Paras lääke krapulaan?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onko joku sanonut, ettei saada?.
Aivan.
Unohdin että vedät niin paljon viinaa että krapula ei pääse iskemään.
No niinhän se olikin juu.

No, kunhan saan.
Elukka

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Vesi juomisen lomassa, niin ei krapula edes tule :wink:
Tää on kyllä hyvä kikka.
:bling: Voisi olettaa että vissyvesi, joka palauttaa nestetasapainon "tavallista" vettä paremmin, toimii myös tehokkaammin krapulanestäjänä?

:think: Nyt kun aloin muistelemaan, niin tunsin joskus yhden tytsyn, jolla oli tapana ryypätä kohtuullisen tuhdisti kun sille päälle sattui. Hänen mukaansa parhaat lääkkeet kraa-pulaan ovat pari purkkia säilykemandariineja ja useampi tölkki Ramlösaa.
Q.E.D. ?

Ai niin, mikäli olette lääketieteen kandeja tai osaatte muuten laittaa tippaletkun, niin nesteytyshoito kuulemma toimii oivallisesti. Alentunutta energiatasoaan voi samalla nostaa glukoositipalla. :wink:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Elukka kirjoitti:Ai niin, mikäli olette lääketieteen kandeja tai osaatte muuten laittaa tippaletkun, niin nesteytyshoito kuulemma toimii oivallisesti. Alentunutta energiatasoaan voi samalla nostaa glukoositipalla. :wink:
Lääkkeenä löytyy myös oksennusrefleksin salpaajaa, voi jatkaa heti juopottelua eikä okseta ollenkaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pitäskö tähän nyt vastata, että DNA-kauppa?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
leila

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja leila »

Kun minulle alkoi ikää kertyä (25+) aloin kärsiä niin hirveistä krapuloista, että olen vähentänyt juomista ihan krapulan pelosta. Jos kapula kuitenkin iskee, niin ibuprofeeni (400 mg) auttaa. Alkoholi ei sovi mulle millään lailla.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla on tosi harvoin krapula. Olen huomannut sen johtuvan siitä että käytän tosi harvoin alkoholia. Toimii!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Vesi juomisen lomassa, niin ei krapula edes tule :wink:
Tää on kyllä hyvä kikka.

Mutta jos vedät kossupullollisen, ja siinä sivussa vaikka 10 litraa vettä, ni salettiin heikottaa seuraavana päivänä.
Nope! toisaalta krapula on muutenkin vieras mulle.

Mut jos röökii tulee otettuu kännissä, niin sit voi vähän heikottaa ja paska maistuu suussa.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
bedlam

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NUKKUMINEN. Kun heräät ensimmäisen kerran valtavaan päänsärkyyn aamusella, käy pisulla, heitä burana naamaan runsaan veden kera ja nuku reilusti iltapäivälle asti. Seksiä voi harrastaa yöllä, aamulla ja iltapäivällä, mutta se auttaa vain sen hetken kun sitä harrastaa. Ja monasti kunnon orkku saattaa aiheuttaa vain pahemman jomotuksen. Mut sen jälkeen kyllä unikin maistuu paremmin.

JUOMINEN MUUALLA KUIN SAVUISESSA RAFLASSA. Mulla ei ole koskaan ollut krapulaa baarittomien iltojen jälkeen, vaikka viinaa olisi vetänyt kuinka.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun kaameeseen kapulaan ei auta mikään. Päähän sattuu ja oksentelen iltaan asti. Pienemmistä krapuloista pääsee Buranan korvikkeella ja roskaruualla.

Kaikkein parhaiten krapuloihin on auttanut absolutismi. Oli pakko päästä sanomaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

RAM13 kirjoitti:niin sit voi vähän heikottaa ja paska maistuu suussa.
Kato.

Ota suihin ennen perseesi kairaamista, ei sen jälkeen. Ja pyydä että isäsi käyttää kondomia.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

1108 kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:niin sit voi vähän heikottaa ja paska maistuu suussa.
Kato.

Ota suihin ennen perseesi kairaamista, ei sen jälkeen. Ja pyydä että isäsi käyttää kondomia.

Sä oot varmaan tosi pahis hei :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Paras lääke krapulaan?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Pajautus
Vastaa Viestiin