KutsuvierasKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppa pentele, haet varmasti ja varmasti saatkin sen paikan. Omalle alalles siitä vihdoin, hus :D

Joo. Kyl nää kahdenkeskeiset aamupäivät kotona on ihan parhautta. Uuh.
Lisää tämmösiä, oikeesti. No perjantaina taas :jouden:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Olipa ihan hauskaa eilen. Enkä ees hävinny biljardissa ja dartsissa (kovin pahasti enivei..) Onneksi täällä on tuo pikkuihminen halittavana. On muuten aivan järkyttävän huippu tyyppi, vaikka onki vasta kaks. Ja on muuten aivan järkyttävä halailun tarve.

Joo, ja aurinko paistaa.
Hei monelta sä tuut sieltä, mun pitäis lähteä kahden aikaan työhommiin. Oon vähän pahalla tuulellakin perkele, pomon kans pikku skismaa.

Ois jo se oma talo ja talli *huokaa*
Emmä varmaan täältä pääse ikinä... Tuo yks äiti-ihminen on aivan taju kankaalla. Itellä tässä suht ok olo onneks. Toistaseks ainakin.
Kid

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei, tänään ei kutsuta ketään vaan vietetään ilta misterin kanssa kaksin. Luvassa hyvää ruokaa, erinomaista viiniä ja parasta seuraa (eli vain me kaksi) ja kenties lahja :h:

Päivä menee tosin arkiaskareiden parissa mut ei se mitään. Saanpahan huseerata rauhassa ja popittaa musiikkia. Ostettiin vessaan pieni roskis joka täyty maalata ennen käyttöön ottoa..Ihanaa, mii laiks.
CandyMan

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Elppis kirjoitti:Viikissä avataan reilun viikon päästä uusi löytöeläinkoti. Nyt ne etsii pieneläinhoitajia. Haenko?!?! :o
Älä hae! Se on ansa! :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi ei :evil: Nordean electron on unohtunut eteisen pöydälle, eikä mulla ole eväitä ja kellään tutulla ei ole Sampoa. Työaikaa vielä 4,5 tuntia! :o Witun wittu, olis pitänyt syödä jotain aamupalaksi, alkaa meinaan pikkuhiljaa huikoa.

Soitin, ja sain selville kaikkea kivaa. Tosin työ olisi aika paljon virkavallan, narkkareiden ym. kanssa asioimista, eläimet huostaanotettuja tai löydettyjä. Kuulosti kutsumukselta :h: Nyt pitäis pierasta kopiot koulutodistuksista ja vääntää ihan erilainen hakemus, että saa kaiken postiin huomiseen mennessä. Palkka oli 150e vähemmän kun mitä nyt saan, mutta se on pieni summa siitä, että saa tehdä mitä haluaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Ei, tänään ei kutsuta ketään vaan vietetään ilta misterin kanssa kaksin. Luvassa hyvää ruokaa, erinomaista viiniä ja parasta seuraa (eli vain me kaksi) ja kenties lahja :h:
Onnea raksu! Sano kun saa tulla kahvittelemaan! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Saako tähän ketjuun tulla ilman kutsua? Jos vaikka en oo tarpeeksi hottis... Tää päivä on alkanut mahdollisimman huonosti, mutta uskon ettei tästä voi päivä kuin parantua. Optimisti, that's me :roll:

Olen tehnyt melkein sataprosenttisen päätöksen puhelimen suhteen. Ostan Nokian N73:n. Onko kenelläkään käyttökokemusta tästä luurista?

Elpalle tsemppiä duunipaikan vaihto-operaatioon!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

CandyMan kirjoitti: Älä hae! Se on ansa! :roll:
KOPS! :D Tykkään susta koko ajan vähän enemmän! Jos tätä menoa jatkuu, voibi olla että rakastuminen tulee ajankohtaiseksi siinä pikkujoulujen tienoilla. Oletko valmis?

Ja Elpalle tsemppiä työpaikan kanssa! :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Emmä varmaan täältä pääse ikinä... Tuo yks äiti-ihminen on aivan taju kankaalla. Itellä tässä suht ok olo onneks. Toistaseks ainakin.
Onks sulla huomenna mitään? Jos sitä ajattelis.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dumari

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

swirl kirjoitti:Olen tehnyt melkein sataprosenttisen päätöksen puhelimen suhteen. Ostan Nokian N73:n. Onko kenelläkään käyttökokemusta tästä luurista?
Jos ostat sen, niin haluan leikkiä sit sillä, koska tää 6230i alkaa kohta lahoamaan. Olisin mahollisesti ostamassa tuota, jos kapula on hjyvä.
swirl

