Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Geetzu täydellinen vai ei?

Täysin täydellinen
11
22%
Melkein mun makuun
16
32%
Ei ole
18
36%
Vaarin houzuissakin on enempi zeksiä!
5
10%
 
Ääniä yhteensä: 50

Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuinka moni kityläinen on tavannut Geetzun?
Ei yksikään mulle ennestään tuntematon ainakaan niin, että olisin itse asiasta tietoinen. Eli ei siis voi sanoa tapaamiseksi. Mutta eihän tämä nyt niin tarkkaa hei ole, kyllä mäkin aina Angelina Jolien tai vaikkapa Andy Garcian unissa kohdatessani totean "kelpais mulle" / "perfect" vaikken oikeesti tunnekaan niinq. Vai mitä sä nyt tässä haet? Meninkö metsään? Älä nyt rupee dissailemaan näitä tuloksia! :]
NuoriDaavid

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuinka moni kityläinen on tavannut Geetzun?
Ei yksikään mulle ennestään tuntematon ainakaan niin, että olisin itse asiasta tietoinen. Eli ei siis voi sanoa tapaamiseksi. Mutta eihän tämä nyt niin tarkkaa hei ole, kyllä mäkin aina Angelina Jolien tai vaikkapa Andy Garcian unissa kohdatessani totean "kelpais mulle" / "perfect" vaikken oikeesti tunnekaan niinq. Vai mitä sä nyt tässä haet? Meninkö metsään? Älä nyt rupee dissailemaan näitä tuloksia! :]
Tarkoitan nimenomaan sitä, että onko kukaan kityläinen sinua koskaan tavannut?

Ehkä muistat, että kun ilmestyit cityyn niin epäilin sinua feikiksi.

Tixin puheista olen kuitenkin saanut sen käsityksen, että hän on sinut tavannut.
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Tixin puheista olen kuitenkin saanut sen käsityksen, että hän on sinut tavannut.
Älä vetele hei mitään tollasia käsityksiä ainakaan julkisesti, tulee mun mies vielä mustasukkaseks ja jään ilman pippeliä!

Joo ja muistan kyllä, mutta en muista kenen minun oletitkaan olevan. Tai siis ketä feikkaisin jne. Tässä varmaan kolmisen vuotta kun oon G-alkusella nikillä seurassanne jauhanut, saanut lapsen, mennyt naimisiin ja muuta huttua niin oishan se nyt jumalauta kyllä päheetä tunnustaa, että kaikki on ollu näytelmää! Musta ehkä kirjotettais jo johonkin lehteen. Alkaisin suunnittelemaan paljastumista jos oikeesti jaksaisin, ehkä sit ku lapsi vaatii vähän vähemmän huomiota. :p
Flipperix

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

NuoriDaavid kirjoitti:Tixin puheista olen kuitenkin saanut sen käsityksen, että hän on sinut tavannut.
En oo, mut on mulla kyl samal saarel asuva tuttu joka on nähnyt, useastikin :]
Tsaari

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Ainakin lähentelee täydellistä, koska on ainoa kityläinen joka on vieraillut unessani ja sinnehän ei muita kuin täydellisiä eksy. Tämä taisi tapahtua jo joskus ammoin sitin aikoihin.
elco

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Ehkä muistat, että kun ilmestyit cityyn niin epäilin sinua feikiksi.

Tixin puheista olen kuitenkin saanut sen käsityksen, että hän on sinut tavannut.
Samikset. Kun kolmisen vuotta sitten epäilin nickin kanssa kihloihin menevää Grisel-da:a feikiksi ja tiedustelin pärstäkuvan aitoutta niin Tix sanoi, että kuva on aito vaikkakin photoshopattu. Muistaakseni kysyin vielä sävyyn, että onko kukaan tavannut ko. tapausta.

Valheella on lyhyet jäljet.
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tsaari kirjoitti:Ainakin lähentelee täydellistä, koska on ainoa kityläinen joka on vieraillut unessani ja sinnehän ei muita kuin täydellisiä eksy. Tämä taisi tapahtua jo joskus ammoin sitin aikoihin.
Tän mä muistan, liitty sun lapsuudenkotiin jotenkin. x)
elco kirjoitti:Valheella on lyhyet jäljet.
Mut tässä casessa ne ois aika pitkät.
Tsaari

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Voiko noin tarkka palstamuisti olla todellinen? Vai lunttaavatko herrat elcee ja ND muistiinpanoistaan?
Quarter

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Ei se täydellinen o mut silti enemmän ku "melkein" mun makuun. Vastasin siis "ei ole" koska vastausvaihtoehdot kusee. taas.
Mut kyl G on :h:
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tsaari kirjoitti:Voiko noin tarkka palstamuisti olla todellinen? Vai lunttaavatko herrat elcee ja ND muistiinpanoistaan?
Muistanhan mäkin sun unen. Ja herrat (niin kuin minäkin) vietämme hiukkasen enempi täällä aikaa kuin sinä, jolla kai on muutakin elämää... En siis yleensä ihmettele porukan muistamisia. (Varsinkin jos ne liittyvät siis muhun, suht koht mielenkiintoseen tyyppiin. Sori. )
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Quarter kirjoitti:Ei se täydellinen o mut silti enemmän ku "melkein" mun makuun. Vastasin siis "ei ole" koska vastausvaihtoehdot kusee. taas.
Loistava perustelu ja pallotus *rebz*
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Clay »

En voisi kuvitella täydellisempää vessaseuraa kuin Geetz.
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tixin puheista olen kuitenkin saanut sen käsityksen, että hän on sinut tavannut.
Älä vetele hei mitään tollasia käsityksiä ainakaan julkisesti, tulee mun mies vielä mustasukkaseks ja jään ilman pippeliä!

Joo ja muistan kyllä, mutta en muista kenen minun oletitkaan olevan. Tai siis ketä feikkaisin jne. Tässä varmaan kolmisen vuotta kun oon G-alkusella nikillä seurassanne jauhanut, saanut lapsen, mennyt naimisiin ja muuta huttua niin oishan se nyt jumalauta kyllä päheetä tunnustaa, että kaikki on ollu näytelmää! Musta ehkä kirjotettais jo johonkin lehteen. Alkaisin suunnittelemaan paljastumista jos oikeesti jaksaisin, ehkä sit ku lapsi vaatii vähän vähemmän huomiota. :p
No en minä tällä hetkellä väitä, että olisit jotenkin feikki. Halusin vain tuoda kaiken täydellisyys suitsutuksen rinnalla sen tosiasian, että ilmeisesti kukaan palstakirjoittajista ei ole sinua irl-tavannut.
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:No en minä tällä hetkellä väitä, että olisit jotenkin feikki. Halusin vain tuoda kaiken täydellisyys suitsutuksen rinnalla sen tosiasian, että ilmeisesti kukaan palstakirjoittajista ei ole sinua irl-tavannut.
Ei mut en mä oo kokoajan tosiaankaan ihan oma itseni, enkä koe siihen kyllä tarvettakaan. Täällä. Paskoina kausina saatan teko-ilostella netin avulla itseni parempaan kuosiin, ja kun tuntuu että olenkin ehkä avautunut asioistani liikaa (vaikka muut kuin tuttuni eivät tiedäkään milloin näin teen) saattaa iskeä pieni panic ja pakenen taas oikeaan elämääni hetkeksi. Oikeassa elämässä en kerro kamuille miltä kakkaaminen aamulla tuntui tai oikeastaan edes kuinka hyvää miehen kieli siellä pimpassa edellisenä iltana tekikään. (Ne perverssit kyllä nykyään lukee kaiken täältä... ) Ja täällä taas en koe aiheelliseksi avautua esim. onnistuneista sijoituksista tai äitiyden rasittavuudesta ja lähes jatkuvasta työkaipuustani. Kai sitä valikoi paljonkin, mitä haluaa ihmisten tietävän.

Joten vääristelen = feikkaan teille toisinaan itseäni. ;)
Viimeksi muokannut Geetzu, 26.09.2006 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Joten vääristelen = feikkaan teille toisinaan itseäni. ;)
Nyyh.
Nyt meni maku :(
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Joten vääristelen = feikkaan teille toisinaan itseäni. ;)
Nyyh.
Nyt meni maku :(
Ehkä liiottelin taas totakin... Hmmh. No mutta siis jätän pirusti kertomatta. Niin tekevät muutkin. Täällä on lisäkseni paljon kirjottelijoita, jotka eivät muita livenä näe ja kirjoittelevat vain haluamistaan asioista.

Menipä vähän teilleen tämä? ...

Pikalisäys ninnille: En meinannut, että valehtelen tai keksin juttuja, jos käsitit tuon siis niin. :]
Viimeksi muokannut Geetzu, 26.09.2006 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Geetzu kirjoitti:Joten vääristelen = feikkaan teille toisinaan itseäni. ;)

Kukapa näin netissä tätä ei tekisi? Joku purkaa ahdistustaan ja valittaa kaikesta mahdollisesta ja irl elämä ei olekkaan niin kurjaa kun on täällä purkanut pahan olon pois.
Ja toisinpäin kans. Ei voi tietää :]
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Eikö täydellinen olisi tylsä.....
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
ninnithequeen

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RAM13 kirjoitti:Eikö täydellinen olisi tylsä.....
Herranjumala.

Mä komppaan Ramppaa :shock:
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Universumissa ei ole kuin yksi taydellinen ihminen, mutta valitettavasti täydellisyys pitää naamioida näennäisten vikojen taakse ettei se herätä kateutta ja aggressiota muiden elollisten joukossa.

Jaa, kuka tämä täydellinen tapaus onkaan? Tätä en saa kertoa, jos ette tiedä sitä, niin se on hyvin harmillista.
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RAM13 kirjoitti:Eikö täydellinen olisi tylsä.....
Tähän ei voi sanoa kuin, että "kuka ei olisi mielestään joskus tylsä?"
Mä olen varsin tylsä olematta täydellinen. Tylsyydessä ei ole mitään pahaa. :]

Joen luulen tarkoittavan Bushia.
Viimeksi muokannut Geetzu, 26.09.2006 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RAM13 kirjoitti:Eikö täydellinen olisi tylsä.....
Ei, koska tylsä taas ei voi olla täydellinen.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

bedlam kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Eikö täydellinen olisi tylsä.....
Ei, koska tylsä taas ei voi olla täydellinen.
Täydellinen on tylsä. Täydelliseltä näyttävä, tai tuntuva ei ole tylsä, koska sisältä hän on arvoitus.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
bedlam

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RAM13 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Eikö täydellinen olisi tylsä.....
Ei, koska tylsä taas ei voi olla täydellinen.
Täydellinen on tylsä. Täydelliseltä näyttävä, tai tuntuva ei ole tylsä, koska sisältä hän on arvoitus.
Ei, koska tylsä ei voi olla täydellinen.

Jos joku asia tuntuu tylsältä, kuinka se voisi sitten mielestäsi olla samaan aikaan täydellinen? Täydellisessä täytynee sinulle olla ripaus arvoitusta. Viiksiniekan mikrofoni kätkee sisäänsä tappavan taudin. Vaikka.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

bedlam kirjoitti:Ei, koska tylsä ei voi olla täydellinen.

Jos joku asia tuntuu tylsältä, kuinka se voisi sitten mielestäsi olla samaan aikaan täydellinen? Täydellisessä täytynee sinulle olla ripaus arvoitusta. Viiksiniekan mikrofoni kätkee sisäänsä tappavan taudin. Vaikka.
En jaksa lähtee tähän. Muut jatkakoon.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vastaa Viestiin