Haaste Geetzulle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olet esittänyt galleriassa kuvia kauniista itsestäsi, komeasta miehestäsi ja suloisesta lapsestasi.

En kuitenkaan ole koskaan nähnyt kuvaa sinusta ja lapsesta tai miehestäsi ja lapsestanne tai teistä kolmesta yhdessä.

Laita galleriaan joku yllä kuvatuista, niin lopetan ikuisiksi ajoiksi epäilyni mahdollisesta feikkauksesta.
ninnithequeen

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon nähny kuvia missä Geetzu on muksunsa kanssa ja toisessa miehensä kanssa. Kai? Ja sen ukko kirjoitteli mulle tietävänsä hyvin erään olutbaarin, joka näkyy yhdessä valokuvistani taustalla...
PerttiMakimaa

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Laita galleriaan joku yllä kuvatuista, niin lopetan ikuisiksi ajoiksi epäilyni mahdollisesta feikkauksesta.
Millainen sairas koiranpentu uskoo kenenkään feikkaavan noin pitkään?

Toisaalta onhan hiljattain eräällä toisella palstalla paljastunut nettihahmo, joka oli olevinaan yrittäjä yms. vuosikausien ajan. Ja keskusteli multinikeillä itsensä kanssa vain saadakseen feikkihahmolleen vastauksia.

Geetsusta tulee mieleen vain PuzzuNuzzu, vai mikä se nyt oli? :)

Jatkakaa...
NuoriDaavid

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

OK. En ole stalkannut Geetzun galleriaa säännöllisesti ja olen välillä ollut palstalta kuukausia poiskin.

Silti toistan pyyntöni.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Eiks tässä yhteydessä voitas sit haastaa ketjun aloittaja esittelemään galleriassaan kuva itsestään vaimon kera, että me tiedetään ettei koko nettielämää vahtaava vaimo oo feikkausta?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
ninnithequeen

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilo kirjoitti:Eiks tässä yhteydessä voitas sit haastaa ketjun aloittaja esittelemään galleriassaan kuva itsestään vaimon kera, että me tiedetään ettei koko nettielämää vahtaava vaimo oo feikkausta?
Tää kävi munkin mielessä.

Perkele, vaatii Geetzulta perhepotrettia, mutta omaa naamaansa ei ole ikinä näyttänyt!
NuoriDaavid

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:Eiks tässä yhteydessä voitas sit haastaa ketjun aloittaja esittelemään galleriassaan kuva itsestään vaimon kera, että me tiedetään ettei koko nettielämää vahtaava vaimo oo feikkausta?
En ole koskaan esittänyt itsestäni mitään valokuvaa. Ymmärrät varmaan eron?
ninnithequeen

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Eiks tässä yhteydessä voitas sit haastaa ketjun aloittaja esittelemään galleriassaan kuva itsestään vaimon kera, että me tiedetään ettei koko nettielämää vahtaava vaimo oo feikkausta?
En ole koskaan esittänyt itsestäni mitään valokuvaa. Ymmärrät varmaan eron?
:pics:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:
En ole koskaan esittänyt itsestäni mitään valokuvaa. Ymmärrät varmaan eron?
Voi hemmetti. Mä oon koko ajan luullut, että sä olet itse tossa avatarissa! Nyt mä oon kyllä ihan hämmentyny.

Hiukan oon kyllä kelannut aiemmin että aika kalpee oot, että onkohan sulla joku sairaus. Että onneks sitten et ollutkaan sinä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Laita galleriaan joku yllä kuvatuista, niin lopetan ikuisiksi ajoiksi epäilyni mahdollisesta feikkauksesta.
Susta tulee mieleen yks city-hullu, jonka takia poistin kotisivuiltani silloiset potretit (niitä taisi vuoden ajalta olla noin 8 erilaista) ja jonka jouduimme mieheni kanssa tapaamaan lopulta ihan kasvotusten. Voin nyt luvata, etten hermostu, provosoidu, en yhtään mitään, vaikka jatkaisit feikittelyäsi työpäivien iloksi. Olen sitä mieltä, etten kostu yhtään mitään itse jos toteutan pyyntösi. Plus että mieheni ei tätä enää halua.

