Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Geetzu täydellinen vai ei?

Täysin täydellinen
11
22%
Melkein mun makuun
16
32%
Ei ole
18
36%
Vaarin houzuissakin on enempi zeksiä!
5
10%
 
Ääniä yhteensä: 50

Dumari

Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt on parissa ketjussa jo vilahdellut tälläisiä kommentteja, joten nyt otetaan selvyys asiasta perinteiseen kity-tyyliin: Gallupilla!
Saa p(i)erustella, jos uskaltaa :D
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Itsetuntoni on kolmen päivän täydellisen rypeämäputken jälkeen nousussa, koska kuulin aamulla olevani sittenkin maailman ihanin vaimo, joten aion sietää tämän ketjun olemassaolon (ja pitää erillisessä ikkunassa kokoajan auki F5-nappia painellakseni), vaikka se on todella mauton ja tällaiselle yleensä-nollaitsetuntoiselle nartulle ehkä erittäinkin paha.

Sainpas yhteen virkkeeseen.
Terapia-istuntokin on muuten huomenna pitkän tauon jälkeen, kyllä tää hoituu.
SingleMalt

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Vaatii kyl yhden peppukuvan galleriaan, ennen kuin voi sanoo mitään..
Dumari

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Juuh, tarkoitus ei ollut Geetzua mitenkään loukkailla/dissailla, mun puolesta tämän saa poistaa jos narttu ite haluaa :D
Itse pallotan nykyisten faktojen valossa tuon "melkein"-vaihtoehdon, se peppukuva vois kyllä ratkaista asian suuntaan tai toiseen.
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:Vaatii kyl yhden peppukuvan galleriaan, ennen kuin voi sanoo mitään..
No persettä (ja sen tuotoksia, onneksi verbaalisessa muodossaan) on kyllä nyt levitelty ihan tarpeeksi pitkin inttternettiä. Joudut elämään suloisten muistojen varassa. Voin tässä tylsyyksissäni kyllä kertoa, että hyvältä se pyllykkä yhä näyttää, mitä nyt tällä hetkellä pari ei-niin-viehättävää finniä aloittelemassa elämäänsä tuolla vasemmalla puoliskolla.

Desperate Housewives on niin koukuttanut mut, että se inhottavan pelottava poika tuli viime yönä uniinkin. Ihan tälleen tuli mieleen vaan.

Kuva
SnapaHead

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Geetzu kirjoitti:Itsetuntoni on kolmen päivän täydellisen rypeämäputken jälkeen nousussa, koska kuulin aamulla olevani sittenkin maailman ihanin vaimo,
Siis miehesi tulee ja sanoo:

"Hei beibe Geetzu! Vittu nyt on pulu tullut väännettyy niin montaa rengastettuu akkaa reissuilla, et voin kokemuksest sanoo et sä oot niinku maailman ihanin vaimo!"

Tämä nyt sitten nostaa itsetuntoa... Vai sanoiko tuon sinulle vaimoja vääntänyt putkimies kun miehesi oli reissussa?
Viimeksi muokannut SnapaHead, 26.09.2006 8:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Joudut elämään suloisten muistojen varassa.
Sorry, mut mä en muista nähneeni kuin nowksun rumppasen kerran galleriassa. Se oli kyl söpö, joten voin mä sitäkin muistella.
PerttiMakimaa

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Täydelliseksi naiseksi (TM) tuleminenhan vaatii muutakin kuin älykkyyttä, kauneutta ja itsensä alttiiksi laittamisen kykyä.

Ja kun muistamme miten G urhoollisesti puolusti jälkikasvuaan pahoilta vaikutteilta (lapsiparka meinattiin viedä Ilmalaan) niin kyllä minusta Geetsu täyttää tältäkin osin täydellisyyden kriteerit.

Nyt kun vielä löytäisimme hänestä jonkin vian, joka tekisi hänestä inhimillisen. Tai sen pyllykuvan... :)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

SingleMalt kirjoitti:
Sorry, mut mä en muista nähneeni kuin nowksun rumppasen kerran galleriassa. Se oli kyl söpö, joten voin mä sitäkin muistella.
Voi hitto, nyt me kyllä vedetään Nexien kanssa itsemme jojoon kun et meitä muistanut ollenkaan!11!!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SnapaHead kirjoitti:"Hei beibe Geetzu! Vittu nyt on pulu tullut väännettyy niin montaa rengastettuu akkaa reissuilla, et voin kokemuksest sanoo et sä oot niinku maailman ihanin vaimo!"
No oikeestaan viime viikonlopun akkaseura oli ns. maksullista tavaraa, tuskin kovin rengastettua. Tuolta reissulta palatessaan oli aika tympee mulle, tapeltiin niinq pari päivää ja silleen. Mut nyt viime yönä se tais nähä jotain unta tms. koska fiilikset oli aamulla mut herättäessään ihan eri, kummasti kääntyneet. Sit en enää niinq nyt ookaan "vitun rasittava pölö ja täydellinen jarrupala" vaan "maailman ihanin vaimo". Vaimo-sanaakin käytti vaan mielikseni, oon niin tykästyny siihen nyt. Mut tosiaan, ei kai se oikein kokemuksella voi sanoa, vähän fiiliksellä vaan... Ehkä itken nyt hippasen.
SingleMalt kirjoitti:Sorry, mut mä en muista nähneeni kuin nowksun rumppasen kerran galleriassa. Se oli kyl söpö, joten voin mä sitäkin muistella.
Muistellaan yhdessä. Oli se kyllä ihkumpi kuin omani, vähän pyöreempi.
PerttiMakimaa kirjoitti:Ja kun muistamme miten G urhoollisesti puolusti jälkikasvuaan pahoilta vaikutteilta (lapsiparka meinattiin viedä Ilmalaan) niin kyllä minusta Geetsu täyttää tältäkin osin täydellisyyden kriteerit.
Nyt on tunnustettava, että pieni G siis on joutunut jo Jaffalle... Morkkistelin asian vuoksi kuukausia. Tyttö tosin ei tehnyt Jaffalla muuta kuin huusi (ja nolasi isiään) kun taas viime IFK-Kalpa-pelissä kummitätinsä seurassa oli itse enkeli käytökseltään. (Keräten myös kummitädilleen oudosti 2 treffikutsua hodarimyyjiltä, hmmh, tulevaisuudessa flirttitaitoja kannattaa ehkä ruveta äidinkin vähän tarkkailemaan...)
Viimeksi muokannut Geetzu, 26.09.2006 9:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lilo kirjoitti: Voi hitto, nyt me kyllä vedetään Nexien kanssa itsemme jojoon kun et meitä muistanut ollenkaan!11!!
MutQ teil oli farkut ja Nowksulla vaa hot pantsit!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SingleMalt kirjoitti: MutQ teil oli farkut ja Nowksulla vaa hot pantsit!
Höpölöpö. Toisessa oli farkut ja toisessa raidalliset kalsarit :D
Prepare for the worstest.
1108

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei ole.
Gee on pissis.
Pissis on kikattava, hymiöittävä.
En pidä pissiksistä.
Pissis tykkää itsestään.
Pissis mainostaa persettään, pilluaan, tissejään.
Pissis ei tajua.
Kukaan ei tajua pissistä.
Pissistä naurattaa.
Pissis lähettää tekstiviestin "lol" kaverilleen.
Pissikset kikattaa yhdessä.
:]
SingleMalt

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

nowaysis kirjoitti: raidalliset kalsarit :D
Jos ne olis olleet musta-keltaraidalliset, niin ois ollu kyl aika ampparipylly!
Flipperix

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Kyl se on ihan desperate housewife :D
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aika fifty-fifty meni, yllättävää. Jos nyt mies rakas kulta vittupää siellä toimistolla luet tätä niin HÄHÄÄ, RUPEEPAS KÄYTTÄYTYMÄÄN! Jos tulee ero niin mulla on sittenkin fifty-fifty saumat kelvata vielä jollekin! Tää ketju on tosi ihku, koska eihän täydellisiä ihmisiä ookaan, mut silleen yleensä porukka törmää ehkä noin yhteen elämässään. Ehkä. Veikkaankin, että noi 3 ylintä on niinq miehen joltain triplanikeiltä. En tunnusta äänestäneeni mitään, vaikka vartiksi erehdyinkin miettimään oman vaarini pöksyjä ja vähän muidenkin, jotenkin ahdistaa, että porukan vaarien pöksyt ois zeksimpiä kuin mä... Pelottavaa!

Keskustelen tästä huomenna istunnolla. Jos ehditään kakkajutuilta.
silsis

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:.. mitä nyt tällä hetkellä pari ei-niin-viehättävää finniä aloittelemassa elämäänsä tuolla vasemmalla puoliskolla.
Älä yritä olla epätäydellinen, se ei sovi sulle :wink:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: No oikeestaan viime viikonlopun akkaseura oli ns. maksullista tavaraa, tuskin kovin rengastettua. Tuolta reissulta palatessaan oli aika tympee mulle, tapeltiin niinq pari päivää ja silleen. Mut nyt viime yönä se tais nähä jotain unta tms. koska fiilikset oli aamulla mut herättäessään ihan eri, kummasti kääntyneet. Sit en enää niinq nyt ookaan "vitun rasittava pölö ja täydellinen jarrupala" vaan "maailman ihanin vaimo". Vaimo-sanaakin käytti vaan mielikseni, oon niin tykästyny siihen nyt. Mut tosiaan, ei kai se oikein kokemuksella voi sanoa, vähän fiiliksellä vaan... Ehkä itken nyt hippasen.
Voi Eiiii. Onks ukkos käyttäytynyt noin sikamaisesti.
Vaikka olet uber hottis ja kuuma pakkaus seksuaalisestikkin. :wink:

KITINÄn tyyliin en voi muuta sanoa kuin, että, "Jätä se SIKA".
Hän ei ole sinun arvoisesi. Hanki Mies itsellesi eikä poijjan kloppia.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza, näh... Kunhan kiusaan sitä pissis-tyylillä ja kirjoitan tänne juuri niin sekavasti, että ulkopuoliset varmasti tajuaisivat väärin. Tylsyys ja huomiontarve! Edelleen Täydellinen minulle. ;)
Flipperix

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Geetzu kirjoitti:Aika fifty-fifty meni, yllättävää.
Ja kateellisia narttuloita on apouts 50% ja sillee, tuskin sä niille haluut kelvata :]
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: martza, näh... Kunhan kiusaan sitä pissis-tyylillä ja kirjoitan tänne juuri niin sekavasti, että ulkopuoliset varmasti tajuaisivat väärin. Tylsyys ja huomiontarve
:lol: :roll:

Wanha meni retkuun.
Mää jo ajattelin, että nuin viksu Nainen ja antaa itselleen tollasii tehrä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Flipperix kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Aika fifty-fifty meni, yllättävää.
Ja kateellisia narttuloita on apouts 50% ja sillee, tuskin sä niille haluut kelvata :]
Tavallaan mä aina kuitenkin huono-itsetuntoisena salaa haen sitä kelpaavuutta just niiltä, joilta ei tarvitsisi, tiedäthän. ;)
Geetzu

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:Mää jo ajattelin, että nuin viksu Nainen ja antaa itselleen tollasii tehrä.
Juu ei tod. Kyllä ne rahat on käytettävä vaan muhun. :]
NuoriDaavid

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuinka moni kityläinen on tavannut Geetzun?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Onko Geetzu täydellinen nainen?

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriDaavid kirjoitti: Kuinka moni kityläinen on tavannut Geetzun?
En ole livenä nähnyt enkä edes hurjimissa fantasioissani, ole Geetzua ajatellut.
Parempi pitää Geetzu vaan nettipersoonana kuten teitä kaikkia muitakin.
Elämä on tällöin paljon onnellisempaa ja mukavampaa. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Vastaa Viestiin