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Dumari kirjoitti: Jos ostat sen, niin haluan leikkiä sit sillä, koska tää 6230i alkaa kohta lahoamaan. Olisin mahollisesti ostamassa tuota, jos kapula on hjyvä.
Saat leikkiä :) Me käytiin eilen räpläämässä sitä Kampin keskuksen kupeessa olevassa Soneran liikkeessä. Tuntui oikein hyvältä luurilta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="swirl"][/quote]

Mulla on kokemusta N70:stä, ja oon ollu ihan tyytis. Sillä voi kuunnella radioo, ottaa kuvii, videokuvata, käyttää nettiä, kuivata hiukset ja imuroida. eRehellisiä jos ollaan, siinä on noin tuhat liian flashia toimintoa joilla tuskin tulee mulle ennen työelämään siirtymistä olemaan käyttöä. Oikeille aikuisille varmaan ihan tarpeellinen. Mut halusin tommosen koska sen on niin magee.
Prepare for the worstest.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Huomentaah..

Täällä hiljalleen venytellään päivää alulleen. Nyt äkkiä päkkiä pakkailut ja sit pääseekin jossain vaihees uutta :h: kissa vauvaa :h: hakeen Espoosta, vähänX ihQ!

Vähän kyllä jänskättelee, kun perjantaina kävin pentua kattomassa niin siellä oli myös sen velipoika paikalla ja ne oli oikiasti ihan samannäköset, tänään niistä nyt sitten pitäis omansa tunnistaa ihan itte ja toivottavalla varmuudella, kissojen kasvattaja ei ole paikalla itse ollenkaan vaan on järjestänyt luovutustilaisuuteen ihan toisen ihmisen paikalle (ja tämä ihminen ei siis välttämätt tunnista yhtään paremmin kisuu kuin minäkään).
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
silsis

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

nowaysis kirjoitti: ihan tyytis
...välttis, samis...ja mun oma texa aka tekeminen :D Nämä teinixi-sanat ovat sitä parasta itseään ja siksi tarpeellisia. Mulla heräsi kutsumus listata lisää näitä modernin kulttuurimme helmiä. Auttakaa!
Kid

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:
Onnea raksu! Sano kun saa tulla kahvittelemaan! :)
Jep, taitaa kyl mennä ens viikon puolelle. Ellei mister sit päätä jättää huomista koulua väliin. Myö ollaan niin kiireisiä immeisiä aina välillä..

Kohta törsäämään isin lahjarahaa. Tossahan on toi Uffi ihan vieressä. Tosin kun mä päätän löytää jotain kivaa, tuun kotiin tyhjin käsin :?
ninnithequeen

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai Kidillä on synttärit?

Onnea!
OperaDuudson

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

onnea synttärisankarille plus Elpalle duunin vaihtoon :)
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 27.09.2006 12:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä rakastuin mun avattareen! :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rupes tekee kamalasti mieli Neljän Viljan puuroa. Isolla voisilmällä. Taaskohan mä oon raskaana, näin ihmeellisiä mielitekoja taas. No ei kun keittämään vaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Taaskohan mä oon raskaana, näin ihmeellisiä mielitekoja taas. No ei kun keittämään vaan.
Taas?! :D Vastahan siitä on neljä vuotta...

Enpä siis syö mitään ennen klo 16.15. Mies on onneksi töissä meidän läheisessä ostoskeskuksessa vielä jonkun aikaa tänään, ja ottaa mulle kebabin mukaan.

Ei kuulemma uskalla olla kotona ilman ruokaa kun tulen.. ai miten niin äxy?
The great club outshines the individual, always and forever.
Quarter

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Elppis kirjoitti:Mä rakastuin mun avattareen! :h:
Mä oon liikuttunut :D Tiiän et salaa tykkäät musta... et sä muuten tommost.. :jouden:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Quarter kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä rakastuin mun avattareen! :h:
Mä oon liikuttunut :D Tiiän et salaa tykkäät musta... et sä muuten tommost.. :jouden:
:jouden: Mistä sä tiesit?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Taaskohan mä oon raskaana, näin ihmeellisiä mielitekoja taas. No ei kun keittämään vaan.
Taas?! :D Vastahan siitä on neljä vuotta...
Ei katokku mä aina luulen olevani raskaana jos saan outoja mielihaluja tai syön kuin hevonen tai mulla on masu pipi tai whatever :P
Eli aika usein siis.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Hiphei...

Ei enää kovin montaa litraa räkää valu. Meinaakohan tässä parantua. Harvinaisen tylsä flunssa, ei kestäny ku pari päivää...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: KutsuvierasKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Taas ihan turha päivä töissä, pelkkää palavereissa istumista kuuteen asti niinkun eilenkin..

Tänään menen katsomaan yhtä kämppää Siuntiosta. On se kumma kun ei lähempää mitään löydy..
Vastaa Viestiin