Tiukka Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Toinen kollega saapui aamusta oikeaan aikaan suht freesinä, mutta eiliset juhlavaatteet päällä (ei ollut siis kotona yötä). Toinen soitti että myöhästyy ja oli kaamiassa kapulassa, konserninpileet olivat siis aika onnistuneet meidän konttorin kannalta. Minä en ollut ollenkaan, joten on tuoreet vaatteet ja kapulaton olo.
millivanilli

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hemmetti! Olo on aika kauhea. Seuraavalla kerralla ei kannata juoda drinkkiä jonka nimi on gravestone.
silsis

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Aloitin päiväni paheella, liu'utin pari tuntia työpäivääni. Sisäinen sankarini ei kuitenkaan sallinut nukkumistani kuin puolivaloilla. Nyt sitten kärvistellään pari tuntia kauemmin - turhaan.

Illalla tulee UCL:a, jotain positiivista. Taidan olla vähän masiksessa, kun mitään kivaa ei ole tiedossa. Pitäisi aina olla jotain, jota odottaa. Iltojen pimetessä ja ilman viilentyessä konkretisoituu pitkän pimeän talven läsnäolo. Talvihan on arsesta. Täytynee varmaan poiketa matkailusivustoilla...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

silsis kirjoitti:Taidan olla vähän masiksessa, kun mitään kivaa ei ole tiedossa. Pitäisi aina olla jotain, jota odottaa.
Höh, älä ole. Odota joulua! :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kolkki TPK..
Mitään järkevää sanoa taida.
Pyyhin Netikettiin..
silsis

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

irmelianneli kirjoitti:Höh, älä ole. Odota joulua! :)
Joulu on nykyään mulle vähän kaksijakoinen tapaus. Totuin viettämään sen pitkän aikaa muijan ja perheeni kanssa. Nyt sitten on pari viimeistä joulua mennyt sinkkuna yksin perheen kanssa, eikä fiilis ole ollut enää aidon jouluinen.

Ehkä isoin piriste on tällä hetkellä tulevat futsal-pelit. Kyyniseksi vetää...

Kiitos piristyksestä :D
swirl

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Huono olo ja aikakin tuntuu matelevan ihan uskomattoman hitaasti. Kulutan sitä vertailemalla puhelimia - nyt on uuden luurin hankinta edessä. Nokian N93 tai N91 kuumottelisivat kovasti. Pitäähän sitä ihmisellä olla leluja 8)
AarneAnkka

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

swirl kirjoitti:nyt on uuden luurin hankinta edessä. Pitäähän sitä ihmisellä olla leluja 8)
Tokiossa vuokraamani simpukkakännykkä tuntui kivalta. Siis simpukkamalli silleen yleisesti, koska sitä voi pitää taskussa / laukussa ilman pelkoa siitä että nappeja tulisi tahattomasti painelluksi. Seuraava kännykkäni, jos ja kun tästä Noksu 6100:sta aika jättää, tulee olemaan simpukka.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

silsis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Höh, älä ole. Odota joulua! :)
Joulu on nykyään mulle vähän kaksijakoinen tapaus. Totuin viettämään sen pitkän aikaa muijan ja perheeni kanssa. Nyt sitten on pari viimeistä joulua mennyt sinkkuna yksin perheen kanssa, eikä fiilis ole ollut enää aidon jouluinen.

Ehkä isoin piriste on tällä hetkellä tulevat futsal-pelit. Kyyniseksi vetää...

Kiitos piristyksestä :D
Joo, ai nou. Emmä kyl muutenkaa oo digannu koskaan 'aikuisiällä' joulusta, turhaa paskaa hössendaalia. Ai hitto palo kieli just kahvissa!! :x
swirl

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

AarneAnkka kirjoitti: Tokiossa vuokraamani simpukkakännykkä tuntui kivalta.
Musta taas tuntuu, että rikkoisin sellaisen alta aikayksikön. Siis jättäisin läpän auki ja sarana menisi paskaksi. Sen vuoksi myös tuo N93 arveluttaa hieman - erottaisin luultavasti kameran puhelimesta erittäin nopeasti. Menen tänään hiblaamaan puhelimia ja päätän sitten.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Huomenta-päivää, näin muutaman päivän nettipimennon jälkeen olen palannut koneen läheisyyteen hetkeksi. Oikeasti pitäisi olla jo menossa jossain iha muualla, mieluiten rautatientorilla etsien Viikkiin menevää bussia mutta tapani mukaan olen myöhässä, vasta suih suih suihkuun menollani, pitänee ilmoittaaserkkulikalle etteivät vauvan kanssa siellä hermoistu odottamiseen..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
MadameDeMeloni

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Olis nukuttanut vielä tovin, mutta pakko repiä ittensä peiton alta kun työtkin alkaa alle kolmen tunnin päästä. Siellä meneekin sitten puolille öin.. Löysin viime yöksi itelleni uuden unikaverin, se on musta ja karvainen ja pehmeä eikä valittanut vaikka kuinka halailin sitä. Iso karvainen tyyny Askosta! Paras pitkään aikaan. Oon jopa tyytyväinen tähän uuteen tukkaan, ei tartte itkua vääntää enää. Sellanenki fiilis ois että treffit ois poikaa! Mistä mä sellaset ny yhtäkkiä kehitän? :roll:
Lepikkorapu

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

On muuten komea linja juuri nyt: Otsikon ´Foorumi` alapuolella lukee viisi kertaa ´paskanjauhanta`. Ihan kuin joku värisuora!
AarneAnkka

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

imbesiili kirjoitti:Laita lisää japsikuvia galleriaan jookos kookos.
Nyt niitä on. :)
Elukka

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop. Tänään kävin shoppailemassa pari kirjaa ja hakemassa uuden lukuvuosilätkän opiskelijakorttiin.
Nyt pitäisi lahdata yhden reaktiotestiohjelman bugit.
Mutta ensin taidan vielä hörpätä kupin teetä ja päivittää tiedot wanhasta lukuvuosikalenterista uuteen.
CandyMan

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

AarneAnkka kirjoitti:Tokiossa vuokraamani simpukkakännykkä tuntui kivalta. Siis simpukkamalli silleen yleisesti, koska sitä voi pitää taskussa / laukussa ilman pelkoa siitä että nappeja tulisi tahattomasti painelluksi. Seuraava kännykkäni, jos ja kun tästä Noksu 6100:sta aika jättää, tulee olemaan simpukka.
En pidä siitä ettei niitä voi operoida täysin yhdellä kädellä (se avaaminen...).
Flipperix

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

CandyMan kirjoitti:En pidä siitä ettei niitä voi operoida täysin yhdellä kädellä (se avaaminen...).
Mikä ihmeen monivammainen ei saa simpukkapuhelinta auki yhdellä kädellä?
Geetzu

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Flipperix kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:En pidä siitä ettei niitä voi operoida täysin yhdellä kädellä (se avaaminen...).
Mikä ihmeen monivammainen ei saa simpukkapuhelinta auki yhdellä kädellä?
Minä! :D
Vai onkohan toi simpukka... Ei ainakaan aukee ku voimalla.
Flipperix

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Geetzu kirjoitti:Minä! :D
Vai onkohan toi simpukka... Ei ainakaan aukee ku voimalla.
No nippa nappa simpukka, mä sanoisin enempi taiteltu panaani :D Jos ei näppivoimat riitä, kumipallotreeniä, junous.
Geetzu

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Flipperix kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Minä! :D
Vai onkohan toi simpukka... Ei ainakaan aukee ku voimalla.
No nippa nappa simpukka, mä sanoisin enempi taiteltu panaani :D Jos ei näppivoimat riitä, kumipallotreeniä, junous.
Mun tytsyl on toi puhelin (risana) ja joka päivä onnistuu jättämään sormensa sinne väliin. Oikeesti vaikee avata yhdellä kädellä aikuisenkaan, älä kyseenalaista mun sormivoimia! *tod paljon treeniä tässä vuosien aikana sormipeleist ju nous*
Flipperix

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Geetzu kirjoitti:Mun tytsyl on toi puhelin (risana) ja joka päivä onnistuu jättämään sormensa sinne väliin.
Ei toi kyl oo ihan sillee aikuisten oikeesti siNpukka. Enemminki räNpykkä.
Geetzu

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Flipperix kirjoitti:Ei toi kyl oo ihan sillee aikuisten oikeesti siNpukka. Enemminki räNpykkä.
Okka. En oo käyny tunnustelemas niiden uudempien mallien jämäkkyyttä, tuskin ne sit ihan tommosia on.
silsis

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Flipperix kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:En pidä siitä ettei niitä voi operoida täysin yhdellä kädellä (se avaaminen...).
Mikä ihmeen monivammainen ei saa simpukkapuhelinta auki yhdellä kädellä?
Flipperix kirjoitti:No nippa nappa simpukka, mä sanoisin enempi taiteltu panaani :D Jos ei näppivoimat riitä, kumipallotreeniä, junous.
Flipperix kirjoitti:Ei toi kyl oo ihan sillee aikuisten oikeesti siNpukka. Enemminki räNpykkä.
Kid

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tulipahan taas väännettyä pari työpaikkahakemusta. Aamupäivä siis mennyt erittäin rattoisasti ajatellen uusia tuulia ja mahdollista uutta työpaikkaa. Hymyilyttää.

Tänään pitkästä aikaa käynti isukin luona. 42 päivää ollut raittiina. Toivottavasti pysyykin seuraavat 42 päivää ja sitä seuraavat ja sitä seuraavat jne.

Kohta imuroimaan karvat lattialta ja sit sapuskaa masuun. Aaah - sienipiirakkaa!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

moi. ei taas. jos taas, niin miten jatkan?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin