Miksi jätän Kitinän

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Quasimodo
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 10.09.2006 14:04

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Quasimodo »

Quarter kirjoitti:Vieläkö aasi jatketaan tätä "ei modata vaan rakastetaan kaikkia" -linjaa? Hyvin näyttäny toimivan..
Ai niin... Oletko sinä joku moderaattori?

Miksei sinua ole täällä ennen näkynyt?

Olet vain ollut olematta, ja nyt olet ja tulet ja olet joku moderaattori?

Ja haluat moderoida ja puuttua sinua fiksumpien ihmisten keskusteluun, koska...?

Sä olet ihan mysteeri.
You can call me Salvatore.
nokkaelain

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Quasimodo kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Vieläkö aasi jatketaan tätä "ei modata vaan rakastetaan kaikkia" -linjaa? Hyvin näyttäny toimivan..
Ai niin... Oletko sinä joku moderaattori?

Miksei sinua ole täällä ennen näkynyt?

Olet vain ollut olematta, ja nyt olet ja tulet ja olet joku moderaattori?.
Tätä kitinöintiä alusta asti seuranneille ei liene epäselvyyttä kenestä on kyse. Ehkä en itsekään ;ia varsinaisesta haluaisi nähdä moderaattorina, mutta hyvä, että siihenkin hommaan joku lähtee.
Quarter

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Quasimodo kirjoitti: Ai niin... Oletko sinä joku moderaattori?

Miksei sinua ole täällä ennen näkynyt?

Olet vain ollut olematta, ja nyt olet ja tulet ja olet joku moderaattori?

Ja haluat moderoida ja puuttua sinua fiksumpien ihmisten keskusteluun, koska...?

Sä olet ihan mysteeri.
Sepä se. Varo tai käytän natsi-kortin! :twisted:
Olin puoli vuotta leikkimässä sotaa ja nyt päk. Ollut täällä kityn perustamisesta asti.
Ja kyllä puutun ja moderoin keskusteluja jos alkavat ampua täysin yli. Kysy vaikka manalalta, yönmustaritarilta, 1108:lta, snapalta, elcolta jne muilta mun fanikerholaisilta millanen natsi-mulkku-tosikko-ääliö-pikkuhitler jne mä oon. :) Keksi toki vapaasti lisää. Ja niin varo tai mä "uhkailen" sua YV:llä.
PerttiMakimaa

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

-Superior- kirjoitti:"Sattuu henkisesti, epäreilua, tehkää jotain!" "Olen herkkä ihminen, nyt teen kyllä tästä kantelun Julkisen Sanan Neuvostolle!"

Kärsimys nyt vain yksinkertaisesti kuuluu herkän ihmisen profiiliin, ja mielestäni niin on hyvä olla jatkossakin. Omalla yliherkkyydellään kannattaa aina rakentaa itselleen kunniaa.
*Ei käsitä*

Minä nettialiakseni antamin valtuuksin julistin koko äänestysketjun olevan mielestäni pe**eestä ja saamani palaute vaikutti melko ristiriitaiselta.

Oliko se sittenkin mielestäsi tarpeellinen ketju? Olet löytänyt uuden tason kryptisyydessä. "Painamalla vihreää apinaa pääset seuraavalle tasolle".
elco

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja elco »

PerttiMakimaa kirjoitti:Painamalla vihreää apinaa pääset seuraavalle tasolle".
Onx Manala vihreä?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Clay »

PerttiMakimaa kirjoitti:"Painamalla vihreää apinaa pääset seuraavalle tasolle".
Kuva
Nyt penikseni on fantastinen!
PerttiMakimaa

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

elco kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Painamalla vihreää apinaa pääset seuraavalle tasolle".
Onx Manala vihreä?
Riippuu siitä löytyvätkö häneltä maailmankartat ja jääpiikki.
Avatar
Quasimodo
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 10.09.2006 14:04

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Quasimodo »

Quarter kirjoitti: Olin puoli vuotta leikkimässä sotaa ja nyt päk. Ollut täällä kityn perustamisesta asti.
Ja kyllä puutun ja moderoin keskusteluja jos alkavat ampua täysin yli. Kysy vaikka manalalta, yönmustaritarilta, 1108:lta, snapalta, elcolta jne muilta mun fanikerholaisilta millanen natsi-mulkku-tosikko-ääliö-pikkuhitler jne mä oon. :) Keksi toki vapaasti lisää. Ja niin varo tai mä "uhkailen" sua YV:llä.
Ei vitsi. Nyt tää oikeesti menee aika pelottavaks. Kaveri on käyny intin päiväkerholinjan, ja tulee takas ihmettelee että eiks me voitais vähän rankaista ihmisiä, kun joku kirjoittaa vitsinä "loukkaantuneensa tytöttelystä".

Oletko sä tosiaan noin pihvitomaatti?

Voisitsä antaa mulle vähän vihjeitä millaset keskustelut alkaa ampuu täysin yli? Et tiedän tulevaisuuden varalle? Vähän pelkään et mul on taipumusta. Saako sua sanoa pelleksi, vai tuleeko heti YV-KB:tä?

Emmä jaksa odottaa vastausta. Pelle.
You can call me Salvatore.
Sannnu

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Clay kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:..voisi sanoa, että sitä saa mitä tilaa.
Pääsitpäs sanomaan! Mahtoi tuntua hyvältä - tuntuiko?
Ei tuntunut miltään. Ylipäänsä mikään ei ole tuntunut viimeaikoina miltään...
Quarter

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Quasimodo kirjoitti: Ei vitsi. Nyt tää oikeesti menee aika pelottavaks. Kaveri on käyny intin päiväkerholinjan, ja tulee takas ihmettelee että eiks me voitais vähän rankaista ihmisiä, kun joku kirjoittaa vitsinä "loukkaantuneensa tytöttelystä".
Hyvin säki oot taas messissä :rofl:
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Sannnu kirjoitti:Noniin niinno...ikävää jos olet pahoittanut mielesi...toki kannattaa myös miettiä millaista settiä latoo myös itse muille. Ei se sinun kielenkäyttösikään ole mitän pieni talo preerialla matskua...että osittain voisi sanoa, että sitä saa mitä tilaa.
Näin olen minäkin ymmärtänyt.

45 vuotiaana otat sen jo kehuna, jos 60v äijä sanoo sua edelleen tytöksi. Ja harmittelet kun kuulet sitä niin harvoin, kun se tuntuu niiiiin ehanalta.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

PerttiMakimaa kirjoitti:*Ei käsitä* julistin koko äänestysketjun olevan mielestäni pe**eestä ja saamani palaute vaikutti melko ristiriitaiselta.

Oliko se sittenkin mielestäsi tarpeellinen ketju? Olet löytänyt uuden tason kryptisyydessä.
Dekryptaan: ei toisten mielipiteistä voi loukkkaantua.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Quarter kirjoitti:Sepä se. Varo tai käytän natsi-kortin! :twisted:
Olin puoli vuotta leikkimässä sotaa ja nyt päk. Ollut täällä kityn perustamisesta asti.
Ja kyllä puutun ja moderoin keskusteluja jos alkavat ampua täysin yli. Kysy vaikka manalalta, yönmustaritarilta, 1108:lta, snapalta, elcolta jne muilta mun fanikerholaisilta millanen natsi-mulkku-tosikko-ääliö-pikkuhitler jne mä oon. :) Keksi toki vapaasti lisää. Ja niin varo tai mä "uhkailen" sua YV:llä.
Ja tämän perusteellako imbesilli perusti tämän "Quarterilta modeoikeudet pois" url Quarterilta modeoikeudet pois ketjun. Jollakin taitaa olla huumorisensorit kiinni, tai sit mä en vaan tajua.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Clay »

Sannnu kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:..voisi sanoa, että sitä saa mitä tilaa.
Pääsitpäs sanomaan! Mahtoi tuntua hyvältä - tuntuiko?
Ei tuntunut miltään. Ylipäänsä mikään ei ole tuntunut viimeaikoina miltään...
Burana nation. Levottomat. Kuutamolla.
Nyt penikseni on fantastinen!
SingleMalt

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Jyrki73 kirjoitti:tai sit mä en vaan tajua.
Osta väljempiä nahkahousuja, niin pääsee veri kiertämään yläpäähänkin.
Sannnu

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Clay kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Pääsitpäs sanomaan! Mahtoi tuntua hyvältä - tuntuiko?
Ei tuntunut miltään. Ylipäänsä mikään ei ole tuntunut viimeaikoina miltään...
Burana nation. Levottomat. Kuutamolla.
Sanotaan vaikka niin, että kariutuneet ihmissuhteiden aiheuttamat ikävät tuntemukset tai muuten vaan "paska fiilis" ovat aika kaukana siitä surusta mitä olen kohdannut äskettäin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Clay »

Sannnu kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:
Ei tuntunut miltään. Ylipäänsä mikään ei ole tuntunut viimeaikoina miltään...
Burana nation. Levottomat. Kuutamolla.
Sanotaan vaikka niin, että kariutuneet ihmissuhteiden aiheuttamat ikävät tuntemukset tai muuten vaan "paska fiilis" ovat aika kaukana siitä surusta mitä olen kohdannut äskettäin.
Okei, olen pahoillani. Kyllä se siitä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin