KutsuvierasKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 16:50. Yhteensä muokattu 14 kertaa.
1108

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mun päähän sattuu.
Vittu.

Katson Jackass 2:sen jos vaikka auttais.
Mulli75

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta

EKA TPK

Vitun alakerran naapuri häiriköi taas yöllä metelillä. Millä helvetillä sille saisi häädön. Samoin muut yhteisöt jotka omistaa asuntoja voitais pakkolunastaa asunnot niin ei tulisi häirikkövuokralaisia. :maanantai:
Taas on kirjoitettava postia voimattomalle isännöitsijälle.
AarneAnkka

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Guutten morgen. Nautin tässä juuri aamiaiseksi Hyvää Suomalaista Arki Raetta (perhekoko). Ankeaa mutta edullista.

Väsäsin myös myyntikyltin Twingooni, tarkoituksena läntätä se auton takasivuikkunaan houkuittelemaan ostajia. Jossain vaiheessa käyn sitten ottamassa vielä edustavat myyntikuvat ja isken sen nettiauto.comiin.

Tämmöistä luvassa nyt ainakin... no niin, kivet, voitte palata normaaleihin askareisiinne. Jatkakaa.
Dumari

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nutten Jorgen, TOKA tpk! Kaffea napaan, kun väsyttää.
Bliss

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:Vitun alakerran naapuri häiriköi taas yöllä metelillä. Millä helvetillä sille saisi häädön.
Riittävän aktiivinen taloyhtiön hallitus ja hallituksen komennettavissa oleva isännöitsijä -yhdistelmä toimi muutama vuosi sitten suorastaan loistavasti vastaavanlaisessa tilanteessa. Asiaa tietty auttoi, että silloisen häirikön ylä- ja alapuolella olevissa asunnoissa asui hallituksen jäseniä ;)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta. Kolmas TPK.
Litrakaupalla kiitos kahvia tännekin, ei nää ihme unet muuten hälvene päästä. Vaik toisaalta ehkä just niitten unien takia oli aika semmonen hämäränihqudaa-olotila.
Ihan ku nukkuisin vieläkin.. *plop*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta *pärsk* !

Mikä ihme siinä on, kun kokoajan pitää aivastella?! Argh. Nenä ihan tukossa, ja antibiotit menossa jo toiseen poskiontelontulehdukseen kuukauden sisällä. Mä en jaksa!!

Oliks tänään "jollain" synttärit? ;) (vai oliko ne vasta huomenna, ja mä oon urpo? Vai olenko vain urpo?).

Vaihteeks ihan kiva olla täällä Töölössä rentoutumassa, työtahti on niin ihanan hidasta..

PS. Nukuin viime yön yksin, mies oli 500m päässä parhaan kaverin luona saunomassa ja turisemassa henkisenä tukena. Kaveri oli just vienyt naisensa naistenklinikalle, tänään taitaa kuulua BLOP, jos hyvin käy. 12 vuorokautta jo yli lasketun ajan... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
zula

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja zula »

*haukotus* huomenta.
ihan jees aamu, vaikka vain hieman väsyinen... haluan harrastaa vaan nukkumista koko ajan. :)

keskiviikko, eli parin päivän päästä on viikonloppu, jeejee!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No, jopas on kummallista. Mua on alkanu ärsyttää kaikenmaailman ihme pikkujutut, jotka ei liity pätkääkään mun elämään.
Siis Kitinä ja Big Brother. 8)
Oikeesti, utarekuningatar ja muutama kalju HOTTISmies juomassa margaritoja privaateissa pikkujouluissa. (Itseasiassa tää ei ees ärsytä mua, paitsi ehkä Ninnin ja muiden järjestelijöiden puolesta..vaan lähinnä naurattaa..) No, en kuitenkaan ite varmaankaan pääse tänäkään vuonna paikalle, joten se siitä.
Sit BB:stä sen verran, et se on menny ihan vituralleen koko ohjelma, ku ne otti sinne sen helkutin piipittäjäopettajan, joka sai hyvän tyypin tippumaan, ja jostain täysin naurettavasta syystä. Vi**u, ei tartte lähtee telkkariin sekoilemaan, jos ei osaa juoda viinaa.

Nyt meen käyttämään nää energiat työntekoon.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Kaveri oli just vienyt naisensa naistenklinikalle, tänään taitaa kuulua BLOP,
Joo just tommonen ääni siitä kuuluukin ;)
Ja sitku saa esim. kuutoset tai jopa enemmänkin kerralla, ni kuuluu vaan ploploploploplop...

Ja huomenii. Ukko keitti kahvit ja anto mun nukkuu ja vei muksun kerhoon. IhQ. Nyt aamukaffetta ja Kityä hetki, sitten vois keksiä jotain kivaa. Hitto me ollaan kahdestaan kotona :shock:
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja more »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kaveri oli just vienyt naisensa naistenklinikalle, tänään taitaa kuulua BLOP,
Joo just tommonen ääni siitä kuuluukin ;)
Ja sitku saa esim. kuutoset tai jopa enemmänkin kerralla, ni kuuluu vaan ploploploploplop...
Mä muistan vielä elävästi joskus koulu-tv:stä katsoneeni kun possu porsii, ja sillon kuului BLOPS, ei se varmaan ollut äänitehoste :) Miksihän mulle naurettiin kun mä aina tota kerroin. Ja sille että olisin halunnut keinosiementäjäksi?


Kolmas kahvikuppi noutoon nyt, ja töitä jopa ihan aamusta.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
ninnithequeen

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Naapurin koira ulvoo taas yksinäisyyttään. Voi paska.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olipa ihan hauskaa eilen. Enkä ees hävinny biljardissa ja dartsissa (kovin pahasti enivei..) Onneksi täällä on tuo pikkuihminen halittavana. On muuten aivan järkyttävän huippu tyyppi, vaikka onki vasta kaks. Ja on muuten aivan järkyttävä halailun tarve.

Joo, ja aurinko paistaa.
bedlam

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Good mourning. Tänään pitäis shoppailla kledjuja. Ahistaa! Onneksi on nainen makutuomaroimassa, enemmän ahistaa vaatekauppoja kiertää yksinänsä.
silsis

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

Väsää muttei vituta juurikaan. Tuli katseltua futista myöhään. Tänään tulee muuten naisten maajoukkueen ratkaisupeli pääsystä MM-kisoihin. Katsokaahan, siellä on monta näpsäkkää tytsyä, jos ei muuten!

Pikku takaisku oli, kun eilen kerrottiin, että autoni naarmuttamisesta, johon itse en ole syypää, lankesi omavastuun 150e lisäksi bonuksien lasku. Vois vaihtaa yhtiötä.

Jatketaas hommia...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Viikissä avataan reilun viikon päästä uusi löytöeläinkoti. Nyt ne etsii pieneläinhoitajia. Haenko?!?! :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Flipperix

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Elppis kirjoitti:Viikissä avataan reilun viikon päästä uusi löytöeläinkoti. Nyt ne etsii pieneläinhoitajia. Haenko?!?! :o
No onks joku syy olla hakematta?
Kid

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Viikissä avataan reilun viikon päästä uusi löytöeläinkoti. Nyt ne etsii pieneläinhoitajia. Haenko?!?! :o
Hae ja saa se paikka. Mä voin sit tulla tonne sun tilalle :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Flipperix kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Viikissä avataan reilun viikon päästä uusi löytöeläinkoti. Nyt ne etsii pieneläinhoitajia. Haenko?!?! :o
No onks joku syy olla hakematta?
Palkkaus. Soitanpa samantien ja kysyn. *tupakille*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Olipa ihan hauskaa eilen. Enkä ees hävinny biljardissa ja dartsissa (kovin pahasti enivei..) Onneksi täällä on tuo pikkuihminen halittavana. On muuten aivan järkyttävän huippu tyyppi, vaikka onki vasta kaks. Ja on muuten aivan järkyttävä halailun tarve.

Joo, ja aurinko paistaa.
Hei monelta sä tuut sieltä, mun pitäis lähteä kahden aikaan työhommiin. Oon vähän pahalla tuulellakin perkele, pomon kans pikku skismaa.

Ois jo se oma talo ja talli *huokaa*
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Viikissä avataan reilun viikon päästä uusi löytöeläinkoti. Nyt ne etsii pieneläinhoitajia. Haenko?!?! :o
Kuka sit kirjoittaa siellä sairaalassa? Onko tästä seurauksena hoitojonojen kasvua?

Tietty haet! Pääset pois tuijottelemasta tietsikan ruutua päivät pitkät ja niskat tykkää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Viikissä avataan reilun viikon päästä uusi löytöeläinkoti. Nyt ne etsii pieneläinhoitajia. Haenko?!?! :o
Kuka sit kirjoittaa siellä sairaalassa? Onko tästä seurauksena hoitojonojen kasvua?

Tietty haet! Pääset pois tuijottelemasta tietsikan ruutua päivät pitkät ja niskat tykkää.
Niinpä :) (kaikkihan on näköjään sitä mieltä, että mä pääsen siihen työhön jos vain haen :D, positiivista!).

Puhui toista puhelua, soitan myöhemmin uudestaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tänään täytyy lähteä kotiin mälsää. Yritin juuri pakottaa avokin tulemaan tänne, mä en halua lähteä *heittäytyy lattialle ja kiukuttelee*
Pikku-Akka

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

TPK.
Mulla on nyt uus hiusväri, en oo vielä tottunu siihen yhtään enkä muutenkaan tiiä onko se just mun väri.. :?

Ahistus.
Vastaa Viestiin