Myönnän jo vähän pelästyneeni. Ehkä aika pitää hieman kitinätaukoa. (Lapsestamme en ole aikoihin halunnut tuoreita kuvia laittaa kuin privana ihmisille, galleriaan vain noita vanhoja, joista tosiaan ei tunnista. Jos nyt isänä jotain huolestumisia vedät tähän kehiin.)
silsis

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja silsis »

NuoriDaavid kirjoitti:Laita galleriaan joku yllä kuvatuista, niin lopetan ikuisiksi ajoiksi epäilyni mahdollisesta feikkauksesta.
Sä kuulostat vähän pelottavalta.
Sannnu

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Tuli vaan mieleen, että mitä väliä sillä on, onko joku oikeesti jotain...nää hahmot, jotka täällä kirjoittelee näiden näppärien nimimerkkien takaa...mukaanlukien itseni, jättää kertomatta juttuja, värittää yms. ja niin pitää olla...tämä on netti ja se oikea elämä on sen koneen ruudun ulkopuolella.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja martza »

Sannu kirjoitti: Tuli vaan mieleen, että mitä väliä sillä on, onko joku oikeesti jotain...nää hahmot, jotka täällä kirjoittelee näiden näppärien nimimerkkien takaa...mukaanlukien itseni, jättää kertomatta juttuja, värittää yms. ja niin pitää olla...tämä on netti ja se oikea elämä on sen koneen ruudun ulkopuolella.
:komp: :komp:

Toisille tämä on todellinen elämä ja se on sääli.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
elco

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja elco »

martza kirjoitti:
Toisille tämä on todellinen elämä ja se on sääli.
Kenelle?

Homma sai kyllä aivan uuden käänteen, kun ND paljastui poikuuden veroiseksi (mutta vaarallisemmaksi) nettihulluksi. Ainoa todiste, mikä riittää kumoamaan tämän on, että ND:n vaimo osallistuu pikkujouluihin. Lasten ei tarvitse osallistua.
CandyMan

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

elco kirjoitti:Homma sai kyllä aivan uuden käänteen, kun ND paljastui poikuuden veroiseksi, mutta vaarallisemmaksi nettihulluksi. Ainoa todiste, mikä riittää kumoamaan tämän on, että ND:n vaimo osallistuu pikkujouluihin.
Ettei vaan sittenkin ole sisko?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja martza »

elco kirjoitti: Kenelle?
Kaikille niille, jotka kirjoittavat täällä päivin, illoin, öin, viikonloppuisin, pyhäisin siis aina. Elikkä elämä on KITINässä.


Eri homma on kirjoittaa vain työaikana, kun töiltään aika riittää siihen, kuten mulla nyt.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
elco

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja elco »

martza kirjoitti:
Kaikille niille, jotka kirjoittavat täällä päivin, illoin, öin, viikonloppuisin, pyhäisin siis aina. Elikkä elämä on KITINässä.

Eli kenelle?
NuoriDaavid

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jaahas. Jotkut näyttävät kokeneen viestini uhkaavana. Tarkoitukseni ei ollut todellakaan pelotella Geetzua. Stalkkaus-sana oli tarkoitettu itseironiseksi.

Voit olla täysin rauhassa Geetzu, kuka sitten lienetkin ja miltä näytätkin. Yritin vain ja ainoastaan saada selvyyttä asiaan, esittävätkö Geetzun kuvat häntä itseään vai ei. Ilmeisesti tämä jää ikuiseksi arvoitukseksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Elppis »

elco kirjoitti:
martza kirjoitti:
Kaikille niille, jotka kirjoittavat täällä päivin, illoin, öin, viikonloppuisin, pyhäisin siis aina. Elikkä elämä on KITINässä.

