Hei hou!

Siellä Oulussa päin asustaa kuulemma nykyään 30-vuotias, musta dartmoorinponitamma Rosalyn. Tuntomerkkeinä töpöhäntä. Et sattuisi tietämään missä majailee siellä? On vanha lapsuudenrakkaus :)
Dumari

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ihanaa maanantai-angsteilua ketjuissa. Mua ei oikeestaan vituta vaikka en päässytkään viikonloppuna tekemään mitä halusin, tough shit. Nyt röökille ja duunit loppuun.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ninnithequeen kirjoitti:
Georgina kirjoitti:...
Hei hou!

Siellä Oulussa päin asustaa kuulemma nykyään 30-vuotias, musta dartmoorinponitamma Rosalyn. Tuntomerkkeinä töpöhäntä. Et sattuisi tietämään missä majailee siellä? On vanha lapsuudenrakkaus :)
Vaikka täällä oulun alueella ei ole kuin muutama hevonen niin valitettavasti en ole törmännyt tapaukseen. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Löysin keittiön ylähyllyltä Marianne-karkin. Magee tuli, siis :) IhQuu.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Vaikka täällä oulun alueella ei ole kuin muutama hevonen niin valitettavasti en ole törmännyt tapaukseen. ;)
Hih.

Aattelin vaan että tuon tapauksen kyllä muistaa, jos on tavannut :)
tonttu

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Uusi mastercard viivi ja wagner kuosilla tuli postissa. :cheer:
Ainiin, sain kutsun vauvakutsuille. Onko kukaan ollut, millaiset kekkerit on kyseessä? Siis tietenkin odottava äiti on keskipiste ja lahjoja annetaan, mutta siis että akat kirkuu kuorossa, niinkö?
Voishan sitä ehkä kokeilla.
Viimeksi muokannut tonttu, 25.09.2006 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ninnithequeen kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Vaikka täällä oulun alueella ei ole kuin muutama hevonen niin valitettavasti en ole törmännyt tapaukseen. ;)
Hih.

Aattelin vaan että tuon tapauksen kyllä muistaa, jos on tavannut :)
Joo, en oo kyllä nähnyt. Tuppas vaan vähän naurattaan, tuo on hassu kysymys. Tulee samakaltaisia joskus vastaan jos on käymässä vaikka Tampereella ja tulee puheeksi että on Oulusta. "ai oulusta? Tunnetko yhtä pekkaa oulusta? ai et? en mä muista sen sukunimeä. jossain siellä oulussa se asuu, onkohan se jossain joen eteläpuolella"

Voihan sitä aina kysyä, maailma on todistetusti pieni :]
Viimeksi muokannut Georgina, 25.09.2006 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
Lepikkorapu kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Joo, ollaanpa yhdynnässä
:pics:
Ahhaa, olen just niin pöljällä tuulella että voisin laittaa tähän mun ja ia:n pusukuvan ja saisit kuvitella loput. ;)
Onneks siihen on rajattu vaan meijän päät... 8)

Kävin sitten luovuttamassa kuntosalireissulla vertakin, kun kerran kutsu kävi. Hyvät sapuskatkin sai kaupan päälle, nyt taas pärjää. Ja sitten eikun kampaajalle kiitämään äkkiä.

Äijän kamatkin oli löytyny!
ninnithequeen

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Voihan sitä aina kysyä, maailma on todistetusti pieni :]
Niin, plus että olet hevosalalla ja varmasti monet tallit siellä kolunnut :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Onneks siihen on rajattu vaan meijän päät... 8)
Niin, sun toinen käsihän pitelee tuoppia, mutta entäs toinen...
Munkin pitäis se verenluovutus homma saada aikaiseksi. Oon kyllä aika saamaton tän asian suhteen. Ja ukon kamoille hyvä! Sitä mun ukon Qstockissa hukkaamaa äidin vyötä ei ole löytynyt...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jup, sain sentäs verhon laitettua keittiöön ja kirkastettua hiusväriäni. Piru kun tää väri haalistuu niin nopiasti.
Muuten onkin taas tylsää. Yritin niitä työpaikkojakin ettiä, mutta päässä kumisee tyhjää ja mikään ei oikeen iske. Mitäs sitten tekis?
1108

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ristus perkele että voi miestä vääääääsyttää. Muija valvotti ihan liian myöhään ja aamusta 05.30 töihin lähtö ei olisi voinut enempää masentaa.

Mutta en mene torkuille...en perkele.
silsis

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja silsis »

1108 kirjoitti:Ristus perkele että voi miestä vääääääsyttää.
Tänään on mun virallinen avautumispäivä. Eniten mua tämänhetkisessä väsymysvitutuksessani vituttaa se, että jo kohta 8 vuotta palvelleena menin tyhmänä uhraamaan osan terveyttäni nimellistä yökorvausta vastaan. Kai sitä kuvittelee olevansa kone. Vitut, kone voin olla, mutta en läpäisisi katsastusta.
selika

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan armoton vitutus päällä, mutta kai se on suoriuduttava pihalle kun ruoka on loppu
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jeee, lähti kymmenen senttiä tukasta. Hitto siellä on KYLMÄ! Hanskat pakko olla fillaroidessa.
Georgina kirjoitti:Ja ukon kamoille hyvä! Sitä mun ukon Qstockissa hukkaamaa äidin vyötä ei ole löytynyt...
Juu, nyt se vaan ei meinaa saada sulkemaansa liittymää takas auki, kun sieltä sippi-Saunalahdesta ei kuulemma vastata ollenkaan, saa jonottaa seittemäntoista tuntia..

Siis hä? Miten voi hukata VYÖN? Housuista, oletan? Mitä te oikein hommasitte siellä vessareissulla?
Elukka

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

On kyllä ollu niin :maanantai: maanantai, ettei pahemmasta väliä. :x
Tulin käväisseeksi ihan turhaan Kumpulan kampuksella ostamassa kopiokortin - matematiikan kurssimatskut, jotka meinasin kopioida, löytyvätkin netistä.
Ennen kuin ehdin ajatella niin pitkälle, että samalla reissulla olisi voinut hakea uuden opiskelijakalenterin ja lukuvuositarran korttiin, olin jo hypännyt ensimmäiseen pysäkille tulleeseen bussiin - numeroon 70 T, joka ei ollut menossa lähellekään työpaikkaani.
Hevon-kuusen-Kampista-vittu! työpaikalle kiirehtiessä unohdin käydä ostamassa viikon duunieväät.
Pääsis jo nukkumaan stana... :tiistai:
Chap

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Chap »

TPK! Jee, huomenna lomalle Barcelonaan!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mies tuli töistä, mä lähdin töihin. Vittu!

EI kiinnostais ollenkaan olla täällä, mutta minkäs teet. Vuoro loppuu klo 23, ja aamulla pitäis olla pirteänä klo 8 Töölössä. Perjantai ja lauantai oltiin niin kiltisti kotona, mutta eilen tuli anoppi, ja käski ylös, ulos ja siiderille. Menikin sitten jokunen, ja tuli taas kerran todistettua miehen infernaalisen "cacca" viinapää :D

Jepjep, ja sitä rataa. Onneks huomenna pääsee vähän jumppaamaan töiden jälkeen - nää tyhmät vuorot pilaa mun yhteissalikäynnit kaverin kanssa :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Perse. Just sain ahterini hilattua kotiin töistä kun muistan et on peli Helsingissä ja lähtö puolen tunnin päästä. Noh, ei muuta ku kamat kantoon ja menox. Ruskeassuo here I come :perse:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
slam

Re: Makea maanantai?

Viesti Kirjoittaja slam »

vitutti yöllä työskentely. kaljapulloja sai kiskoa pois ja muita tyhjiä lootia...

koira kiehnaa jaloissa. :)

- joo, en yön taidan ottaa todella rauhalliseen tahtiin.
Vastaa Viestiin