Eli kenelle?
martza? Kun ehtii lukemaan kaikkien päiväiset, öiset, iltaiset ja viikonloppuiset viestit. Vai?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Lolita »

martza kirjoitti:Kaikille niille, jotka kirjoittavat täällä päivin, illoin, öin, viikonloppuisin, pyhäisin siis aina. Elikkä elämä on KITINässä.

Eri homma on kirjoittaa vain työaikana, kun töiltään aika riittää siihen, kuten mulla nyt.
Ihanaa muiden yläpuolelle asettumista! Ne on varmaan paljon onnettomampiakin elämässään kuin sinä, eikä niillä ole superpillua käytettävissään. Eihän ne muut tiedä mistään mitään, toisin kuin sinä joka tiedät kaikesta Oikean Totuuden.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja martza »

elco kirjoitti: Eli kenelle?
Katsoppa tilastoja käyttäjien viestien määrästä( vaikka Top 10) tai viikkopäiväketjujen kirjoittajista.
Eikö täällä ole joskus ollut joku kyselykin tästä KITINän riippuvuudesta?
En ala erittelemään niitä. Jokainen kirjoittaa täällä niin usein kuin katsoo sen olevan hänelle tarpeellista.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Jaahas. Jotkut näyttävät kokeneen viestini uhkaavana. Tarkoitukseni ei ollut todellakaan pelotella Geetzua.
En pelästynyt juuri sinua, väärät sanat vain... Jos tämä on sulle mielettömän, siis todella todella todella, tärkeä asia (epäilen) niin laita mulle jotain yhteystietojas ja voin miehen kotiuduttua puida asiaa vähän sen kanssa. Ja voidaan olla suhun yhteydessä. Mun tiedot löytyvät pariltakin kitinäläiseltä, mutta tietyistä jutuista johtuen vähän varovaisesti näitä juttuja hoidan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza kirjoitti:
elco kirjoitti: Eli kenelle?
Katsoppa tilastoja käyttäjien viestien määrästä( vaikka Top 10) tai viikkopäiväketjujen kirjoittajista.
Eikö täällä ole joskus ollut joku kyselykin tästä KITINän riippuvuudesta?
En ala erittelemään niitä. Jokainen kirjoittaa täällä niin usein kuin katsoo sen olevan hänelle tarpeellista.
On täällä montakin käyttäjää, jotka eivät sano yhtään mitään, mutta lukevat monta tuntia päivässä. Ovatko nämä sitten jollain lailla vähemmän addiktoituneita, kuin ne, joiden NIMET ovat listan kärjessä? Jos katsoo asiasisältöä, niin monilla enemmän kuin 900 viestiä kirjoittaneella on silti aika iso %-osuus kirjoituksistaan ihan asiatekstiä, toisin kuin toisilla, jotka kirjoittavat lähestulkoon saman tekstin joka viestissä.

Mä taidan lukeutua tohon jälkimmäiseen kastiin, mutta sou fakin vat.. Kaikki tyylillään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti: mutta sou fakin vat.. Kaikki tyylillään.
:komp: :komp:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriDaavid

Re: Haaste Geetzulle

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jaahas. Jotkut näyttävät kokeneen viestini uhkaavana. Tarkoitukseni ei ollut todellakaan pelotella Geetzua.
En pelästynyt juuri sinua, väärät sanat vain... Jos tämä on sulle mielettömän, siis todella todella todella, tärkeä asia (epäilen) niin laita mulle jotain yhteystietojas ja voin miehen kotiuduttua puida asiaa vähän sen kanssa. Ja voidaan olla suhun yhteydessä. Mun tiedot löytyvät pariltakin kitinäläiseltä, mutta tietyistä jutuista johtuen vähän varovaisesti näitä juttuja hoidan.
:D En nyt tunnustaudu elcon epäilyistä huolimatta niin kipeäksi, että sanoisin asian olevan mielettömän, todella tärkeä.

Itse asiassa varsinainen ongelma on se, että haluan varjella omaa yksityisyyttäni ja myöskin se, että vaikka tapaisimme esim. pelkästään kahvilla niin se olisi vaimoani kohtaan väärin.
Vastaa Viestiin